stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip hoe is het gegaan? Was je IUI nog op tijd? En 2 eitjes?
    Samantha hopelijk kan Dylana snel naar haar 'eigen' kamertje! Drinkt ze vandaag al beter? Kan idd wel zijn doordat ze van die kleine beetjes krijgt ze moest wennen ofzo.
    Rose komt vast goed die prikjes, al moest ik wel meehuilen hoor de 1e keer!
    Pooh hoe bevalt jou het werken weer?
    Taz alweer aan t werk of nog niet?

Elin was aan t spoken vannacht, vanaf 4.15 wakker en maar jammeren. Drinken wilde ze ook niet. Fles om 7u vanmorgen ook al niet, en bij mn moeder ook slecht gedronken.
    Vanmiddag even bij de huisarts geweest, ook voor die rode uitslag. Kon van de warmte zijn maar ook een virusje wat ze op t kdv had opgelopen. Nog niets wijzer dus. Drinken ff in de gaten houden en weer even naar 5 kleinere flesjes ipv 4 grote omdat ze die toch niet leeg drinkt.
    Ben wel moe nu zeg naar zo'n nacht!

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @menp: ahh, wat zielig voor lyam! Ik hoop dat hij gauw opknapt!

@hip; bedankt voor het doorgeven van menp. Ik duim weer voor je deze ronde!

@sam: oh dat zou leuk zijn als ze in haar eigen kamertje kan slapen!

@rose: hoe zijn de prikjes gegaan!

@sasjuh: hopelijk voelt ze zich gauw beter, die nachten zijn niet fijn!

Ben vandaag weer gezakt voor mijn examen, vier fout teveel, balen!! Volgende week ga ik de examens inzien en dan over 2 weken (de 23e) weer opnieuw proberen!

Nienke haar 5e tandje is door!! Pff, als het zo doorgaat dan heeft ze gauw een mond vol tanden :D. Ze heeft er wel veel last van, sowieso wil ze haar 1e fles al dagen niet drinken. Wel lastig hoor, want wil niet dat ze tekort komt!

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip, was je op tijd?

Oh jbg balen joh! 3 x is scheepsrecht;)

Menp sterkte met Lyam.

Keano is gelukkig weer opgeknapt!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG balen zeg!
    Suusje knappe Keano! Fijn dat ie weer opgeknapt is.

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh wat een lieverd die Elin, lekker op tijd naar bed gaan vanavond;).

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje wat fijn dat keano weer beter is en wat een heerlijk ventje niks baby meer aan he...een echte kerel.

sasjuh hopelijk gaat het snel beter met elin dat je weer lekker kan slapen. mooie foto hoor van je meisje ze word ook al groot he!

jbg knuffel meid! Mss nu ff een weekje rust pakken en het daarna weer oppakken. maar 4 foutjes te veel wil toch wel zeggen dat je de stof behoorlijk kent.en een beetje afstand ff kan wel goed doen hoor. wel fijn dat je zovaak achter elkaar op kan.
    Ik ben nog op vakantie dan dus wens je nu alvast heel veel succes!

ik zal menp dadelijk nog ff een sms sturen van ons allen en als ik iets hoor dan hou ik jullie op de hoogte.

de iui is goed gegaan vandaag. ze doen nooit een fm met de iui dus weet niet zeker of ik beide eitjes nog had, maar ik denk het wel voel al de hele avond links en rechts kramp/steekjes echt eisprongpijn zeg maar dus denk dat het wel goed zit.
    het baarmoederslijmvlies was ook echt mooi helder zei de fertiliteitsarts dus das ook wel goed.
    Sam jij vroeg hoe mijn gevoel was...nou eigelijk wil ik er niet mee bezig zijn en geen voorgevoel hebben, maar heb er dus wel een goed gevoel over deze xwaar ik dan weer van baal want ben bang voor een mega teleurstelling als het niet is gelukt.

ga proberen om er vanaf nu niet te veel mee bezig te zijn, denk dat de tijd wel snel gaat vanalles gepland deze week en volgende week op vakantie!!

