wauw mooie ring anita! pooh werk ze morgen sam t ziet er zielig uit zo'n spreidbroek.. jammer dat ze het moet, maar gelukkig 'maar' 3 maanden.. Dochtertje van een vriendin heeft ook een spreidbroekje, die meot m minimaal een halfjaar maar ze kan ere best goed mee in de maxicosi zitten (kindje is nu ruim half jaar) leuke foto van kleine norah.. en sneu van die oorontsteking.. Elin is naar t kdv geweest en heeft goed geslapen.. en geknutseld altijd leuk.. Nienke heeft een blauwe plek.. aahh. fij ndat die creme wel werkt menp heeft t allemaal bijna klaar voor de beeb.. spannend nu komende weken.. Nou hier is Lucas erg aan t draken vandaag steeds wakker.. wat slechter willen drinken.. kwijlen en op zn handjes aan t sabbelen..vanmorgen een flinke dunne poepluier.. net weer een poepluier (wel minder en niet zo dun als vanmorgen) nu zn fles ook niet erg leeg willen drinken hopelijk wil hij zo wel goed slapen en vannacht ook lekker slapen.
Hoe gaat het vandaag met Lucas Tazzie? Nog steeds zo onrustig? Sasjuh.. had nog ff beloofd een foto te maken van Dylana haar spreidbeugel.. Bekijk bijlage 250534 Bekijk bijlage 250536
Anita gave ring meid! en zelf ontworpen echt knap! sam mooie foto's vd shoot..die van jullie samen is echt leuk...mijn vriend heeft als baby ook een spreidbroek gehad. Die 3 maanden zijn zo om hopelijk in de zomer gaat de tijd altijd snel vind ik. norah ook een leuke foto van norah zeg wat een lachebekje...gelukkig is de oorontsteking over. Je vroeg of ik de maand een beetje door kom maar ik ben alweer ongiof ja die is zelfs al bijna over..vrijdag alweer fm van deze ronde en ben al 2 dagen clomid aan het slikken. heb gelukkig helemaal niet lang hoeven wachten. op dag 15 had ik nog een fm van de vorige ronde (vorige week dinsdag) en op dag 19 begon het bruinverlies al. dus we kunnen gelukkig gewoon door. suusje hoe is het bij jouw? allang niks meer van je gehoord. ben nu 15 kids and counting aan het kijken...1 moeder vertelde dat ze na de geboorte het zwanger zijn zo miste en dus steeds snel zwanger word..dus sam en sasjuh pas op hihihi
Whaha hip..echt waar? raakte ze daarom snel zwanger? nou hier toch maar besloten om er mee te wachten haha. Eerst maar even zien hoe het verder met Dylana gaat.. Steeds die zorgen om haar.. en als ik dan nu ook nog zwanger zou zijn, denk niet dat ik die stress dan aan kan. Voel je ook bijwerkingen van de clomid of niet? Tsja.. wij hebben in september pas vakantie.. en dan mag hij alweer af. Dus in onze vakantie kan ze lekker normaal bewegen haha.
hip gaat dus wel snel nu weer gelukig! Sam gelukkig in jullie vakantie alweer van de spreidbroek af Gisteravond na de laatste fles is Lucas snel in slaap gevallen en doorgeslapen tot kwart over 5 vanmorgen. Toen speentje gegeven. kwart voor 6 en 5 over 6 nog een x speentje (hij laat m snel uit zn mondje vallen) toen heeft ie nog geslapen tot half 8 wist niet wat me overkwam haha. vandaag overdag heeft ie ook goed geslapen en beter gedronken. Alleen vanavond na zn 7 uur fles wilde ie niet slapen hihi. Ik was naar zwangerfit (ontzwangerfit voor mij ) en papa moest m dus naar bed doen. kwam tegen 9 uur thuis en Lucje was nog wakker.. speentje gegeven, knuffeltje tegen m aan en hij slaapt weer En zo mooi, vanmiddag ging ik kijken of ie al wakker was en werd ie net wakker. Hij deed zn oogjes open, keek me aan en gelijk een big smile op zn gezichtje. Ik smolt gewoon zo lief.
aahh lief is dat he Tazzie Smiddags wil Dylana nooit zo goed slapen en neem ik haar dus wel eens mee naar ons bed.. en daar vallen we dan vaak samen nog ff een uurtje in slaap. Als ze dan wakker word, dan gaat ze aan mn gezicht friemelen en word ik dan ook wakker dan kijkt ze me ook met zon grijns aan. Heerlijk! Pooh.. hoe ging je 1e werkdag? Sven veel last gehad vd prikken? Heeft hij al gepoept?
