stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Haha marlijn! Heerlijk dat hij alles op zijn eigen tijd doet:D

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Marlijn, leuk weer wat van je te horen.

Rose, voorlopig nog niet naar de kapper maar wat een leuk kereltje.

Suusje, idd bolle wangetjes nou scheelt het wel per foto hoor al blijft het een stevig kereltje.

Norah knap meiske en een mooie autostoel ook trouwens.

Hip, hoe voel je je nu?

Anita lekker op vakantie en ff gebuurt al weer 7 weken.

Nog een foto van net na de kapper.

Bijgevoegde bestanden:

• 016.jpg
      016.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      3
  3. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hey Suusje, Ja zeker is het fijn dat hij alles op zijn eigen tempo doet maar qua vergelijking heb je er niks aan als je begrijpt wat ik bedoel. Word wel eens gevraagd; heeft hij nog geen tandjes? De meeste toch wel met die leeftijd! Tja Jesse dus nog niet.. En echt zelf zitten begint nu een beetje te komen.. En hoe is het met die kleine boef van jou?

4. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ennuh Suus, ff een kleine tip; de banners van mijnticker doen het niet meer.. Dus vandaar dat er niks meer onderin bij jou staat.. Kan je een nieuwe maken :)

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Marlijn leuk om weer wat van je te horen! Net ff je profielfoto bekeken maar voor wat ik kan zien kom je me niet bekend voor. had gedacht dat ik je mss van gezicht zou kennen of zo, kom namelijk geregeld in swalmen zeker als er iets te doen is haha.

pooh wat een lekker mannetje heb je!

rose luca is nog echt zo'n klein schattig ventje..wat zul je genieten zeg na die constante misselijkheid!

troet nog druk met de verhuizing hopelijk zijn jullie snel lekker gesetteld

suusje keano heeft een tandje en heeft hij er last van gehad? en hij is erg goed aan het eten mooi hoor!

jbg hoe is het bij jouw? is nienke nog ziek? hopelijk gaar het beter. en al meer duidelijkheid over nikki? ik zag vandaag een foto van haar voorbij komen op fb wat ern klein meisje nog he en dan al die apperatuur.
    Ik zal voor haar duimen!

hier gaat het wel ik doe lekker rustigaan, gister een heerlijk avondje gehad samen met mijn vriend, lekker ff gebbqed en daarna een wijntje gedronken en genoten van onze tuin. nog ff gefrisbeed(tot die bij de buren belande) en gevoetbald. lekker net vakantie.
    vandaag heb ik vakanties gekeken op internet ff gezuigd en toen de zon begon te schijnen heb ik in de hangmat mijn boek uitgelezen.
    als ik het zo typ denk ik ohh heerlijk zeg. maar op het moment zelf voelt het niet als genieten of vakantie of zo..ik kan het niet goed uitleggen
    niet dat ik me rot voel de hele dag of verdrietig dat niet, maar ik voel me ook niet vrolijk of zo.
    gister was ik bij een therapeute geweest. had ik dat getypt? weet het al niet meer.
    ze zei dat ik verschillende blokkades had door veel onverwerkt verdriet. dat moet ik gaan verwerken ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet doen.
    ik denk aan die verdrietige dingen en aan de afgelopen tijd enzo maar hoef niet te huilen. mss volgende week nog maar es met haar over hebben mss dat er oefeningen zijn of zo
    of ik mss wil ik wel te graag. voorlopig doe ik zowiezo gewoon lkker rustigaan.
    nu ga ik in bad!

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    #3426 suusje1979, 27 jun 2012
    Laatst bewerkt: 27 jun 2012
    Ga gelijk een nieuwe banner maken :D

Keano heeft ook nog niet echt een tandje, het is een streepje met een hard puntje. Hij gaat ook nog niet uit zichzelf zitten hoor. Hij ligt het liefst de hele dag op zijn buik en tijgeren is leuk. Hij vind alles wel best en kan zichzelf enorm goed vermaken. Hij is inmiddels een buik en zijslaper geworden.
    Ik maak me echt niet druk om de dingen die hij nu zou "moeten" kunnen. Dat komt allemaal wel. Hij is heel erg vrolijk en dat vind ik het belangrijkste.
    Hij heeft niet echt last gehad van het tandje. Niet jengelig, hangerig, kwijlerig of koorts of iets dergelijks. Het enige waar ik het aan merk is dat hij op zijn onderlip zuigt en zijn mondje wat dicht houd. Vanavond was dat weer zo dus ik denk dat nr 2 door het tandvlees gaat komen.

