Tazzie.. wat vervelend dat Lucas hazeslaapjes heeft vandaag! hopelijk gaat het morgen beter! Carly.. vind het echt knap van je dat je zo'n dieet kunt volhouden. Ik zou dat echt niet kunnen. Ben nu een beetje mijn eigen dieet aan het doen.. minder tussendoortjes en veel water/thee drinken. En als ik eens iets tussendoor neem dan is het "gezond".
@ Samantha dank je wel maar eigenlijk vind ik het knapper hoe jij en JBG het doen hoor want in mijn ogen is dat veel lastiger dan het dieet wat ik doe, ik heb het ook op jullie manier geprobeerd maar had dan niet genoeg doorzettingsvermogen omdat het zo langzaam ging bij mij en er best veel af moet.
Tsja.. vind het ook heel moeilijk hoor. Vanmiddag at Rick cashewnoten.. nou kon er ook niet vanaf blijven hoor..dus alweer gezondigd. Bij mij moet er ook eigenlijk wel 15 kg af... vind ik zelf dan haha..
Heel herkenbaar Samantha haha dat had ik met andere dieeten ook altijd dat is het voordeel van cambridge je mag echt niks naast je producten dus dat maakt het makkelijk voor mij om ook niks te nemen, stom dat het dan eigenlijk wel kan he haha
Jbg heel erg veel sterkte! zeker voor je broer en schoonzus...heftig zeg! ik zal hard duimen voor nikki en morgen een kaarsje voor haar aansteken. hou je ons op de hoogte?
JBG hoe is de nacht gegaan? Hopelijk is alles goed met Nikki! Sam moeilijk he om dan inderdaad t lekkers te laten staan.. Heb ik ook moeite mee weet nog niet of ik wel ee nspeciaal dieet ga volgen of niet (heb ook nog ergens een boek van sonja bakker liggen geloof ik haha) Lucas heeft de nacht wel goed geslapen gelukkig.. Vandaag heeft ie zn 2e prikjes gehad.. Hij was heel vrolijk bij de arts lekker kletsen enzo. alleen bij de prikjes eventjes huilen en daarna was het goed.. Nu ligt ie lekker in bed, maar ze zijn een verdieping lager een appartement aan t verbouwen en dus flink aan t boren.. Hoop lawaai en t trilt ervan.. Hoop dat de kleine man wel zo in slaap kan vallen.. kan m haast niet horen door de babyfoon door t lawaai
Wat vervelend Tazzie. Hopelijk kan hij nog wat slapen. En wat een flink mannetje zeg dat het zo goed ging bij het cb. Hopelijk heeft hij niet zoveel last van de prikjes! JBG.. hoe gaat het met Nikki? Zoo.. ik heb het hele huis alweer schoon Er draait alweer een wasje.. nu lekker aan een kopje thee. Zometeen ff aan de studie als Dylana wat door wil slapen en anders vanmiddag wel. Ik moet weer ongesteld worden Buikpijn steeds... bah! Fijne dag iedereen!!
Hier even snel berichtje van mij Woensdag sleutel gehad Toen alles voor bereid voor te schilderen Gisteren zijn de slaapkamers in de muur verf gezet Vandaag gaan ze beneden doen Woensdag laminaat leggen en vloerbedeking komen ze leggen Vrijdag komt me nieuwe slaapkamer En zaterdag verhuizen Erg druk dus😌
Troetjuh succes met verhuizen.. Sam, naar die buikpijn.. en studeer ze.. Lucas ligt te slapen, ondanks t lawaai.. Eigenlijk moet ie nu zn fles maar ik laat m maar ff slapen nog.. Denk dt ik zo anders nog een stukkie ga wandelen na zn fles. Dan is ie uit t lawaai..
Troetjuh... succes met verhuizen!! Ik heb ook zin om te gaan verhuizen haha.. wij wonen hier nog maar net anderhalf jaar.. maar voelen ons niet echt op ons gemak hier in het dorp. Jammer dat de huizenmarkt zo verrot is. Tazzie.. ik zou hem ook nog even laten slapen dan. Alle slaapjes zijn mooi meegenomen.
vlak nadat ik t getypt had was ie zelf wakker geworden haha.. Dus zn fles maar klaargemaakt en nu ligt ie weer in bed.. Hopelijk valt ie zo weer in slaap. Ligt nu beetje te kletsen enzo.. En tis heel even stil bij de klussers dus dat scheelt ook..
Okee.. hopen dat de klussers een beetje rustig blijven Wij hebben zo'n buurman.. die echt elke avond moet gaan timmeren :s altijd als Dylana net op bed ligt.. ook zo vervelend..
nou slapen deed ie dyus niet nu wel op mijn buik.. en dat lawaai interesseert m dus niks... das echt irritant zo'n buurman zeg hier is t dat de flat opgeknapt moet worden voor de verkoop.. is al jaren niks aan gedaan..
Ik had vanmorgen getest. kon eigelijk morgen testen, maar vandaag ben ik vrij dus vond dat fijner.. helaas was de test negatief, ben best verdrietig. ik heb ook besloten om me ziek te melden, ben moe voel me niet mezelf en zit niet lekker in mijn vel. En het werk heeft geen fijne invloed op me dus dat helpt ook niet mee. had al gebeld maar de zaak is dicht vandaag en thuis nam mijn baas niet op. hopelijk doet die niet moeilijk heb ik de fut niet voor. jbg hoe is het met nikki?
Och Hip meid toch! Ik leef ontzettend met je mee. Wat klote zeg! Zou het niet kunnen dat je te vroeg hebt getest?
de test was echt helemaal wit (behalve de controle streep natuurlijk) morgen is de iui 2 weken geleden dus die ene dag zal echt niks uitmaken. nu mijn ongi maar afwachten, de vorige x duurde het 4 dagen na de utro.
He Hip wat kut zeg.. Alweer die teleurstelling. Ik wou dat ik iets voor je kon doen meissie *Knuffel* Neem de tijd die je nodig hebt, weer even aan jezelf denken. Hoeveel IUI pogingen krijg je nog voor ze verder gaan?
Bevallen mama's; vast al eens besproken hier maar wat gebruiken jullie nu aan anticonceptie? Ik vind t erg lastig.. nu alleen condooms maar *oeps* dat werkt niet hier. Vind t niets haha en nu al een paar x gebeurd dat we hem gewoon zijn 'vergeten'. Niet handig dus. Maar wil ook niet teveel hormonen weer binnen krijgen.. Hm dus eigenlijk geen andere oplossing dan condooms geloof ik he..