Hier een minder begin van het nieuwe jaar, vriendlief werd net door zn moeder gebeld dat oma naar het ziekenhuis is gebracht en het helemaal niet goed gaat. Hij is er nu heen, ik ben thuis gebleven want ben kapot van een korte nacht en de hele dag familiebezoekjes. Hopelijk valt het mee.. ze wilde nog heel graag haar achterkleinkind leren kennen..
@Allemaal; Een heel mooi, gezond, babyrijk en spetterend 2012!!!!!!!!!!!! @Samantha; Nu gaat mijn vriend er vooral meer op letten, op andere ouders en kinderen. Ik werk op een basisschool en zie al van alles voorbij komen. En fijn dat het goed was met jullie kleine....of moet ik nu iets anders zeggen nu je de grootte weet?? Komt goed joh!! Leuk dat jullie nog weer ff mochten kijken. Ik wil ook weer kijken!!!!!!!!!! Maar moet nog ff wachten. @Hip; Lekker zo'n trui! Mooi om te lezen dat je moeder het aardig op lijkt te pakken, het gemis zal blijven, maar er op een goede manier mee omgaan is wel lastig. en goed dat jij het ook een plekje kunt geven. Mooi om de kaartjes in te plakken. Dan blijven ze ook mooi. En heerlijk zo'n lang bad!!! @Saxia; Idd onderwijservaring. Ik zie genoeg. Maar denk dat een eigen kind toch anders is dan een kind dat om 15h naar huis gaat, haha. Maar zal vast goed gaan. Mijn collega (is wat ouder, zelf geen kinderen, maar al heeeeel lang ervaring) zegt dat ik een goede moeder zal zijn, en dat zegt ze niet zomaar. dus hoop dat ze gelijk heeft. Jeetje, jij kunt elk moment gaan bevallen...voelt denk superraar, hoewel voor je garderobe wel fijn, hihi. Gelukkig geen feestdagkindje. Succes morgen bij de controle! @Sasjuh; wel goed als ze gedraaid is, maar wel pijnlijk zo te lezen. Dat is minder. En wat een ontzettend naar bericht van je vriend zijn oma. dat wil je niet op nieuwjaarsdag, naja, eigenlijk gewoon nooit. Al iets gehoord? @Pooh; Wat jammer dat de muurstickers niet goed geleverd zijn. Dan is meteen heel je idee van het kamertje incompleet en voelt als niet af nu. hoop dat jullie nog iets verzinnen, maar zal vast wel. En wat een eikel die baas van jou! Op zo'n manier met jou, een zwangere vrouw, praten. Jij maakt toch zeker uit hoe je vertelt dat je zwanger bent?! @Norah; Lijkt me lastig, een eenkennig kindje. Maar gaat vast voorbij. Wij gaan morgenavond voor controle. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Wil ook nog iets vragen over gewicht. Ze heeft vorige keer iets gezegd over dat ik maar 5 kilo aan mag komen, maar gemiddeld is 12,5kilo...waarom ik dan 5? dat kan toch niet!!?? En volgens internet zou ik nu zo'n 2 tot 4,5 kilo aangekomen zijn, maar dat ben ik nog helemaal niet. Ben nog geen 1 hele kilo aangekomen....Daar krijg ik toch wat twijfels over/van....Straks groeit ons kindje niet goed. Bah, ik wil geen twijfels!!!!! X
Pff moe en brak, bah. Met oma is het niet goed, ze had bloed overgegeven en na onderzoek blijkt ze een groot gezwel in haar maag te hebben en diverse maagzweren, en daar is iets van geknapt. Ze is gisteravond naar de IC gebracht en ze waren bang voor nog een bloeding en dat zou waarschijnlijk een hartaanval tot gevolg hebben. Mn schoonmoeder heeft ook gezegd dat ze niet gereanimeerd hoeft te worden. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, maar de kans dat ze haar achterkleinkind nog mee gaat maken is klein. Heb slecht geslapen en zie erg op tegen de werkweek, hopelijk vanavond op tijd mn bed in en wat bijslapen! Sorry lees later even bij en reageer op jullie, hou niet van egoberichtjes!
Sas je mag best eens ego berichtje plaatsen hoor. Dit is nu even nietzomaar iets. Sterkte. Menp geloof dat dat te maken heeft met je startgewicht. Maar je kleintje groeit vast sel goed. Maar je was toch ook redelijk misselijk in het begin? D bedankt kom je vaak ok niet zoveel aan. Bij mij beginnen de kilos ook pas sinds week 18 echt te komen.
