Bedant voor jullie tips! Toch wel weer fijn om hier te zijn. Dat heb ik echt gemist. Merk nu ook dat jullie al zo ervaren zijn. Ik ben nog zo nieuw. Pat heeft vanmiddag de puckababy piep gekocht. Kost ff wat maar we hadden geld voor Lyam gekregen, dus, meteen maar wat gebruikt. Hij heeft hem nu aan. Hebben hem wakker in bed gelegd. Had in info van consultatiebureau gelezen dat je hem 15 tot 20 min inslaaptijd mag geven dat hij huilt. Hij was in 15 min stil.....hoop zo dat dit mij vannacht ook lukt! En dat bij me slapen....dat is best lekker, maar zodra je hem weg wilt leggen gaat hij huilen. Dat is zo jammer. Sasjuh jullie hebben de triptrap gekocht. Die willen wij ook als het zover is. Ik vind het een mooie stoel. Kost inderdaad ook wel wat. Maar je kunt er heel lang mee doen. Dat is dan weer fijn. Samantha jij bent naar de ikea geweest. Voor iets speciaals? En ook gevonden? JBG wat voor examen had je (sorry, ff wat gemist)? Balen dat je het idee hebt alles te kennen en het dan niet lukt. Alvast succes voor maandag!
MenP goed dat jullie een puck hebben gekocht! Hopelijk werkt dit goed voor Lyam. Mocht hij hier nog teveel in bewegen, armpjes hebben nog redelijk wat vrijheid, zou je een pacco kunnen proberen. Hier heeft Elin tot vorige week in een puckababy gelegen. En als ze niet rolde lag ze er nu nog in, ze slaapt nu ineens weer veel slechter en minder. JBG balen zeg van je examen, succes maandag!!
Menp wat een knap kereltje is lyam! Tips kan ik je niet geven helaas hihi, hopelijk kun je ook lekker genieten! jbg he balen meid! succes met leren en hopelijk lukt het morgen wel! je weet nu wel ongeveer wat je kan verwachten mss scheelt dat. sasjuh al een kindeerstoel gehaald...pfffff de tijd gaat zo snel!. pooh suuces met de fruithapjes! sam succes met de provocatietest vandaag! wanneer krijg je de uitslag? hier dadelijk de pregnyl...verder geen nieuws eigelijk
Hoi Meiden, Er is weer heel wat gekletst afgelopen dagen. @sasjuh wat een handige tips van jou over het invriezen van eten. Ga ik zeker opvolgen zodra Luca vast voedsel mag hebben. Zag ook een mooie foto voorbij komen van het lekkere eten (jeetje wat een vies gezicht trekt ze daar hihi) @Troetjuh lekker alles aan het inrichten zoals je zelf graag wilt. @JBG balen dat je gezakt bent. Hopelijk volgende keer beter. En erg knap dat je dit doet naast alle drukte @norah weet niet of je dit nog leest maar een hele fijne vakantie. Hoor graag van je hoe het is gegaa met de reis en kamperen. @Menp wat en mooi mannetje hebben jullie! En wat jij zegt over het slapen komt mij heel bekend voor. Overdag ligt luca eigenlijk altijd benedenoe meer lawaai hoe beter. In zijn eigen bed slapen lukt niet en moet zeggen dat ik het ook niet meer probeer, het komt vanzelf wel. Daarnaast heb ik hem ook graag bij mij. 's avonds ligt hij wel in zijn eigen bed. Ik leg hem dan ook vaak slapend weg. Wel zeg ik tegen hem dat hij in zijn mooie bedje gaat en dat hij lekker mag gaan dromen.(ik probeer het positief te benadrukken). Dit deed ik eerst nooit waardoor hij vaak wakker werd, juist omdat we zo stil deden. Nu ik het positief benaderd en hardop zeg merk ik dat hij wel in zijn bed wil liggen. Dit geldt ook voor in de box liggen of reiswieg. Ik doe net alsof het helemaal geweldig is dat hij erin mag. En het werkt ook nog eens! misschien dat je er iets aan hebt. Met luca gaat het verder nog steeds goed. Wel heeft hij de afgelopen dagen weer wat meer last van krampjes. Ik hoop toch echt dat dat gauw voorbij is. Voor luca is het erg vervelend maar voor ons ook, je voelt je soms zo hopeloos. Wat betreft het reageren op iedereen. Heb inderdaad gemerkt dat we voorheen een veel hechtere club waren. Ook ik heb ervaren dat na mate er steeds meer zwanger werden dat de groep steeds