kleine man gister tegen ons aanlaten slapen tot half 12.. daarna voorzichtig in bed gelegd. omdat hij gister de fles van half 7 pas om half 9 had gedronken hebben we de late fles overgeslagen met de gedachte dan kom ie vannacht maar als ie honger heeft. om 2 uur om t hoekje gespiekt sliep nog. om half 3 begon hij te krijsen.. uit bed gehaald hij was erg warm temp gemeten 38.9 korts dus. wilde een zetpil erin .doen begon ie te poepen.. gelijk ook stil, luchtte m gewoon op.dat zag je an hem. flesje gegeven eerst maar toen nieuwe poging zetpil erin en ghhij ligt nu eer in bed. niet ingebakerd das te warm..kijken of hih wil slapen zo.. en zelf ooj nog poging doen
@tazzie: ik hoop dat lucas snel opknapt, wat zielig zeg! Hoe gaat het vanmorgen? @suusje: Het is wel zo inderdaad dat er voor meisjes meer variatie is. Vind het wel erg leuk hoor, als die meisjesdingen. Maar gelukkig zijn er voor jongens wel mooie kleding, alleen de variatie is er weinig inderdaad. En wat knap dat hij zich zo optrekt! Kruipt hij ook? Hier gaat het goed, Nienke is gewoon een heerlijke meid, alleen eten is drama (brood dan). Ze weigert het, gaat kokhalzen (mede omdat het in haar gehemelte blijft plakken). Ik heb alles geprobeerd, droog brood, met boter, jam, pate, fruit erop... heb gisteravond is een 8 maanden potje geprobeerd, nou van die stukjes gaat ze ook kokhalzen. Weet niet wat ik ermee aan moet, dit is nu al bijna 2 maanden aan de gang. Ik blijf het elke dag proberen, weet het niet meer wat te doen ermee. Nikki mijn nichtje gaat redelijk. Ze krijgt nog wel sondevoeding, ze drinkt wel een beetje uit de fles maar niet genoeg. Eerst was haar suiker wel goed, maar nu is die opeens gezakt dus daar krijgt ze weer medicijnen voor. Als die twee dingen beter gaan, mag ze naar huis, maar dat zal nog wel weken duren. Ze heeft wel een hersenbeschadiging, dat zijn ze aan het onderzoeken. Maar daarvoor hoeft ze niet in het ziekenhuis te blijven. Qua lijnen gaat het redelijk, wil niet te streng zijn maar het wel leuk houden voor mezelf, er is nu 8 kg af. Heb al zo vaak zo streng gelijnd dat ik er haast depri van word. Gisteren mijn kinderwagen terug naar de winkel gebracht (het onderstel dan), want de schuif om hem in te klappen was kapot gegaan, dus die word nu opgestuurd en heb ik een leenwagen. Heb gisteren vanalles op marktplaats geboden, voor een fietsstoeltje, driewieler met duwstang en een kinderwagen voor bij mijn schoonouders. Ik heb geen zin om al die tijd onze kinderwagen op en neer te sjouwen, dat ben ik echt beu!! Die mensen hebben op mijn bod gereageerd en akkoord. Dus ga vanmiddag kijken, ben benieuwd. Ze zeggen zelf dat hij er goed uit ziet, wandelwagen met buggy inzet en atributen! Super, mocht er ooit een 2e komen dan kunnen opa en oma ook de wandelinzet gebruiken. En ze hebben hem zelf alleen voor de 1e gebruikt. Ga even met mijn meisje knuffelen, fijne dag!
