stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @anita: WAUW! Wat een fantastisch nieuws!! Van harte gefeliciteerd, hoeveel weekjes zou het nu ongeveer zijn?

@hip: lieve hip, moeilijk om te horen denk ik, maar het is wat de anderen zeggen, het moet nu ook voor jouw gaan gebeuren! *knuf*

@rose: leuke foto's! Gaat het allemaal goed?

@norah: wat leuk zeg dat ze gaat zitten!! Hihi, en ook nog eens kruipen! Lijkt met een geweldig gezicht!

@tazzie: Fijn dat alles goed was!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Anita, gefeliciteerd meid!! Dan moet je trouwjurk zeker wel aangepast worden :D.

3. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties!'
    Moet 5 juli voor de eerste echo naar het ziekenhuis dus ben benieuwd!

Suus, trouwjurk is geen probleem ;)!

Dat gaan helemaal goedkomen, had het geluk dat mijn droomjurk in ieder geval een veter heeft op de rug waardoor je altijd wat ruimte overhoudt..

Ik ga snel m'n tas inpakken want hebben weekendje Antwerpen met het werk!

Goed weekend allemaal!

X

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Spannend de 1e echo!
    Hihi je had gewoon een vooruitziende blik toen je je trouwjurk uitzocht :) Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Elin draaide net voor het eerst van haar buik naar haar rug!
    Omrollen! - YouTube

Vanmorgen ook weer wezen babyzwemmen, was weer superleuk!

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anita wat een super nieuws!!!!! gefeliciteerd

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Anita... Wauw meis wat een wonder!
    Idd.. Kippenvel... Geweldig nieuws

Hip, dikke knuffel voor jou

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he allemaal!!

nou dit is wel het laatste wat ik verwachte toen ik op zp kwam hahahaha.

Anita meid van harte gefeliciteerd!!! ik ben echt zo blij voor je!! super gaaf...
    hoever zou je nu ongeveer zijn??
    je gaat wel een foto van de test spammen toch? ben erg benieuwd haha
    ik vind het helemaal niet erg om te lezen ben vooral heel blij voor je. zo fijn dat de ellende van de mmm je bespaart blijft.
    en tis de bedoeling dat ik je snel ga volgen en kunnen we dan lekker samen hier kletsen over allemaal zwannger dingen hahahaen de rest hier gek maken met onze dikke buiken foto's enzo toch....
    geniet ervan meid tis je echt gegund!

sasjuh ik ga zo je filmpje bekijken ben benieuwd..leuk zeg dat elin al kan omrollen.

en norah kan al vanuit ligstand zelf gaan zitten!! wow ze word groot, al bijna een dreumes ipv een baby..gaat echt snel.

suusje hoe is het bij jouw en keano?

ik had vanmorgen al mijn eerste fm gehad, heb 2 follikels van 13 mm en 2 kleintjes, maandag weer fm en ik denk dinsdag of woensdag iui...en dan weer 2 weekjes wachten grrrrr..

vandaag flink ruzie gemaakt met mijn baas, ik heb alles eruit gegooid wat me dwars zat. ben zo klaar met die vent!
    ben benieuwd of die er wat mee gaat doen.
    nu al lekker klaar met werken had maar een kort dagje.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Even zeggen dat ik super veel respect voor je heb Hip! Nu ook weer.. hoe je op anita haar nieuws reageert.. ik vind het knap. Had het zelf wel moeilijk gevonden denk ik. En goed dat je alles aan je baas hebt verteld wat je dwars zit. Dus nogmaals.. respect voor jou!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    vergeet ik bijna jullie te bedanken voor het lieve medeleven en de knuffels...dankjewel dames!! en mijn tijd gaat zeker komen en hopelijk duurt het niet te lang meer..dan kan ik gezellig samen met anita zwangeren hihihi

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja Hip dat hoop ik ook voor jou!
    MenP gaat bijna bevallen en anders hadden we helemaal geen zwangeren hier meer in t topic.. Dus laat dit maar jullie ronde zijn, Clomid moet jou ook gewoon geluk brengen!

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip, goed dat je zo voor jezelf opkomt bij je werkgever!!

Hier gaat het goed hoor! Keano zit superlekker in zijn vel, eet goed, babbelt erop los, gaat de hele kamer door. Onze hond moet er best aan wennen dat Keano steeds achter hem aankomt haha! Nog iets grappigs: als je 'klap eens in je handjes' zingt gaat hij gelijk klappen. Heeft hij heel snel geleerd.

Verder solliciteert mijn vriend erop los. Maar het is een moeilijke tijd. Eind van deze maand krijgt hij te horen hoeveel zijn uitkering bedraagd. Nu even de broekriem aanhalen en wat zuiniger aan gaan doen.