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh spannend zeg hip. Kan me wel voorstellen dat je eigenlijk er niet teveel mee bezig wilt zijn. Omdat je toch in je achterhoofd die teleurstellingen van de vorige keren hebt.
    Ik hoop echt voor je dat het raak is! Fijn dat je wat afleiding hebt deze week en volgende week lekker op vakantie! Ga je daar testen?

Sasjuh.. hopelijk slaapt Elin vannacht beter en is ze morgen wat opgeknapt. Lieve foto!

JBG.. bah wat balen zeg van je examen! En Nienke gaat maar rap met haar tandjes zeg.. ik dacht weken terug al dat Dylana een tandje zou krijgen, maar ze heeft nog niks haha.

Rose.. succes met de prikjes!

Pooh.. nou we hebben tegen de schimmel nu roosters aan de buitenkant van het huis geplaatst..
    En eerst met schimmelverwijderaar van HG gespoten ( superspul trouwens!) en daarna dus nog isolatieverf.. en toen gewone saus.. Dus hoop dat dat genoeg is.

Wij zijn vanavond nog ff naar de Ikea geweest. Zouden zaterdag, maar toen kwam er iets tussen. Nog ff nieuwe gordijnen gekocht voor op onze slaapkamer :D En de gekleurde bakjes en bekers en borden (6 voor een euro :D) nieuw besteksetje.. nieuwe theedoeken. Ff weer een voorraadje :)

Dylana heeft vandaag 640 ml gedronken. Terwijl ze normaal rond de 730-750 zit. Ze heeft net haar laatste flesje op en slaapt nu. Ben benieuwd of ze het vannacht volhoud op deze hoeveelheid..

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha Elin drinkt ook weer een stuk slechter. Laat zo elke fles 50 cc van de 200 staan. Zal vanzelf wel weer overgaan denk ik. Heeft Dylana haar 1e fruit/groente gehad?
    Hip fijn dat het goed is gegaan! En lekker op vakantie volgende week :)

Elin was vannacht om 5 uur even wakker maar na een speentje is ze weer gaan slapen en heb ik haar om 6.45 wakker gemaakt. Weer 50cc laten staan maar ze zal er echt wel genoeg aan hebben.
    Even ontbijten en dan naar het kdv.

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sasjuh joey drinkt ook wat minder nu maar geeft zelf wel aan of die genoeg heeft of niet

Hip fijn hopelijk pakt hij 1 van de 2 eitjes of alle 2 hihi
    Volgende week heerlijk op vakantie hoelamg ging je? Weekje toch?

Ik moet straks na cb ben benieuwd hoe men mannetje het doet...

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hallo meiden
    Heb jullie beetje verwaarloosd afgelopen dagen.. sorry

Suusje fijn dat Keano opgeknapt is en wat een leuke foto's! Lekker vrolijk koppie!

Sasjuh ook al zo'n lieve foto van Elin! en alweer 20 weekjes.. de Tijd vliegt he! En vannacht is het dus beter gegaan.

Hip hopelijk is dit nu echt raak! Ik ga hard voor je duimen! En lekker bijna op vakantie!

Sam hoe heeft Dylana geslapen? En lekker naar de ikea geweest..

Menp beterschap en sterkte met Lyam, hopelijk is hij inmiddels al flink opgeknapt!

JBG balen zeg weer gezakt, maar 3x is scheepsrecht ;) volgende x ga je het gewoon halen! :) En Nienke alweer haar 5e tandje..

Rose moest op voor de prikjes, goed gegaan?

Troet succes bij het cb..

Nou Lucas is weer naar t kdv :) Gister was ook weer een goede dag alleen de half 3 fles heeft hij amper gedronken (60 cc maar van de 200) Maar ik had gister de nutriton zo goed als op dus gistermorgen in de 1e fles zat maar heel weinig nutriton. En dat kan hij dus toch nog niet aan zonder erin.. Veel oprispingen en wat huilerig erna. MAar ook wel weer heel vrolijk bij de leidsters op schoot gezeten en kletsen :) (gistermorgen net voor ik m wegbracht naar t kdv nog gauw de winkel ingesjeest om 8 uur haha om nieuwe nutriton te halen zodat de rest van zn flessen het er wel in zat..)
    Verder qua werk tja deze week alleen donderdagmorgen ingepland. Heb wel even duidelijk gemaakt dat ik dit niet zo leuk vind.. Vanaf volgende week mijn uren wel weer volgepland (moest alleen wel de 23e weer vrij vragen haha, Lucas krijgt dan zn 3e prikjes.)
    Zaterdag gaan Lucas en ik ee nboompje planten op de boomplantdag bij het nieuwe gebouw van het kdv.. Mogen we gelijk even gluren hoe het nieuwe gebouw er van binnenuitziet.. 20 juli gaan ze oververhuizen naar dat gebouw :) ook weer op loopafstand, ideaal :) voor nu ga ik me even omkleden en de pony van de kinderboerderij pesten als die verder geen lesjes hoeft te lopen :)