Tjee Sasjuh wat een naar bericht. Veel sterkte bij jullie en ik snap dat je hoofd niet naar werken staat nu. Hou ons maar op de hoogte hoor! Ben benieuwd of je beeb gedraaid is. MenP, jij ook succes met je controle. In het begin was ik afgevallen en voordat er eindelijk wat gewicht bij zat duurde wel even. Maar wacht maar aan het einde.... Zelfs vandaag was er weer meer bij met een tussentijd van 4 dagen zeg maar. Oke oliebollen doen misschien ook wel iets en vocht en vocht en vocht. Maar toch. Jouw kindje groeit vast helemaal prima. Maar om verduidelijking vragen kan natuurlijk nooit kwaad. Norah krijgt een eenkennig meisje. Geeft gelukkig ook aan dat ze zich veilig gehecht voelt aan jou. Dus die ontwikkeling gaat goed. Het is een fase he, het komt weer goed, maar is wel lastig soms. Jij bent nu eenmaal niet altijd beschikbaar. Zo ladies, mijn controle was weer goed. Bloeddruk gaat nu iets stijgen, maar wel binnen het normale. Hoort geloof ik ook aan het eind. Tja en dan maar weer wachten. Weer gewaarschuwd dat eerste kindjes vaak te laat zijn. Maar als ik dan in ons lijstje kijk, dan valt dat wel mee geloof ik. Ach een moet de eerste zijn die ruim over de uitgerekende datum heen gaat toch? Sam hoe is het bij jou? De feestdagen goed doorgekomen? Hoe vaak moet jij nu op controle? Ook al elke week? Zal het lijstje weer aanpassen.
MenP2010: 02-01-2012: Controle vk' Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige Hip1983 04-01-2012: afspraak gynaecoloog Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Saxia: 10-01-2011: controle verloskundige Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige Samantha1 11-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia
Sasjuh.. bah wat een naar bericht! Ik zou het gewoon op het werk vertellen.. als het niet gaat, dan gaat het niet! Heel veel sterkte .. ook voor Rick! MenP.. Ik heb geen idee hoe dat zit met de kilo's. Maar als jij je er druk over maakt dan zou ik het zeker even vragen. Bij mij kwamen de kilo's ook echt vanaf 30 weken.. gaat me nu veel te snel.. haha Saxia.. fijn dat alles weer goed was!Hoor idd meer mensen over dat je bloeddruk dan gaat stijgen! Zolang het maar netjes binnen de grens blijft toch. Ik had ons lijstje ook al even bekeken.. maar alleen Norah is nog over tijd gelopen.. en niet super super lang.. dus ben benieuwd. Officieel zou ik wel elke week heen moeten nu geloof ik..maar mijn eigen verloskundige is deze week op vakantie.. dus nu hoef ik pas de 11e heen.. dus gewoon weer om de 2 week. Vanaf dan zal ik wel elke week moeten denk ik. Werd net wakker met hele erge menstruatiepijn en een heeeeeel druk kindje! Ben ff lekker blijven liggen en de menstruatiepijn is gelukkig weer over Ik droom de laatste tijd weer heel erg vreemd ook.. hebben jullie dat ook? Nu ik dat heb gehoord van het gewicht..droom ik daar heel veel over. Droomde vannacht voor de 2e keer dat ik de beeb toen ze geboren was geen flesje wou geven..want ze moest eerst maar even afvallen.. en daardoor werd ze heel erg ziek. Pff dan word je zo vreemd wakker.. Hip.. hoe gaat het met jou? En Suusje.. hoe vond Keano het met oud en nieuw? Heeft hij een beetje door kunnen slapen door het vuurwerk?
Menp hoe was het bij de controle?? Saxia fijn dat alles goed was bij de controle. Ben beneiuwd of jouw kleintje nog lang op zich laat wachten.. Hou je het allemaal nog wel een beetje vol zo? Sam droomt vreemd. Dat hoort er volgens mij helemaal bij zo bij de zwangerschap. Fijn dta je menstruatiepijn weer wegtrok en je kindje wel lekker beweeglijk is..
