Troetje, misschien bedoelen ze het op het cb niet verkeerd. Het lijkt mij moeilijk om hem op latere leeftijd in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer te leren slapen. Maar inderdaad iedereen doet het op zijn eigen manier. Heel veel pagina's terug was er een vraag over het badje van keano. Ik heb nooit een badje op een standaard gehad, altijd een tummytub. Daar is hij nu echt uitgegroeid, dus een ikea badje aangeschaft. Die zet ik gewoon op de eettafel . Twee keer per week gaat hij erin en als het nodig is tussendoor onder de douche met een van ons.
@tazzie: Hier bij het CB zeggen ze tot 5 maanden 5 flessen, daarna bouw je rap af hier zitten we nu op 3 flessen. Moet wel zeggen dat Nienke op Lucas leeftijd ongeveer max 180 cc kreeg (150/5) (en geen 200 zoals jij nu geeft) Ik ben van mening dat iedereen lekker zelf moeten weten wat ze doen, dus als jij denkt dat hij meer of minder behoefte heeft aan voeding, moet je dat gewoon geven, hahah ! Zie je trouwens op tegen het werken? En wat betreft het oppassen, ja ik schrijf echt alles op voor mijn schoonmoeder, ben een controlfreak en als ze het nu ook nog eens goed zou lezen en uitvoeren hmm, maar ja. Mag al blij zijn met de gratis oppas! @troet: spannend volgende week de sleutel!! Ben je al ver met pakken? Ik bof wel met Nienke als ik jouw zo hoor dat je s nachts er uit moet. Nienke slaapt lekker 12u ongeveer achter elkaar door. En je moet vooral doen wat jij zelf wilt, je eigen gevoel volgen is het belangrijkste! @suusje: is een ikea badje groter? @Carly: mooie fotos van Tess! @hip: heb je goed onthouden, ben nu inderdaad met mijn studie bezig voor mijn werk. Over 3 weken examen, spannend. Nienke eet nog steeds potjes. Deels uit gemakzucht van ons eerlijk gezegd en ze vind het verse nog niet zo lekker! Lief dat je Marije hebt gemaild! Ik hoop dat deze dagen gauw voorbij gaan voor je! Manlief heeft vandaag ergens anders voetbal gekeken, pff gelukkig! Is jullie huis ook oranje? Ik denk dat het er hier gauw af is! Volgende week moet ik weer naar het cb, ben benieuwd wat ze weegt en ze is gegroeid! Slaap lekker allemaal!
@JBG.. hier geen oranje in huis gelukkig Wel apart dat elk cb weer wat anders zegt. Ons cb zegt juist dat ze met 4 maanden echt wel naar de 4 flessen moeten.. haha
ik zal t eens hier met cb overleggen over 2 weken.. JBG 150/5 is toch 165? Lucas dronk ook niet altijd 200 hoor liet ook wel regelmatig 10/20 of 30 cc staan..dan zit je op 170/180 0f 190 en op t moment elke fles wel 20/30 of 40 cc.. ja zie erg op tegen t werken. tis toch best pittig werk 2 huizen op 1 dag schoonmaken.. (kantoorpand valt weg ) en om 4 dagen zonder mn kleine vriendje te zijn..
Dames, wat hebben jullie uiteindelijk gehaald voor vaderdag? Rick krijgt van mij en Dylana een autowas set in een bewaarbox en 2 tshirts van g-star. Ik heb voor Dylana een jurkje besteld met Dylana <3 Papa erop JBG.. hoe gaat het nu eigenlijk tussen jouw moeder en jou? Hebben jullie nog contact?
Sam Mike krijgt een canvas van herinnering op linnen met een foto van Lucas en voor Lucas heb ik een t shirt besteld met Lucas <3 papa en een rompertje met een brandweerauto en lucas zn naam
Voor vaderdag alleen een knutsel van keano. Geen gekochte dingen voor vaderdag (en moederdag) alleen gemaakte. Ik maak een ontbijtje en keano geeft de knutsel .
