stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, wat gaaf!!!! Gefeliciteerd, en ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!! X

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Woowwww Hip..wat gaaf!!! :D Gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan dit keer.. Hoe voel je je?

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ tazzie.. ik heb geen idee hoe lang Dylana is.. weeg haar alleen maar thuis. De lengte weet ik volgende week.. dan moeten wij weer naar het cb.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wat voor maatje draagt Dylana nu? Daar kun je t vaak wel ongeveer aan schatten haha :)

zo hier was t boefje om kwart voor 4 gaan slapen en om 5 uur alweer wakker en niet meer willen slapen. Maar in de box laten spelen haha. De grootste lol om zn muziekmobiel.. kwart over 6 lekker in badje gedaan en toen de fles. Half 8 naar bed en hij sliep gelijk (en al een paar dagen zonder zn speen :D )

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat goed tazzie! Dylana heeft nu het meeste maat 68. Maar sommige dingen, vooral broekjes/jurkjes, nog maat 62.

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: wij moeten gewoon de maxi cosi met de riem vastmaken. Zo’n ding om in te klikken hebben vrienden van ons, echt wel heel handig. Goed van je vriend dat hij het niet mee heeft genomen via marktplaats, dadelijk scheurt hij door en dan heb je er niets aan! Fijn dat alles goed was bij het CB en leuk nu met de hapjes beginnen! Jongens zijn meestal iets zwaarder als meisjes hoor ;). Balen dat het zo lastig is met de prikjes halen volgende week, wil je toch graag zelf bij zijn he!

@samantha: wat fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is dan kan je alles daarop aanpassen. Wel zielig he dat ze daar zo’n last van heeft (gehad). Hopelijk gaat het nu alleen maar beter!

@norah: dus jij herkent het tandenknarsen ook, irritant he! Doet Norah het nog steeds?

@hip: YES!!!!!!!! Woehoe, zit hier met een big smile op mijn gezicht :D! Wat een fantastisch nieuws, jullie vakantie kon vast niet meer stuk, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! GEFELICITEERD!! Hoe voel je je?

Nienke gaat iets beter vandaag, de koorts was wat lager (38graden). Heb het idee dat de zetpilletjes helpen! Ze heeft het goed gedaan bij opa en oma. Morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik zelf weer lekker thuis bij mijn meisje.

Ik ben weer gezakt voor mijn examen, grrr… zo balen! Terwijl ik de stof ken etc. Ik heb even het opleidingsinstituut gemaild of ze me kunnen helpen misschien met dingen die ik wat lastiger vind. Pff, balen!

Ik ga even douchen en lekker op tijd naar bed! Fijne avond!!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Aah wat balen JBG dat je weer bent gezakt. Hopelijk kunnen ze je bij het instituut helpen!

Fijn dat het met Nienke wat beter gaat!

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG fijn dat bij Nienke de koorts wat aan het zakken is :)
    En balen dat je weer gezakt bent zeg :(
    Slaap lekker!

Sam Lucas heeft ook nu ook al in zn shirtjes veel 68. Sommige 62 past ie nog wel maar een aantal zitten al erg krap. Broekjes past ie 62 nog wel goed :)
    Heb t nu zo geregeld met een vriendin voor maandag. "s ochtends gaat hij naar t kdv, rond 12 uur/kwart over 12 halen mn vriendin en ik m daar op, lopen terug naar t CB. Half 1 is inloopspreekuur (ik moet van kwart voor 9 tot kwart voor 12 werken, hier een straat verder, kdv ligt ook 1 straat hier vandaan) Dan zorg ik gewoon dat we gelijk om half 1 de prikjes kunnen krijgen. Lopen we samen naar huis (CB is schuin hier tegenover ;) ) Zij gaat met Lucas naar boven en ik ga gelijk met de auto naar mn volgende client.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goed geregeld Tazzie.. hopen dat Lucas niet teveel last krijgt van de prikjes. Is het nou goed geregeld met je uren trouwens?

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mwah nog niet helemaal.. Heb alwel meer uren, maar ze doen beetje raar daar.. Ben er wel aardig klaar mee. Hier bij t CB zeiden ze al kom bij ons werken (Cb zit bij een thuiszorgorganisatie en heeft onder hun naam ook huishoudelij hulpen, verzorgenden en verplegenden..)

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Niet leuk dat je kindje opgenomen wordt en je 'opnieuw' lijkt te moeten beginnen, maar toch fijn dat het een goed nieuw begin is geweest voor onze beide kindjes. En een goed voorgevoel wat betreft die provocatietest. Moedergevoel....ik ken hem nu ook.