Sam, ik droom niet vreemd hoor. Slaap ik misschien ook te weinig, of niet diep genoeg voor. Rond een uur of 5 's morgens ben ik ook meestal wakker met soort menstruatiepijn. Blaas legen helpt dan soms. Of met opgetrokken benen. Leerde ik vandaag bij de vlos toen ze weer moest voelen of het koppie nog steeds goed ligt. En druk, tja die van mij ook nog steeds wel hoor. Ligt jouw beeb al ingedaald en vast in het bekken? Nou ja misschien hoor je dat pas de 11de. Tazzie, volhouden lukt nog wel. Nog minder doen helpt. En ach, een keuze heb ik niet echt he. Kind is de baas. Als die er klaar voor is, dan komen er hormonen vrij en wordt een kettingreactie in gang gezet. Kortom, afwachten dan maar. De vlos benadrukte vandaag ook maar weer eens dat eerste kinderen meestal te laat geboren worden. Hoe dan ook, binnen nu en 3 weken hebben we een beeb. Sasjuh hoe is het met jou/jullie?
MenP2010: 02-01-2012: Controle vk' Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige Hip1983 04-01-2012: afspraak gynaecoloog Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Saxia: 10-01-2011: controle verloskundige Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige Samantha1 11-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Tazzie17-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia mn nieuwe afspraak bij de verlos er ook even bij gezet. in die week moet ik ook nog bloedprikken ivm de rhesusfactorgedoe maar wanneer weet ik nog niet..
Dank jullie dames Oma was de nacht goed doorgekomen en werd vandaag verder onderzocht. Tja dat grote gezwel in de maag zit er en zal ook niet meer weggaan en zo'n oud mensje is een x op natuurlijk.. Mn schoonmoeder belt vanavond nog even over hoe het nu gaat. Werken ging wel goed, wel hectisch vandaag want er is van alles veranderd per 1 januari, tandartsen mogen tegenwoordig vrij hun tarieven bepalen en alle codes zijn dus veranderd en de computer kon dat allemaal nog niet aan. Merk wel dat het werken me zwaarder gaat vallen. Nu ik thuis ben telkens een harde buik, hoef maar even te lopen en floep daar gebeurd het weer. En last van mn bekken (maar das mn eigen schuld, wilde de bus halen dus heb een sprintje getrokken ) MenP niet te druk maken hoor! Ik ben tot nu toe ook nog 'maar' 5 kilo aangekomen en toen ik op jou termijn zat was dat misschien ook net een kilo. Hoe was je controle vandaag? Saxia fijn dat je oud en nieuw goed door gekomen bent. Alles weer goed dus. Ben benieuwd of je overtijd gaat lopen, tja je doet er niets aan. Ben wel heel nieuwsgierig hoor naar het geslacht en de naam vooral, omdat je laatst eens zei dat wij niet dezelfde naam konden hebben gekozen. Samantha menstruatiepijn is niet fijn! Gelukkig weer over. Is er al nieuws over jullie auto? Ik droom ook raar hoor. Van de week dat er een babyhandje uit mn borst (ja echt..) kwam. Mn schoonmoeder zag dat en zei dat het nog te vroeg was en die duwde dat handje zo weer terug. Echt te raar! Fijne avond ladies, ik ga lekker douchen en lui op de bank hangen, ben dr aan toe! Morgen nog dagje werken en dan weer een vrije dag, heerlijk. Hebben jullie nog tips wbt vragen voor de kraamzorg?
wauw Sas wat een mooie buik heb je zeg! best gegroeid! Fijn dat oma de nacht goed is doorgekomen! En das niet handig een sprintje trekken hopelijk trekt de pijn in je bekken snel weer weg.. En stoppen je harde buiken zo als je lekker op de bank gaat zitten/liggen
@Sasjuh; Hoe is het vandaag gegaan met oma? Op je werk wel wat druk/veel. Bijna verlof, nog even volhouden, paar weekjes. Mooie buik hoor! Jouw buik zat eerst zo laag en nu is het echt een bolletje. Mooi. @Saxia; Wat goed om te horen dat bij jou de controle weer goed was vandaag. En rustig aan blijven doen. @Samantha; Vreemde dromen! Maar het is gelukkig een droom en je gaat het vast heel goed doen als mama. De controle vanavond was goed. Heb nu ook zelf gevoeld tot waarmn bm komt. Zit nu 1cm onder mn navel. Mijn navel schijnt laag te zitten, dus daarom lijkt het hoog. Hartje gehoord. Pat ging t opnemen, maar t duurde even voordat ze t hartje gevonden had, kindje was heel druk. Waar zij weer blij mee was, want het heeft het naar zijn zin. Dus érg fijn om te horen, stelt me gerust!!! Bloeddruk was iets gezakt en dat hoort ook in het begin. (tot 20 wkn zakt t en daarna stijgt t iets) Nu 30 januari om 19.15h weer controle en nog even een afspraak maken voor de 20 wkn echo. Ohja, bloed was ook goed. Geen dingen uitgekomen waar ik nog iets mee moet. En dat met gewicht. als je bmi boven de 30 is, zou 5 kg aankomen voldoende moeten zijn. En dat ik nu op ongeveer 1 kg zit is prima.
Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen! Ik hoop dat 2012 een jaar wordt waarin wij elkaar gaan ontmoeten! @carly: hoe gaat het met de buikpijnaanvallen? @saxia: bedankt nog voor de kortingsbonnen, we hebben er gebruik van gemaakt! Hoe staat het met de nieuwe auto? Hoe was oud & nieuw in de nieuwe wijk? En hoe is de nachtrust? Fijn dat de controle goed was! @menp: leuk dat je al wat bezig bent met het kamertje! Hoe gaat het met je bandenpijn? Fijn dat de controle goed was, nu op naar de 20 weken echo! @samantha: fijn dat alles goed was bij de vlos! Mooi gewicht hoor van je kleintje ! Hoe staat het met de auto? @hip: fijn dat je een gezellig dagje hebt geshopt met je moeder! Zal wel moeilijk zijn, maar toch fijn dat je moeder er zo mee omgaat. Even een beetje minder zorgen om je vader. Hoe voel je je nu?Jou instelling is heel knap en kan menigeen een voorbeeld aan nemen! Ik hoop zo dat het jullie gauw gegund mag zijn zwanger te zijn!! @sasjuh: nog eventjes werken, voor je het weet is het verlof aangebroken! Welke datum begint je verlof? En een droger gekocht? Weet niet of de dierentuin het meest praktisch is met die kleintjes om af te spreken ! Maar wel een goed idee voor evt. een centrale plek. Mag hier ook,maar dan moet iedereen naar Noord Brabant komen! We zullen t.z.t. is kijken wat mogelijk is ,weet wel dat ik jullie graag ontmoet! Hoe is het met de oma van je vriend? Veel sterkte in ieder geval! Mooie foto van je zwangere buik! @pooh: wat een eikel van een baas heb je! Lijkt me niet prettig werken zo. @troet: Nienke werd ook wakker van de knallen, had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze wakker zou worden. Die kleintjes slapen meestal overal doorheen. Hoe is het met Joey? Hoeveel voeding geef je hem nu? @norah: dacht dat ze meestal pas bij een maand of 8/9 eenkennig werden. Ze is er op tijd bij. @tazzie: wat jammer dat het brandweerkorps niet meer bestaat. Zal wel een gemis zijn! Is je beebje vaak druk in de nacht? Nienke heeft last van krampjes en een verstopt neusje. Dus krijgt nu infacol voor de krampjes en nu een neusspray erbij. Zit inmiddels op 6 voedingen, maar die nachten beginnen wel op te breken. Vandaag voor het eerst weer zelf erop uit gemogen met de auto, heerlijk gevoel met mijn kleine meid op pad. JBGman is a.s. vrijdag jarig en hij had al voor kerst/verjaardag zijn cadeau gehad dus heb nu kleinigheidje besteld, een mok voor op zijn werk met fotos van Nienke erop. Overdag slaapt Nienke niet geweldig helaas, komt ook door de krampjes denk ik. Suusje en Norah, weten jullie nog hoeveel voeding jullie gaven rond de 6 weken? Wij schrijven nog steeds alles op, wel fijn om beetje bij te kunnen houden.
