stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Lieve meiden,
    Ik hoop dat alles goed is met jullie.
    Met mij gaat het prima. 'savonds wel vocht in mijn voeten, maar dat kan bijna niet anders met dit weer. Ik dacht, ik heb verlof en dan kan ik jullie beter bij gaan houden, maar helaas lukt het nog niet echt. Ik zal zo snel mogelijk weer bijlezen en reageren.

Fijne dag allemaal!

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal,

echt heerlijk weer is het he! genieten hoor..
    vandaag lekker een dagje vrij we gaan vanmiddag bij mijn schoonzusje op bezoek.

menp dus je verveeld je toch niet zo in je verlof? pak je wel af en toe je rust?
    fijn dat het zo goed met je gaat en 's avonds lekker met de beentjes omhoog.

pooh volgensmij ben je jarig of niet? van harte gefeliciteerd! lekker genieten vandaag.

suusje wat grappig dat keano doet tijgeren hoe gaat dat samen met de hond?

het is erg rustig hier de laatste tijd...iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
    ik heb echt veel gewerkt, gelukkig doet mijn baas redelijk normaal, maar het blijft een rare vent.
    ik heb eigelijk geen zin om een gesprek aan te gaan dus ik vind het voor nu wel ff goed zo.

ik wou net mijn banner aanpassen maar ik heb eigelijk geen idee op hoeveel dagen ik em moet zetten.
    morgen heb ik weer fm dan zit ik al op dag 15 vraag me echt af hoe dat opeens kan.
    vorig jaar deed ik rond deze tijd tempraturen en toen had ik ook een ronde gehad dat ik geen eisprong had gehad (in iedergeval geen temp stijging) mss doet mijn lichaam dat 1x per jaar en is het nu weer zover of zo.
    heb helemaal geen vertrouwen is deze ronde...ben benieuwd hoe mijn eitjes morgen zijn.

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Idd hip dankjewel. En veel succes morgen

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh..gefeliciteerd met je verjaardag!

Idd erg rustig hier verder. Iedereen is van het mooie weer aan het genieten denk ik.
    Hip.. ben ook erg benieuwd hoe het nu met jouw eitjes is. En wat gek dat dat alweer een jaar geleden is dat je geen eisprong had.. misschien is dat nu wel weer zo idd.. zou wel heel toevallig zijn.

Rose.. hoe gaat het met jullie? Doet Luca het goed? En papa en mama?? zijn jullie al een beetje gewend?

Patriesjuh.. lees jij nog wel eens mee hier? Ook al een tijdje niet geweest.. hoe gaat het met jouw kanjers??

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ook weer even niet geweest hier!
    Er zijn weer heel wat veranderingen bij ons!
    Norah kan los zitten, echt heel erg leuk en makkelijk voor ons.
    Zo kan ze veel beter spelen en in badje zitten.
    Gisteren voor het eerst met haar op de fiets geweest dus. Wat vonden we dat beide prachtig en wat word je wereld dan ineens een stuk groter ipv altijd dat gesjouw met de kinderwagen!
    Het 4e tandje is inmiddels door, gaat erg snel. Soms heeft ze er veel last van en soms hebben we het pas door als het tandje door is.
    Kruipen gaat steeds beter, alleen nog wel alleen achteruit. Gelukkig draait ze ook rondjes waardoor ze in ieder geval nog wel meerdere kanten op kan haha

Suus, je vroeg om ons schema:

5.00 fles 150cc( helaas nog wel zo vroeg)
    8.00 wakker
    9.00 fruithap van 2 stuks fruit en 1 eetl. granen
    slapen van 10.00-12.00
    12.00 boterham met boter zonder korstjes
    fles 120cc
    15.00 fles diksap
    15.30-17.00 slapen
    18.00 warme maaltijd met aard, groente, vlees
    yoghurt toe
    20.30 Fles 120cc en daarna gaat ze op bed

Nog even een fotootje van onze Norah nu

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Norah wat een mooie foto..lijkt wel uit een tijdschrift! waar is die gemaakt? das toch niet jullie tuin zo groot of wel? mooi hoor! en leuk dat hoedje
    niet normaal hoesnel de tijd bij jullie gaat en hier lijkt die wel voorbij te kruipen!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een mooi meisje Norah! Wat gaat het snel he..

Mooi schema hebben jullie ( naja op die fles van 5 uur na dan)
    En het 4e tandje al.. en ze zit al zelfstandig.. wat een grote meid :D

Heerlijk genieten!

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip: Nee dat is de tuin van mijn schoonouders! Die hebben een boerderij! Heerlijk om met dit weer lekker te scharrelen daar!

We gaan nu ook over op de autostoel ipv de maxi cosi! Wel raar hoor, maar het is voor Norah zo veel leuker omdat ze veel meer kan zien. Ook kan ik haar beter zien doordat ze vooruit rijd.
    Tja, het zijn echt heel veel veranderingen ineens, maar ik vind deze tijd echt geweldig! Eerder miste ik dat echte baby zijn, maar nu vind ik dit zoo veel leuker!