Brooddoos met foto collage en een knutsel gemaakt op kdv. Hij krijgt het pas s avonds want wij gaan zonder sven 2 dagen naar parijs via zn werk morgen avond weg zondagavond terug. Sven is bij vrienden hebben dit geboekt in mn zwangerschap zou t nu niet meer doen.
Heel veel plezier alvast Pooh!! En je zult hem vast gaan missen.. Wij gaan in september 3 dagen naar parijs.. en dan blijft dylana bij schoonmoeder.. Vind dat eigenlijk niet zo leuk, maar wil de kans dat ik een keer naar Parijs kan ook niet laten schieten.. MenP.. hoe gaat het met jou? Ben je al mama??
Hoi dames, denk doe nog even snel een berichtje want morgen of zondag zal er wel weinig van komen tussen het koffers pakken door.. Daarnaast ben ik hartstikke verkouden, dus baal daar wel een beetje van.. Gelukkig heb ik afgelopen nacht goed geslapen en gaat het in ieder geval iets beter als gister.. Gisteren hadden wij ook de intake van Moeders voor Moeders, moet zeggen was erg leuk! Ook door haar werd er nog even een testje gedaan en ze had ze zelden bij 5 weken al zo duidelijk gehad, als eerste stond de teststreep er en daarna pas de controlestreep en de teststreep was nog donkerder ook.. Ze maakte al een geintje dat het misschien wel een tweeling was, haha.. Heb er ook een foto'tje bijgedaan: Hip, hoe is het bij jou gegaan? Voel me echt een beetje schuldig tegenover jou.. Wat ik trouwens wel heel vreemd vind is dat ik totaal geen angst heb dat het verkeerd zal gaan. Heb echt het idee dat het nu ook gewoon allemaal goed gaat komen! Meiden na m'n vakantie kom ik weer mijn verhaal doen! Wij gaan lekker het zonnetje opzoeken! Als het kan zal ik hem meenemen .. Liefs, Anita
Hoi allemaal de iui was goed gegaan had ik hier niet meer gereageert? ik weet het niet meer haha ik heb wel meer last van de utro geloof ik..ben echt zo ontzettend moe en heb nu al allemaal steekjes enzo in mijn buik en rond mijn navel. waren die 2 weken maar al voorbij! anita je hoeft je niet schuldig te voelen ik ben echt oprecht blij voor je eb ik gun het jullie ook echt! geniet er lekker van! Wat mooi dat je je helemaal geen zorgen maakt! en wie weet een tweeling..spannend hoor. Fijne vakantie meid en zou het fijn vnden als je wat zon meeneemt haha Pooh gaat een weekendje naar parijs lekker hoor alleen jammer dat je sven moet missen. probeer toch maar te genieten. de rest ben ik vergeten sorry. fijn weekend xx
@ Anita,hele fijne vakantie!! en wat een mooie test,wie weet wel een tweeling haha of gewoon lekker veel hcg,spannend.. @ Hip vervelend dat je zo'n last hebt van de utro,hopelijk met een goede reden meid. Hoop dat de weken snel omvliegen voor je. Ik spam nog ff wat fotootjes die wilde ik jullie niet onthouden haha Tess samen met Jurre (zoontje van mijn tweelingzus) in de box en Tess was zo aan het lachen
Mooie foto's voorbij zien komen en.............EEN VET MOOIE TEST VOOR ANITA!!!! Super meid en anita-man. Gefeliciteerd. Hip wat rot dat de utro die bijwerkingen heeft. Sterkte en over 2 weken ook voor jou een mooie test! Ik loop nog steeds fijn rond. Bijna 39 weken. We willen zo graag ons mannetje zien! Zijn zo nieuwsgierig! Ben wel wat aan de schoonmaak. Maar meer, omdat ik weet dat het moet gebeuren en niet, omdat ik nesteldrang heb. Ach, het wordt hier weer fijn schoon. Heb de laatste dagen wat meer last van maagzuur. Jammer. Welterusten!