minder hecht werd. Ik merkte bijvoorbeeld dat veel van jullie in een andere fase zaten. Ik merkte dat daardoor niet altijd gereageerd werd op mijn vragen. Misschien ook wel logisch maar merk aan mijzelf dat ik daardoor ook wat meer afstand ben gaan nemen en niet altijd meer/vaak reageer. Ook zou ik nu niet zo goed weten waar ik altijd de tijd vandaan moet halen. Voor mij voelt het nu ook goed. Maar ik kan zowel het gevoel van sasjuh begrijpen maar gebegrijp ook wel dat niet iedereen zin/tijd heeft om op iedereen te reageren. Het is misschien jammer maar zo lopen die dingen. De echte fanatiekelingen blijven wel Genoeg geklets voor nu, luca begint wakker te worden. Fijne dag en tot snel! x
@ Menp mooi ventje! Voor mij ook heel herkenbaar hoor over dat slapen,Tess kon ik in het begin ook niet wakker weg leggen,tijdje ingebakerd gehad en dat ging wel wat beter maar ook vaak pas als ze al bijna sliep of al echt sliep,ik dacht toen ook van o jee ik moet haar eigenlijk wakker weg leggen enz maar heb het op gegeven moment los gelaten en gedacht het komt wel, nu is Tess ook nog eens een buikslapertje,maar ik kan haar nu steeds vaker wakker weg leggen,wel op haar buik,het komt allemaal vanzelf.... @ JBG jammer van je examen,succes voor morgen. @ Hip vast succes voor morgen,wanneer ging jij nu ook alweer op vakantie,ook deze week al toch? @ Rose,sneu he die krampjes, je wil ze dan zo graag helpen Even een vraagje voor de meiden die alweer anticonceptie gebruiken, wij gebruiken nu nog steeds condooms maar ik wil wat anders maar nu twijfel ik tussen weer aan de pil en de mirena spiraal. Spiraal leek mij in eerste instantie wel wat maar mijn zus heeft hem paar maanden geleden laten plaatsen en bloed sindsdien eigenlijk elke dag,wel licht maar toch,daar zit ik nou ook niet echt op te wachten. De pil is mij eigenlijk altijd wel goed bevallen maar dacht van misschien is spiraal beter?? Hebben jullie ervaringen,ideeen voor me over de spiraal?
@Carly: ik ben weer aan de pil gegaan en dat gaat goed, dus kan je helaas niets vertellen over een spiraal. @rose: bedankt voor je compliment. Het is geen vrije keuze deze studie maar een verplichting van mijn werkgever. Anders had ik er waarschijnlijk op een ander moment in mijn leven voor gekozen om dit te doen, het is best pittig met mijn kleine meid! Wat zielig dat luca meer krampjes heeft, erg he om je kleintje pijn te zien hebben! @menp: ik doe de studie wft schade, dat is een soort assurantie b. Verzekeringen daar gaat het over! Ben benieuwd hoe jullie de puckababy gaat bevallen!
MenP.. de puckababy was hier ook een groot succes! Ik hoop bij jullie ook! JBG.. balen dat je bent gezakt Hopelijk morgen beter! Alvast heel veel succes! Carly.. hier geen ervaringen met de spiraal. Ik ben de pil weer gaan gebruiken. Hip.. jullie gaan volgende week al op vakantie toch? Zit je nu in de ziektewet? Mag je dan gewoon op vakantie? Nou wij hadden vandaag de 1e dag van de provocatietest. Moesten eerst 7,5 ml geven.. dan een half uur later 22,5 ml.. dan een half uur later 75 ml en weer een half uur later 125 ml.. De laatste 2 flesjes heeft ze niet helemaal opgedronken. Daarna ging ze slapen en heb ik haar 3,5 uur later ( na die testflesjes) weer een flesje nutramigen gegeven. Hier heeft ze maar 60 ml van gehad.. Niet veel dus! Weer 3 uur later een flesje aangeboden en hier heeft ze maar 80 ml van gehad. En nu wil ze niet slapen..constant huilen en kreunen. Of het nou komt dat deze provocatievoeding de voeding met koemelkeiwit was? geen idee.. maar ze ineens een stuk minder vrolijk.. en normaal laat ze ook wel eens wat staan van een flesje, maar zo weinig heeft ze nog niet eerder gedronken. Volgende week zondag de 2e dag.. ben heel benieuwd welke voeding koemelkeiwit bevat en welke niet!