@ sam mooie foto's van jullie meid. goed gelukt toch ondanks dat ze niet helemaal mee wilde werken toch? @norah wat is norah alweer groot, het lache bekkie @anita mooie ring meid. er helemaal klaar voor!!! @hip hoe voel je je. nog last van bijwerkingen? reageer later weer even luca roept
Wat een scatje is Luca zeg. En wat ienieminie nog om te zien haha.. (meot trouwens opletten dat ik geen LucaS schrijf haha als ik Luca bedoel.. Sam heerlijk is dat samen nog even slapen he
Wauw, mooie foto's Rose! Wat een prachtig kereltje zeg. En Dylana is ook een schatje zeg. Ik vind het nog best meevallen met die broek, had eigenlijk verwacht dat het erger op zou vallen. Wel lijkt het me best moeilijk hoor. Hier ineens weer een ontwikkeling, Norah kan zitten vanuit lig. Ze lag op de grond en toen ik omkeek zat ze ineens. Erg triomfantelijk keek ze me aan. Prachtig! Dus nu de box en het bed naar beneden. Ook had ze vanmorgen ineens door hoe ze moest kruipen naar voren. En nu moeten we dus het huis ook maar eens onder handen nemen... Zucht, alle leuke tafeltjes en kleine accesoires weg want ze kan overal bij nu.
wauw Norah wat gaat dat hard zeg.. knap van lig naar zit! Met Lucas naar de kinderarts geweest voor controle. Ze was zeer tevreden over hem en hij hoeft niet meer terug te komen! nog even snel bij bij de couvafdeling langsgeweest, wist dat er eentje moest werken die Lucas ook verzorgd heeft toen hij daar lag. En zij vond het leuk als we ff langskwamen
Hoi meiden, Even snel een berichtje omdat ik het niet kan geloven.. Morgen moeten we naar het ziekenhuis en omdat ik nog steeds niet ongesteld was dachten we toch maar even een testje doen.. Wat blijkt.. De test kan niet positiever, huh??? Ja, ik ben ZWANGER!! Hip, vind het echt mega moeilijk om dit berichtje te plaatsen en mijn gedachten zijn dan ook bij jou omdat ik weet hoe moeilijk het is.. Liefs, Anita
Anita jaaaaahhh!!! Owww wat super!! Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie, gewoon trouwen met zn 3tjes! Gefeliciteerd, ook voor je aanstaande man! Hip knuf voor jou... jij gaat gewoon snel volgen!
wauw Anita wat onwijs super voor jullie!! Toch lekker trouwen met zn 3en! van harte gefeliciteerd!! ook voor je man! Hip ook van mij een dikke knuf en jij gaat nu echt snel volgen!
Wooowww..kippenvel van hier tot tokio! Anita.. gefeliciteerd!! Eindelijk Ooohhh jullie gaan gewoon met z'n 3en trouwen.. en met zn 3en op vakantie!! Super super super!!! Ik duim voor een plakbeeb! Lieve Hip.. ik wil jou ook een hele dikke knuffel geven! Jij hebt al bewezen dat je zwanger kunt zijn..en nu gaan we gewoon echt voor een megaplakbeeb!! Hopelijk is het voor jullie deze ronde ook raak! Nou, nu we toch met kleurtjes bezig zijn.. Tazzie.. wat goed dat Lucas niet meer terug hoeft te komen! Norah.. Allemaal nieuwe ontwikkelingen bij jullie meisje. Ik mis het "baby" nu al..maar als ik jou verhalen dan lees..dan verheug ik me wel op de aankomende tijd.