stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tazzie van harte meid

Jbg joey krijgt nu 6 flessen van 135
    Dit gaat goed heel soms krijg hij een 7 als niet uit komt met de uren
    Want hij heeft die 135 echt nodig maar komt vaak al na 3 uur
    Hij weegt nu 4060
    Morgen na het cb toe naar de kinder arts
    Hij was trouwens heel de dag onrustig met oud op nieuw
    Maar wonder boven wonder sliep hij dus om 12 uur gewoon door
    Miss kwam dat ook wel omdat hij in me armen sliep haha

Saxia word spannend nu elke dag een beetje dichterbij de bevalling
    Jij ging toch in ziekenhuis bevallen?
    Ik heb er gewoon een paar mee genomen uit ziekenhuis
    Ze zijn trouwens wasbaar dus je kan ze her gebruiken

Sasjuh hoe ist nu met oma?

@ de gene van de kilos mijn bmi is ook boven de 30
    Ik was 12 kilo aan gekomen ma een week na de bevalling alles weer kwijt :)

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: heb het idee dat het goed gaat met mijn wond, moet alleen nog wel droge lappen er tegen aanhouden.

@saxia: leuk dat jullie auto zo snel komt! Het zal wel wennen hoor een grotere auto, wij hebben ook een stationwagon en daar rij ik nu zo mee weg :)!

@taz: gefeliciteerd met je verjaardag!

@troet: nienke woog 2 weken geleden 4050 gram, ga donderdag weer bij cb ff wegen… ze krijgt nu 6x 120 cc. Heb het idee dat ze meer op kan soms, maar ben dan weer bang dat ze teveel krijgt. Hoe gaat het in de nacht met Joey?

Ik ben over de emmer… kom net thuis, manlief heeft een boete gekregen van 178 euro voor te hard rijden. Dat vind ik zooooooooo balen, wat een hard geld is dat!

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh JBG kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dat is! Mijn man heeft ooit met 90 km per uur door rood gereden waar je 70 mocht. Wat was ik toen boos. Zó zonde! Zeker met een kleintje kun je het geld wel ergens anders aan besteden! Ik zeg tegenwoordig bij alles wat mijn man wil kopen: Dat zijn weer 2 pakken luiers hoor:)

Enne JBG, baby's mogen max een liter per 24uur. Hier heeft Norah ook een tijd veel meer gehad hoor. Toen zat ze op 7 voedingen van 120 omdat ik een fles wilde afbouwen. Vaak zie je als ze dan een tijd meer voeding krijgen, ze automatisch een fles laten vallen. Je kunt ook proberen de avondfles een keer 150 te doen. Dat je niet gelijk dat bij alle flessen doet.

Tazzie: Gefeliciteerd, fijne dag gewenst! Ondanks het bagger weer!

Saxia: Ben zo benieuwd wanneer jullie kleintje komt!!

Suusje: Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Doet Keano het nog steeds zo goed?

Troetjuh: Hier hetzelfde met vuurwerk! Hele dag sliep ze onrustig maar om 12uur sliep ze overal doorheen! Gelukkig maar.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie.. gefeliciteerd met je verjaardag!

Saxia.. hoop dat je de netbroekjes nog op tijd binnen krijgt!

Sasjuh..mooie buik! Hoe gaat het vandaag met oma?

MenP.. fijn dat alles goed was bij de controle.

Verder weet ik het even niet meer.
    Heb sinds vannacht constant buikkrampen.. en het doet heel erg pijn wanneer de beeb beweegt.. vanmorgen eerst al gebeld met de vlos ( mn eigen is met vakantie jammergenoeg) en moest maar ff een warm bad nemen...maar is eigenlijk nog steeds niet over.. al word het wel ietsje minder, maar mag zometeen toch nog even langs komen bij haar.

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooh sam super spannend

Jbg idd zonde geld zou ook over de kook zijn
    En idd wat norah zeg, probeer bij de laatste fles wat meer
    Kindje geeft zelf aan of die meer wil
    Hier komt joey steeds om de 3 uur ineens....
    En wil niet erg slapen zal hij last hebben van het weer?
    Hij is ook niet helemaal lekker geloof ik
    Nachten gaan goed komt meestal 1 keer voor voeding
    Huilt dan effe als ik hem in bed leg en gaat dan lekker slapen
    Hoop dat die snel door slaapt haha mama wil ook weer us door slapen...

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mij lijkt de dierentuin ook een leuke plek om af te spreken. Is toch ook wel te doen met de kids erbij? In de wandelwagen? Of zeg ik nu iets heel raars..
    Als er mensen zijn met andere suggesties hoor ik het natuurlijk graag!
    De meest centrale dierentuin is denk ik Dierenpark Amersfoort. Of Ouwehands dierenpark in Rhenen.
    Ik wil wel 1 en ander in gang zetten wbt een meeting, anders blijft het bij praten en komt het er niet van!

