stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: goed te lezen dat het met Lucas iets beter gaat!

@norah: Welkom terug :)! Fijn dat het leuk was op vakantie en zo goed is gegaan, wat een leuke foto's van Norah echt een mooie meid om te zien! Leuk om te lezen hoe het bij jullie is gegaan met rijden, omdat het ons ook nog te wachten staat!

Nienke had net nog 39.3 koorts. Moet morgen werken en baal zo dat ik ze weg moet brengen (terwijl ik weet dat ze bij opa en oma in goede handen is natuurlijk!! ) Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed doorkomt.

Jullie allemaal van het mooie weer genoten? Wij zijn ook nog aan het tuinieren geweest heel wat uurtjes, maar de tuin ziet er weer strak en onkruidvrij (stond tot aan de enkels :p) uit.

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Norah.. wat fijn dat de vakantie zo goed is bevallen. En wat word ze al groot joh.. Mooie meid hoor!

JBG.. lijkt me ook moeilijk om Nienke dan achter te laten en zelf aan het werk te gaan. Hopelijk slaapt ze vannacht een beetje goed en is de koorts morgen flink gezakt/weg!

Tazzie.. Fijn dat het met Lucas beter gaat!

Pooh.. nee wij gaan niet meer naar de Osteopaat. Het gaat nu heel goed verder..dus zag er verder geen heil meer in. En hij zei zelf dat al haar spieren nu heel mooi soepel aanvoelden :)
    Wil Sven al wat beter hapjes eten?

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Norah fijn dat jullie leuke vakantie hebbn gehad.. En leuke foto's! Ze wordt echt al groot..

JBG oohhw wat balen dat Nienke koorts heeft.. Hopelijk zakt de koorts weg.. En kan me je gevoel zooo goed voorstellen met wegbrengen, ik had dat donderdag.. :(

hebben jullie eigenlijk een easybase of isofix/familyfix voor de maxicosi in de auto? of doen jullie t gewoon met de gordel?
    Wij doen het nu nog gewoon met gordel, maar Mike had een easybase op marktplaats gezien hier niet ver vandaan.. Ging ie even kijken, zit er gewoon een scheur in de steunpoot.. (en dan durven ze nog 65 euro ervoor te vragen :( ) dus hij heeft m niet genomen.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wij hebben een easybase. Echt ideaal.. wil er eigenlijk ook één voor in mijn auto.. maja ze zijn best prijzig jammer genoeg..

Wat slecht dat ze daar nog 65 euro voor vragen dan zeg..

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ja mij lijkt het ook ideaal vandaar dat we marktplaats wel afspeuren ervoor.. omdat we m nieuw ook erg duur vinden :( maar ja misschien toch maar nieuw kopen adners..

en ja ik vond t zeker slecht. Maar had die kerel gezegt hij zit verder toch vast in die gordels dus die poot is niet zo belangrijk ( :( dacht ik toch wel anders zit die poot er toch niet aan?)

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    tazzie, wij doen t gewoon met gordels zolang zal die niet in de maxicosi passen en we hebben voor allebei de auto's een autostoeltje gekocht zodat we nooit hoeven te wisselen al is die easyfix daaar wel handig voor natuurlijk.

JBG, succes met je examen vandaag.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG..succes met je examen! Hoe gaat het met Nienke nu?

Hier net de uitslag binnengekregen van de provocatietest.
    We vonden dat ze dag 1 wel onrustiger was, meer huilen..flesjes niet willen drinken.. en dag 2 merkte ik eigenlijk geen verschil.
    Zonet heeft de kinderarts de enveloppen open gemaakt en het blijkt dus dat ze dag 1 inderdaad koemelk heeft gekregen.

Krijgen nu de nutramigen nog een jaar vergoed en dan hoeven we pas weer een test te doen.

Had mijn gevoel het wel goed :)

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, fijn dat je het goed had, al had ze liever nergens last van gehad natuurlijk. Hoop dat ze er in die tijd overheen groeid.
    de hapjes gaan steeds beter heb nog bloemkool gedaan en nu wordtel on over een paar dagen ga ik banaan doen.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam fijn dat je eigen gevoel goed was met het onrustige van de eerste dag testen. Hopelijk is het over een jaar wel helemaal over!

