Even snel een korte reactie.. We hebben het mijn moeder en broertje, de ouders van mijn vriend en zijn broer al verteld.. Mijn vader en zijn vrouw zijn momenteel op vakantie dus als zij woensdag terug zijn gaan we het hen ook vertellen! Sam, jij vroeg geloof ik of ik misselijk was.. Helemaal niets, haha.. Daarom nog steeds een beetje onwerkelijk. Tot op de dag van vandaag nog helemaal geen last van kwaaltjes! Dus ik zeg houden zo! Nog een fijne avond meiden! X
@ Anita, van harte gefeliciteerd meid wat een mooi nieuws,geniet er van!! @ Samantha,ben je al een beetje gewend aan de spreidbroek? Gelukkig is het maar 3 maanden. @ Hip weet je al wanneer je weer iui hebt? Heb ook weer allemaal leuke foto's voorbij zien komen zal er straks ook weer eens een van Tess spammen ze groeit nu ineens zo hard,vandaag bij cb alweer 59,4 cm en 5660 gram,sinds ze over is gegaan op de fles groeit ze als kool.
ohh carly wat is tess een schatje!! en ze ziet helemaal niet meer geel of wel? hoe gaat het met je? heb je ook een beetje tijd om het verlies van je oma te verwerken of ben je alleen maar druk met tess? anita helemaal geen klachtjes lekker hoor! (al moet ik eerlijk zeggen dat een beetje klachtjes mij wel hielpen om me zwanger te voelen hihi, maar het maakt je ook onzeker als je ff niks voelt) ga je meedoen aan MvM? troetjuh hoe is het bij jouw? gaan jullie al bijna verhuizen? hoe gaat het met joey? menp bij jouw nog alles rustig? oja ik ben je buddy hahaha heb nog niks gehoord dus zal wel goed zijn allemaal hahaha. rose met luca en jouw ook alles goed? kun je het ritme van mama zijn al een beetje vinden? pooh en sasjuh druk werkende mama's ik hoop dat jullie snel een beetje gewend raken aan de het werken en de kleine missen....vooral extra genieten op de dagen dat je vrij bent. sam jij nog ergens gesolliciteerd of niet? zijn jullie allemaal al een beetje gewend aan de spreidbroek? tazzie wanneer moet jij weer gaan werken? zag volgensmij op fb dat je weer af en toe doet paardrijden, gaat het goed met het litteken van de ks? jbg was jij niet met een cursus of iets bezig voor het werk? hoe gaat het daarmee? hoe is het met nienke? lust ze ondertussen al verse groente of nog liever een potje? suusje ik zag nog een leuke foto van keano op fb...wat een stoere kerel is het zeg! echt een knap mannetje. het bultje op zijn lip is helemaal niet storend trouwens vind het wel bij em passen eigelijk. moeten jullie nog es terug naar het zkh of niet? saxia ik weet niet of je nog wel es meeleest, maar mis je wel hoor haha ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat en naar een foto van iselin! hopelijk vind je snel je draai in het werken en mama zijn en heb je wat meer tijd voor jezelf. en hoe gaat het met het kruipen van norah? zit ze al overal aan of is het kruipen zelf nog intressant genoeg voor haar? patries en winnie weet niet of jullie nog wel es meelezen, maar ben eigelijk best wel op de hoogte via fb hahaha zo......volgensmij heb ik op iedereen gereageerd, had een beetje tijd over dus dacht doe es uitgebreid reageren. ik had een tijdje terug trouwens marije gemaild via fb, was wel benieuwd hoe het met haar gaat omdat ik op fb nog niks gezien had van een evt. zwangerschap. het gaat niet zo lekker bij hun. ze heeft endometriose en best heftig ze zit nog in de onderzoeken dus weet nog niet of ze er iets aan kunnen doen. verder zit ze mss in