@JBG; Inderdaad geweldig die Puck. Hoe is het met Nienke haar doorkomende tandjes? Vervelend dat ze daar zo'n last van heeft zeg met die koorts. Gelukkig vandaag al ietsjes beter. Mooi dat het gelukt is met de kinderwagen en hoe is het afgelopen met de driewieler? Balen van je examen zeg. Hoop dat ze je kunnen helpen en je het de volgende keer haalt.
    @Pooh; Hoe gaat het met jullie gezinnetje? Ik gebruik wel purelan (net zoiets als lansinoh denk), maarja, ook kompressen erop waardoor het toch wat vochtig blijft, dus het blijft een beetje aanmodderen....Maar bepanthen kan ook geen kwaad voor Lyam, of moet dat er wel eerst af? Want ik kan echt niet die tepel aanraken met een washand om er iets vanaf te wassen.

@Tazzie; Gelukkig werken de antibiotica bij Lucas. Ook fijn dat hij vrolijk is. Wel heel zielig als hij dan zo moet hoesten. Goed om te weten dat hij het qua groei goed doet! Lastig hè die tijden voor cb enzo. Wij zitten daar ook mee te klooien, nu al. Als het midden op de dag is, is het niet te doen dat Pat mee gaat, lopend is te ver en met de bus erg onhandig, omdat ik dan nog een stuk moet lopen. Gelukkig kan die vriendin jullie helpen. Lief zulke mensen om je heen. Wij hebben een familyfix en vinden het ideaal! Maar een scheur in die poot, goed dat jullie hem niet hebben genomen. Met de familyfix gebruik je helemaal geen gordels en er past ook een vervolgzitje op. Dus niet alleen voor de maxicosi.

@Norah; Leuk om te horen én zien (leuke foto's zeg!) hoe jullie het zo'n beetje hebben gedaan op vakantie en de reis. Wij willen volgend jaar naar Frankrijk met de tent. Hopen dat dat gaat lukken. Gaan we met mijn ouders en die gaan met de caravan. Dus handig voor een middagslaapje voor Lyam. Zal wat koeler zijn. Waar waren jullie eigenlijk geweest?

@Hip; Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Enne.....JOEHOE....ZWANGER....GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Mag je nadat ze prikjes hebben gehad geen Puck aan?
    Hier gaat het verder best goed. Kom nu ook bij de regeldagen en sprongetjes, haha. Hebben het oei, ik groei boek geleend van buren. Gisteren tussen zo ongeveer 10 en 16 uur elk uur voeding, manman, dan voel je jezelf best een gebruiksvoorwerp, haha. en de hele tijd alleen maar bij ons willen zijn. Vandaag al iets minder. Lijkt ineens minder hard te huilen. Misschien heeft hij gisteren gemerkt dat we er echt wel voor hem zijn. Vind het wel soms lastig om te kijken wat hij wil. Wat kun je eigenlijk allemaal al met hem. Hij wil echt niet alleen meer slapen. Maar in de box vindt hij niet erg leuk. en de hele tijd op schoot worden we allemaal niet blij van. De wipper is kapot (nog niet eens gebruikt). Ach, er komt vast steeds meer duidelijkheid en regelmaat.

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp na een voeding Bepanthen er op zodat t goed kan intrekken er zal iets op blijven misschien maar volgens t zkhs kan dat geen kwaad.
    Heb je e en voedings kussen? Je kan m dan daar op/in leggen in de box is misschien wel wat. Over 2/3 weken word t makkelijker hoor.
    Hier gaat t goed heb ondertussen wel geleerd dat ik t meest relax ben als ik Sven zn ritme enigzins volg. En ik ken t hoor zo een regeldag ik had een regelweek toen had ik t wel ff taai maar t word beter hoor.

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ik voel me even een helle slechte moeder.. heb bisolvon samen met antibiotica gegeven en dat mag helemaal niet..gister en vandaag. :( :(:( kan mezelf wel voor mn kop slaan, dat ik dat stukje in de bijsluiter over t hoofd heb gezien. Voelmezo enorm schuldig naar lucas.. en heel stom en dom... ben gewoon geen kind waard zo :(

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie je ben geen slechte moeder je bent een mens! en mensen maken wel es een foutje...dat kan iedereen gebeuren.
    verwijt je zelf niks, maar bel evt met de hap zodat die je geruststellen ivm de foute combi.
    je bent zeker een kind waard en lucas kan zich geen lievere mama wensen..
    knuffel meid. xx

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie... Je bent absoluut geen slechte moeder!!
    Iedereen maakt toch wel eens foutjes?
    Bel anders voor de zekerheid ff met de huisarts?

