Suusje zielig dat Keano ziek is. Hopelijk knapt hij snel op! Sam knap meisje is ze toch!! En hopelijk 17 juli goed nieuws! JBG morgen babyzwemmen! Leuk ben benieuwd hoe Nienke het vind! pooh fijn dat je mag beginnen met fruit hapjes sasjuh de groente maakte je die ook gelijk vers? of eerst potjes? ehm ghier kijkt Lucas ook babytv. vind hij reuzeinteressant. hij kan zooo serieus kijken dan echt te schattig.. wat betreft morgen, ik hou hem thuis omdat ik hem graag thuis wil hebben.. niet om sm een hak te zetten.. maar het is mijn zoon en ik wil lekker van hem genieten...
zo zeg druk hier vanavond! ik doe morgen reageren mijn ogen vallen echt dicht, wou ff snel bijlezen haha...veeel meer dan verwacht. ik vind trouwens dat iedereen zelf moet weten of en hoe en op wie enzo die reageert. heb er geen moeite mee als iemand gewoon post over zichzelf en niet reageert. vind het inderdaad wel jammer dat er wat minder word gekletst dan in het begin. eerder ging het over vanalles en nog wat das nu minder. daarbij heb ik natuurlijk wat minder met de babypraat over gewicht en voeding enz.. maargoed dat maakt me verder niks. ben in ieder geval nog blij met dit clubje! morgenvroeg eerste fm... zo nu naar bed!! ojaa en noodweer??? wij zitten nu nog buiten.
@carly: wij hebben ook geen abonnement op baby tv hoor, maar je kan ook voor een paar euro dvds kopen van baby tv, dat heb ik gedaan! En dat is het echt waard geweest! @sam: dat zou echt fijn zijn als ze er gauw vanaf mag! Zeker met dit weer is het ook niet lekker en voor haar ook weer fijn als ze lekker kan bewegen! @tazzie: fijne vrije dag vandaag met je kleine man! Helaas ga ik niet zwemmen vandaag, kreeg opeens een heldere ingeving dat het vakantie is en het zwembad dan dicht is! Baal eigenlijk best wel! @hip; succes met de fm!
Beterschap voor Keano! JBG balen dat het zwemmen niet door gaat. Hier is er ook geen babyzwemmen in de vakantie, kan nog 2 keer voor het hier vakantie is gelukkig. Tazzie ja groente maak ik ook vers, geen potjes hier. Is zo klaar en is ook een stuk goedkoper. Hip succes vandaag! Ik ga richting werk, fijne dag!
Hier ben ik het ook mee eens. Ik reageer ook niet altijd op iedereen, maar meestal gewoon op degene waar ik iets op wil reageren wat in mij op komt. Ik reageer ook niet altijd op verhalen over voeding ed, meer omdat het voor mij niet zo relevant meer is. Ik lees wel alles! Ik vind het juist leuk als sommigen die ervoor kiezen hier niet zo heel vaak te komen even laten weten hoe het gaat of even een fotootje plaatsen. Juist als je er niet veel bent is het ook lastig om te reageren op anderen. PS: Marlijn, blijf ons wel op de hoogte houden hoor! Ik vind het erg leuk om af en toe te horen hoe het met jou en Jesse gaat!
Succes Hip met je FM! Beetje uitgerust? Suus, beterschap voor Keano. Naar hoor, zo'n ziek kindje! Ik heb gisteren mijn laatste avonddienst gehad!! Heerlijk! Heb deze week alles al ingepakt. ( Meer dan de helft van de spullen zijn van Norah....) Ik heb voor de vakantie allemaal potjes voeding gekocht, ben benieuwd hoe ze dat vind. Ik maakte idd ook alles vers! (Ik vond het wel typisch wat voor kruiden er al door die olvarit potjes gaan! Witte peper, oregano, zelfs ui terwijl ik overal lees dat je daar zo lang mogelijk mee moet wachten!) En we vertrekken vannacht rond een uur of 3. Ik vind het best wel spannend!! Maar wrs gaan we gewoon erg genieten. Lekker de hele dag buiten, slapen in een tent, bergwandelingen! Dus meiden, ik zie jullie over een week of 2 weer!
