stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Dames dankjewel! ik probeer ook altijd positief te blijven werkt voor mezelf het beste, maar moet wel zeggen dat het me de laatste tijd moeilijk word gemaakt. normaal probeer ik van alle tegenslagen iets te leren en het positieve er van in te zien en zie het ook vaak als een uitdaging, maar nu is de balans voor mijn gevoel een beetje weg.
    zoveel tegenslagen en zo weinig meevallers tis ff niet goed eerlijk verdeeld.
    Nu ben ik niet iemand die ergens lang bij stilstaat ik baal en huil een dag en ga dan door en kijk vooruit.
    maar merk aan mezelf dat er niet veel tegenslagen meer moeten komen want dat gaat me opbreken.

tazzie klopt idd wat je zegt het brengt je dichter bijelkaar. Hadden we het vandaag nog over meet elkaar. wel fijn hoor om iemand naast je te hebben die onvoorwaardelijk voor je gaat en van je houd!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip dat is zeker heel fijn! en maak er ook goed gebruik van samen!
    Alleen wat je dus normaal doet dag huilen en dan weer doorgaan, dat is bij dit alwel moeilijker. En neem hiervoor ook echt je tijd om dit te verwerken! Dit is niet zomaar iets. Als je het snel wegstopt krijg je er later waarschijnlijk last van. dikke knuffel

3. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hip als ik een hoedje had, dan zou ik die nu in diep respect voor je afnemen. Misschien kun je van deze ervaring leren dat je lichaam dus zwanger kan worden. Die streep stond er. Je lichaam kan het. Hoewel dat ook weer moeilijk in te zien is, nu je weer ongi bent. Verder kun je er van leren dat je relatie verdiept en dan er veel lieve mensen om jullie heen staan. Toch kan ik me ook voorstellen (hoewel ik dat gelukkig zelf niet heb meegemaakt) dat het een soort eenzaam verdriet is, omdat het om jouw lijf gaat. Je lijf heeft nog fijn wat hormonen in zich. Wie weet hoe gunstig dat inderdaad is voor een volgende ronde. Ik hoop ook op een doorstart voor jullie. Tja en shoppen is altijd fijn natuurlijk!!!

Troetjuh wat fijn dat het beter gaat bij jullie. Zie je de aanhouder wint. Zwaar? Ja zeker, maar het lukt je wel! Dus vertrouw op jezelf, je doet het heel goed. En het heeft resultaat voor Joey.

Norah al weer aan het werk. Wow wat een verschillende fases hebben we toch hier. Tja en kleine Norah zal er aan moeten wennen dat mama's ook centjes moeten verdienen. gelukkig is er dan een papa.

Tazzie wat vond jij van de doos van Prenatal? ik vond hem heel leuk. En ik snap dat als je in de winkel zelf staat je daar niet weg kan met iets anders. Hihi.

En dames wat betreft rust nemen. Dat wil ik wel, maar dat lukt niet. Wanneer ik me draai in bed word ik wakker van de pijn.En dan heb ik het nog niet eens over opstaan omdat ik moet plassen. Afijn, gistermiddag eerst onder de douche gaan staan en toch een uurtje gelegen. Nieuwe routine 's ochtends: om 6 uur gaat de wekker (meestal lig ik dan al een uurtje wakker) en dan ga ik naar beneden met mijn man. Hebben we nog even een kletsje voordat hij gaat werken, ik ontbijt en wacht tot ik weer slaap krijg. Weer terug in bed rond 7 uur tot bijna 9 uur. En dan gewoon nog een keer opstaan. Best leuk de dag twee keer beginnen. Voor de rest hang ik op de bank voor de tv.Ben dus niet heel actief of zo. Eens kijken of ik vanmiddag ook nog kan slapen. En misschien vanavond maar eens proberen met paracetamol.

Tazzie en Sam we wachten op jullie verhalen van vandaag.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pff..saxia.. jouw lieve woorden tegen hip.. ik word er echt emotioneel van :( Schiet er gewoon helemaal van vol.. Ik ben het volledig met je eens!

Lieve Hip.. Ik hoop zo dat het jullie weer snel gegund is om zwanger te worden!

Saxia kan haar dag 2 keer beginnen.. ook wel lekker ;) haha.. zolang je maar aan je rust toekomt.. hoe? dat maakt niet uit :p Wel erg vervelend van je bekken!

