stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Sasjuh wat een werk is dat geweest en mijn complimenten hoe je toch alles van iedereen bijhoudt. Natuurlijk wens ik jullie een fantastisch 2012 toe!!! Dat gaat vast lukken. Nog maar even en dan zijn ook jullie een kindje rijker!!! En leuk hoor die foto's van je kamertje. Lekker he als alles staat en naar je zin is.

Sam supernieuws zo'n "schone" oma! Heerlijk. Vol de andere behandelingen in die best zwaar zijn volgens een collega van mijn werk die inmiddels al een tijdje thuis is. Maar zij vindt het wel te doen. En wat een mooie therapie is een kleinkind straks.
    Balen van je auto. Mijn man belde net en jawel ook wij hebben een gezinsauto. Tenminste met een voorlopig koopcontract. Zal wel volgend jaar worden dat we hem kunnen halen. (hihi klinkt lekker dramatisch) Of heel misschien morgen al als we alles rond krijgen. Zelfs dat laatste stukje is nu geregeld. kan de kinderwagen iets makkelijker mee. Dus nu onze eigen auto nog snel verkopen. Dus als jullie iemand weten met interesse in een Aygo dan hoor ik het wel. Echt fijn autootje vind ik.

Troetjuh die balans ga je echt wel vinden hoor.

Hee Carly zie jou onderin staan. Hoe is het met jou?

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam wat een fijn en goed nieuws zeg! nu lekker genietend t oude jaar uit!
    En wat balen van je auto zeg :( hopelijk wordt ie snel verkocht..

Saxia wat schrijf je toch altijd weer zo mooi!
    Lastig dat je snel wakker wordt van de pijn met omdraaien in bed.

Carly wat vervelend dat die aanvallen blijven komen zeg.. :( gelukkig heb je er ook dagen geen last van. Fijn dat je neefje het zo goed doet!

Troetjuh fijn dta het beter lijkt te gaan met Joey nu..

Sasjuh wat een mooi kamertje is het geworden zeg! vind t behang erg leuk!

menp, lekker zo'n luie dag en lekker genieten in bad.. (jaloers ik wil ook een bad haha)

Saxia ik vond de blije doos ook leuk :)
    Zo ik heb lekker weekend, net eventjes lui met 1 van mn katten op schoot op de bank gelegen.. vanavond nog verjaardag van mn schoonpaps..

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Mooi kamertje hoor! En veel ruimte in kast en commode volgens mij. En leuk die foto's boven het ledikantje.

@Samantha; Wat een ontzettend fijn nieuws van je moeder! Heerlijk!

@Carly; Goed om te horen dat het zo goed gaat met je zus en haar zoontje. Op naar net zo'n herstel en fijn kindje!

@Suusje; Volgens mij wil jij graag eens afspreken met z'n allen...haha. Misschien komt dat er nog van. Zou leuk zijn! Jullie ook een mooi jaar en geniet van elkaar en de ontwikkelingen.

@Tazzie; Wij hebben dan wel een bad, maar ik wil een kat...haha. Maar dat gaat hem niet worden. Patrick is daar allergisch voor.

Ik heb na mn heerlijke bad ook nog boodschappen gedaan, dat was dan wel ff jammer, maar ach, moet ook gebeuren. Wij doen de grote boodschappen altijd saampjes. Heeft ook wel iets gezelligs (meestal, haha)
    Sow, in 1 van die winkels was me toch een érg aanwezig jongetje met een moeder die hem niet aan leek te kunnen. Pat zei meteen, zo wil ik dat niet gaan doen hoor! Dan alleen óf met z'n 3en dat er in ieder geval 1 iemand op het kind kan letten. Grappig om het daar zo over te hebben, je leert veel van mensen en gebeurtenissen om je heen.
    Kan het trouwens zijn dat ik mn banden een beetje ga voelen. Niet heel vervelend, maar wel aanwezig tijdens lopen enzo.
    Wij hebben trouwens het logeerbed uit de toekomstige babykamer gehaald en ik ga in de volgende week eindelijk met mn moeder de gordijnen korter maken. Leuk om er al een beetje mee bezig te zijn.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP.. nu ga je er ook meer op letten he hoe anderen met hun kinderen omgaan.. ;) Leuk dat jullie al een beetje beginnen met het kamertje.