Sasjuh.. heb je vanaf begin af aan het zelf gemaakt? Of eerst wel potjes om te kijken wat ze lust enzo? JBG.. waar heb je die dvd's gekocht? Wij hebben ook geen babytv.. maar Dylana is wel verslaafd al aan de tv haha. Als ze bij ons op de bank hangt dan wil ze constant naar de tv kijken. Jammer van het zwemmen! Tazzie.. ben blij dat ik dan niet bij dat bedrijf aangenomen ben. Worden deze dagen nu echt van je vakantiedagen ingetrokken ofzo?
Hio succes vandaag! Kan je een beetje tot rust komen thuis? Norah, fijne vakantie! Succes met de autorit, maar dat zal wel goedkomen Keano heeft gisteravond twee uur lang heel zielig gehuild, wilde alleen maar knuffelen. Uiteindelijk viel hij uitgeput in slaap. Vanmorgen heb ik hem wakker moeten maken en was de koorts weg. Ik heb het idee dat de boventandjes ook door gaan komen. Alles tegelijk...
Norah fijne vakantie! (p.s. misschien is t voor jou niet relevant meer over voeding, maar het kan voor ons soms wel handig zijn als je tips hebt JBG jammer geen babyzwemmen.. Hip hoe was je follikelmeting vanmorgen? Sam mag je zeker blij om zijn Ik krijg geen antwoord op die vraag of het mijn vakantieuren kost.. Degene die over mijn rooster gaat is ook maandag pas weer terug.. Dan hang ik ook zeker weten gelijk aan de bel.. Of maar even langs kantoor zodat ik ze aan kan kijken.. hoe maken jullie die groente dan klaar? en welke groentes kunnen allemaal in het begin? Pff Lucas vertikt het om te slapen.. Gister sliep hij ook al vrij slecht. Lastig in slaap te krijgen enzo.. Vanmorgen is het helemaal niks.. ligt alweer vanaf 9 uur wakker.. Wil niet in bed, in de box gaat wel maar dan moet wel zn mobiel draaien anders word ie boos.. Heb m nu maar n de wagenbak gelegd gewoon op de bank.. Het zal ook wel door de warmte komen hier.. Tis 27/28 graden alweer in huis en dan moet de middag nog komen
@norah: veel plezier op vakantie! Ik ben zo benieuwd hoe het jullie vergaat! Ben benieuwd naar jullie ervaringen om met een baby op vakantie te gaan! @sam: ik heb ze gekocht bij de kruidvat was een keer in de aanbieding 2 dvd's voor 5 euro. Maar misschien zijn ze ook wel bij free record shop te koop?! @suusje: ahh beterschap voor de kleine man! @tazat is inderdaad warm bij jullie! Eet hij wel gewoon, is het alleen het slapen wat hij slecht doet?