Tazzie.. las op hyves dat alles goed was bij de vlos! Mooiii :D

Ik mag vanavond pas heen.. om 19.00 uur.. Eindelijkweer naar onze kleine kijken :D Ben er gewoon zenuwachtig voor.. haha

Gister weer een tegenslag gehad hier.. Manlief had zijn auto verkocht, zodat we een praktischer "gezinsauto" konden kopen. Vorige week dus de nieuwe auto gehaald.. kregen we van de week de eerste problemen al. Lampje van de stuurbekrachtiging begon te branden.. naja prima, kan gebeuren..alleen ff olie bijvullen..dat kost niet zoveel. Alleen begon het motorblok ineens wel heel erg te bewegen als de auto stationair liep.. dus gister maar even naar de dealer geweest. Vliegwiel kapot.. en daarbij moeten dan ook de koppeling en nog wat worden vervangen.. kosten 1800 euro :( Naja dat hebben we simpelweg niet.. dus hebben hem maar te koop gezet.. Nu maar hopen dat er iemand is die hem zo wil hebben.. zodat we alsnog een andere auto kunnen kopen. Pff hadden er echt de balen even in hoor..

Morgen alweer oudjaarsdag.. de tijd vliegt echt voorbij! Hopelijk brengt 2012 voor iedereen alleen maar positieve dingen! Vooral ook voor Hip en Anita!