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG mooie foto's

@ Tazzie, Tess wil overdag nog steeds alleen op haar buik slapen en in de nacht wel op haar rug,heel apart,ik laat haar nu overdag nog beneden in campingbedje of box op haar buik slapen want ik heb echt alles geprobeerd om haar gewoon in haar bedje op haar rug te leggen maar ze raakt elke keer overstuur.
    Ik ga deze week de aerosleep kopen en misschien een babyfoon met camera (twijfel nog een beetje,iemand ervaring mee?) zodat ik haar in haar bedje ook op haar buik kan laten slapen.

@ Hip hoe was het vandaag?

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Norah wat gaat het hard zeg en wat een mooie meid,leuk hoor dat ze al zoveel kan

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames!

mijn fm viel ontzettend tegen!! eitjes groeien niet deze ronde het bm slijmvlies was al dunner en de follikels ook al iets kleiner...geen ei sprong deze maand dus ook geen iui!! wat een domper zeg!
    volgens de fertiliteitsarts kon het wel es voorkomen en betekent het niks ernstigs, maar voor verdere teleurstelling te voorkomen krijg ik vanaf de komende ronde clomid.
    van dag 3 t/m dag 7 1x per dag 50 mg..
    Als ik op dag 28 van deze cyclus nog geen menstruatie heb moet ik ff bellen om dat op te laten wekken, maar voor nu ff afwachten natuurlijk laten komen is toch beter.

ik heb wel een besluit genomen ik heb behoorlijk veel last van spataders en had jaren terug besloten eerst kindjes en dan weg laten halen maar ja die kindjes komen maar niet dus ben vandaag bij de ha geweest en die heeft me doorverwezen naar het zkh.
    14 juni krijg ik allemaal onderzoeken.
    ik kan alles wel blijven uitstellen maar wie weet hoe lang het nog duurt.

ik ga nog niet kijken voor nieuw werk dat is echt niet slim in de situatie waar ik nu in zit met mijn zkh bezoekjes en dat in deze tijd waar het personeel voor het oprapen ligt. ff doorbijten nog.
    moet zeggen nu gaat het opzich wel en heb me voorgenomen dat zodra mijn baas me dwars gaat liggen ik me ziek meld.

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hey Hip wat een tegenslag weer zeg het zit je ook echt niet mee hè meid! Hopelijk doet de combinatie van alle medicijnen volgende ronde goed hun werk!! Dikke knuffel

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sorry niet bijgelezen. Combi werken en mama zijn is nog erg wennen dus weinig achter de pc.
    Berichtje van saxia gehad. Alles is goed met haar en iselin alleen ook erg druk met,werken en geen puf voor de computer. Als ze weer meer tijd heeft haakt ze weer aan.

Ik ga weer verder met poetsen thuis, straks cb voor 2e prikjes.

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, fijn dat alles goed gaat en de laatste loodjes.

Hip, een mindere ronde das minder volgende is vast raak.

Norah, wat een dotje

Sasjuh, fijn dat alles goed gaat ook met saxia.

Ik moet de 6e weer werken morgen wennen op het kinderdagverblijf.

15. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Hier gaat het goed. Ik heb heerlijk genoten van mijn kraamtijd. Vriend lief is ook nog een week thuis geweest en nu moet ik het echt zelf doen. Het gaat me gelukkig goed af. Maar jeetje wat gaat de tijd toch weer snel.

De kleine was eerst erg rustig en begint nu wel wat last te krijgen van krampjes, echt zielig. Ik probeer nu erg op mijn voeding te letten misschien dat dit wat helpt. Hij krijgt namelijk borstvoeding. Ook dit gaat gelukkig goed.

@hip ik las dat het bij jou niet gaat zoals het altijd ging. Wel vreemd dat ze nu niet groeien. Kan me voorstellen dat dit wel een domper is. Maar misschien wel fijn dat je nu clomid krijgt. Hopelijk gaat dat werken! ik duim nog steeds voor je meid.

@anita hoe is het verder met jou?

@ pooh bijna weer aan het werk. Zie je er tegenop? Ik moet er echt nog niet aan denken om te moeten werken maar gelukkig heb ik nog wel even. Op dit moment denk ik zelf, ik wil nooit meer werken haha.

@ sasjuh erg druk met je nieuwe leven/ritme. Kan mij voorstellen dat werken, kind en en ook het forum bij houden best veel is.
    Fijn dat het met saxia goed gaat. Wel jammer dat we niet veel meer van haar horen.

@menp, bezig met de laatste loodjes. Begin je het al spannend te vinden?

@norah leuk om te horen dat je zo geniet van jullie kleine meid. Maar vooral leuk om te horen dat je nu ze wat ouder is het eigenlijk ook erg leuk is. Ik maak me namelijk al zorgen om het feit dat de tijd zo snel gaat en dat ik graag zou willen dat hij zo klein blijft, luca is namelijk zo lief!! Maar blijkbaar komt er straks ook nog een hele leuke tijd wat ik misschien ook wel nog leuker ga vinden. Dat is wel een fijne gedachte. Hoewel ik nu nog steeds wil dat hij klein blijft :)

@sam hoe gaat het verder nu met jou? helemaal gewend en je ritme kunnen vinden? je hebt tenslotte ook geen makkelijke start gehad.

