Zo hihi heb ontdekt hoe ik met mijn telfoon op ZP kan komen! En dus ook een foto kan laten zien van Jesse Fijne dag allemaal!
Ahh wat lief! Wel erg fijn dat hij nog in de wipstoel kan! Lijkt me best ideaal. Bij Norah viel ie' zo voorover toen ik het laatst wilde proberen! Gelukkig stond ik erbij! Lief kindje is het hoor Marlijn!
Thanks!! Ja dit is de wipstoel bij oma.. Die kan fijn in de box.. Thuis heb ik echt zo'n wiebelwipstoel .. Dat word langzaamaan tricky.. Maar in ieder geval thanks voor het compliment! Jou meisje mag er ook wezen hoor! Lekker mupke
Marlijn geen aanval en hoop niet dat je het zo opvat; ik vind het leuk dat je af en toe weer eens langs komt hier maar misschien is het leuk dat je dan ook eens op verhalen/foto's van anderen reageert. Nu heb ik het idee dat je alleen langs komt voor je verhaaltje en om te reageren op de kindjes van Suus en Norah, omdat die natuurlijk even oud zijn. Misschien is het tijdgebrek dat je niet alles kan lezen, maar af en toe lukt het je misschien wel? Wat een kereltje is Jesse al, knapperd hoor! Troetjuh lastig dat Joey nu zo aanhankelijk is. Bevalt jullie nieuwe huis? En moest Joey er aanwennen, in een andere kamer slapen? Samantha succes bij het uwv! Ach dat 'commentaar' op dat Dylana zo mollig zou zijn.. ik heb het altijd en eeuwig andersom. Kijken mensen in de wagen en vragen ze oooo wat klein, zeker pasgeboren? Als ik dan zeg dat ze al ruim 4 mnd is kijken ze me aan of ik gek ben geworden Hoe zwaar en lang is Dylana nu dan?
Sam wat een raar mens dat ze dat zo zegt.. dat had ze inderdaad wel ff anders kunnen zeggen! succes bij het uwv.. troetjuh fijn joh over in je neiuwe huis.. Minder fijn dat Joey zo aanhankelijk is. Hopelijk gaat dat snel over sasjuh, ook al heerlijk van dat commentaar steeds Ach we denken maar zo onze kindjes groeien in hun eigen tempo en het komt vanzelf goed Marlijn, ben t wel eens met Sasjuh post.. En Jesse is een knap mannetje hoor! Sam ja bij tsn ja waar jij ook gesolliciteerd had.. Ben ook behoorlijk pissig erover en continue heen en weer aan het mailen. maar het ziet er naar uit dat ik morgen en vrijdag nog thuis zit. Lucas gaat wel gewoon naar t kdv. maar morgen zou ie naar sm gaan. Die begon eergister al gelijk van ooohh zag dat je niet ingepland was (op fb ) dus nou komt lucas donderdag zeker niet? (ppfff ze was er gelijk bang voor dat hij niet zou komen) heb gezegd dat hangt er vanaf of ze me alsnog inplannen of bellen.. Mike vind dat ik hem gewoon moet brengen morgen, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in om hem er heen te brengen. Hou hem dan liever thuis als ik ook thuis zit (kdv vind ik weer anders, daar betalen we ook voor) Ben ook nog steeds pislink op der omdat ze gewoon toendertijd gewoon gelogen heeft over dat virus op haar werk.. Want het was wel degelijk getest en wel degelijk het norovirus. En Mike vertikt het gewoon om tegen haar te zeggen dat ze er gewoon eerlijk over moet zijn en dat wij degene zijn die de beslissing nemen of we (als het dan weer x mocht zijn dat het virus op der werk is) hem wel of niet brengen.. En niet zij..