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen (nog net!),

Hip lieve en dappere meid.. zo kom jij op me over. En ik begrijp heel goed dat je altijd positief wil zijn maar de laatste tijd heb je zoveel te verwerken gekregen.. geen mens zou dan alleen nog maar positief kunnen zijn.
    Ik hoop met heel mijn hart dat jullie direct verder mogen met een nieuwe ronde en laat het dan heel snel weer raak zijn.. en dat het dan een plakkertje mag zijn! Een heel fijn, en positief nieuwjaar gewenst voor jullie!
    Saxia wat kan jij alles toch altijd mooi onder woorden brengen, ik word er idd ook een beetje emo van (fijn die hormonen.) Lief dat je elke ochtend samen met je mannetje opstaat, ik doe dat nl. ook als ik vrij ben, en geniet daar erg van. Heb je niet een leuke dvd serie die je nog wilt kijken? Lekker op de bank liggen, als je dan toch niet kunt slapen overdag..
    Ik wens jou en je man een geweldig 2012 toe, wat al supermooi zal beginnen met de komst van jullie kleintje!
    Samantha dat is balen zeg van jullie auto! Maar als dat al zo snel na aankoop gebeurd, valt dat toch nog onder de garantie? Wij hadden iig 6 maanden garantie toen we onze 2ehands auto kochten.. Of is hij niet via een dealer gekocht? Zit je niet op te wachten nu natuurlijk, geen auto voor de deur met een kleintje op komst!
    Ik wens jou en Rick een liefdevol en gezond nieuwjaar, waarin je moeder hopelijk volledig zal genezen en jullie met volle teugen van jullie kleine meisje mogen genieten!
    Anita mocht je nog meelezen hier.. Ik hoop dat 2012 jullie dichterbij jullie grootste wens gaat brengen.. heel erg veel geluk en ik denk aan jullie!
    Taz las op fb al dat het weer goed was bij de vk, mooi zo! Heb je nog plannen voor oud en nieuw? En ja vreselijk he om in de Prenatal te lopen, ik kan me ook niet beheersen dan. Wil je trouwens even je adres pb'en, voor mn geboortekaartjes administratie :)
    Ik wens jou en Mike een heel mooi jaar toe, nog even werken en dan met verlof en genieten van de komst van de kleine man!
    Troetjuh fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Zou hij niet gewoon behoefte hebben aan meer voeding, als hij na de voeding nog zo huilt? Of zeg ik iets heel stoms.. ik ben daar nog totaal niet in thuis!
    Voor 2012 wens ik jou, je man en Joey alle goeds toe, en vergeet niet dat je een hele sterke mama bent!
    Patriesjuh vandaag is het eindelijk zover... jullie gezinnetje compleet! Na 5 maanden ziekenhuis geklep komt er eindelijk een beetje rust.
    Ga lekker genieten in 2012 met je man, Amy, Ryley en Tyler, jullie hebben het verdiend!
    JBG wat had je weer mooie fotoos op Hyves staan van jullie gezinnetje, je straalt helemaal! En wat een mooi meisje die Nienke..
    Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2012 toe met de kleine meid, geen ongemakken meer van de zwangerschap en alleen maar genieten!
    Norah fijn dat je 1e nachtdienst ook goed is gegaan! Vond je man het wennen, zo een nacht alleen met Norah?
    Een heel fijn nieuwjaar gewenst, geniet van alle nieuwe dingen die jullie kleine meisje gaat ontdekken!
    Rose de tijd gaat ineens hard, ook jij alweer ruim over de helft van je zwangerschap. Laten we hopen dat de 2e helft een stuk aangenamer is dan de 1e. Inmiddels al weer wat meer wezen shoppen? Ik hoop het voor je, het is zo leuk!
    Rose en Roseman, een gezond en voorspoedig nieuwjaar gewenst, met als bekroning de geboorte van jullie 1e kindje!
    MenP Had laatst nog niet op je berichtje gereageerd. Ja ik wil ook erg graag thuis bevallen. Voor ik zwanger was riep ik altijd dat ik in het zh wilde, maar nu ineens wil ik heel erg graag thuis. Hoop dus dat de kleine meid nog besluit zich lekker om te draaien, zodat het mogelijk is. En anders alsnog naar het zh, ook geen ramp hoor!
    Ga in 2012 nog heerlijk genieten van je groeiende buik en de steeds duidelijker wordende bewegingen van jullie beebje en maak er een super jaar van!
    Suusje hoe is het met jullie en Keano? De kerstdagen goed doorgekomen? Jullie kleine man wordt al groot zeg..
    Ik wens jullie 3en een heel fijn nieuwjaar, en geniet van jullie mooie zoon!
    Pooh ook de babykamer bijna klaar he, ik ben benieuwd naar een foto! Zal straks ook echt even fotoos van die van ons maken. Verder alles ook al zo'n beetje in huis? En weet je al wanneer de kraamhulp komt voor intake?
    Pooh, Poohman en Gibbs, want ook hij hoort bij jullie gezinnetje, een fantastisch mooi 2012 toegewenst, het jaar waarin jullie voor het eerst papa en mama gaan worden!
    Carly alles goed met het zoontje van je 2lingzus? Je kan nu mooi vast oefenen hihi :) Hoe is het met jou verder, geen last meer van die buikpijnaanvallen gehad?
    Een fijn nieuwjaar gewenst, geniet van alle mooie dingen die gaan komen!
    Winnietje van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Luc! Wat een rare dag zal dit zijn voor je.. de 1e verjaardag van je kleine mannetje zonder je lieve man.. Het zal allemaal niet makkelijk zijn, nu ook zo met de feestdagen.
    Voor 2012 wens ik je heel erg veel geluk en geniet van je zwangerschap.. En ik weet zeker dat Martijn van boven met je meekijkt en trots op je is!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mooi gezegd Sasjuh!!

wat betreft de auto.. nee kwam wel bij een garage vandaan, maar omdat hij redelijk goed geprijsd was, zat er geen garantie op helaas.. Hopen dat we bij de volgende auto meer geluk hebben :)

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo meiden, reageer vanmiddag/vanavond even op iedereen.. moet nu weer rennen om te gaan werken..
    Mar controle was inderdaad goed.. Verloskundige dacht te voelen hoe hij lag (ze durfde t niet helemaal met zekerheid te zeggen,maar rechts in mn zij ligt iets hards en ze vermoedde te voelen dat t zn koppie was.. :) wat dus goed kan dat ik m veel op mn blaas voel liggen en trappelen..
    hartje klonk ook weer goed en krachtig :)

en nu ga ik rennen tot laters!!

8. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Én zwanger én einde van het jaar. Iedereen is moe! Allemaal goed uitrusten, lekker aan toe geven.

Hip; Wat fijn dat jullie er écht samen voor elkaar zijn. Goed om te horen dat het winkelen wel iets goeds heeft gedaan. Hoop dat jullie 4 januari te horen krijgen dat je bm schoon is en jullie meteen verder mogen! X

@Troetjuh; Wat goed dat Joey zo lang heeft geslapen en minder huilt!

@Saxia; Fijn, 2 keer de dag beginnen, haha. Hoop dat het rust nemen meevalt. Volgens mij ben jij gewoon een bezig bijtje.

