stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas leuke foto's! welk badstoeltje heb jij? (zijn zoveel soorten :( )
    en leuk babyzwemmen.. (wou ik ook gaan doen , t was hier altijd op woensdga maar nu ineens op donderdag en vrijdag.. dus nog even bedenken hoe ik dat dan ga doen :( )

Sam fijn dat Dylana niet meer zoveel huilt! heerlijk en alweer 4 maanden zondag echt snel inderdaad..

Hip wat balen zeg :( hopelijk gaat de clomid snel werken..

hier gaat t redelijk.. afgelopen dagen wat minder, Lucas weer vaker wakker en wat huilerig.. Poept ook nog maar eens in de 2/3 dagen en heeft daar wat moeite mee :( tis verder wel dun of breierig.. groeit verder wel goed.
    zelf last van de wond aan de binnenkant.. dinsdag even 5 minuutjes op mn paard gestapt maar dat voel ik nu nog :(

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nou vanavond was meneertje weer helemaal overstuur vanaf half 6.. troosten, lopen, wiegen knuffelen niks hielp :( dan maar in bad en voila meneertje ontspande helemaal en zelfs lachen.. daarna flesje en toen was t weer eventjes mis.. weer lopen, wiegen en zingen en toen was ie wel stil..wel hele tijd wakker maar nu slaapt ie.. en hij moet zo zn avondfles hebben..
    zou hij een sprongetje kunnen hebben?
    Lees overal dat je de weken dat ie te vroeg is eraf moet halen van zn leeftijd nu en dan zou ie nu ruim 6 weken moeten zijn. maar sprongetje met 8 weken toch pas?

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Nee hoor Taz, met 6 weken!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz.. zou wel een sprongetje kunnen zijn. Hoe heeft hij vannacht geslapen?

Troetjuh.. hoe gaat het met jullie? Joey nog steeds elke nacht een fles? En heb je al veel spullen ingepak?

JBG.. hoe gaat het met Nienke?

Normaal slaapt Dylana altijd tot half 8, 8 uur sochtends.. En heeft dus meestal rond 12 uur weer de fles. Maar uitgerekend vandaag, nu we de fotoshoot hebben (om 11 uur!) word ze half 7 wakker..en kon ik de fles echt niet meer rekken haha.. Dus zometeen daar eerst maar een flesje geven ofzo.. :p

Iedereen een fijne dag vandaag en een goed weekend! Ik zal manlief zo wakker gaan maken..anders moet hij ook zo snel zometeen.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha Sam dat zul je altijd zien :p nu eerst flesje gegeven dus? of de helft en na de shoot de andere helft?

Norah oke thnx dan zou het dus wel kunnen als je die 4 weken bij Lucas ervanaf moet trekken. dan zou ie nu ruim 6 weken zijn..

de nachten slaapt ie wel goed. en na de eerste fles 's ochtends ook.. na de 2e fles om 11 uur was t de afgelopen dagen mis :( Nu heb ik ook de fles van 11 uur maar opgehoogd (had de avondfles en sinds eergister ook de ochtendfles al opgehoogd.. drinkt hij niet altijd leeg maar dat hoef took niet.. ) hoog nu gewoon alle flessen op en zie wel wat ie opdrinkt ervan..
    hij ligt sinds kwart voor 12 weer in bed maar ligt nu nog te keuvelen.. hopelijk valt ie zo in slaap..
    Morgen gaan we aapies kijken in de apeheul :D ben benieuwd haha..

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam hoe was de shoot??

volgensmij is mijn ongi begonnen! had al de heledag wat ongi krampjes..eerst dacht ik van ohh zullen de darmen wel zijn of zo..
    op een gegeven moment toch maar naar de wc en heb al best wat bruin/rood bloedverlies!
    echt raar dan heb ik een cyclus van 18 dagen gehad..hopelijk maakt dat niks uit voor een x.
    dan kunnen we nu lekker snel door en is de domper dat we deze ronde geen iui hadden minder erg.
    maar maak me wel een beetje zorgen hoor met zo'n korte cyclus..

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: logisch dat je Elin mist, dat is echt even wennen. Maar als je straks in het ritme zit went het vanzelf. Wat een mooie foto’s:)! Wat leuk dat je bent wezen babyzwemmen!

@hip: balen deze maand meid, hopelijk is het volgende maand wel goed. Wel gek zo’n hele korte cyclus:(!

@rose: wat goed dat je zo’n leuke kraamtijd hebt gehad:)! Ik hoop voor je kleintje dat de krampjes niet doorzetten!

@sam: vind het ook vroeg voor tandjes! Nienke was er al vroeg bij… Daar kwamen ze door met 4 maanden en 4 weken en ongeveer 2 weken ervoor had ze er erg last ervan. Hoe was het vandaag met de shoot:D?

@tazzie: nog even rustig aan doen dus! Wel belangrijk hoor dat de wond goed geneest. Mijn wond jeukt de laatste dagen echt erg… en dat 6 maanden later! Wat balen dat Lucas niet lekker in zijn velletje zit. Geen krampjes denk je?