Saxia.. leuk dat jullie ook een nieuwe auto hebben!

Tazzie heeft nu ook lekker weekend.. lekker lui doen :D

Wij zijn vanavond weer ff naar de vlos geweest. Alles was weer goed uiteraard haha.. En we hebben ff weer mogen spieken.. :D De vlos schat het kindje bij de geboorte tussen de 7,5 en 8 pond.. een groot kindje dus.. oeiii :p

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP2010: 02-01-2012: Controle vk'
    Saxia: 02-01-2011: controle verloskundige
    Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige
    Hip1983 04-01-2012: afspraak gynaecoloog
    Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg
    Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho
    Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis
    Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige
    Samantha1 11-01-2012: controle verloskundige
    Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap
    Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni???

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wahaha dat word pijn lijden sam :p

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zoooo heej, dat was ff bijlezen!

Meiden jullie zijn zo lief voor me dankjewel! doet me echt goed om jullie berichtjes te lezen.
    en wat de rest ook al zegt saxia...buiging!! al kan sasjuh er ook wat van hoor.
    en sasjuh wat een mooie wensen voor iedereen...erg lief.

Ik ben vandaag nog ff met mijn moeder in de stad geweest we moesten nog een mooi dik foto boek kopen en daar gaan we dan alle condoleance kaartjes inplakken.
    heb zelf nog een paar fotolijstjes gekocht want zit momenteel in een fotolijstjes wissel bui hahaha ben op de oude uitgekeken. ik vind dat zo leuk om mijn intrieur steeds te verwisselen.
    had bij v&d nog een trui gekocht voor 9euro zo'n lekkere met muts en zo'n zak voor. snappen jullie wat ik bedoel??
    hebben ook nog gezellig samen geluncht en vanavond ook nog gegeten in de stad.
    mijn moeder mist mijn vader erg, maar het zorgeloze leven bevalt haar ook wel. ze pakt het al aardig op en onderneemt genoeg gelukkig. vind ik toch wel mooi om te zien.
    Ik moet zeggen dat ik het verlies van mijn vader ook wel een goed plekje kan geven. al mis ik em wel natuurlijk.
    Toen ik zwanger was..heel fftjes..dacht ik dit heeft zo moeten zijn de circle of life, en met die mk was ik ff best wel boos niet alleen vanwege de mk, maar had het gevoel dat mijn vader voor niks is gestorven..zo stom.
    Ik begin het nu elke dag een beetje meer te accepteren gelukkig.
    en heb weer zin om door te gaan naar de volgende ronde.
    Maar waarom alles zo moeilijk moet daar weet ik het antwoord nog niet op!

wat gaan jullie doen met oud op nieuw? wij hebben een feestje bij een vrienden van ons. Denk dat het wel gezellig word.
    en 1 jan. is mijn moeder jarig.

ik wil jullie allemaal een super gezellig uiteinde wensen en een heel mooi 2012 met alle goeds, gezondheid en liefde!! ( en voor anita en mij een baby hahaha)

suusje lijkt me hartstikke leuk om met z'n alle af te spreken ik voel zo'n band met jullie allemaal terwijl we elkaar nieteens kennen.
    ik hoop voor jouw trouwens dat in 2012 alles goed komt op je werk en anders dat je een fijne nieuwe baan vind en een dikke oprotpremie meekrijgt van je baas.

verder heeft sasjuh volgensmij alles gezegd, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen hahaha.

ohh en sasjuh leuk kamertje zeg!! dat foto bord vind ik echt helemaal geweldig!!

ik lig lekker in bad( al superlang hihi) mijn vriend is naar de kroeg met een vriend van hem dus lekker relax avondje voor mezelf!! ik nog voor een 2de x lekker warm water bijvullen..hmmmm.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. ik vind het super knap hoe positief jij in het leven staat in sommige dingen. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren..waaronder ik! haha..
    Ik hoop ook van harte dat 2012 jullie een beeb word gegund!