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip; ahh vind het zo rot voor jullie.. weet niet wat te zeggen. Goed dat je die mail naar je baas hebt gestuurd, jijzelf gaat voor alles!! Vind het echt goed van je dat je naar een therapeut bent gegaan. Hopelijk helpt het voor je… Nienke is helaas nog steeds verkouden, maar het gaat beter! Zei jij nu dat er een app was voor zp? Want ik zie die niet?!

@sam: mooie collage!

@anita; fijn dat het goed gaat, lekker van je vakantie genieten!

@tazzie: fijn voor jouw gemoedstoestand dat het zo goed gaat op het kdv!

@pooh: lieve foto van Sven!

@norah: wat een leuke foto’s, ik moet lachen om die foto waar ze zo naar haar vork aan het kijken is! Die kinderstoel ziet er top uit. Wat is de reden dat je toch een autostoel hebt gekocht en toch niet de maxi cosi wil gebruiken, ik dacht dat jij dat fijner (veiliger) vond?

@rose: leuke foto’s!!

@sasjuh: dat is vlot dat rollen. Van buik naar rug deed ze ook al toen ze bijna 4 maanden was, maar van rug naar buik pas met 6 maanden en dan pas wanneer ze er zin in heeft, haha :D!

@marlijn; toch leuk om van je te horen dat het goed gaat! Die tandjes komen vanzelf!

Wat ik al zei, Nienke is nog steeds verkouden. Morgen ga ik alleen even naar mijn broer toe en zijn kleintje, vind het fijn ze morgen allemaal te zien. Vandaag een outfitje gekocht voor Nikki. Vandaag lekker een flinke wandeling met haar gemaakt, heerlijk,

Vanavond sinds een lange tijd weer lekker gesport, gesquasht, vind het heerlijk! Ben blij dat ik eindelijk weer eens beweeg. Fijne avond allemaal!

8. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Het is ook niet dat ik me er zorgen over maak hoor:).. Jesse is ook een ontzettend vrolijk mannetje (behalve de afgelopen 5 dagen; dubbele oorontsteking:().. Nooit huilen, alleen als hij echt iets moet; eten bijvoorbeeld:D.. En tijgeren doet hij nog niet, ligt wel veel op zijn buik.. Ben benieuwd wanneer ik zijn eerste tandje ga bespeuren:).. Jesse slaapt ook op zijn zij, echt een heel schattig gezicht..
    Leuk zo toch een beetje vergelijken:)...

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuke autostoel Norah! En die prijs valt inderdaad wel mee.
    Wat een leuke fotos van je meisje. Echt een schatje!

Nog meer leuke foto's gezien.. oa van Luca. Wow wat een mooi mannetje zeg. Mooi fijn gezichtje .. :) Kan me voorstellen dat je lekker veel met hem wilt knuffelen haha.
    Voel je jezelf ook weer helemaal goed? En idd, best vreemd dat je die periode met de verloskundige dan afsluit he..

Sasjuh.. wat knap van Elin dat ze al zo goed rolt .. zelfs al van de rug naar de buik. Hoe groot/zwaar is Elin nou?

Leuke foto's van Sven! Wij maken echt knappe kindjes hier he haha.. stuk voor stuk zijn ze allemaal zo mooi!

Hip.. gaan jullie ook op vakantie? of ging je alleen ff gluren? Misschien is het idd een idee om even met iemand te gaan praten. Even een "onbekende".. die zien dingen toch net vanuit een ander ooghoek en die kunnen dingen vaak beter samenvatten..misschien dat je dat helpt om te zorgen dat je wat beter in je vel zit. Hoop in ieder geval dat je snel weer jezelf bent. Er is niks vervelender dan dat je je soms dagen rot voelt. En vaak voel je je rot, maar kun je niet echt zeggen waarom.. of waardoor, maar dan is dat gevoel er gewoon :( Dikke knuffel!!

