Suusje is dat eem groter badje als bij zo een set en past die nog wel op die steun ? Mooie fotos voorbij zien komen en anita lekker aan het genieten. Sam al aan het aftellen die 11 weken zijn zo om. Tazzie zou de fles rond 10 a 11 uur geven als je m laat vallen wordt ie vast eerder wakker. Nou ga rennen moet werken blegh
Hoi hoi meiden Anita van harte gefeliciteerd super joh lekker genieten nu Hip jij heel veel Suc 6 vandaag dat dit een geslaagde poging mag zijn Suusje ik ben óók benieuwd naar dat bedje haha Tazzie Joey had tot hij na voeding 2 dus pas bij 6 maanden ging 5 flessen... Hier gaat alles goed volgende week woensdag krijgen we de sleutel Dus ben super druk met alle voor bereidingen Ben zo blij als we in nieuwe huis zitten en alles weer een plekje heeft word gek van de rommel! Word er heel onrustig van haha ik spoor niet Kwa Joey heel heel soms slaapt die door maar vaak niet Soms 4x zen tutje er terug in te doen en soms ga die alleen verder slapen als hij bij mij mag liggen Achja ik laat maar toe Hihi (heb ik óók nog wat nacht rust) Nou meiden Werkse of een fijne vrije dag
Zo ineens 3 bladzijdes verder moeten lezen haha.. Troetjuh..fijn dat alles goed gaat bij jullie. Nog eventjes in de rommel zitten en dan lekker genieten van jullie nieuwe huis! En ik denk dat het voor jezelf ook prettiger voelt dat je Joey bij je in bed neemt ipv zorgen dat hij perse in zijn eigen bedje slaapt.. of niet? Ik heb het nu smiddags heel vaak. Dan wil Dylana niet goed slapen,terwijl ze wel moe is. In het begin constant naar boven..speen er weer in.. nou weer huilen.. steeds opnieuw. Nu heb ik zoiets..als je niet wilt slapen..dan niet, dan kom je er maar uit. Vaak neem ik haar dan mee naar ons bed en slaapt ze wel. Soms willen die kleintjes gewoon nog lekker dicht bij papa en mama zijn. En zolang dat kan..dan moet dat ook kunnen vind ik Tazzie.. wij zijn met 3,5 maand overgegaan op 4 flessen. Wij moesten Dylana ook altijd wakker maken voor de laatste fles. En ze dronk steeds minder leeg van haar flessen. Op een gegeven moment dronk ze savonds nog maar 40 ml en soms zelfs maar 20. Wij hebben toen gewoon in het weekend een keer geprobeerd om die fles niet te geven.. en ze sliep gewoon door! Die nacht er na.. nog een keer geprobeerd.. en ze sliep weer door Heel soms als ze op een dag weinig binnenkrijgt ( ze zit nogal te klooien soms met haar flessen) dan geef ik haar 'savonds nog wel een laatste flesje. Maar qua tijden dat ze wakker word maakt dat geen verschil.. Ze is hier standaard of 7.15 wakker of 08.00.. een heel enkele keer moet ik haar om half 9 wakker maken. Ik zou het gewoon eens een keer in het weekend proberen. Lucas groeit verder goed..en als hij doorslaapt, betekend dat dat hij genoeg binnenkrijgt op een dag. En word hij wel wakker..nou dan heeft hij dat laatste flesje dus echt nog nodig Dan zou je hem idd kunnen vervroegen..