de vervroegde overgang, als dat zo is dan kunnen ze niks meer voor haar betekenen. heftig allemaal! hier gaat het goed, mijn follikels waren 20,1 en 20,9mm vanmiddag de pregnyl gehad en morgen de iui....en dan weer wachten wachten wachten. opzich kan ik overal goed mee omgaan en alles positief inzien alleeen dat wachten die 2 weken daar zie ik zo tegenop! en hoe langer we bezig zijn hoe moeilijker ik die 2 weken vind. de acupunctuur helpt me wel om er minder mee bezig te zijn en achteraf gezien vind ik het allemaal wel meevallen en is de tijd best snel gegaan.....maar voor nu lijken 2 weken zo ontzettend lang!!!! zo fijne avond allemaal! en alles jullie morgen ff een beetje tijd over hebben dan doe een vruchtbaarheidsdansje voor mij en mss een kaarsje of zo hahaha
Carly.. wat een mooierd zeg, die Tess! Mooi haar ook Ja .. aan de spreidbroek zijn we inmiddels gewend. We proberen het positief te bekijken.. nog maar 11 weekjes haha. Hip..Wat lief van je dat je Marije hebt gemaild! Wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen voor je iui! Ik ga natuurlijk duimen en ik zit nu rond mijn vruchtbare dagen als het goed is.. dus stuur wel wat naar jou toe oke?? ff een beetje extra vruchtbaarheid kan nooit kwaad haha.. Hopelijk gaan de 2 weken wachten snel voorbij! Zullen we anders een e-card namens ons allen naar Marije sturen? Laten weten dat we aan haar denken en haar sterkte wensen ofzo? Of is dat stom?
@ Hip dank je wel,ik vind haar ook een schatje maar ja ik ben erg bevooroordeeld haha,nee ze is eindelijk niet meer geel. Met mij gaat het op zich best wel goed,merk wel aan mijn lichaam dat het een klap heeft gehad van de keizersnede enz want de fibromyalgie speelt heel erg op. Het verlies van mijn oma was allemaal een beetje weg gedrukt en op de achtergrond geraakt door alles met Tess maar merk nu dat het af en toe toch ineens weer hevig aanwezig is,ik mis haar en als ik dan naar Tess kijk wou ik dat zij dat ook nog had kunnen zien,maar goed ik denk dat het er allemaal bij hoort en zit ook nog in het verwerkingsproces denk ik. Wat lief dat je Marije gemaild hebt en wat erg voor hun zeg dat het allemaal zo moeilijk gaat en misschien helemaal niet mogelijk is,lijkt me verschrikkelijk. Jij morgen weer IUI,ik ga voor je duimen en zal een kaarsje aansteken en ik kan me voorstellen dat die wachtweken niet leuk zijn,hopelijk gaan ze snel voorbij! @ Samantha dank je wel! Ik vind het op zich wel een goed idee van die kaart,ik zou het fijn vinden als mensen meeleven,of zij dat ook vind weet ik niet.
Hip, ik ga voor je duimen morgen! Lijkt me leuk als we dan toch samen van het lijstje zwanger mogen zijn... Moet zeggen dat ik het zelf wel best vind zonder klachtjes.. Maar wat niet is kan natuurlijk nog wel komen, haha.. Maar zoals het nu gaat vind ik het prima! Had me toevallig gister aangemeld bij moeders voor moeders en werd daarstraks gebeld voor een intakegesprek. Ze komt nu donderdagavond en als we dan terug zijn van vakantie kunnen we beginnen.. En wat een mooi meisje is Tess! Ik ga nog snel wat doen! Geniet allemaal nog van jullie avond.. Liefs, Anita
sam opzich een leuk idee van de e card voor marije...zal haar ff mailen dat ik heer verteld heb van haar haha zal ze niet erg vinden denk ik en dan doen we daarna een kaartje ok haha... carly neem rustig de tijd om alles te verwerken! hopelijk knap je lichamelijk ook snel op.