JBG hoe is je examen gegaan? Ik hoop goed..

Pooh fijn dat de hapjes zo goed gaan :)
    En wij twijfelen ook nog wel hoor, op zich gaat t ook wel met de gordels.. (al is de gordel ietwat aan de korte kant.. moet echt ff goed trekken om m eromheen en dicht te krijgen.

hoe is t met de rest?
    heb een aantal al tijdje niet gezien ? (sasjuh, je blijft toch niet weg door eerder?? )

Vanmorgen moest Lucas zo enorm hoesten na zn eerste fles, dat zowat alle melk er weer uit kwam :( arm jochie.. Had echt ff t idee hij blijft erin stikken zeg.. bah.. vanmorgen moesten we ook naar t cb.. Eigenlijk moest hij zn 3e prikjes, maar die hebben we met een weekje uitgesteld. Als zn abkuurtje afgelopen is. Maar dan moet hij ze ook echt krijgen want er was een kindje met kinkhoest geweest op t cb.. :(
    Hij was verder goed gegroeid.. 66 cm alweer en 7575 gram.. Flink mannetje dus.. Wel iets minder hard dan vorige xen maar dat was alleen maar goed, anders komt ie boven de plus2 lijn uit. Mochten ook met hapjes gaan beginnen, althans met 5 maanden maar mocht hij nu al t eten uit onze mond kijken ook nu wel.. (maar niet gezegd dat ie al hapje banaan had gehad haha)

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha.. Tazzie.. je moet ook niet alles vertellen op het cb hoor ;) . Wat fijn dat alles goed was verder. En volgende week de prikjes.
    Voelt Lucas zich verder wel weer helemaal de oude? En alweer 7575 gram. Wat goed! Ik heb Dylana vanmorgen gewogen.. Lucas heeft haar ingehaald. :p Dylana woog vanmorgen 7200 gram.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Kwam je berichtje nog even tegen, maar Norah doet dat ook!
    Bah, wat heb ik daar een hekel aan:) Echt een rotgeluid ja!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha nee ik vertel ook zeker niet alles daar haha.
    Hij had vandaag zn prikjes wel mogen hebben, maar omdat ie nog antibiotica heeft en ik net zo blij ben dat ie nu 2 dagen koortsvrij is maar ff uitgesteld.. Moet alleen ff kijken hoe we t volgende week gaan doen, want ik kan niet vrij vragen (ff behoorlijk gezeur op t werk :( ) en manlief moet de hele dag op de vrachtwagen rijden en kan ook geen vrij krijgen.. Vriendin van ons wil eventueel wel mee. (ik kan eventueel tussendoor wel net bij de prikjes zijn maar dan de rest van de middag weer niet, maar zij wou dan wel eventueel oppassen of terug naar t kdv brengen..

haha oke, hoelang is Dylana dan? Geloof dat jongetjes over t algemeen wat zwaarder zijn dan meisjes. maar dat weet ik ook niet zeker ;)
    T gaat echt zo hard, had zaterdag Lucas zn achterneefje Noud op schoot. bijna 2 maanden jonger dan Lucas en veel lichter en kleiner haha.. Voelde voor mij echt als een licht popje in vergelijking met Lucas..

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames!

ik ben weer terug van het zonnige spanje, was me goed bevallen dus heb de zon maar meegenomen;)
    was echt heerlijk, lekker ontspannen.
    heb nu alleen blaasontsteking.
    moet nog ff terug lezen wat jullie deze week uitgevreten hebben hahaha, maar eerst zoals belooft.....

Bekijk bijlage 262101

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wauwie hip!!
    Gefeliciteerd!!!!

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Yes Yes Yes Hip!!!! Wat super! Ben zo blij voor je!!

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    O ja en GEFELICITEERD haha

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wauw Hip wat gaaf gefeliciteerd!!! Echt super meis!!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wauw hip van harte

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Joehie hip!!!!!! Jippie!!!! Echt supergaaf. Hoe voel je je? Ben je blij of durf je nog niet blij te zijn? Ik vind het super voor je. 3 x is scheepsrecht!

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, super gefeliciteerd spannend. Kippenvel hier.

Deel Deze Pagina