JBG hij eet wel gewoon. Al zn flessen gaan tot nu toe schoon leeg (soms 20 cc laten staan, maar moet zeggen dat ik al 10 cc extra water erin doe vanwege de warmte 190 ipv 180 water) en tussendoor drinkt hij ook wel gewoon water als ik hem dat aanbiedt. (vind ie lekker net als slappe rooibosthee ) inmidels ligt meneertje te slapen. Gelijk na zn fles maar naar bed gedaan (lag al tegen mn schouder te slapen ) toen eerst nog 20 minuten toch wakker en liggen kletsen en vanaf kwart voor 12 is het al sitl Kijkt zo af en toe wel ff om t hoekie. Hij ligt wel ingebakerd in zn hydrofielluier namelijk (wel alleen rompertje zonder mouw aan) en dun lakentje over m heen.. suusje beterschap voor keano. hopelijk als de boventandjes door zijn dat hij dan ook helemaal beter is
Suusje wat sneu voor keano dat hij zo ziek is hopelijk blijft de koorts weg vandaag en knapt die snel op. geen idee wat de 6de ziekte is ben nog niet thuis in kinderziektes. tazzie succes op je werk hopelijk is het snel geregeld en word je weer ingepland zou absurd zijn als je vak.dagen eraan gaan. norah spannend zeg voor het eerst ver op vakantie met jullie kleine meid! geniet ervan en doe rustigaan! anita hoe was je vankantie? en hoe is het met jouw? troet gefeliciteerd met je nieuwe woning! hopelijk voelt joey zich ook snel thuis. Carly wat fijn dat tess zonder de medicijnen kan, hopelijk word het spugen ook minder. word weer es tijd voor een foto hihi rose hoe is het bij jouw? alles goed met luca? lang niks meer gehoord. marlijn gewoon blijven posten hoor vind het wel leuk om te zien hoe jullie kleintjes groeien het gaat zo snel. Mijn fm was goed gegaan ik heb links en rechts een eitje zijn alletwee rond de 13 mm. maandag heb ik iui toch weer spannend...mss dat maandag iets te laat is maar zaterdag is echt te vroeg en op zondag doen ze niet. maar hard duimen dat ze niet mega snel gaan groeien opeens. vanmiddag ga ik weer naar de therapeute heb er wel zin in..(sam jijhad ook zin om weer naar de maatsschappelijk werkster te gaan geloof ik klinkt raar eigelijk haha maar is zo fijn om je hart te luchten.. pff tis echt benauwd vandaag ik kan heel goed tegen warmte hou er wel van maar vandaag is echt te klam.
Tazzie.. slaapt lucas nog steeds? Hier was het net ook een draaaama! Huilen..huilen..huilen.. en niet kunnen slapen. Het is hier ook super warm. Ook 26 graden in de kamer.. en boven nog warmer. Maar het is nu weer stil Geef jij lucas al thee? mag dat? ik wil dylana ook wel eens wat anders geven qua vocht.. Hier is het vandaag ook een drama met eten Ze krijgt altijd flesjes van in totaal 200 ml. (180+6) nou deze gaan bijna altijd wel leeg, afgelopen week liet ze steeds al 30 ongeveer staan ervan..naja prima. Maar gister en vandaag is het steeds 140/150 wat ze drinkt. Zonet zelfs 120.. en dan wil ze ook echt niet meer! Zal dat ook door het warme weer komen?
Suusje jij vroeg of ik goed tot rust kom thuis en moet zeggen gaat steeds beter gelukkig. had in het begin echt moeite met me goed voelen zeg maarvoelde alsof ik proffiteerde van de situatie, maar ik begin me steeds beter op mijn gemak te voelen en merk ook dat ik meer energie krijg weer. vind het alleen moeilijk om ook echt mijn verdriet te verwerken weet niet zogoed hoe ik dat moet doen. ik merk dat nu ik meer energie krijg ik ook weer continu bezig ben en maar door wals zeg maar. niet met werken maar met het huishouden en e deur uitgaan afspreken leuke dingen doen, mam helpen vanalles. moet proberen om ook af en toe stil te staan denk ik. ach zal vanmiddag mss weer wat wijzer worden. ik ga me klaar maken. xx
Hip.. jaa ik heb er ook weer zin in. Vind het echt fijn om gewoon mijn verhaal kwijt te kunnen zonder onderbrekingen enzo hihi. veel plezier Ik ga voor je duimen dat je eitjes niet te hard groeien! Hebben ze het trouwens al eens over een andere methode gehad? Of blijf je eerst iui-en omdat je al 2 x zwanger daardoor bent geweest? Ik heb me van de week een beetje verdiept in de schildklier enzo, omdat ik me daarvoor ging laten prikken. Maar toen kwam ik een verhaal tegen dat als je schildklier niet goed werkt dat het eitje dan niet goed kan innestelen en dat je dus grotere kans hebt op een miskraam. Geen idee of dat bij jou zo is natuurlijk..maar je zou je er een keer op kunnen testen als het keer op keer fout blijft gaan ( wat ik natuurlijk absoluut niet hoop!!!)