En ik weet wat voor soort trui je bedoelt..die zijn heerlijk! hihi.. kan niet wachten totdat ik weer kan gaan shoppen voor normale kleding :D

Troetjuh.. en bedankt he :p haha.. we zullen wel zien hoe het gaat.. het kindje zal er toch uit moeten..dus kan me er wel heel druk om gaan maken, maar dat heeft toch geen zin.

Ik lag al bijna 2 uur wakker..dus ben er maar ff uit gegaan.. lig me dan helemaal druk te maken over dat ik niet weet hoe ik moet gaan liggen en omdraaien wil ook al niet zo goed vanwege mn bekken.. dus dan maar ff eruit hoor..

Vanavond oud en nieuw..ik heb echt geen gevoel dat het oudjaarsdag is. Misschien als ik vanavond aan de oliebollen ga haha. Denk dat wij ff bij mijn ouders en rick zijn moeder langs gaan.. verder niet zo heel veel behoefte aan andere mensen ofzo..

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee Sam goeiemorgen, hier hetzelfde verhaal. Kopje thee dan maar? Balen he. Ik ga eens kijken of ik zo nog even terug naar bed kan, maar denk het eigenlijk niet. Straks op oliebollenjacht natuurlijk. Vanavond gewoon met z'n tweetjes lekker rustig hoop ik. Geen idee hoe oud en nieuw in deze buurt gevierd wordt. We wonen hier nu bijna een jaar maar hebben oud en nieuw nog niet meegemaakt hier. Anders probeer ik vanmiddag nog wel even de oogjes toe te doen, want wordt een lange avond natuurlijk. Allemaal een oudejaarslot natuurlijk dat gaat winnen?

En bedankt voor jullie lieve woorden hoor meiden, maar ja het komt gewoon vanzelf uit mijn vingers vandaan. En inderdaad Sasjuh kan er ook wat van.

Het lijkt mij ook leuk om de hele club eens bij elkaar te zien. En Anita hoort daar ook bij. Dus misschien maar even op haar afgaan?

Tjee Carly wat vervelend dat die aanvallen blijven komen. Sta je nog onder controle? Kun je er iets tegen doen of moet je misschien juist iets laten?

Ja hoor MenP is ook in de babykamerverbouwing geschoten hihi. En meid jij hebt toch onderwijservaring? Jij weet wel hoe je kids moet aanpakken. Alleen sommige kinderen daar is iets mee en dan ligt dat een stuk ingewikkelder. ik denk nu even aan mijn nichtje/neefje. Prima ouders en consequent, maar ja als je niet tot een kind kan doordringen vanwege een handicap....

Jeej Sam dat wordt een flinke. Die van ons wordt tussen de 7 en 7,5 pond geschat. Het zal mij benieuwen want als ik flink over tijd ga, dan kon dat nog wel eens wat meer zijn. Hoe dan ook, het moet er uit. Toch nog maar eens orienteren op pijnstilling. Moest van de vlos i.v.m. mijn gestel.

Ik snap de trui ook helemaal. Ik kan ook niet wachten om weer mijn eigen kleding aan te kunnen. Momenteel pas ik sommige positiekleding niet eens meer. Het wordt een beperkte garderobe zo. Maar iets nieuws shoppen voor the time being, nou nee, beetje zonde van het geld. Moeten nog een auto betalen, pfffff.

Mocht ik geen tijd meer hebben om vandaag nog te typen dan wens ik iedereen een heel fijn einde van 2011 en een liefdevol, fantastisch en baby-ig 2012! Heb het leuk en tot in het nieuwe jaar.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goh ik had me zo bij Saxia en Samantha aan kunnen sluiten hier vanmorgen vroeg.. Ik kon ook al niet meer slapen. Sinds gisteren is ons meisje onwijs druk en voel ik haar zo ongeveer de hele dag. En heb het idee dat ze misschien gedraaid is want er drukt echt iets hards tegen mn ribben aan en als ik ga voelen lijkt me dat te groot voor het hoofdje. Fijn hoor om haar zoveel te voelen maar kan er slecht van slapen, krijg weinig lucht zo haha. En last van brandend maagzuur maar daar heb ik gisteren al iets voor gehaald bij de apotheek.
    Nu ik een paar dgn vrij ben geweest zie ik toch wel op tegen de laatste werkweken. Nou ja niet teveel aandenken, voor ik het weet zijn ze voorbij!