Hip.. Wat vervelend dat je last hebt van de utro! Hopelijk is dat eigrnlijk een goed teken hoop zo dat jij en anita samen zwanger mogen zijm! Anita.. Wat een mooie duidelijke test! Alvast veel plezier op jullie vakantie! Carly.. Wat een lachebekje, die tess! Leuke foto's samen met jurre! Ook al zo'n knap kindje! Menp.. Nog evenvolhouden! Heb jij eigenlijk een buddy? Misscjien komt jullie kindje wel op vaderdag :-D
@sam: lief dat je er nog aan denkt. Tussen mij en mijn moeder is het nog niet geweldig. Ik heb haar nu in 6 maanden tijd 2x een uurtje gezien en dat was voor mij heel veel moeite. Er is zoveel gebeurd, ik kan het bijna niet loslaten. Ben er veel en vaak mee bezig, weet niet goed hoe ik de situatie verder moet en wil aanpakken. @pooh: Jij bent nu in Parijs, zal vast heel leuk zijn!! Maar ook heel moeilijk om je kindje te missen! Ik hoop dat je veel plezier hebt en morgenavond lekker weer thuis knuffelen met je ventje! @Anita: Dat is zeker een duidelijke test zeg, mooi!! Een hele fijne vakantie gewenst, laatste keer met zijn 2tjes (al ga je nu met zijn drietjes!). Ik hoop dat de kwaaltjes uitblijven (sowieso tijdens je vakantie ) @carly: wat een vrolijkerd is Tess!! @menp: spannend hoor, ik hoop dat de kleine man gauw komt! En poetsen is nooit weg! Straks ben je lekker weer van die maagzuur af . Bij Nienke zijn tandjes 3 en 4 al zichtbaar, waah!! Één tandje is echt al een beetje door en ééntje daar zie je een puntje. Ze heeft de onderste 2 tandjes al, maar boven komen ze aan de zijkanten door, moet nog even goed kijken welke tandjes het precies zijn ! Heb eindelijk de spirit gevonden om te lijnen, dus ben nu een week of 6 bezig en er is bijna 6 kilo af! Jee! Moet er nog tig, maar goed, het is een begin! Morgen vaderdag, heb een lief kaartje gekocht en een dvd van de Muppets. Manlief heeft heel veel dvds en is gek van de muppets! Als Nienke straks oud genoeg is kan zij met papa kijken, haha! Volgend jaar krijgt hij gewoon een knutseltje van haar hoor, dat vind ik dan leuker! Vandaag weer geshopt bij de Jola, voor men die daar ook wel eens shopt, vandaag zijn ze met een uitverkoop begonnen, scheelt best veel geld en leuke kleren! Fijn weekend allemaal.
sam ik ben de buddy van menp jbg goed bezig meid! al 6 kg kwijt dat is echt knap. ga zo door! vind je het moeilijk? nienke krijgt alweer 2 tandjes door gaat snel zeg! heeft ze er last van? sooo heej het regent hier opeens hard niet normaal...waar blijft die zomer?? carly wat een leuke foto's van jurre en tess lekker lachebekje is het zeg! hoeveel schelen ze ook alweer? hoe is het met de rest?
@hip: het is voor mij een eeuwige strijd... Ik ben al 3x eerder tussen de 25-30 kilo afgevallen en alles weer aangekomen. Ik kan niet gelijk blijven en ook de zwangerschapkilo's zitten er nog aan! Blijft moeilijk.... Qua tandjes van Nienke, weet niet goed of ze er last van heeft. Vorige keer had ze echt alle symptomen en nu kwijlt ze echt heel veel en heel veel poepen. Nu laat ze ook soms halve flessen staan dus weet het niet zo goed!