Oja weekendplannen; morgenochtend even paardrijden en waarschijnlijk 's middags met zn 3en naar de Babydump of Prenatal een kinderstoel halen! Zondag niets, lekker thuis hangen!
Oh wat sneu.. wat is de 5e ziekte? Rode bultjes heeft Dylana idd ook wel van de warmte. Ik zal morgen eens fotootje maken van haar eczeem.. kan ik het verschil goed bekijken als ze een aantal dagen de zalf heeft gebruikt. Geen idee eigenlijk of je die foto had geplaatst.. mag altijd nog een keer hoor haha..
Ik heb een foto van Elin haar rug op mn telefoon maar geen idee hoe ik die hier zou kunnen plaatsen.. Geen idee wat die ziekte is haha had er nooit van gehoord. Maar ik ga er maar vanuit dat het door de warmte is, even in de gaten houden.
Sasjuh het kan heel goed warmteuitslag zijn hoor. lucas heeft het ook in zn nek, onder de kin en op zn borst wat. grappige foto.. mooi koppie trekt ze zo haha Sam spannend de provocatietesten.. en beginnen met de eerste hapjes.. weet je al waar je mee gaat beginnen?
oh ja weekendplannen.. orgen is er paardenkeuring bij ons op stal. meisje van stal rijdt met piola in de zadelrubriek mee.. en zondag viert een oom van me zn 60e verjaardag, daar gaan we ff heen bbqen
Norah fijne vakantie ben erg benieuwd hoe t kamperen bevalt. Tazzie ze wisten op je werk toch dat je terug kwam ? Carly hier gaat het best goed bedoeling is om met 6 maanden te stoppen met de zantac. Nutriton schijnt een laxerende werking te hebben maar merk er weinig van gelukkig hihi. Sven is enorm vrolijk en als er iets omhoog komt is t gelukkig geen paniek meer en kan die gewoon lachen zelf vind ik t wel moeilijk om te zien als t omhoog komt maar komt vanzelf. Fijn de de nexum ? Ook goed zn werk heeft gedaan. Vind t maar niks medicijnen maar pijn is ook iets wat je niet wil. We zijn nu al aan t afbouwen de avond zantac stoppen we en over een poos de dag afbouwen. Hip hoop dat je eieren blijven zitten tot maandag.
Carly, wat een schatje en ook al zo'n bos haar. Sam , spannend die test wie weet reageert ze op geen van beide. En een fruit/groente hapje. Ik heb t boekje 500 babyrecepten gekocht erg leuke ideeën. Hip, lekker ontspannen bij de therapeut t gaat helemaal gekomen hoop dat je snel een plakbeeb hebt. Nou ik heb gister appelpuree gemaakt en ingevroren had 2 ijsblokbakjes vol dus 48 blokjes en nog een beetje voor zn 1e hapje nou vond ie dus niks vies kijken naar buiten werken en zelfs kokhalzen de overdrijver hihi. Ondertussen zit ie wel op mn vingers of zn eigen handjes te babbelen en bijten maar bied t morgen gewoon weer aan en anders volgende week weer. Zal er een beetje melk door doen dan proeft t bekender. Verder heb ik alles hier nu 3x gelezen en volgens mij vergeet ik een berg pff concentratie is nog moeilijk. Strax ff boodschappen en dan niks morgen nog naar een zwanger vriendinnetje.
Oja iemand ging nog om een kinderstoel leuk, wij hebben er voor onze verjaardag een gehad van nuna die gaat mee tot 12 ofzo
Norah fijne vakantie knap hoor camperen hihi ik zou nie doen.. Pooh hopelijk heeft sven geen last ervan zo zonder medicijnen Tazzie op paardenkeuring das ook vaak Hip dinsdag mooie eitjes voor jou Nog even en dan heerlijk uit rusten op vakantie heerlijk Nog wat van je baas gehoord? Sasjuh hihi da gezicht ze kunnen echt gekke bekke trekken he @ hier Nog steeds druk met klussen en alle andere dingentjes die nog koeten gebeuren in oude en nieuwe huis maandag oplevering Ik moet het weekend avond diensten draaien dus ik heb een werk weekend iedereen fijn weekend
Norah gaat kamperen, leuk! Wij gaan normaal elke zomer met onze tent. Maar dit jaar dus niet. Misschien volgend jaar met zn 3en. Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Hip gaat bijna voor een nieuwe meting. Hoop zo dat je nu weer eens goed nieuws krijgt! Tazzie en Sasjuh zijn druk met de paarden. Fijn dat jullie daar weer mee bezig kunnen zijn. Troetjuh heeft het druk met avonddiensten. Werkse alvast. Dan had er nog iemand een 60jarige verjaardag morgen, alvast gefeliciteerd en een fijne dag! Heb echt weer eens gelezen, maar vergeten doe ik ook nog steeds... Hier wat moeite met de nachten. Overdag slaapt Lyam best oké. Wel beneden, want hij wil geluid om zich heen (hoewel we hem nu maar weer eens boven hebben liggen.....komt moeilijk in slaap, horen zo nu en dan een piep) 's nachts rollen we hem in een hydrofieldoek. Die schrikreactie maakt hem steeds wakker. En dan moet je hem echt troosten anders lijkt het wel of hij er in blijft. Worden soms best wel een beetje moe van het huilen...erg hè.... Het lijkt wel of je hem alleen tijdens het voeden en luierverschonen aandacht mag geven en dan verder alleen maar slapen. Weet dat kleintjes veel slapen, maar vind dat toch jammer. Er wordt ook gezegd/geschreven dat je ze niet slapend in bed mag leggen, maar als wij hem wakker in bed leggen gaat hij ook huilen. Van de week de gehoortest gehad, die was goed. Hadden hem nog ff gewogen daar. Woog 3375gr bij zn geboorte en nu 3830gr. In 2 weken. Lijkt mij goed. Verder is hij echt wel lief en genieten we van hem, maar de onzekerheid is er snel weer helaas.