Hip jaa ik weet ook wat voor een trui je bedoeld, heerlijk! Goed te horen dat je moeder zich zo zonder je vader goed weet te redden en haar leven oppakt. Is ook voor jou een zorg minder toch.
    En er kunnen een heleboel mensen nog wat leren ja, van die positieve instelling van jou. Fijn hoor, ik hou er wel van.

Hier ook geen gevoel dat het oudjaarsdag is. We gaan zo eerst even naar de Mediamarkt, we krijgen namelijk een droger kado van mijn ouders en schoonouders voor het geregistreerd partnerschap. Erg handig denk ik straks met alle babywas :)
    Vanmiddag even naar stal, gaan ze altijd carbidschieten en gezellig wat drinken en vanavond lekker met zn 2tjes thuis. Hihi ben benieuwd of ik wakker blijf tot 12 uur. Ook weinig behoefte om iets te doen eigenlijk. Morgen langs de opa's en oma's en maandag weer werken.

Sam leuk even weer naar jullie meisje gespiekt! Weinig kleertjes maat 50 nodig dus? :D

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En oja meeten zou ik echt superleuk vinden en ik vind dat dat er in 2012 maar eens van moet komen! Zal niet meevallen een centrale plek te vinden alleen. Misschien een dagje dierentuin in het midden van het land, Amersfoort oid, een idee?

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, das mooi balen van de auto, kon de garage waar jullie m hebben gekocht niks doen? Wel raar hoor. Fijn dat je moeder schoon is.
    Lekker mogen spieken en een groot kindje ben benieuwd of t zo is nog ff wachten.

Sasjuh, hier alles in huis incl de jip en janneke champagne heb nog niks gehoord voor de kraamzorg zal wel in t nieuwe jaar zijn. Erg mooie kamertje leuk dat het af is hier bijna, we hadden hele mooie muurstickers besteld maar die werden gekreukt en nat bezorgd en t bedrijf waar ze vandaan komen wil geen nieuwe sturen dus moeten ff kijken hoe we dat gaan doen dan volgt zo snel mogelijk een foto.
    Tazzie, leuk he je buik zo zien bewegen, blijft genieten vind ik.
    Saxia, ook nog een nieuwe auto aangeschaft lekker hoor weet helaas niemand voor een aygo ja wij zelf maar hebben net “nieuwe” dus dat wordt m niet.

Hier nog ff een stukje ego, Gister kwam mn baas even ruzie met me zoeken (eikel, een zwangere vrouw de stres in jagen)
    Maar er was niks goed en ik deed alles fout en had er duidelijk geen zin in blablabla. Heb toen even verteld dat het scheelt als je iemand feliciteerd met de zwangerschap. Kreeg een of ander vaag verhaal dat je daar tegenwoordig zo mee moet oppassen blabla, ik zei als 2 anderen me feliciteren waar je bij staat dan lijkt me duidelijk dat dat gewoon kan. Ja maar had het ook anders moeten vertellen of er op terugkomen. Geloof dat ik toch zeker zelf bepaal hoe ik t vertel en hij is de baas dus wil ie t er over hebben dan moet ie dat zeggen maar dat vond ie niet logisch dat hij dan als eerste er over moest beginnen. Echt een rare eikel je zou m wat aan doen. Hij heeft in al die maanden nooit gevraagd hoe gaat het of hoe en wat.
    Het doodzwijgen was beter maar eigenlijk ook weer niet. Nou zo raar heb ik t nog nooit gehoord.

Verder wil ik iedereen hier een fijne jaarwisseling wensen en dat 2012 voor Anita en hip ook wat moois mogen brengen.
    Lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten.

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff poogt wat een sukkel...

Leuke afsluiting van oude jaar not, naja niks van aan trekken (denk maar Tis een man haha)

Sam was grapje hoor :p die van mij was 6 pond
    Maare je weet toch nie goe voelt en pijn doet altijd haha of nu 5 6 8 11 pond is :p

Grr ik haat vuurwerk.. zowiezo al maar dit jaar nog meer
    Vind zo zielig voor me mannetje (staan al vanaf 10 uur voor de deur te knallen)
    Heb hem maar in de box gelegd dat ik hem kan troosten als die huilt...