Haha Taz ik zou hem echt niet wegbrengen morgen als je niet hoeft te werken. Ik zou Elin zelfs niet naar het kdv brengen als ik vrij ben, ook al betaal ik er voor. Heb haar toch echt het allerliefste thuis. En de dgn dat ze niet naar t kdv gaan kan je altijd een andere x weer inhalen mocht je ze dan wel nodig hebben toch! Elin zit trouwens sinds t weekend op 4 flessen, een fruithapje en een groentehapje! Het gaat supergoed Laatste fles heeft ze nu rond 20.30.
dat is bij ons volgens mij anders geregeld dat je alleen in diezelfde week een adnere dag kan inhalen.. (maar dat moet ik even nakijken) Maar vrijdag heeft hij een nieuwe leidster dus kan ik gelijk even kennismaken met haar. (en ik mag m altijd eerder dan 4 uur ophalen ) maar morgen inderdaad wil ik m liever thuis houden maar ja heb er nu al steeds ruzie met mike om. want zn mama is heilig.. bah...
Stel het Mike dan eens voor als de situatie daar zou zijn dat Mike bijvoorbeeld een papadag heeft in de week, en dat hij dan Lucas weg zou brengen en hij alleen thuis zit. Dat zou ie toch ook niet doen? Wij mogen de dgn die we niet gebruiken op het kdv hetzelfde kalenderjaar inhalen, mits er natuurlijk plek is op die dag.
@ Samantha wat vervelend voor je dat het zo loopt met je ouders! Goed dat je voor jezelf kiest nu. En ik vind dat Rick gelijk heeft het is erg dat je moeder ziek is maar het geeft haar idd geen recht om dan zo te doen. En mensen die zeggen dat Dylana zo groot is ,ene oor in en andere uit,lekker laten kletsen joh,lekker toch een beetje mollige baby,gaat er allemaal weer af. Tess begint ook lekker mollig te worden hoor. Tess heeft inderdaad reflux en kreeg daar nexium voor,ik ben daar twee weken geleden mee gestopt om te kijken hoe het ging en ze blijft spugen natuurlijk maar ze lijkt er geen pijn meer van te hebben,dus voorlopig doen wij het zonder nexium,verder gaat het heel goed met haar,word een steeds vrolijker en tevredener meisje. Het afvallen gaat nog steeds goed,gaat nu iets langzamer als in begin maar ben toch al wel 14 kilo kwijt. @ Troetjuh fijn dat jullie over zijn,wel lastig dat Joey dan zoveel aandacht vraagt. @ Tazzie,lijkt me lastig dat je sm zo vreemd blijft doen,lekker voor jezelf bepalen wat jij het fijnste vind hoor!
@ Sasjuh ik ben het niet eens met je reactie naar Marlijn toe eerlijk gezegd. Mensen moeten toch zelf weten op wie ze reageren en of ze dat doen of dat ze alleen hun eigen verhaal vertellen, we kunnen en gaan elkaar toch niet verplichten hier om op iedereen afzonderlijk te reageren. Mij maakt het persoonlijk niks uit als iemand alleen even een foto spamt of haar verhaal kwijt wil. Ik ben dan misschien ook iemand die niet elke dag reageert en ook niet altijd op iedereen persoonlijk een reactie geeft maar dat betekent bijvoorbeeld niet dat ik niet meeleef of niet geintereseerd ben. Heel vaak worden hier samenvattingen gegeven van de verhalen van anderen om te laten blijken dat ze het gelezen hebben,daar ben ik dan weer niet zo van...en zo is iedereen daar anders in,dat is zo mooi aan een openbaar en vrijwilig forum,niks moet en alles mag
Carly ik verplicht niemand iets, ik zei alleen dat het leuk zou zijn als.. Ik vind sowieso dat er hier eerder veel meer op iedereen enzo wordt gereageerd. Heb nu vaak dat als ik iets plaats er niet of nauwelijks op gereageerd wordt. En tuurlijk is niemand iets verplicht maar mijn zin om hier nog te komen wordt wel steeds minder eerlijk gezegd. Nogmaals geen aanval naar iets of iemand, maar vind wel dat ik mag zeggen hoe ik het zie of voel!