Gisteren een bruiloft gehad, waren dag gast. Zo’n dag duurt altijd lang, maar was wel gezellig. Kreeg wel een beetje heimwee naar mijn eigen bruiloft, ik wil ook weer mijn jurk aan, hahah :p!

Met Nienke gaat het allemaal goed. Ze kwijlt echt onwijs veel, om gek van te worden. Ook is ze van de hazenslaapjes, dat is best lastig als je ’s middags weg wilt. Verder doet ze het super, ze is echt alleen maar aan het lachen en kan super schateren, dan lig ik zelf ook in een deuk :D! Zet ze wel eens in de kinderstoel maar ze kan nog niet supergoed zelf zitten, dus dan valt ze wat naar links of rechts, maar ze vindt het heerlijk om daarin in te zitten en naar buiten te kijken…

Qua voeding gaat het nu wel goed. Ze hadden gezegd brood vanaf 6 maanden, heb het geprobeerd, maar het is gewoon te vroeg voor haar, daar wacht ik verder nog even mee. Ze krijgt af en toe zo’n bambix koekje om op te sabbelen zodat ze wat meer feeling krijgt met wat vaster voedsel. Ze is gek op fruit en groente, en ze krijgt tussendoor zo is wat diksap. Mevrouw wil alleen wel potjes en als ik vers aanbied moet ze het niet. Ach, dat komt vast wel weer goed:).

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG fijn dat nienke het zo goed doet! en lekker aan t kwijlen vanwege tandjes?
    en een leuke bruiloft gehad dus..

Hip raar zo'n korte cyclus.

Nou ik heb vandaag alle flessen opgehoogd naar 180/6 en Lucas drinkt ze bijna allemaal leeg. Soms laat ie zo'n 20 cc staan. Maar vandaag amper huilen.. Dus ik vermoed dat het dan ook wel honger was dat ie zo huilde :) :)

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. Op naar de volgende ronde!

Tazzie.. Tijdens een sprong zijn ze vaak ook meer hongerig geloof ik. Maar hij huilt nu weer minder, dus dat is fijn.

Jbg.. Leuke bruiloft gehad. En met nienke gaat het op de slaapjes na,goed! Super zeg.
    Ik denk ook niet dat het tandjes zijn bij Dylana... Wat het dan wel is.. Geen idee haha.

De fotoshoot was leuk! Al dacht Dylana er anders over.. Haha.. Ze vond die flitsen maar niks haha. Hopelijk zitten er een paar mooie foto's tussen. Kan ze woensdag ophalen :-D

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie ik heb gewoon een simpel badstoeltje, bij de Kruidvat gekocht. Werkt prima, in het grote bad dan. Gewoon in het babybadje vind ik het niet fijn.
    Fijn dat Lucas weer tevreden is!
    Samantha jeee Dylana 4 maanden! Ga je al beginnen met fruit/groente?
    Hip wel fijn, nu zo een korte cyclus. Hopelijk een positief resultaat deze ronde!
    JBG lekker dat Nienke het zo goed doet! Ik hoop ook dat het werken nog gaat wennen, vind er nog niet zoveel aan..

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas thnx.. t lijkt me wel handig voor in t grote bad inderdaad..die heb ik zelf niet maar mijn ouders wel en mn broertje ook (zelfs een bubbelbad is zij bad ;) en daar gaan we binnenkort eens in..al zal ik niet de bubbels aanzetten als Lucas in zo'n stoeltje ligt haha)

Sam ben benieuwd naar de foto's...

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nou de ongi heeft echt doorgezet, hopelijk maakt het niks uit dat mijn cyclus nu zo kort is geweest dan kunnen we lekker snel door.
    weet alleen niet of ik gister of vandaag als dag 1 moet tellen.
    gistermiddag had ik al best wat bruin/rood verlies tampon in gedaan en ook daaraan, maar 's avonds had ik niks meer...
    vanmorgen heeft het echt goed doorgezet.
    morgen maar ff de gyn bellen en vragen...
    ik vind het wel spannend hoor om nu met clomid te beginnen.

sasjuh had jij bijwerkingen van de clomid of niet? jammer dat het werken nog niet bevalt en dat terwijl je er eigelijk wel naar uit keek. je zal er nog wel aan gaan wennen denk ik. en die 4 dagen dat je niet werkt extra genieten van elin.

roos wat fijn dat het zo goed met je gaat en met luca...ik ben wel benieuwd naar een fotootje van luca!

sam gaat snel zeg dylana al 4 maanden begin je met een fruithapje?

jbg verse groente en fruit hebben veel meer smaak dan een potje, als nienke een potje gewend is dan smaakt vers heel anders en meer daar moet ze aan wennen.
    een kindje heeft 10x nodig om aan een nieuwe smaak te wennen dus gewoon blijven proberen.

suusje hoe is het bij jouw? heb je nog steeds opdrachten voor je toekomstige eigen bedrijfje?
    Heeft je vriend al een nieuwe baan gevonden?
    keano nog steeds volop aan het tijgeren?

anita hoe is het bij jouw? vrijdag ga je naar het zkh of niet? waar in de cyclus zit je nu? Vraag anders of je pregnyl mag zodat je zeker een goede eisprong hebt wie weet helpt het!!
    wanneer ga je op vakantie?

ik moet zo gaan werken mijn baas is vrij vandaag gelukkig..

fijne zondag allemaal!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip ik had geen bijwerkingen van de Clomid! Hopelijk jij ook niet.