JBG.. goed bezig, lekker wezen sporten! en wandelen :D Zo vliegen de kilo's er vast wel af..Blijft er straks nog wel wat van je over? haha..
    Ik zag een foto van Nikki op fb. Wat lief, maar ook verdrietig zoals ze daarbij ligt. Hopelijk gaat het gauw de goede kant op!

Weet niet of ik het al had gezegd.. maar vd week dus weer voor controle geweest voor haar heupjes. Nou het was meer een gesprekje hoe het gaat, en ze hebben de beugel op een bredere stand neergezet :( Ik ben wel blij dat Dylana er eigenlijk helemaal geen problemen mee heeft. Ze is nog steeds lekker vrolijk.. Over 3 weken moeten we weer een echo van haar heupen laten maken en de arts had het er over dat we (nav de uitslag) dan gaan kijken of we misschien al een beetje kunnen afbouwen :D Ik hoop het zo!

Verder heb ik gister een heel lang gesprek met mijn moeder gehad. Van het weekend was er weer een aanvaring geweest. En wij willen het graag uitpraten dan, maar zij willen er niet over praten en het gewoon "weg laten waaien".

Nou heb ik gister eens een keer goed mijn mening duidelijk gemaakt. Op een normale manier. Er zijn bepaalde dingen gezegd/gebeurd waar wij het niet mee eens zijn. Nou dit viel blijkbaar verkeerd, want er werd gelijk heel heftig op gereageerd dat ze dan voorlopig maar niet meer bij ons komen en ons met rust zullen laten. Het is altijd zo dat alles wat zij zeggen goed is..en andere meningen doen er niet toe. Ik heb het eerst maar zo gelaten. Dat geruzie en gedoe steeds.. ik ben er zelf ook zo klaar mee, dus misschien is dit wel even goed. Nou beetje warrig verhaal, maar wou het even kwijt..:)

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat vermoeiend Sam, elke keer dat geruzie en gedoe hebben met je moeder. Lijkt me echt ontzettend lastig.
    Dan heb je toch ook elke keer het gevoel op je tenen te lopen, omdat er zo vaak aanvaringen zijn?

Fijn dat je weer een controle gehad hebt! 't Lijkt mij als mama ook best lastig te accepteren hoor. Helemaal als je ziet dat je kindje beperkt wordt. Maar zo zie je maar, baby's wennen zo snel ergens aan! Wat zal het bijzonder zijn als ie straks af kan!

Grappig wat je zei over die knappe baby's hier. Ik vind dat ook, er zit er geen eentje bij die ik niet prachtig vind! ( En soms zie je echt wel eens baby's dat je denkt, mwah.. )

MenP, Ben heel benieuwd naar jou, hoe gaat de kraamtijd? Hoe voel je je?

JBG: Die kinderstoel hebben we rose geverfd ja, alleen het zitje. Staat best stoer:) En we hebben toch maar voor de autostoel gekozen vanwege de vakantie. Ze kunnen er toch beter in zitten voor langere tijd dan een maxicosi en ze vermaakt zich er veel beter in omdat ze echt gefrustreerd wordt als ze niet kan zitten. Maar misschien dat we na de vakantie wel gewoon weer de maxicosi gebruiken voor 'n tijd. Even kijken hoe het bevalt.
    Fijn dat je vanmiddag weer even bij Nikki kunt kijken. Doen ze nog steeds onderzoeken bij haar?