@ Sasjuh je mag zeker zeggen wat je voelt of hoe jij het ziet,dat doe ik ook. Jammer dat je het minder leuk vind om hier te komen maar ik denk ook dat iedereen gewoon ook druk is met werk,gezin,huishouden,prive-problemen en hun eigen leven en dan is een forum natuurlijk niet altijd prioriteit.
Sasjuh heb m inmiddels via de app gesproken haha en hem die vraag voorgelegd.. Toen zij hij nee ik breng m dan ook niet weg.. dusss.. morgen blijft mijn mannetje lekker bij mij (behalve als ik dan toch ineens moet werken maar oke ik ga er niet vanuit haha) Carly fijn dat Tess het goed doet en steeds vrolijker en tevredener wordt en wow knap al 14 kilo kwijt! Carly tuurlijk is het niet verplicht om op iedereen te reageren..Maar het is altijd wel fijn als je iets plaatst dat je wel een reactie krijgt. En ja iedereen is druk met werk, gezin, thuis enzo maar goed ff een kleine reactie op anderen kan er in mijn ogen ook wel v anaf. En nee dat hoeft heus niet elk forumbezoek of bij elke x dat je wat post. Ikzelf gooi ook weleens een post hier op en reageer dan ff niet op anderen.. maar de volgende x dan weer wel.. Is toch leuk? WE waren voor de bevallingen juist allemaal zo "hecht" met elkaar. Dat kan toch nu ook doorgaan? (is mijn mening dan he
@ Tazzie ja ik snap wel dat het leuk is als je een reactie terug krijgt, alleen geeft sasjuh in haar bericht aan dat ze het jammer vind dat Marlijn alleen op norah en Suusje zou reageren , ik kan begrijpen dat het niet leuk is als je dan bijvoorbeeld geen reactie hebt gekregen op iets wat je gepost hebt maar iemand moet zelf bepalen waar hij wel en niet op reageert vind ik dan hè.. En het punt wat je zelf aanhaalt is denk ik een hele goede, dat we voor de bevallingen hechter waren en meer hier kwamen, dat is wat ik ook bedoelde mensen zijn druk en toen hadden er veel verl
Drukte per ongeluk op enter, maar toen hadden er veel verlof of waren in ziektewet en nog geen kindje dus dan heb je ook meer tijd toch? We weten toch allemaal hoe intesief het soms kan zijn nu er ineens een kindje is. Begrijp me niet verkeerd hoor vind het vervelend voor jullie dat jullie het zo ervaren maar ik heb dat dus niet op die manier. Maar zoals ik al zei iedereen zijn eigen mening
ik snap je Maar ik vind het gewoon jammer dat het niet meer zo hecht is zeg maar.. Tuurlijk het is erg druk met een hummeltje erbij maar dan hoeft t toch niet perse anders te worden? misschien denk ik nu wel helemaal verkeerd hoor
@ Tazzie , ik weet het niet maar ik ben iemand die eigenlijk altijd al minder reageerde, ene keer meer als andere keer dus ik ben ook niet de maatstaf haha
Jammer sasjuh dat je het minder leuk vind Haha vibd je altijd wel een gezellige kwebbelkous Ga proberen ook weer meer tereageren Nu er weer wat meer tijd is voor andere dingen hihi Wie doe wr trouwens nog aan baby zwem? Lijkt me leuk ma wil joey echt nie onder water duwe
Troetjuh ik ga al babyzwemmen sinds Elin 12 wkn is (nu dus al 7 wkn) Het is superleuk! Haha en dat onder water douwen klinkt wel heel zielig Hier ging Elin meteen de 1e keer al onder water, maar als je dat niet wilt hoeft het niet. Elin vindt het prima, die komt lachend weer boven. En het is echt misschien maar 1 seconde dat ie echt onder water is hoor. Hier duurt de les altijd een half uurtje, is ook lang genoeg. Elin slaapt de rest van de dag dan altijd heel veel, is schijnbaar erg vermoeiend t zwemmen.