MenP.. heftig zeg! Gelukkig gaat het nu beter! Hopelijk hoeven jullie zoiets nooit weer mee te maken. Wat lijkt me dat erg! Hoe is het met je zelf trouwens? Ben je al volledig hersteld van de bevalling? JBG.. leuk, ff bij de diertjes wezen kijken Ach, ook al beseft ze het misschien nog niet zo erg... het is toch gezellig als gezinnetje even erop uit Heeft ze nog veel last van haar tandjes? en hoe gaat het met Nikki? Pooh.. jij was weer met Sven naar de osteopaat geweest toch? Heeft het nog wat geholpen? Tazzie.. wat vervelend dat Lucas niet goed wil slapen. En een stukje banaanprak geprobeerd hihi.. Gewoon vaak blijven aanbieden, dan lusten ze het vanzelf wel.. en anders weet je dus dat hij het absoluut niet lust haha. Anita.. kan het me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je mond te houden haha.. zo enthousiast natuurlijk! Ben je nog vaak misselijk? Hier gaat het wisselend. Overdag gaan de slaapjes heel goed! Alleen 'savonds na de laatste fles is het een drama. Zijn wel anderhalf uur bezig om haar in slaap te krijgen.. vroeger of later op bed, het helpt helemaal niks. Gisteravond ben ik met een vriendin naar de bios geweest.. Was wel ff gezellig, maar manlief heeft bijna de hele avond met een huilende Dylana gezeten Ze wou niet eten, niet slapen.. Dan voel ik me ook nog haast schuldig ook dat ik ff weg ben geweest.. maja het is wel goed gekomen uiteindelijk Vandaag hebben we de 2e dag van de provocatietest. Ze is nu zo moe, maar ze moet nog een uur wakker blijven Ben heel benieuwd hoe ze op deze voeding reageert en of we ook duidelijk verschil gaan merken. Fijne dag iedereen!
pooh ja zal vast wel goedkomen toch dat ie als je het nog paar x aanbiedt het misschien wel lekker vind? Sam vervelend dat Dylana zo wisselend is met slapen met de laatste avondfles.. En heeft ze nog wakker kunnen blijven tot aan de provotest? Lucas gaat na zn laatste fles (23:00 uur) eigenlijk altijd lief slapen (of hij slaapt vaak al half tijdens de fles weer en die fles geef ik ook in het bijna donker..) Ben benieuwd hoe het vandaag op t kdv is gegaan met slapen. wat betreft hapjes, ben er wel beetje vroeg mee hij is vrijdag pas echt 4 maanden en ik weet eigenlijk niet in hoeverre zijn vroeggeboorte nog mee speelt met zoiets. Dan zou hij pas 3 maanden zijn. Dus ik doe t kalm aan, denk dat ik woensdag pas weer een poging doe met banaan. (al is het alleen al erg leuk om zijn koppie te zien bij het proeven hahaha) de 23e moeten we naar t cb voor zn 3e prikjes dus zal dan ook eens overleggen daar.. (en ff melding maken dat ze best terug mogen bellen als ik bel met een vraag afgelopen woensdag gebeld en zou teruggebeld worden maar nog steeds niks gehoord :x )
@ Tazzie.. jaa en na het laatste flesje van de provocatietest heb ik haar op bed gelegd en ze is zonder speentje in slaap gevallen haha. Toen Dylana de fles om 23.00 nog kreeg, dronk ze die ook vaak half slapend op idd. Maar nu krijgt ze de laatste fles om 19.30 en dan is ze vaak nog heel actief Wat stom dat het CB je niet heeft teruggebeld zeg! Zou dat inderdaad aan gaan geven! Ik moet morgenochtend trouwens voor de echo.. weet niet meer wie dat vroeg vorige week.. Ben heel benieuwd of er inderdaad een bloedstolsel of vleesboom zit ofzo.. Dat dat de hoeveelheid bloedverlies verklaart.. we zullen het zien. Dan moeten we morgenmiddag weer met Dylana naar het ziekenhuis voor een echo voor haar heupjes.. hoop zo dat ze zeggen dat het alleen nog maar 'snachts hoeft! Ik ga er maar niet teveel vanuit.. dan kan het altijd meevallen
Sam ik zal voor jullie duimen dat Dylana de spreidbroek alleen 's nachts nog hoeft..En morgen zelf een echo, hopelijk komt er iets uit (nou ja liever niets natuurlijk ) maar wel zo dat je weet waarom.. Fijn dat Dylana na de fles zonder speen in slaap was gevallen.. Lucas had weer niet heel best gedronken op t kdv wel goed geslapen. Haalde m op met de auto omdat t regende ipv met de kinderwagen.. hihi nog voor ik de parkeerplaats af was sliep meneertje al.. Woensdag gaan ze met de paardentram met de kinderen van de oude locatie naar de nieuwe locatie. Ik ben vrij en Lucas is thuis maar ze zullen waarschijnlijk langs mn huis komen dus ik ga wel ff kijken (als t droog is en adners voor t raam naar de paardentram.. Meneertje was om half 6 alweer wakker dus toch maar bananenprakje gemaakt. 3 hapjes haha en weer een vies gezicht.. echt geweldig, mike filmt het steeds.. Daarna in bed eerst even knuffelen met zn muis en daarna redelijk snel gaan slapen..