Meis.. Jij geeft lucas zoveel liefde en wilt alleen maar het beste voor hem toch?
    Alleen dat al.. Dat maakt je al een goede mama.

Dikke knuffel

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP.. Dylana vond de box eerst ook niet leuk. Wij deden dan een voedingskussen in de box waar ze dan op lag, dan kon ze toch een beetje om haar heen kijken. Ook lagen we die heel vaak tussen ons in op de bank. Zodat ze niet de hele tijd bij ons op de arm lag, maar toch bij ons was.

Best moeilijk soms he..

Ik mocht haar wel gewoon in de puckababy doen na de prikjes, maar moest haar temperatuur wel goed in de gaten houden. Als ze koorts hebben mag het niet volgens mij.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam hoe was je eigen echo eigelijk gegaan?
    gelikkig hebben jullie de uitslag van de test en hoeft dylana niet onnodig buikpijn te hebben.
    Wanneer hadden jullie ook alweer de echo van de heupjes van dylana?

jbg balen zeg dat je weer niet geslaagd bent..zijn het de zenuwen?
    hebben jullie de 3wieler?

norah en suusje wat gaat dat snel met jullie kids! leuke foto's zag ik voorbij komen.

rose hoe is het bij jouw?

menp leuke foto van jouw en lyam!

pfff ik heb moeite hoor met het te geloven dat ik zwanger ben. ben ook best bang eerlijk gezegd.
    heb dinsdag 7 aug de eerste echo. zijn maar 2 weken maar lijkt een eeuwigheid
    mag ik eigelijk gewoon zonnen? heb in spanje ook veel in de on gelegen. ben ookook best bruin en kan altijd goed tegen zon en warmte...

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip, ben je een beetje uitgerust? Volgens mij mag je gewoon in de zon. Ik deed het niet, omdat ik dan pigmentvlekken en sproeten krijg. Lekker ijdel, maar ik was bang voor een zwangerschapsmasker.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @Hip.. mijn echo was goed. Niks geks te zien.. heb nu een andere pil gekregen waar ik veel minder bijwerkingen van moet krijgen. Hij had heel veel meiden gehoord die ontzettend veel bijwerkingen/veel bloedverlies kregen bij de pil die ik eerst had.

Dylana heeft vorige week de foto van haar heupjes gehad. Het was al goed verbeterd. De orthopeed zei de vorige keer dat we als het goed verbeterd was mochten afbouwen.. dus alleen 's nachts. Alleen het liep daar vorige week vet uit en hij was dus flink sjagerijnig.. zegt ie gewoon.. ja we gaan gewoon zo door..dus nog een keer sowieso 6 weken dag/nacht. Viel me wel een beetje tegen :(

Logisch dat je best wel bang bent. Hoop dat het dit keer allemaal goed gaat! Het is je zo gegund!
    Ik zat niet zoveel in de zon. ook ivm het zwangerschapsmasker ;)

@tazzie.. heb je nog met een huisarts gebeld ofzo? Je moet je echt geen slechte mama voelen hoor!

Dylana draait sinds gister rondjes door de kamer haha. Zo'n leuk gezicht.. ligt ze op de buik en dan zet ze zich af met de handjes :D

Ook doet ze steeds haar lippen op elkaar.. geen idee waarom ze dat doet haha.. maar ze doet t vet vaak ;)

Bekijk bijlage 262355

En deze vond ik zo leuk :D

Bekijk bijlage 262356

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Je kunt gewoon in de zon hoor Hip! Zou je alleen wel goed insmeren(moet altijd natuurlijk:)) en ik deed mijn gezicht met factor 30. Maar nooit last van een zwangerschapsmasker gehad. (ging de 1e keer wel elke keer kijken in de spiegel haha)

MenP, wij waren in de buurt van Chamonix. We zaten op een camping in een klein dorpje wat ook hoger lag, dus minder warm. Meestal niet warmer dan 25 graden,maar wel lekker zonnetje dus. Ook hadden we van te voren gevraagd of er bomen stonden en of we een schaduwplekje konden krijgen. Dat was ideaal, dus de tent bleef echt lekker koel voor Norah om te slapen omdat de hele dag er geen zon op stond.

Deel Deze Pagina