@Samantha; Vanavond 19h, toch weer spannend! Succes en geniet er nog even van, nu nog in je buik en straks er buiten. En wat balen van die auto, wel vaag dat er zo snel al iets mee is. Hebben jullie hem bij een dealer vandaan....dan mag dat volgens mij niet hoor!

@Tazzie; Mooi dat de controle weer goed was! En werkse...niet te veel rennen hoor!

@Sasjuh; Wat een mooie lijst met gelukwensen!
    Jullie ook een heel fijn jaar met daarin een fijne thuisbevalling en een prachtig kindje!

Ik ben lekker lui. Nu nog in pyama en zo in bad, heerlijk!!!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat mooi Sasjuh!! :D

MenP.. lekker lui zijn vandaag! Heerlijk hihi..

Vanmorgen goed nieuws gekregen!! Mijn moeder is helemaal "schoon". Ze moet nog wel de chemo's ondergaan en de bestralingen..maar bij de laatste operatie hebben ze toch nog flink wat weg kunnen nemen waardoor het er nu gewoon super goed uit ziet :D Woow.. wat een opluchting!

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: bedankt voor je mooie wensen! Ik wens jouw en je man een mooi en gezond kindje en een goede bevalling! Geniet van jullie laatste oud & nieuw samen! Wat een leuk kamertje en dat shirtje met papa's vriendinnetje erop, wat gaaf! Mag ik vragen waar je die hebt geshopt??

@Samantha: wat een goed nieuws meid, zo fijn! Dat goede nieuws kon je wel even gebruiken!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG die heb ik op de Zwanger&Gezin beurs in Hardenberg gekocht. Zelf laten bedrukken hoor, dat kon toen bij zo'n stand. Kadootje voor Rick en hij is er helemaal weg van :)
    Sam wat een positieve afsluiter van dit jaar, helemaal fijn!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sasjuh mooi kamertje
    Joey heeft idd nu meer voeding maar komt wel elke 3 uur bijna..
    Dus even in de gaten houden (kan ook van de reflux komen) dat ze de pijn wwf drinken

Sam wat een goed nieuws zeg mooie 2011 afsluiter

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wow, wat zijn er veel mooie en lieve woorden geschreven vandaag!
    Julie zijn allemaal zo lief!

Ik hoop echt dat we elkaar in 2012 gaan ontmoeten!!

Ik wens jullie allemaal een liefdevol nieuwjaar en veel babygeluk natuurlijk! En dat we nog heel lang hier op het forum blijven kletsen.

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Dank je wel Sasjuh, ik wens jullie ook een heel mooi nieuw jaar met heel veel geluk en gezondheid en een mooie voorspoedige bevalling.

De buikpijnaanvallen blijven helaas komen en gaan. Soms een paar dagen ook nergens last van gelukkig,dus van die dagen geniet ik dan ook.

Met het zoontje van mijn zus gaat het heel goed, heel tevreden mannetje,komt al vanaf het begin netjes om de drie uur voor zijn voeding en is verder tussendoor heel rustig en slaapt lekker of ligt lekker bij zijn papa of mama ( en bij trotse tante soms ook ) heerlijk rustig een beetje te kijken. De borstvoeding ging wel even wat moeizamer omdat Jurre een te kort tongriempje had en hierdoor niet goed kon pakken aan de tepel of fles met drinken en dus krijgt hij nu gekolfde borstvoeding en van de week is zijn tongriempje geknipt zodat hij beter kan drinken ook uit de fles.

Mijn zus is ook al weer aardig opgeknapt dus is leuk om te zien hoe goed het daar gaat.

Mooi kamertje trouwens!!

@ Hip, ik heb ook echt diep respect voor je dat je zo sterk bent, je hebt nogal wat op je bordje gekregen zo de laaste weken, maar ook je verdriet mag er zijn he! Ik hoop dat 2012 een geweldig jaar word voor je!

@ Saxia, vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt,inderdaad proberen zo rustig mogelijk aan te doen.

@ Samantha, balen van jullie auto zeg maar wat een super nieuws over je moeder! Inderdaad een mooie afsluiter van 2011

@ Troetjuh,fijn dat het iets beter begint te gaan!

@ Patriesjuh,wat fijn dat jullie nu allemaal weer samen zijn,geniet er van!

Deel Deze Pagina