Hip vast succes morgen!! lief dta je marije gemaild hebt.. en kaartje vind ik een goed idee Anita fijn dat je nog geen klachtjes hebt! Carly wat een prachtig meisje is Tess toch! Sam al helemaal gewend aan de spreidbroek.. Hip ja sinds vorige week mag ik het rijden van de fysio weer oppakken.. wel rustig opbouwen.. Heb 1 x 5 minuten op mn eigen paard gezeten nadat ze gereden was door een adner.. 1x 5 minuten op de superbrave pony van mn stalgenootje. En gister voor t eerst een half uurtje met de pony van de kinderboerderij (die is iets makkelijker dan mn eigen paard vandaar eerst op hem voel de wond vandaag wel wat trekken.. maar voor de rest gaat t redelijk. Al past helaas mijn rijbroek nog niet goed dicht mede door de wond. even vraagje.. Wanneer zijn jullie (jbg, sam, suusje, troetjuh) overgegaan op 4 flessen? Lucas krijgt nu nog 5 flessen van 180/6. 6:30/7:00 10:30/11:00 14:30/15:00 18:30/19:00 23:00/23:30. Laatste fles moeten we m eigenlijk altijd wakker maken. Zou ik m gewoon x laten slapen en kijken wat er gebeurd? zit eigenlijk niet echt te wachten dat ie weer midden in de nacht gaat komen eigenlijk en vind m ook nog wel te jong voor 4 flessen..
oh en de 1e week van april (5 april) moet ik weer werken.. (eigenlijk 4 april beginnen, maar dat valt op woensdag en die dag werk ik niet meer
April Tazzie?? Dan heb je nog lekker heeeeel lang verlof Ik moet Tess trouwens ook altijd wakker maken voor de laatste fles wij zitten in hetzelfde schema als jullie ongeveer,lastig is dat he,ik heb ook zoiets van ik laat haar slapen maar ik denk dat het dan te lang is en dat ze dan om 2 of 3 uur komt snachts.
oef lekker wakker...juli moet dat zijn.. ja dar denk ik hier ook.. 's ochtends hoor ik m vaak al wel tegen half 6 maar met zn speentje valt ie wel weer in slaap tot half 7.. nu ligt ie half sapend zn laatste fles leeg te lurken.. (al laat ie sinds gister ineens steeds wat staan...en gaat dan op zn handjes sabbelen
Haha ja dacht al dat je juli bedoelde Oh? Geen honger meer maar nog wel zuigbehoefte misschien?Tess laat ook vaak wat staan, ik ben afgelopen vrijdag begonnen met 180/6 en de ene keer drinkt ze het op en andere keer niet. De laatste paar dagen komt ze ook weer om half zes/zes uur terwijl ze nu meer krijgt en eerder sliep ze soms al tot zeven uur, soms zijn die kleintjes ook niet te volgen hè haha, zal vanzelf weer langer worden hoop ik
nou hij doet lang genoeg over zn flessen.. (soms wel 3 kwartier als ie dus niet goed wil drinken) Speentje is ie wel gek op om mee in slaap te vallen (baker m nog steeds in dus dan kan ie niet op zn handjes sabbelen) maar hij heeft boven in op beide hoeken al de puntjes van zn tandjes zitten.(echt bobbeltjes op zn tandvlees cb heeft er vandaag ook even naar gekeken) dus het kan ook zijn dat ie daarom zo sabbelt en slechter drinkt zeiden ze daar.
Taz 4 flessen wordt pas aangeraden na 4 maanden ivm bloedsuiker spiegel. Zou eerst eens kijken wat er gebeurd als je de laatste fles eerder,geeft, tegen 22u. Kijken of hij dan ook nog tot 7u doorslaapt.
Tazzie het lijkt me niet waarschijnlijk dat de hoektanden boven als eerste door zullen komen. Dit zijn nl de tanden die over het algemeen als laatste komen, nl eerst snijtandjes, dan 1e kiesjes en pas daarna hoektanden!
Tazzie, de fles valt er vanzelf af. Persoonlijk zou ik hem niet wakker maken voor een fles, heb ik nooit gedaan. Maar dan kan hij wel in de nacht weer komen voor een fles. Is het niet een idee om de laatste fles te gaan afbouwen?Je kan het ook aan hemzelf overlaten.