Hip hoe is het gegaan vandaag?? troetjuh volgende week al de sleutel.. lekker.. thnx voor jullie antwoorden dames. We gaan gewoon lekker door met de avondfles Hij drinkt m dan wel halfslapend leeg, maar dan kun je m ook zo weer in bed leggen en slaapt ie verder Vind m zelf ook nog wel te jong hoor om zo die fles eraf te halen, maar ml loopt beetje te zeuren (die wil perse alles van het pak volgen en daar staat vanaf 6 kilo terug naar 4 flessen ) ik zelf vind dat Lucas het zelf maar aan moet geven, aangezien de flessen nog wel altijd op gaan (nou ja laatste dagen ff niet, maar goed dat gaan alle flessen ff niet zo goed. komt wel weer ) Kan wel de fles vast een half uurtje gaan vervroegen.. wat betreft tandjes, het kan best dat wel eerst deze tandjes gaan doorkomen, maar ze kunnen ook nog wel blijven zitten dat later toch eerst de andere gaan doorkomen. Ik zie het wel (CB zei ook dat het best wel eens kon dat hij met deze tandjes zou beginnen) Verder zit hij niet zo lekker in zn velletje geloof ik.. Steeds halverwege de fles ineens onrustig en niet goed meer willen drinken.. Al heeft ie de fles van half 3 wel leeg gedronken. Wel is ie na zn fles van half 11 zonder inbakeren, zonder speentje en zonder huilen in slaap gevallen en na de fles van half 3 ff iets drammen en toen ook zonder verder iets in slaap gevallen knap mannetje
Tazzie..zit hij nog steeds in een sprongetje misschien? Heb het sinds vorige week ook met Dylana hoor.. ben soms gewoon wel 3 kwartier met de fles bezig! Dan gaat ze halverwege ineens op de speen lopen bijten.. en de fles wegduwen, om hem vervolgens wel weer te willen hebben. Wat goed dat hij zonder huilen en inbakeren is gaan slapen! keurig
hij is alleen wel sneller wakker zonder dat inbakeren haha.. maar hij kan het best. Maar nu nog in een sprongetje? dan zit ie er al 2 weken in ofzo maar inderdaad op de speen bijten(en dan nog lachen ook ettertje), wegduwen, huilen als je m weer wilt geven om inderdaad daarna m toch wel weer te willen.. maar soms ook niet meer en dan laat ie zo'n 40/50 cc staan.
hey dames, weer even ee nvraagje.. zat bij de topics van de voedingsdeskundige te lezen.. En die gaf bij een aantal mensen aan dat 5 x 180/6 eigenlijk te veel is voor een baby van 2 maanden.. Nu is Lucas volgende week al wel weer 3 maanden, maar ik zit nu sinds 2 weken op die hoeveelheid. (nou liet ie vaak wel zo'n 10/20 cc per fles staan, maar ze gingen ook wel eens schoon op. Nu sinds een paar dagen is ie dan zo aan t klooien en laat dan rustig 40 cc staan. Geef ik m nu echt teveel? hij weegt nu boven de 6 kilo.. en dan mag dat toch? (friso zegt daar ergens dat t maagje die hoeveelheid nog niet mag hebben op die leeftijd omdat dat dan te groot word) (heb eigenlijk zonder overleg met t cb opgehoogd omdat hij niet meer tevreden was met 150/5 steeds huilen)
Tazzie.. ik denk dat dat toch per kindje verschilt hoor. Ik zat ook al heel vroeg op 5 x 180/6. Volgens mij ook met 2,5 maand. Maar als je twijfelt.. misschien moet je het dan aan één van de voedingsdeskundige vragen? Of misschien dat je voeding voor hongerige baby's kunt gaan geven? En dan iets minder per fles? Hoe zwaar is Lucas nu dan? Hij groeit echt snel he! Al bijna het dubbele van z'n geboortegewicht?
Tazzie elk kindje is anders en jij moet doen waar jij je en lucas zich goed bij voelt Jpey zit nu op 3 flessen 180/6 en 1 van 90/3 De ka van cb zei hij mag ook 4.5 fles Heb dat liever dat hij bij je in bed slaap Nou ik heb er schijt aan Merk gewoon dat joey het fijn vind bij mij En ik heb ee geen probleem mee dus Ik doe wat ik lekker zelf wil Zoals sam zei Ook ik heb liever een kind da slaap bij mij dan wat alleen ma brult in zijn eigen bedje wat persee moet Ik krijg nu ook van iedereen te horen dat ik hem verwen Ik heb dus wcht zoiets van ja en tis mijn baby niet die van jullie...
Troetjuh.. je kunt een kind verwennen..maar een baby niet! Is mij altijd verteld. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Ik zou er zelfs nog extra van genieten dat hij lekker bij je wil zijn. Dochter van een vriendin van me is ook 6 maand, maar die wil echt niet meer zo veel knuffelen enzo hoor..
