stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie ja is met shakes,soepen en repen,repen mogen na 2 weken pas. Ik doe alleen 2 shakes en 1 reep op een dag,van repen mag je er ook maar 1 per dag.

Je hebt twee varianten de 500 dat is wat ik doe drie producten op een dag en verder niks en 1 keer in de 6 weken heb ik een eetweek en je hebt de 800 dat is twee producten en 's avonds een lichte maaltijd

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Knap hoor dat je dat kan, ik zou dat nog geen dag volhouden denk ik, zeker niet als ik moet werken met al dat eten om me heen.
    helpen hun je ook om weer normaal te gaan eten zonder bij te komen?
    want het lijkt me dat het verschil zo groot is en je anders weer heel snel alles eraan hebt.

heel veel succes in ieder geval, vind het echt knap!

jij ook alvast succes tazzie als je dat leest van carly dan moet jij binnen een maandje klaar zijn met je dieet kun je nog slank in bikiki haha.

jbg jij ook veel succes verder met lijnen.

vandaag voel ik me gelukkig weer normaal, zijn ook die stomme hormonen die af en toe het heft in eigen hand nemen geloof ik haha.
    vind het toch spannend worden hoor nu de testdag dichterbij komt.
    Maar ga echt niet eerder testen de vorige x was echt k*t!
    teste ik met 11 dpo en bleef zolang staren tot ik iets zag krijg je stiekem toch wat hoop blijkt het een indrooglijntje...uiteindelijk weet je nog niks als je te vroeg test.
    staat er iets omdat het raak is of is het mss vd pregnyl of een indrooglijntje? staat er niets omdat ik te vroeg ben of is het niet gelukt....daardoor duurt de testdag alleen maar nog langer daar begin ik niet meer aan..

fijne zondag allemaal.

xx

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip,ik dacht ook dat ik het nooit zou kunnen zonder eten maar het is voor mij de ideale manier. De eerste drie dagen zijn wat lastig omdat je lichaam dan helemaal om moet schakelen en dan kun je je ook wat naar en duizelig voelen maar daarna gaat het bij mij in ieder geval heel goed.
    Het dieet is gebaseerd op zo min mogelijk koolhydraten en met het dieet krijg je alleen de minimale koolhydraten binnen die je nodig hebt op een dag om goed te kunnen functioneren.

De "geestelijke" honger neemt het natuurlijk niet weg,dus het zin hebben in iets lekkers bijvoorbeeld ofzo dat is af en toe natuurlijk wel aanwezig ,alleen ik kan echt eerlijk zeggen dat ik geen hongergevoel heb,ik zit vol van die drie producten op een dag.

Maar mijn zus heeft het ook gedaan en die had wel wat last van hongergevoel dus het is bij iedereen misschien ook wisselend denk ik.

Aan het eind van het dieet moet je eerst afbouwen met de producten en opbouwen met je eten tot je helemaal geen producten meer gebruikt dit duurt drie weken en dan nog drie weken je eten weer op bouwen tot het aantal calorieen wat goed is voor je gewicht. Dus in totaal ben je 6 weken na het dieet nog bezig om te zorgen dat je richting een goed eetpatroon gaat. En daarna kun je ook nog begeleiding krijgen om goed te blijven eten. Je komt na het dieet wel vaak weer 2,5 kilo aan,i.v.m je vochthuishouding ook weer ,dus ik probeer dan 2,5 kilo onder mijn streefgewicht uit te komen.

Maar mijn zus die moest wat minder kwijt en dan gaat het ook wel iets minder snel,eigenlijk is het zo,hoe meer er af moet hoe sneller het in het begin er af gaat.
    Ik was in de eerste week 5 kilo kwijt (ook veel vocht dan natuurlijk) en nu gaat het steeds geleidelijker rond de 1-1,5 kilo per week. soms iets meer soms iets minder.

4. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Moet het van me afschrijven.. Kindje van mijn broer is net geboren zes weken te vroeg en heeft maar 50% kans overleven... Ga zo naar het ziekenhuis

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sterkte JBG.. Laat je het ons weten als je meer weet?

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff jbg das schrikken heel veel sterkte laat ons wat weten

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje JBG.. sterkte!!

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    och jee JBG heel veel sterkte!!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    jeetje heftig JBG veel sterkte..

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh wat heftig JBG...
    We hopen snel wat te horen!

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hoi meiden,

Ben terug uit het ziekenhuis. Mijn schoonzus was gisteren in het ziekenhuis opgenomen vanwege een te hoge hartslag van de baby. Vannacht en vanmorgen bleef hij te hoog. De artsen hebben overlegd en besloten een keizersnee te doen. Ze hebben haar de hele tijd na de geboorte moeten beademen en ze lag aan de slangetjes etc... Haar suikers was niet goed en ze heeft een tekort aan zuurstof gehad. Ze is vanmiddag naar het ziekenhuis in rotterdam overgebracht. Mijn schoonzus word iets later overgebracht en mijn broer gaat mee. Vanavond gaan ze foto's maken om te kijken of de hersentjes schade hebben opgelopen.

Zo zielig, mijn broer probeert zo sterk te zijn bij zijn vriendin maar bij ons brak hij even. Hij is zo bang om zijn kleine meisje te verliezen. Het is een hele akelige situatie. Ik heb haar alleen nog maar op de foto gezien, ze is echt een ukkie, 2300 gram en veel donkere haartjes. Ze is met 34 weken geboren.

Duimen jullie mee voor haar?

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg das schrikken sterkte voor jullie allemaal.

Suusje, wat een leuk ventje is keano.

Carly, ik ben consulent geweest voor cb maar door studie ben ik er mee gestopt had zelf wel enorme honger tijdens t dieet maar kreeg repen en soep helaas niet weg dus had 3x een chocolade shake dat helpt niet echt.

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Ga driedubbel duimen

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG wat een spanning.. Gewicht is op zich netjes toch voor 34 wkn? Hopelijk komt alles goed met je nichtje. Hoe heet ze?

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tuurlijk duimen wij JBG. Heel veel sterkte.. ook voor je familie natuurlijk!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP hoe is het bij jullie? Heb je lekker genoten van je kraamweek? Leuke kraamverzorgster?
    En hoe doet Lyam het? Geef je borst- of flesvoeding?
    Ben benieuwd naar je verhalen :)

En poeh.. wat zou ik zelf graag weer zwanger zijn!

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG ook ik duim voor jullie!! sterkte!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pfff Lucas heeft echt een dag dat hij niet wil slapen.. kleine slaapjes van 3 kwartier en dan weer wakker.. :( erg vermoeiend, want hij is wel heel erg moe.. :(

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: haar naam is Nikki!

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG heftig zeg,veel sterkte en ik ga duimen voor Nikki!!

@ Pooh mijn consulente vertelde ook altijd honger gehad te hebben,zij heeft problemen met haar schildklier. Ik ben blij dat ik geen honger heb want dan lijkt het me erg lastig vol te houden.

Ik neem altijd 2 x daags de chocoladeshake die vind ik het lekkerst en dan maak ik hem warm en een reep.
    De soepen vond ik echt smerig.

Deel Deze Pagina