@ Tazzie arme Lucas,hopelijk voelt hij zich gauw beter,hoe gaat het nu? @ JBG wat apart he dat ze dan met brood en stukjes zo gaat kokhalsen,misschien gaat het vanzelf voorbij en vind ze het gewoon een heel raar gevoel of kan dat niet? Ik heb er nog geen ervaring mee dus ik weet het niet? Knap hoor dat je al 8 kilo afgevallen bent!! Meiden ik heb weinig gereageerd de laatste tijd en ik zal voorlopig ook wel wat minder reageren want gaat helaas niet zo goed met me. Ging de laatste weken steeds slechter met me en gister diagnose postnatale depressie gekregen,zo klote maar had er zelf ook al wel aan gedacht. Morgen naar de psycholoog en hopen dat ik me gauw weer wat beter ga voelen. Maar het komt goed!!!,zal alleen ff tijd kosten
JBG.. wat goed dat er al 8 kg af is. Tsja over dat brood eten enzo.. ik heb geen idee nog hoe je daarmee om moet gaan. Iedereen zegt wel, gewoon elke dag blijven proberen..maar forceer je het dan niet alleen maar? Het lijkt me ook een zielig gezicht als ze steeds aan het kokhalzen is. Fijn dat het met Nikki beter gaat. Hopelijk worden haar suikerwaardes snel beter.. en gaat ze ook beter uit een flesje drinken. En leuk, op marktplaats aan het bieden. Staan echt wel leuke dingen op hoor! Tazzie.. hoe gaat het nu met Lucas? Ooh.. gister schrok ik me kapot! Ik moest er gewoon van huilen achteraf Ik was lekker een appeltje aan het eten. Had het in 4 stukken gedaan ( gewoon grote stukken ) en Dylana lag bij mij op schoot.. en ze keek maar naar de appel, dus ik dacht, ik laat haar er een beetje op zuigen, zodat ze wat van die sappen binnenkrijgt. Nou ging heel goed.. ze vond het lekker..wou steeds weer en ineens knak.. hapt ze er gewoon een stuk vanaf en slikt ze hem in een stuk door.. Ze moest even hoesten en schrok er wat van, maar daarna ging ze gewoon weer lachen enzo. Maar ik schrok er zelf zo erg van.. Straks was ze er in gestikt ofzo.. bah.. ik wil daar niet aan denken.. Voorlopig laat ik haar geen grote stukken proeven haha.. Ze heeft er zelf geen last van gehad geloof ik, want ze was verder de hele dag gewoon vrolijk.. Oh wat voelde ik me eventjes een slechte moeder
@carly.. oh meid, dikke knuffel!! Wat vervelend dat je zo slecht in je vel zit! Ik hoop dat gesprekken met de psycholoog je gaan helpen zodat je je snel beter gaat voelen. Bij mij luchtte het in ieder geval wel heel erg op. Sterkte meissie! En als er wat is, dan mag je hier natuurlijk altijd even komen praten
Carly, meisje toch! Het hakt er ook behoorlijk in: de bevalling, het kleine mensje dat totaal afhankelijk van jullie is, je hele leven staat op zijn kop en is voorgoed veranderd. Ik hoop dat je goede hulp krijgt van de psycholoog. Krijg je ook (genoeg) steun en begrip vanuit je omgeving?
@ Samantha dank je wel ik denk dat ik ook wel veel baat zal hebben bij de psycholoog @ Suusje ja ik krijg gelukkig veel begrip van mijn familie en vrienden, ik heb in het verleden natuurlijk al een keer fikse depressie gehad dus ze weten gelukkig wel hoe er mee om te gaan. door mijn voorgeschiedenis had ik er ook al meer kans op dat ik het zou krijgen ook al ging het heel goed met me,het is toch allemaal blijkbaar teveel geweest, de bevalling en moeder worden,overlijden van mijn oma vlak voor Tess geboren werd,een lichaam wat niet mee werkt en de vriendschap met mijn beste vriendin waar ik al 17 jaar bevriend mee was is in de laatste 3 maanden ook nog eens stuk gelopen,dus dat is dan iets teveel van het goede allemaal en mijn geest kan dat dan niet bolwerken dus dat moet ik weer ff op een rijtje zien te krijgen.
Even een klein berichtje van mij! Wij genieten heerlijk van onze vakantie. Gaan al weer bijna naar huis helaas. Tgaat ontzettend goed. Norah vermaakt zich overal prima! Zit lekker veel in de rugtas en slaapt er soms zelfs in. Ook de reis is erg goed bevallen. Wel erg diarree gehad de 1e week. Ligt blijkbaar aan de potjesvoeding want nu ik vers voor haar maak is het over! Wel lastig op een camping in de bergen om dat elke dag te doen, maar ja, diarree is ook een ramp.. Helemaal zonder wasmachine En nog een nieuwtje, Norah kan staan!! Ze trok zich ineens op aan de buggy toen ze op de grond zat. Nu zelfs al met 1 hand los. Erg leuk! Nou ik laat jullie snel wat meer weten! Groetjes!