Troetjuh inderdaad doen waar jij je goed bij voelt hoor.. Joey is jouw kind! en niet van een ander..lekker genieten van al zn knuffels Sam Lucas woog afgelopen donderdag 6140 gram bij de kinderarts. Kinderarts vond m niet te zwaar ofzo dus dat scheelt En de wijkverpleegkundige van t cb is ook altijd zeer positief over Lucas dat hij er zo goed uit ziet en goed groeit (en de cb arts vond toen ie een maand was zelfs dat ie meer mocht aankomen, zn armpjes waren nog niet spekkig genoeg haha) voeding voor hongerige baby's is niet nodig (tenminste gezien het feit dat ie nu vaak wat laat staan ) hij krijgt HA en vanwege allergie van zn vader wil ik liever niet overstappen als het niet nodig is..
@ tazzie.. oh nee idd, dan zou ik dat ook niet doen nee.. overstappen op andere voeding. Jongetjes mogen volgens mij ook meer wegen dan meisjes ofzo op bepaalde leeftijden. Tenminste als ik naar die curves kijk dan verschilt het wel een klein beetje
ja dat zag ik oo kal in lucas zn cb boekje.. zo vanmorgen had ik meneertje nog wel even ingebakerd.. hij klooit ineens wat met zn slaaptijden. steeds heel vroeg wakker.. Nu had ie keurig geslapen. Nu net in bed gelegd zonder inbakeren.. 2 minuten soort gillen ( niet heel hard gelukkig) en ineens stil.. dus ik gok dat ie nu slaapt pff zie een beetje op ook tegen zaterdag. Hebben we een uitje van de brandweer (oude clubje nog) en das van 's ochtends half 9 tot 's avonds laat.. (al is het feestavond programma wel dicht in de buurt van huis) en zodner kinderen. Dus Lucas gaat naar schoonmama. Moet er toch wel mee beginnen aangezien ze wel gaat oppassen volgende maand. Maar t voelt nog niet helemaal lekker twijfel ook nog of i kde feestavond wel blijf of dat ik om half 8 Lucas ga ophalen. Zowiezo haal ik m einde van de feestavond op. Hij blijft echt nog niet logeren daar..
Oh dat lijkt me idd wel heftig Tazzie..gelijk zo'n lange dag bij je schoonmoeder. Hebben jullie duidelijke afspraken gemaakt? Dylana is hier soms wel 2, 3 uurtjes bij m'n schoonmoeder, maar daar kan ik gelukkig heel goed mee omgaan. Maar vind dan meestal die 3 uurtjes ook wel genoeg haha.. maar zal er ook vroeg of laat aan moeten wennen natuurlijk dat ik haar langer moet missen.
nee die afspraken moet ik nog maken.. en ik schrijf lekker alles op. Zal ze niet leuk vinden en zeggen jaaa maar ik heb al eerder baby's opgevangen als oppasmoeder (toen ml nog een tiener was ) maar dat kan mij niet schelen.. En ja ik vind t zelf ook een hele lange dag vandaar dat ik ook nog twijfel of ik wel bij de feestavond blijf.. moet m dan al missen van kwart over 8 's ochtends tot 's avonds kwart voor 8 zowiezo.. en dan zou ik maar 1 voeding van de 5 zelf kunnen doen. Maar mijn ouders zitten op de camping waarschijnlijk en met dit rare weer vind ik zo'n dag op de camping ook weer te lang. (en mijn moeder gaat zich ook niet aan mijn wensen houden weet ik nu al. die vind dat ik te bezorgd en te moeilijk doe ) dus daar gaat ie ook niet heen.. Vriendin van me wil altijd wel oppassen. Dat was ook mijn eerste keus, maar helaas is zij nu op vakantie.. en nichtje van ml wil ook altijd oppassen maar die zit nu bij der vriendje in indonesie
ben nu wel eens 3 uurtjes naar stal en dat vind ik ook al lang zat. En dan is ml ook gewoon thuis bij lucas