Trouwens, ik ben donderdag weer ongesteld geworden. Cyclus van 26 dgn. Lijkt er dus zowaar op dat na mn zwangerschap het ineens allemaal weer werkt. Ga iig niet meer aan de pil!

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Meiden,

Moest flink wat bijlezen dus ff kijken wat ik heb onthouden.

Hip, aan de Clomid beginnen spannend ga duimen.

Rose, foto? haha nee nog geen zin om te gaan werken hoor maar als ik eenmaal bezig ben zal t wel meevallen (hoop ik).

Sam, leuk een fotoshoot als de foto's binnen zijn spammen hoor.

Tazzie, de fles opgehoogd en meteen een rustiger ventje hopelijk blijft het zo.

Sasjuh, mooie meid hoor past wel bij Sven ;)

Hier gaat t ineens minder met poepen hij had woensdagochtend zoveel gepoept niet normaal en nu pas vanmiddag weer maak me er wel zorgen over morgen maar weer naar de kinderarts bellen.

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    groot gelijk sasjuh, ik ook niet meer maar heb wel een spiraaltje laten plaatsen. nog ff 2 foto's van mn liefje

Bijgevoegde bestanden:

• 003.jpg
      003.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,3 KB
      Weergaven:
      2
    • 008.jpg
      008.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,2 KB
      Weergaven:
      2
  16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Sorry voor de kleine hoeveelheid reacties van mijn kant maar ben momenteel ontzettend druk.. Probeer wel met enige regelmaat zo nu en dan wat bij te lezen en de foto's van jullie wondertjes te volgen!

Hip wat raar zeg bij jou deze cyclus! Erg frustrerend.. Hier moeten we inderdaad aankomende vrijdag weer op gesprek komen in het ziekenhuis en ben dan ook ontzettend benieuwd wat ze gaan zeggen. Zal je opmerking van de pregnyl zeker meenemen.. Ook heeft mijn vriend wat op internet gevonden betreffende ifp dus dat willen we ook vragen of dat misschien mogelijk is..

Zondag 17 juni vertrekken wij trouwens naar Maleisië en heb er al helemaal zin in! Het aftellen is begonnen haha.. Voor de bruiloft is ook eigenlijk zo goed als alles geregeld.. Alleen nog de bloemen en de taart maar dat komt na de vakantie!!

Iedereen nog een fijne zondag en ik houd jullie op de hoogte!

X

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita wat is ifp?
    Ik hoop zo dat het jullie ook eens gegund is.. wat een geduld moeten jullie maar opbrengen!
    Lekker bijna op vakantie, heel veel plezier alvast!

Pooh minder dat het poepen weer niet goed gaat bij Svenneman! Wat een knapperd en wat een haar heeft ie zeg!

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedoelde fsp Sasjuh.. Daarbij wordt het zaad niet net als bij iui ingebracht in de baarmoeder maar rechtstreeks in de eileider..

X

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat vervelend dat hij weer niet zo goed poept pooh! Maar wat een schatje zeg! Ik ben jaloers op zijn haar haha..ik wou dat Dylana al zo'n bos haar had :D Heerlijk speltjes en haarbanden in het haar ;)

Anita.. ben heel benieuwd wat ze vrijdag zeggen in het zkh. Hopelijk duurt het niet lang meer.. en trouwen jullie gewoon met z'n 3tjes :D Ik duim voor je!

Hip.. aan de clomid. Hopelijk doet het net zoveel bij jou als bij Sasjuh :) Sterkte meid!

Sasjuh.. niet meer aan de pil dus. Ga je nog wel een ander soort anticonceptie gebruiken? Of zien jullie het wel gewoon? ( omdat jullie toch wel graag snel een 2e willen)

Een vriendin van mij vertelde van de week dat ze zwanger is. Ze is vorig jaar mei met de pil gestopt. Vind het natuurlijk heel leuk voor haar..maar stiekem ben ik ook best een beetje jaloers. Stom he.. ik wil zo graag een 2e nu al. De laatste tijd kriebelt het echt enorm. Maar goed, we gaan verstandig zijn en nog even wachten.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha ooo ik ben ook zo jaloers op zwangere mensen. Kan al heel moeilijk hier op zp rondkijken, als ik banners zie van mensen die bijv 36 wkn zwanger zijn dan krijg ik helemaal de kriebels.
    We gebruiken nu alleen condooms. Hopelijk ff veilig genoeg ;) En wil heel graag weer zwanger zijn, heel graag weer bevallen MAAR ik wil voorlopig nog geen baby erbij. De wens om zwanger te zijn is er dus wel, maar moet nog niet denken aan een 2e kindje. En tja, die komt er wel als ik weer beval haha dus voorlopig nog even niet.

Anita oke, ben benieuwd! Nog niet van gehoord maar klinkt goed!

Deel Deze Pagina