Carly wat rot dat je je zo slecht voelt.. Gelukkig krijg je hulp en steun van je fam en vrienden.. Een dikke knuffel!! Hoop dat je je snel beter voelt! JBG naar dat nienke zo moet kokhalsen elke keer met brood.. misschein een paar dagen niet proberen en dan weer een x opnieuw? (ik zeg maar wat hoor heb daar nog geen verstand van) Sam dat is zeker schrikken meis, gelukkig ging het goed en was Dylana verder vrolijk.. Norah fijn dat het zo goed gaat op vakantie! Nou Lucas is om kwart voor 4 weer in slaap gevallen en om half 7 moest ik m wakker maken. Fles niet helemaal op maar goed hij had natuurlijk om half 3 nog gehad en dat krijgt ie normaal niet ik gaf m alleen wat zantac en dat slikte ie verkeerd door dus hard hoesten en daar kwam een golf melk mee arm jochie gelijk ff overstuur.. Eerst maar flink geknuffeld en toen pas fles aangeboden.. Meneertje kon alwel weer lekker lachen Naar oma gebracht en gelijk in bed gestopt. Wederom niet ingebakerd en hij is weer zo en zonder speen en zonder te huilen in slaap gevallen volgens sm die smste ging het goed maar alleen de fles maar half gedronken vanmorgen.. hoe de fles net gegaan is weet ik nog niet. Ben net vrij en ga m zo weer lekker ophalen lekker knuffelen met hem..
pff net opgehaald bij sm en hij heeft gewoon weer koorts 38,2.. bleek dat ie om 2 uur al verhoging had (37,8) maar ze heeft niks laten weten tot ik m op kwam halen.. Nu kan ik mijn eigen huisarts niet meer te pakken krijgen
Tazzie volgens mij is 37.8 noe zo heel schokkend hoor Heb je geen zetpillen? Gewoon voor slapen gaan vanaaf zetpilletje geven Joey had ook 10 dagen koorts rond 39.6 dan weer 38.7 dan weer 37.8 Ik gaf hem om de zoveel uur een zetpil En alleen romper aan met lankentje in bed
nu heeft ie inmiddels al 38,2 troet.. ja heb we lzetpillen, vannacht toen ie 38,9 had heb ik er ook eentje gegeven. heb hem inmiddels wel alleen in romper in bed liggen.. helaas wou hij niet zo slapen dus de hydrofiel om hem heen gedaan (wel losjes niet zo als ik normaal inbaker.. en lakentje (en dekentje zit er nog wel overheen.. Maar zal zo de deken voorzichtig van hem afhalen..
ja nou hij is verder wel vrolijk en lacht wel veel.. Drinken net zo'n 160/170 cc..In ieder geval niet meer dat erge huilen van gister gelukkig.. Nu ligt ie weer in bed, heb nu t dekentje afgelaten dus alleen onder een lakentje. Vanavond bij laatste fles temp ik nog een xtje..
He tazz.. las op fb dat je toch nog met Lucas naar de huisarts gaat zometeen. Succes!! Hopelijk knapt je kleine ventje snel op! Norah.. wat leuk om ff wat van je te horen. Fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie meisje al kan staan. Wat gaat het ineens snel he!
Sam klopt.. t voelde voor mij niet goed zo t weekend in te gaan.. Lucas heeft een bovenste luchtweg infectie..nu antibiotica voor een week..
Aah sneu hoor! Goed dat je naar je moedergevoel hebt geluisterd Hopelijk knapt hij snel op van de antibiotica
Zoo.. verveelde me Heb ff een nieuw lijstje gemaakt. Zo is het misschien ook niet al te confronterend voor Hip ( al hoop ik natuurlijk dat zij deze of volgende week gewoon hartstikke positief test ) Misschien leuk als jullie je eigen verjaardagen er ook in zetten. Of bijzondere afspraken ofzo.. @ Anita.. ik weet jouw uitgerekende datum niet.. anders had ik die er ook ff bijgezet
Oohh.. dan moet ik hem er wel bij plaatsen natuurlijk: Juli 2012: Augustus 2012: 1 augustus --> Ryley en Tyler jarig 2 augustus --> afspraak consultatiebureau Dylana 7 augustus --> afspraak controle spreidbeugel Dylana 24 augustus --> Samantha1 jarig 31 augustus --> Anita1985 trouwen September 2012: 20 september --> Keano jarig 23 september --> Norah jarig Oktober 2012: 12 oktober --> Linn jarig November 2012: 21 november --> Nienke jarig 21 november --> Samantha1 + man 1 jaar geregistreerd partner 28 november --> Joey jarig December 2012: Januari 2013: 13 januari --> Iselin jarig Februari 2013: 3 februari --> Dylana jarig 20 februari --> Elin jarig Maart 2013: 6 maart --> Sven jarig 16 maart --> Tess jarig 20 maart --> Lucas jarig April 2013: 20 april --> Diede jarig Mei 2013: 10 mei --> Luca jarig Juni 2013: 18 juni --> Lyam jarig