Hoe is het met de rest?

Heb vandaag een drukke dag gehad dus duik lekker het bedje in.
    doeiiii

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip..wat vreemd dat je eitjes niet groeien deze maand!
    En je spataderen laten verwijderen.. Goed dat je je gelijk ziek gaat melden als je baas weer vervelend gaat doen!

Rose..fijn dat alles goed met je gaat! Wel minder van de krampjes bij de kleine..hopelijk gaat dat snel over!
    Met mij gaat het langzamerhand ook wat beter. Ben niet zo vaak meer duizelig gelukkig.. dus we gaan de goede kant op. En met Dylana gaat het nu ook een stuk beter.. ze huilde eerst wel 5-7 uur op een dag.. en nu in totaal niet eens een uur! Dus een super vooruitgang.

Sasjuh.. heeft het druk als werkende mama. Zag dat Elin weer goed gegroeid was! Het geboorte gewicht al verdubbeld.. knap hoor!

Volgens mij krijgt Dylana een tandje ofzo.. het was de afgelopen week al veel kwijlen enzo..en alles moest in de mond..en sinds gister is ze steeds wat jengelig en soms ineens keihard schreeuwen..en dan gaan haar handjes in de mond en ze wrijft veel aan haar oortje. En ook het slapen overdag wil niet zo goed.. heb haar nu maar in de kinderwagen bak naast me op de bank..en nu is ze wel in slaap gevallen :)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo even de laatste blz bijgelezen!
    Ik moet echt heel erg wennen weer te moeten werken. Mis Elin ook verschrikkelijk als ik op het werk ben.. Maar dat zal wel wennen! Het is ook wel weer gezellig hoor om te werken, en ach het zijn maar 3 dgn dus alsnog 4 dgn in de week genieten met mn meisje!
    Op het kdv gaat het goed, ze wil daar alleen erg slecht slapen. Hooguit een half uurtje, en dan is ze weer wakker. 's Avonds is ze dan dus helemaal op. Hopelijk gaat het nog beter!

Hip wat balen zeg! Maar nu duimen dat Clomid voor jou net zoiets moois gaat opleveren als het bij mij heeft gedaan ;)
    Rose dat gaat snel, je mannetje ook alweer 3 wkn! Fijn dat alles goed gaat. Niet misselijk meer?
    Samantha das vroeg, nu al een tandje! Elin kwijlt ook heel erg en zit de hele dag met haar hand in dr mond maar niet het idee dat het van een tandje is, zou wel heel vroeg zijn.

Nou ik ga lekker bankhangen, maar eerst mn knappe meisje nog ff spammen!

Bekijk bijlage 249037

Bekijk bijlage 249038

18. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam wat fijn dat het zo goed gaat. En jeetje wat een verschil met het aantal uren dat Dylana huilde. Wat zal jij het inderdaad zwaar hebben gehad. Maar nu lekker genieten.

En nu krijgt ze ook een tandje. Is dat niet erg vroeg? hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.

@sasjuh, kan me voorstellen dat het erg wennen is om weer te werken. En wat zielig dat ze op het kdv zo slecht slaapt. Enig idee hoe dat komt? is het daar wel een beetje stil?
    en wat een leuke foto's! Ik zie dat ze al in het grote bad zit. Hoe blijft ze zo liggen toch niet alleen op dat kussen? en hoe doe je dat qua temperatuur. gewoon 38 graden? wat een vragen he haha :)

Ik zal van het weekend even proberen een foto te spammen. Kijken of mij dat gaat lukken.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose ik heb zo'n badstoeltje, zit met zuignappen vast aan het grote bad. En heb een badthermometer en daar staat op 'Babybad' en die temp hou ik aan, ongeveer 38 graden is dat geloof ik ja.
    Tja slapen op het kdv, denk dat meerdere kinderen daar slechter slapen. Er is veel te zien en te horen natuurlijk en Elin wil overal bij zijn en alles zien. Maar ze wordt er niet vervelend van ofzo, en ach het is maar 1 dag in de week.

Net voor het eerst wezen babyzwemmen, was superleuk! En Elin is zelfs onder water geweest, vond t zelf best eng haha :D

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuke foto's sasjuh. En leuk, wezen babyzwemmen.. ga ik binnenkort ook doen.. lijkt me ook erg leuk :D

Rose.. ben benieuwd naar een foto! :D

Tazzie.. hoe is het met jou? En met Lucas?

Pooh.. poept Sven nog steeds zo goed?

Carly.. hoe gaat het bij jullie?

Tsja.. over het tandje.. ik weet niet zeker of ze één krijgt hoor.. maar die symptomen die ze heeft linken ze op internet wel vaak aan tandjes. Maar voel nog niks ofzo.. we wachten het wel af.. Zondag is Dylana alweer 4 maand. De tijd gaat echt super snel!

Deel Deze Pagina