Marlijn: Leuk weer eens van jou te horen!! Fijn dat 't goed gaat met Jesse! En idd, elk kind doet alles op zijn eigen tijd. Norah is overal erg snel in volgens het CB, maar dat vind ik ook niet altijd leuk. Norah had met 5 mnd al een tandje en daar heeft ze toch van gehuild! Als ze ouder zijn kun je dat veel beter uitleggen. En kruipen, tja, het is erg leuk, maar wat een werk! De hele kamer verbouwen en je moet haar echt continue in de gaten houden want ze trekt alle kasten open en haalt alles van de tafel. De box wil ze nu dus ook echt niet meer, dus ik kom weinig aan dingen toe. Tja, het heeft voor en nadelen:)

Hip: Wel goed dat je zulke dingen onderneemt en lekker de tijd neemt met elkaar, maar ik begrijp dat alles wel beladen is in zo'n situatie. Ik vind je sterk. Daar heb je misschien weinig aan, maar wil toch even zeggen dat ik je bewonder.

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Norah.. idd vermoeiend. Maar weet zeker dat alles bij mijn vader weg komt, alleen durft mijn moeder niet tegen hem in te gaan. Het is jammer dat het zo moet..maar ik kies nu wel voor mijn gezin. :)

Wanneer gaan jullie op vakantie?

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Heel goed. Je hebt nu idd je eigen gezin. Dat klinkt best bijzonder.

Wij gaan volgende week al! Lekker twee weken kamperen met de tent in Frankrijk. En nu maar hopen dat Noor het net zo leuk vind als wij:D
    We hebben een rugzak waar zij in kan, dus kunnen we in ieder gewoon lekker wandelen. Erg veel zin in!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha goed dat je met je ouders hebt gepraat. En even een iets minder contact kan soms gewoon even nodig zijn.
    Norah wat leuk, bijna op vakantie met zn 3tjes! Heerlijk hoor.
    JBG aah wat een lievie is je nichtje.. Beterschap voor Nienke!
    Samantha Elin woog gisteren 5975 gram en is 62,5 cm. In de lengte was ze prima gegroeid, 2,5 cm in een maand maar in gewicht was ze nog geen 500 gram in een maand aangekomen. Over 2 wkn een xtje extra komen wegen maar ik maak me er niet zo druk om. Ze doet t prima, is vrolijk, slaapt goed, drinkt haar flessen leeg.. Het is gewoon een lang, slank poppetje.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff kort berichtje van mij
    mijn ongi is vandaag begonnen dus we kunnen weer door.
    zaterdag starten met de clomid..volgende week donderdag weer fm..

ja wij gaan wel op vakantie zijn er echt ontzettend aantoe.
    heb nog niks geboekt een dezer dagen maar es doen.
    het word of all in turkije of vol pension spanje..
    normaal doen we nooit zoiets zijn we meer van het ondernemen en vanalles zien enzo..maar nu zijn we beide moe en willen gewoon rusten in de zon aan het zwembad en de zee.
    denk dat we over 2 weken gaan.

jbg ja er is een app alleen voor android niet voor apple...zag het bij iemand in de handtekening staan..volgensmij op het forum bij over de site of zo kun je het ook vinden.de app staat niet in de appstore.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam goed dat je met je ouders gepraat hebt en goed dat je nu even voor je eigen gezinnetje kiest!

Norah volgende week lekker al op vakantie met de tent.. Leuk! en leuke foto's!

Sasjuh das toch het belangrijkste als Elin maar vrolijk is, goed de flessen leegdrinkt en alert is. Volgende x zal ze vast meer aangekomen zijn :)
    en knap dat ze al zo goed rolt!

Zag ook leuke foto's van Luca, ook al zo'n knap mannetje!
    inderdaad zoals gezegd eigenlijk allemaal hele knappe kindjes hier :)

Hip Goed dat je even helemaal aan jezelf denkt en lekker een vakantie boeken hoor! even lekker weg en genieten in de zon!

Marlijn leuk dat je weer ff een berichtje achter laat! Fijn dat Jesse het zo goed doet!

Pooh wat een leuke foto van Sven!