Hoi allemaal! iedereen goed de jaarwisseling doorgekomen zo te lezen. Was een erg gezellig feestje waar we zijn geweest. gisteren de hele dag lui op de bank gelegen en tussen de dutjes in een beetje tv gekeken. moesten eigelijk nar de verjaardag van mijn moeder maar zijn vandaag gegaan hahaha. sasjuh schrikken zeg van je schoonoma hopelijk hoeft ze niet te veel te lijden. sam ik heb es gelezen dat het heel normaal is om raar te dromen in je zwangerschap. en het schijnt ook goed te zijn dan verwerk je al veel en ben je tijdens de bevalling meer ontspannen. saxia word wel spannend nu he nog maar max 3 weken! knap je niet bijna uitelkaar van nieuwsgierigheid voor wat het gaat worden?? ik ben zo benieuwd hahaha. hebben jullie de nieuwe auto al? menp wat fijn om te horen dat alles goed is met je beebje, willen jullie eigelijk weten wat het word? en wachten jullie dan tot de 20 weken echo of wil je eerder een echo? jbg hoe gaat het eigelijk met je wond? leuk zeg alleen op stap met je meisje hopelijk is snel beter. suusje hoe is het bij jullie? hier gaat het wel het 'normale' leven gaat gewoon door en dat vind ik opzich wel fijn, maar ik merk dat ik af en toe een pas op de plaats moet doen. ik ben blij als het woensdag is hopelijk kunnen we gewoon door. Merk wel dat ik best moe ben. het zal allemaal wel z'n tijd nodig hebben. ik heb woensdag ook weer een afspraak bij de acupunctuur. zo ik ga slapen mijn vakantie is om morgen weer werken. gelukkig woe en dond. weer vrij hahaha. het voelt alsof het werk op dit moment helemaal niet in mijn leven past.
Sasjuh, spannend dus nog de situatie rondom oma. En ja, ook wij zijn stik-nieuwsgierig. Mijn man houdt het niet meer. Die wil zo graag een baby in zijn armen. en neem het hem eens kwalijk na zoveel maanden. Wij vrouwen boffen ergens maar dat we zoveel contact kunnen hebben met onze beebs. En ook wij zijn benieuwd welke naam we mogen gaan gebruiken voor dat bewegende mensje in mij. Wat een mooie buik trouwens! MenP fijn dat jullie tweetjes weer helemaal goedgekeurd zijn. jij weer helemaal gerustgesteld. Ja die buik gaat straks in een steeds rapper tempo uitdijen hoor. Voor je het weet zit je baarmoeder tegen je ribben en voel je daar getrappel en val je bijna om van het extra gewicht dat je meedraagt wanneer je je sokken probeert aan te doen. Hihihi. JBG wat fijn dat je iets gehad hebt aan de bonnen! Oud en nieuw was hier wel drukker dan dat wij gewend waren. gelukkig zat de kleine nog lekker binnen en werd het geluid gedempt zeg maar. Ik ben ook niet echt buiten geweest. kan nu niet echt haard rennen voor een pijl die de bocht uit vliegt he. Qua nachtrust is er niet veel veranderd. Ga nu wel wat meer tussendoor liggen en soms val ik ook in slaap. Hou me zoveel mogelijk koest. De auto komt vandaag. Ben benieuwd. Best een groot ding vergeleken met een Aygo en ik zal degene zijn die hem het meeste zal gebruiken in mijn werk en met de beeb wegbrengen naar het kdv. We moeten nog wel even een afspraak maken met de dealer hier, want de airbags moeten uit gezet worden i.v.m. de maxi cosi. Een dierentuin lijkt mij heel leuk om af te spreken, mits het weer dat ook toelaat. Nemen we dan ook de partners mee indien zij willen/kunnen qua werk? Zal wel ff een eindje rijden zijn denk ik? Wat is de meest centraal gelegen dierentuin voor ons? Leuke puzzel. En wat stoer zeg, twee dames op pad voor de papa. Super leuk lijkt me dat. Hip ben nieuwsgierig naar jouw gebeuren morgen. Heb je zelf een idee/gevoel van wat er zal gebeuren? Laat je wel je lijf en psyche een beetje herstellen meid, want dat was behoorlijk wat op je bordje he. Ren je zelf niet voorbij. Pooh hoe is jouw controle verlopen vandaag? Ik lees dat jij jarig bent Tazzie. Bij deze van harte en weer een jaartje erbij. mag je het lijstje nog een keer aanpassen. Maak er een gezellig feestje van. Ik heb net netbroekjes besteld via internet. de apotheek heeft ze gewoon niet en kan ze niet bestellen. Is dat nou niet raar? Nu maar hopen dat ze nog op tijd komen.