Menp, ik leef met je mee meid. Onthou dat het steeds makkelijker word. De eerste twee maanden is vreselijk doorbikkelen.
Aaahh gosh! Wat een mooi ventje MenP!! Wauw En die onzekerheid.. ik ken het! Net als het gek worden van het huilen.. Maar kan je zeggen.. het komt goed hoor! En het word steeds een beetje beter en makkelijker Toen ze 2 weekjes was dacht ik ook.. menn ze zeggen dat het met 3 maand minder word, nou ik dacht echt.. hoe komen we deze periode door.. maar die 3 maand waren achteraf zo om. Geniet er lekker van op de momenten dat hij rustig is Die momenten geven je toch weer kracht om de andere momenten aan te kunnen. Sas en Taz Have fun bij de paardjes! Troetjuh.. werkse dit weekend! Wij gaan eind vd middag nog ff naar de Ikea Dan is het niet zo super super druk in ieder geval..
MenP zooo herkenbaar. Als je er wat aan hebt, zoek mijn berichten van zo ongeveer 29 februari maar eens terug. Als ik die nu lees huil ik zo weer, wat zwaar was het. Maar idd, het wordt alleen maar makkelijker én leuker! Je gaat je kindje steeds beter kennen, er komen meer tevreden wakkere momenten en het huilen wordt minder. Wat het slapen betreft; ik zou proberen eens in te bakeren met een pacco doek. Net wat steviger dan een hydrofiel en het heeft voor Elin wonderen verricht, die sliep ineens zoveel beter. Ik gebruik hem nu niet meer en heb er 2 dus mocht je het willen proberen, ik wil je er wel 1 opsturen om te lenen? Maar wat een prachtig jochie hebben jullie meid... Goed gedaan Probeer zelf alle rust te pakken die je kan krijgen, neem niet teveel hooi op je vork en probeer te genieten. Knuffel!! Troet werk ze! Samantha shop ze! Wij zijn net bij de Babydump geweest en hebben een Stokke tripp trapp met babyset en kussen gekocht. Weer heel wat eurootjes armer nu haha
@sasjuh: Vind Elin echt op jouw lijken!! @pooh: haha, grappig he die vieze gezichten bij de eerste hapjes! Ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan! @menp: wat een knapperd! En wees niet bang met het wakker in bed leggen, dat komt vanzelf. Geef dat de tijd, nu slaapt hij gewoon heel vaak en is het helemaal niet erg om hem slapend in bed te leggen. Straks ga je het wel herkennen als hij meer wakker is en moe word, om hem in bed te leggen. Vooral nu deze tijd lekker genieten en genieten van het feit dat hij nog in jouw armen kan slapen! Heerlijk! En zijn gewicht, helemaal goed toch!! @suusje en norah: Hebben jullie al een stoeltje voor op de fiets gekocht? En indien ja, wat voor iets? Ben alvast aan het rondkijken, ik denk dat ze het straks geweldig zal vinden!
Idd JBG, dat wilde ik MenP ook nog zeggen. Geniet ervan dat Lyam nog zo lekker bij je slaapt.. Elin wil amper meer op schoot, is overal veel te druk mee en slapen doet ze echt alleen in bed. Mis dat hangerige babygedrag soms best wel hoor, al kon ik me dat op het moment toen ze zo klein was niet voorstellen. JBG ja Elin lijkt heel erg op mij als ik iedereen moet geloven, dat is het eerste wat iedereen zegt als ze haar zien. Wel grappig. Ik zie het zelf niet, alleen op een babyfoto van mij dan is het echt zo duidelijk!
Pooh lees jou berichtje nu pas. Ik zou beginnen met banaan, dat is milder van smaak dan appel. Hier heeft Elin nu qua fruit banaan en peer gehad en vind het beiden heerlijk.
@sasjuh: Ik mis het echt dat Nienke al zo groot is dat ze alleen nog maar in haar eigen bed slaapt en niet in de armen. Die eerste maanden zijn zo genieten! Maar goed, ook deze leeftijd heeft zijn voordelen, hahah... Nienke kan al zelf zitten, heerlijk! Ik ken jouw natuurlijk niet als baby maar hoe ze eruit ziet en jij zie je het echt duidelijk, grappig he! Hier zeggen ze allemaal dat nienke op haar vader lijkt Ben trouwens gisteren gezakt voor mijn examen, 7 fout teveel ... ga maandag om 9u gelijk opnieuw. als ik het weer niet haal laat ik er denk ik 2 weekjes tussen zitten...Ben nu elk vrij uurtje aan het leren, maar als ik het weer niet haal ga ik nog uitgebreider de tijd nemen om alles weer door te nemen (terwijl ik het idee heb al veel te weten). Veel mensen zijn de 1e keer gezakt op mijn werk, maar baal er toch van! Het kost zoveel tijd, ik kom aan niets anders (leuks) meer toe. Heb Nienke haar babyboek hier al 2 weken op tafel liggen maar heb gewoon geen tijd om hem in te gaan vullen enzo.