zall eens kijken of ik m van de videocamera afkrijg dies nieuw dus weet nog niet zo goed hoe hij werkt haha.. maar zoals Dylana kijkt zo keek Lucas ook wat voor worteltjes heb jij gemaakt, gewone verse worteltjes of uit een potje? of zo'n potje van olvarit
Potjes van Olvarit geef ik, maar wil binnenkort wel beginnen met vers te maken. Maar moet nog even zo'n staafmixer halen
wij hebben 2 staafmixers lekker makkelijk.. haha.. heb alleen nog potjes fruit staan van olvarit.. uit van die babydozen.. Heb ff ruzie met de filmpjes dus die komt nog
JBG; Leuk he de kinderboerderij. Hebben wij ook dichtbij, dus daar zullen we regelmatig gaan komen. Tazzie; Heb je een foto van het bananenhapje, naja, van Lucas zijn gezicht? Pooh; Hij heeft gewoon plaluers gehad en geen bloed in zijn urine. Dat heeft hij pas in het ziekenhuis een beetje gehad. Eigenlijkkomt het bijna niet voor bij zulke jonge baby's. Dus vreemd en ze weten niet hoe het is gekomen. We konden er niets aan doen en hebben snel gereageerd. Nuff op visite bij opa en oma
haha die dylana!! Keano kan zich sinds vandaag optrekken tot op zijn knietjes, zooo leuk!! Ik zal zo via de foon wat fotoos uploaden.
Suusje.. wat knap van Keano zeg! Nu is inderdaad niks meer veilig haha.. kun je hem constant in de gaten gaan houden Carly.. hoe gaat het met afvallen? Tazzie.. hoe beviel het weer om te werken?
Suusje wat goed van Keano zeg! en lekker koppie trekt ie erbij hier hapje banaan bij Lucas haha Al vind ik dat banaan wel snel bruin wordt had er klein beetje melk van Lucas dooreen gemengd om t iets makkelijker en smeuiiger te maken..
Aaah Tazzie... haha.. daar moet je zelf ook zo om lachen dan he Ik doe ook melk bij de groenten.. anders word het inderdaad ook te dik voor mijn gevoel. Zal ook nog ff fotootjes spammen van m'n meisje Voor diegene die ik niet op facebook heb. Als ik op visite ga, dan haal ik de spreidbroek ff af, want dan kan ze zichzelf net ff wat langer vermaken..anders gaat ze heel snel huilen ergens anders, omdat ze niet zoveel kan Bekijk bijlage 260962 Bekijk bijlage 260964
Oh sam, wat schattig die kleertjes! Ik vind echt dat voor meisjes veel meer keus is kwa kleding. Niet eerlijk:x
Suusje.. dankje. Tsja, meisjes kunnen natuurlijk ook alles dragen, Jurkjes/rokjes/blousjes/tuniekjes etc. En jongens eigenlijk alleen maar shirtjes/truien/blousen met een broek. Maar ik vind Keano er altijd super leuk uit zien. Echt zo'n lief stoer ventje!!
leuke foto's sam.. nou vanavond met Lucas naar de hap geweest.. Hij was al vanaf 5 uur continue aan het huilen. wilde zelfs zn fles niet.. veel dingen geprobeerd met troosten, water, voeding, badje. buikje masseren maar niks hielp.. hap gebeld en mochten komen..natuurlijk viel ie vlak voor we bij de hap waren in slaap voelde me toen best stom maar de arts zei direct oohhh dat komt zo vaak voor hoor geeft niks. Hij kon niks vinden maar zei wel direct dat het maagdarm griep virus flink heerst en hij vermoedelijk daar last van heeft in combi met zn oprispingen die wat erger zijn.. kunnen er weinig aan doen alleen wel zantac voorgeschreven gekregen voor zn oprispingen. hij ligt nu tegen mn schouder aan te slapen.. platleggen is nu drama, hoop dat dat vanavond wel gaat
Ik las het net op fb tazzie.. Goed dat jullie naar de hap zijn gegaan! Hopelijk slaapt ie vannacht een beetje en gaat de zantac snel werken. Dikke knuffel voor Lucas!