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wil jullie allemaal even een mooi uiteinden en een gelukkig nieuwjaar wensen!
    En voor Hip en Anita dat 2012 jullie jaar mag worden!!

15. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    effe kort bericht.

fijne jaar wisseling!! En pas op voor het vuurwerk!

reageer later een keer op jullie berichtjes.

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haai meiden!

Norah wordt eenkennig!! Ik had een tijdje terug al zo'n gevoel, maar nu is het echt heel duidelijk. Ze wil alleen bij mij op schoot zitten. Tenzij ik niet in de buurt ben, dan wil ze wel bij anderen. Zelfs mijn man wil ze niet altijd. Zodra ze bij mij zit is ze stil. Wel leuk voor je eergevoel als moeder, maar ook lastig hoor!!
    Nu weet ik van mijzelf dat ik het ook had als baby en ook al zo jong. Mijn moeder kon daardoor niet werken en nooit weg. ( Ik was wel een stuk extremer) Als ze eens weg moest dan krijste ik net zolang tot ze thuis was! Gelukkig ben ik er overheen gegroeid haha.
    Ik hoop niet dat Noor het zo extreem krijgt. Maar zomaar bij iemand op schoot zitten zit er hier niet meer in!
    Norah vind vuurwerk trouwens ook niets. Al die knallen! Ze is heel vaak wakker en een beetje van slag. Gelukkig is het morgen over!
    Dikke knuffel voor allemaal, en alvast fijne avond gewenst!

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh en nog even als reactie op de groot geschatte baby's:
    Norah was 3700 gram en die is er makkelijk uitgekomen! En dat terwijl ik hele smalle heupen heb. De gyn zei nog dat ie twijfelde of het bij mij wel ging passen, nou mooi wel dus he!
    Enne over maat 50 saxia, Norah is daar net pas uit hoor! Dus ze heeft het nog 3 maanden gedragen ondanks haar flinke geboortegewicht! Tligt maar net ook aan hun figuur en hoe hard ze groeien. Zij is lang en smal dus paste het nog best lang!

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen iedereen!

Wil jullie allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol 2012 toewensen!
    Zijn jullie de avond/nacht een beetje goed doorgekomen?

Saxia.. nu word het officieel een 2012 baby? Of ben je gisteravond toch stiekem bevallen?;)

Norah.. fijn te horen dat het dus wel gewoon past als het kindje wat groter is ;)
    Wat gek dat Norah ineens zo eenkennig is.. zal dit even een periode zijn? Of zal het zo blijven?

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Goeiemorgen nog net.
    Iedereen goede jaarwisselling gehad?

Saxia is beeb blijven zitten vannacht of geschroken van t vurwerk ? ;)

Norah apart dat ze zo eenkennig is, maar dat zal vast wel een fase zijn.

Hier aardige jarwisseling gehad. Eerst om half 6 naar de kazerne want om 6 uur stopte het officieel voor ons brandweerkorps :( dus met zn allen bij elkaar voor dat feit. Daarna door gegaan naar vrienden oud en nieuw ingeluid. Daarna b nog door naar andere vrienden. Was pas 4 uur thuis vannacht.beeb was ook de hele avond en nacht tot we in bed lagen druk. Was wel gezellig.

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort want we gaan eten.
    ja hoor keurig blijven zitten dus een 2012 baby en na 1 januari. ook best prettig. Wel iets meer last van harde buiken in rust. Hmmm, begint het te rommelen? Maar goed, kan nog best 3 weken duren. En ik ga er van uit dat mijn beeb gewoon in maat 50 kan hoor norah.

Vuurwerk overleefd. Hou er ook niet zo van. Niet leuk voor kleine kindjes en huisdieren wat mij betreft.

Goed morgen maar weer wat uitgebreider reageren. Mag weer lekker vroeg op controle.

Succes voor iedereen die morgen weer aan de bak moet. Fijne avond!

Deel Deze Pagina