JBG goed bezig met dat sporten. En fijn dat Nikke al minder slangetjes heeft (zag foto's op facebook)

Keano heeft zn tandje :) en nr 2 waarschijnlijk in aantocht :)

Troetjuh hoe gaat het met klussen en verhuizen meis? En met Joey?

menp hoe is het bij jou?

hier gaat alles goed :) Lucas is wel een beetje wisselend, de ene x wil ie met een uurtje weer slapen (incl flestijd) en andere x kan ie wel 2/2,5 uur wakker blijven.. Maar hij groeit goed :) (moet nou zelfs iets minder hard gaan groeien volgens de cb artsanders zou t te hard gaan ofzo)
    Verder is ie helemaal happy met zn nieuwe speelkleed. Ligt vaak echt hard geluidjes te brabbelen en te lachen. Ook babytv vind hij erg interessant.. Kan dan ook heel serieus en geboeid naar de tv liggen kijken.. Vanavond hebben we bbq bij de brandweer (de nieuwe groep van het centrum waar Mike sinds de sluiting van hun oude post de beemte bijzit) Ik heb de meesten nog niet ontmoet behalve degene die van de beemte mee overgegaan zijn ;) ) dus ben benieuwd.. Lucas mag ook lekker mee :)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat een rust hier!
    Taz was t gezellig gisteravond? Haha en Lucas dus te hard gegroeid. Hoe zwaar is ie nu? Volgens mij worden jongetjes ook sneller zwaarder als meisjes.
    Hip groot gelijk, lekker even naar de zon en ontspannen. Kan me voorstellen dat jullie daar aan toe zijn. Knuf meissie!

Elin is echt zooooo lief en vrolijk, super fijn! Slaapt goed, drinkt goed en lacht de hele dag. Puur genieten dus. Ze slaapt sinds gisteren in een gewone slaapzak ipv de puckababy want ze rolt zichzelf gewoon op dr buik in dat ding en dat vind ik toch wel eng. Tot nu toe gaat t goed!
    Ik ga ff bloemkoolhapjes voor dr maken :)

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Iedereen lekker in de zon vandaag?

pfff ik heb tot half 3 in bed gelegen waren gisteravond naar een festivalletje geweest hier in de buurt, was echt gebroken! maar was wel gezellig.
    Wist helemaal niet dat het zo'n mooi weer was vandaag. hang een beetje op de bank in mijn joggingbroek is eigelijk wel echt lekker om naar buiten te gaan, maar heb de puf nog niet.

gisteren heb ik een vakantie geboekt over iets meer dan 2 weken gaan we lekker 8 dagen naar spanje heerlijk!! ik heb er zin in!

wat fijn om te lezen dat het met lucas en elin zo goed gaat.
    sasjuh bij jouw is het echt een grote droom geloof ik zo'n heerlijke zwangerschap en bevalling en dan zo'n vrolijke dochter en alles gaat z o goed. heerlijk hoor geniet ervan!

ik had nog met menp gesmst het gaat goed met haar en lyam maar is behoorlijk wennen ze heeft haar handen vol en de gebroken nachten zijn best zwaar..ze moet nog ff een ritme vinden. ze genieten wel van lyam.

zo ik ga verder met brak zijn...pfff voel me wel 80 en dat van een avondje stappen terwijl ik amper gedronken heb..word tijd dat ik weer wat energie ga krijgen!

oww en mijn eerste clomidje alweer gehad vandaag en volgende week donderag fm.
    als ik op de laptop ben pas ik mijn banner aan en zoek ik het lijstje op. :)

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Omrollen! - YouTube
    Knappe meid! Ze rolt nu constant door de box, echt leuk.

Hip 1e Clomid alweer gehad dus! Op een goed resultaat.. Komt het allemaal uit met jullie vakantie, of heb je er geen rekening mee gehouden?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oja lief dat je MenP nog gesmst hebt! Kan me voorstellen dat ze er even niet is hier. Die 1e wkn zijn ook slopend, hopelijk vindt ze snel een beetje een ritme erin.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heb er eigelijk niet bewust rekening mee gehouden maar komt zeker goed uit. ik denk dat ik zaterdag iui heb of maandag en we gaan maandag de 16de op vakantie...dus komt zowiezo goed uit! als ik zaterdag iui heb dan kan ik op vakantie testen. wel fijn dat we de 2de wachtweek op vak zijn dan gaat de tijd lekker snel.
    en wie weet kan zo'n vruchtje wel extra goed innestellen onder de spaanse zon ;)

fijne zondag allemaal

Deel Deze Pagina