@sam: Misschien vond ze het ook wel vervelend dat ze in meerdere keren een beetje kreeg, althans kan me indenken dat dat niet prettig is. Ben ook erg benieuwd hoe het verder zal gaan ermee!
Jbg zonde van je examen veel succes morgen. Troet hoop ook dat geen last krijgt zonder medicijnen rustig afbouwen ing. Menp, t komt echt vanzelf goed t is ook moeilijk. Sasjuh, had een goede appel is ook zacht van smaak denk dat t probleem een deel licht bij johannespitmeel wat we met een lepeltje gaven. Dat was na een poos drama. Nu andere lepel en na een hapje papa ook een hapje gegeven en zijn had ie 3 muize hapjes op
Hier ook moeite gehad met slapen maar vertelde m dat ie goed moest slapen om groot te worden en dat papa en mama er gewoon waren dus als er iets is komen we kijken en we hebben van chicco een baantje met muziek die zetten we standaard aan met of zonder muziek maar dan kan ie er in t donker naar kijken in t begin moest ie nog een 2e x aan maar nu slaapt ie al voor t is afgelopen. En na t inbakeren in een gewoon slaapzak gedaan en is ff wennen maar ze gaan uiteindelijk goed slapen.
Sam, spannend zo die test ben benieuwd. Iedereen weltrusten Oja dr kwamen nog mooie fotos voorbij leuk blijven stammen allemaal
Pooh en rose ik had dat idd een x bij derek ogelvie (geen idee hoe je het schrijft) gezien dat je babies uit moet leggen waarom ze iets moeten doen of waarom jij iets iets doet. en als je weg gaat vertellen dat je terug komt enzo. babietjes weten nog helemaal niks dus je moet ze alles vertellen en uitleggen. klinkt opzich logisch alleen wel grappig dat ze jouw begrijpen als je iets verteld. ik kreeg vanmorgen een sms van menp lyam had hoge koorts gekregen ze zijn nu in het zkh. hij heeft een urineweginfectie en moet zeker 3 dagen in het zkh blijven. zo zielig voor dat kleine mannetje! zo ik ga me douchen, dadelijk nog naar de fisuo en vanmiddag iui. xx
JBG.. misschien wou ze daarom ook wel niet drinken inderdaad. Vanmorgen heeft ze 150 gehad. Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat Succes met je examen! Hip, heel veel succes vandaag.. Bij de fysio en bij de IUI! Ik ga hier zo ontzettend zitten duimen voor je! Hoe is je eigen gevoel? Of durf je niet meer zo goed dingen te voelen? Ohh.. jeetje, kleine Lyam in het ziekenhuis. Hopelijk gaat het gauw beter met hem! Heel veel beterschap! En sterkte MenP en MenPman! (misschien kun je namens ons allen hun veel sterkte wensen in een sms HIP? Dat we aan hun denken?) Tazzie.. Jij inmiddels al iets gehoord van je werk? Zo.. ik heb net ff een muur op onze "oude" slaapkamer gesausd.. morgen nog een muur. En nu maar hopen dat er niet weer schimmel doorheen komt. Heb hem eerst met isolatieverf ( dat is ook tegen schimmel ofzo) ingesausd. En dan hoop ik dat Dylana volgende week naar haar eigen kamertje kan. Die we zo mooi voor haar hadden gemaakt.. met een mooie muurtekening, maar waar ze nog niet eens heeft kunnen slapen. Troetjuh.. hoe slaapt Joey trouwens in zijn nieuwe kamer?
Menp sterkte met het kleine mannetje hopelijk knapt die gouw op Sam zelfde als in oude huis haha soms wel spms nie
@menp, sterkte! dat die maar goed mag opknappen. @samantha, goed bezig geweest. en tussen de slaapjes door? @hip succes vandaag! ik ga weer voor je duimen. @pooh leuk om te lezen hoe jullie slaapritueel gaat. Morgen naar het cb, luca krijgt zijn eerste prikjes, spannend! Ik hoop dat hij er geen koorst van gaat krijgen.
Menp, heel veel sterkte met Lyam. Hip, succes met de iui ga weer voor je duimen. Sam, hoop t ook geen schimmels meer das echt zo slecht. Kan er verder niks aan gedaan worden? Rose, succes morgen met de prikjes. had baantje geschreven bedoelde maantje. af en toe zie kijk ik niet naar de voorspellende tekst krijg je echt hele rare dingen. bol.com | Chicco Goedenacht Maan Jongen, Chicco | Speelgoed