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Net bij cb geweest

Joey was 66 cm en 7320 gram
    Hihi groei liep iets terug maar ze moeten over langere periode bekeiken

Volgens mij is joey echt ma een kleintje :)

Hej merlijn hoe deed jij fotos via je telf uploade dan? Ik kan da niet namelijk...

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    oh jeetje troetjuh.. wat een verschil met dylana dan. Die is vrijdag gemeten in het zkh. 64 cm en 7100 gram.. schoon aan de haak :D Fijn dat verder alles goed was.

Tazzie..wat vervelend dat Lucas gelijk last van oprispingen heeft. Gelukkig word je binnenkort meer ingepland op je werk! Hoe was het bij de pony?

Rose.. hoe gingen de prikjes bij Luca?

Ik ben vandaag lekker druk geweest! Vanmorgen eerst onze nieuwe slaapkamer helemaal schoongemaakt.. en alles ingericht. Dylana werkte mooi mee, want ze heeft heel goed geslapen vanmorgen. Toen ze wakker werd heb ik de spulletjes van haar kamertje naar haar nieuwe kamer gebracht.. en toen ze vanmiddag sliep heb ik de rest boven opgeruimd. Heerlijk! Alles eindelijk weer af :D

Qua fles.. vanmorgen de 1e 2 flessen slecht gedronken.. zonet had ik een andere speen erop gedaan.. difrax maat L en dronk ze hem in 1 x leeg. Binnen 10 min. Dus dat ging weer wat te snel volgens mij..

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohja.. morgenochtend afspraak met de huisarts. uitslagen van het bloedprikken waren binnen en heb nog steeds bloedarmoede. Hij wou het verder onderzoeken, want het zou allang weer normaal moeten zijn en hij weet niet waar het vandaan komt.

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wow sam hihi ja dan is joey wel echt een kleintje ja hihi
    Vandaar dat hij ook nov steeds in de kinderwagen bak past haha
    Geeft niks heb een nog steeds mie om gebouwd hehe

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @troetjuh inderdaad een klein mannetje. zijn jullie beide ook wat klein of niet?

@sam fijn dat het kamertje nu af is. Vanavond dus haar eerste nachtje?
    En nog bloedarmoede ook, vervelend joh. Misschien dat je daarom ook wat minder in je vel zit? heeft dat verband met elkaar?

@tazz fijn dat het goed gaat met lucas op het kdv! heb je nog steeds moeite om hem weg te brengen of is dat nu helemaal over.

Luca was weer erg gegroeid. Hij is nu 60.4 cm en weegt 5790 gram. Zit met alles iets boven het gemiddelde. Ben benieuwd of die aankomende maand ook weer zoveel gaat groeien. In welke maanden groeide jullie kindje het hardst?

prikjes was echt zielig. Hij moest heel hard huilen. En ik zat daar met tranen in mijn ogen maar kon ze net binnenhouden. Dat was echt niet leuk om te zien. Hij slaapt nu lekker en ik hoop dat hij er verder niet te veel bijwerkingen gaat krijgen.

17. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suusje en sasjuh wat een knappertjes!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo wat een rust weer hier zeg!
    iedereen druk met vanalles? of juist niet en daardoor niks te vertellen.

ik had nog met menp gesmst en lyam heeft geen koorts meer gelukkig. wel heeft hij nog antibiotica en moet zeker tot vrijdag in het zkh blijven. menp mag er gelukkig blijven slapen.
    ik had hun sterkte en beterschap gewenst van iedereen, bedankt allemaal daarvoor.

tazzie wat leuk een boompje planten voor boomplantdag met de basisschool vroeger deden we dat ook. maar das allang geleden kan me niet eens meer herinneren waar we toen boompjes hebben geplant.

rose zo luca groeit hard! word een lange knappe vent later hihi

troet joey is aan de kleine kant maar dat maakt niks toch? zolang die maar wel groeit en gezond is.

ik heb mij koffer voor de vakantie al klaar hahaha had de was gestreken en maar meteen alles wat ik mee wou nemen in het koffer gelegd. hoeft maar gedaan te zijn. heb er echt zin in..zeker nu het hier weer zo'n flutweer is. echt stom dat we geen echte zomer hebben..is echt al jaren geleden dat we een hitte golf hadden of zo. baal er wwl van ben een echt lente/zomer mens. ik hou van de zon en kan heel goed tegen warmte!

hopelijk heeft norah beter weer in frankrijk, ben benieuwd hoe het gaat. kamperen met zo'n kleine meid.

anita hoe is het bij jouw? heb je een leuke vakantie gehad? en wanneer heb je eigeljjk een echo? ik dacht 5 juli maar mss dat ik me vergis.
    ben je nog zo misselijk? ik hoop dat ik je snel volg hoor!

ik ben aan het poetsen, maar heb geen zin zoek steeds iets anders om te doen hangend op de bank haha. heb gelukkig beneden alles gepoetst moet alleen nog zuigen en weet nog niet of ik boven ga doen. haha

morgen gaan we met vrienden naar de zoo in duisburg(duitsland) is echt een leuke dierentuin met een dolfinarium erbij. hopelijk blijft het droog!!daarna gaan we nog uiteten..heb er zin in!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh komt mijn vriend net de stofzuiger pakken (hij is de auto aan het poersen) kan ik nog niet stofzuigen.....wat vervelend nou! hihihihi

sam ben je al bij de dokter geweest? nu blijf je gewoon ih de ziektewet of niet? tot de bloedarmoede over is toch?

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hoi Iedereen.

Rose.. Luca doet het goed zeg! Sneu zeg dat hij zo moest huilen.. Heeft hij er nog veel last van gehad? En het zou best kunnen dat ik idd wat minder goed in mn vel zit door de bloedarmoede. Ben daardoor in ieder geval wel heel erg moe en dus ook snel geirriteerd..

Hip.. de koffer al klaar. Ik wou dat ik met je mee kon zeg! Heb je inmiddels al gepoetst? haha..

Vanmorgen eerst naar de huisarts geweest. Hij wil een oorzaak vinden voor de bloedarmoede. Eerst was de waarde 5.1 en nu 6.8 Dus hij is wel degelijk verbeterd en omhoog gegaan.. maar normaal is rond de 7.5. Hij vroeg dingen als wat ik eet enzo en hoe mijn menstruatie is.
    Nou vertelde ik dus zo dat ik sinds de bevalling ontzettend veel bloed tijdens de menstruatie. Moet tig keer verschonen en loop gewoon met 2 maandverbanden in, omdat ik anders zo doorlek. Hij wil nu eerst controleren of er niet nog ergens een bloedprop zit, dus moet een afspraak maken voor een echo. Daarnaast weer staaltabletten gekregen.

Hij denkt dat het binnen nu en een maand dan toch wel weer beter moet gaan en adviseerde dus ook om gewoon de ww in te gaan ;) Banen liggen toch niet voor het oprapen zei hij..dus zal toch wel meer tijd nog krijgen om op te knappen. Naja daar heeft hij ook wel gelijk in.. maar nu in de ziektewet krijg ik natuurlijk meer geld dan in de ww;)

Verder moet ik morgen nog urine inleveren, want heb steeds anderhalf week nadat ik weer met de pil begonnen ben 2 dagen ontzettend buikpijn.. echt felle steken :( kan liggen aan een urineweginfectie..maja gek dat dat dan steeds op die dagen is..

Daarna nog naar maatschappelijk werk geweest.. ff lekker weer gehuild en m'n verhaal gedaan haha.. voel me weer wat beter nu :D

Deel Deze Pagina