Op mijn werk gaat het best, ben veel alleen maar dat vind ik wel fijn. Het is heel rustig maar ik heb min of meer een toezegging gehad dat ik mijn baan kan houden.
    Ik ga weer even achter werk aan voor mezelf:D.

Maar het is wel echt rot als het op je werk niet lekker loopt, je brengt er toch heel wat uurtjes door.

12. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Kinderboerderij geweest:

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Haha suusje volgensmij vind keano zijn voetjes leuker dan het schaap!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip wat ben je toch ontzettend positief steeds. Diep respect voor je! En hopelijk dinsdag of woensdag alweer IUI. Ik duim voor je!

Suusje wat een leuke foto..

Lucas is klaar voor t EK haha ;) ff foto's spammen ;)

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, bedankt ook voor jou lieve reactie! Vind het echt ontzettend rot voor je.. Vandaar dat ik mijn test ook maar niet hier had geplaatst..

Iemand vroeg ook nog hoe ver ik nu zou zijn en volgens mij berekeningen is dat nu 4 weken en 3 dagen.. Gynaecoloog gaf ook wel aan dat het ook nog steeds mis kan gaan en dat ze pas bij de eerste echo met het kijken van de hartactiviteiten e.d. iets meer kunnen zien/zeggen dus ben benieuwd.. We wachten gewoon maar rustig af!

Bij deze dan mijn testen van donderdagavond:

Allemaal nog een fijne avond/weekend en hopen dat Nederland toch nog wat punten gaat maken..

Liefs,
    Anita

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: wat pak jij dit goed op en hoe je ermee omgaat vind ik diep respect!

@suusje: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en wat leuk bij de kinderboerderij! Want vind hij ervan?

@anita; Mooie testen! Wanneer willen jullie het vertellen aan de mensen?

@tazzie: wat een schatje, echt een leuke romper ook!

Vandaag drukke dag gehad, Nienke was er met het slapen best door van slag.

Vandaag hier alle kindjes van de babygym gehad. Dat was echt heel leuk die baby's bij elkaar! Maar wel heel druk en veel indrukken. Daarna ook nog een bbq met voetbal mijn mijn schoonzus, toen wilde ze echt niet slapen. Van vanmorgen 10 tot 20.30 maar 2 uur geslapen, dat is niet veel voor haar. Maar goed, ze slaapt nu hopelijk slaapt ze nu lekker. Vanmorgen heeft ze ons trouwens voor het eerst tot 07.15u laten slapen!! :)

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita gefeliciteerd echt super.

Hip, respect en je volgt vast snel

Rose wat een schatje

Suusje en tazzie ook al van die mooie foto

Sam, dylana aan de spreidbroek gelukkig maar kort. Ken een stel dat meisje heeft een half jaar zo een ding aan gehad en die kon er zelfs mee omrollen en doen.

Nou de 1e 2 werkdagen ook gehad viel best mee. De eerste opvang dag voor sven ging goed hij had wel zn reserve kleren aan want hij had gepoept zn broekspijpen vol hihi van de prikken weinig last meer moe. De 2e dag van de opvang miste ik sven veel meer en hij was s avonds behoorlijk van slag en nu is ie enorm huillerig als ie niet bij ons kan zitten wel sneu. Nou ga nog ff lekker liggen en vanavond kv proberen ipv bv wil t gaan afbouwen denk ik.

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat een rust hier!!
    iedereen verdrietig omdat nederland verloren heeft gister haha

anita mooie testen meid!! wel beetje negatief van het zkh om te zeggen er kan nog vanalles mis gaan wacht de hartactie op de echo eerst ff af...
    tuurlijk kan het mis gaan dat kan bij iedereen gebeuren..maar om nu met die instelling een zwangerschap in te gaan vind ik een beetje overdreven..
    Geniet er lekker van meid! tis zoo ontzettend mooi om zo'n positieve test in je handen te hebben.

pooh is alweer aan het werk...hoe is het nu met sven?

zo ik ga ff lekker naar een voorjaarsmarkt hier in de buurt..heerlijk weer hier ff van genieten. xx

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Keano is heel blij met zijn nieuwe badje:

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Weer mooie foto's langs zien komen!
    Pooh.. fijn dat Sven niet zoveel last heeft gehad van de prikjes. En het werken valt ook nog mee gelukkig.

Anita.. mooie duidelijke testen hoor! Voel je je ook misselijk ofzo?

JBG.. nienke alweer wat bijgeslapen inmiddels?

MenP.. hoe gaat het met je? Nog geen tekenen van een aankomende bevalling?

Deel Deze Pagina