Misschien handig om dit richting de zomer te plannen? ivm het weer? Hoe denken jullie daar over?

Laat maar weten wat jullie plannen, ideeen enz zijn wbt datum en locatie. Heb ook geen idee van waar iedereen moet komen natuurlijk.

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

ik wil jullie allemaal nog even alle goeds toewensen voor 2012!

Natuurlijk lees ik hier af en toe nog mee omdat ik het leuk vind om jullie zo toch nog te blijven volgen.. Verder is er bij mij nog weinig nieuws..

Liefs,
    Anita

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He anita wat leuk dat je ff langs komt!
    jij ook gelukkig nieuwjaar en we gaan voor een mooie zwangerschap in 2012 he!
    Flink geklust rond de jaarwisseling??

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Zo ben weer terug..
    Het zijn voorweeen/indalingsweeen waar ik last van heb. De kleine is nu bijna volledig ingedaald.. Kan er verder niet veel aan doen.. hoort er gewoon bij. De één heeft er veel last van..de ander niet..
    Had nu dus een andere verloskundige en die zei dat het echt wel mee ging vallen met het gewicht van de kleine. Ze zei.. oke het word geen kleintje, maar zeker geen 8 pond.. dus ben nu wel benieuwd haha:p

JBG.. vergeten om op jou te reageren net.. idd erg zonde van het geld! Die kun je nu wel beter gebruiken.

Troetjuh.. fijn om te horen dat het al ietsje beter gaat met joey.. nog even en hij slaapt helemaal door joh..en heb jij je nachtrust ook weer terug :D

Anita.. lief dat je ff hier langs komt om ons een goed 2012 toe te wensen.. Ik wens jou dat ook van harte!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie gefeliciteerd!

jbg zo zeg das een flinke boete, wij krijgen alletwee wel vaker een boete voor te hard rijden, maar gelukkig nooit zo hoog. blijft zonde geld natuurlijk.

saxia ik probeer echt heel goed op mezelf te letten, maar is wel moeilijk hoor ik ga liever vooruit! ik heb geen idee wat ik van morgen kan verwachten eerlijk gezegd. weet ook niet of we gesprek krijgen of iets of alleen een inwendige echo voor te kijken of alles goed is. ik hoop gewoon dat mijn bm schoon is en er weer een eitje aan het groeien is dat we weer verder kunnen. ik wil zo graag zwanger worden en mijn geduld word zo enorm op de proef gesteld. ik ben er een beetje klaar mee.

troetjuh het gaat al een stuk beter met joey of niet. je vriend heeft nu vakantie of vergis ik me? kan hij mss af en toe een nachtvoeding doen zodat jij kan slapen.

ik heb vandaag gewerkt bleehhh had echt geen zin stond vandaag ook met onze stagaire echt geen leuke jongen. tot nu toe altijd leuke stagaires gehad, maar deze kan ik uitspugen. ben blij dat de dag voorbij is. nu wer 2 dagen vrij! heerlijk... Momenteel kan het werk me echt niet boeien gelukkig heb ik veel overuren dus hoef maar weinig te werken in deze rustige periode.

zo ik ga eten en in bad ben echt moe ( niks meer gewend denk ik)

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam wat fijn dat er niks ernstigs is, ben benieuwd hoe groot je beebje gaat worden.
    misschien een gekke vraag maar krijg je niet alle verloskundigen uit je praktijk? ik had gelezen op de site van de verlos bij mij in de buurt dat ze er voor zorgen dat je tijdens je zwangerscchap alle verloskundigen gehad hebt zodat je met de bevallig geen vreemde aan je bed hebt.
    wat nu als bij jouw nu de bevallig begint dan is je eigen verlos er niet en krijg je een vreemde of wat?

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie van harte gefeliciteerd!

@ Anita, jij ook het allerbeste voor 2012 met hopelijk snel een mooie positieve test.

@ Samantha,gelukkig was alles goed

@ Jbg dat is inderdaad erg zonde van het geld, ik kan daar ook niet zo goed tegen

@ Troetjuh fijn dat het al wat beter gaat met Joey

@ Hip, ik ben ook benieuwd hoe je afspraak morgen bij de gyn zal zijn,hopelijk kunnen jullie snel verder,misschien ben je nu ook wel meer vruchtbaar deze ronde ivm de hormonen die je al aangemaakt had, in ieder geval heel veel succes morgen!!

Ik had gisteren controle bij de verloskundige,was ik vergeten in het lijstje te zetten maar alles was goed, baby doet het goed en ligt goed op schema laten we maar zeggen haha.

Wij gaan morgen avond naar een echo buro voor toch nog een keer extra geslachtsbepaling, omdat we twee keer wat anders gehoord hebben willen we het toch wel graag zeker weten. Bij de 20 weken echo waren ze er wel bijna 100 % zeker van, maar ik wil het toch nog een keer horen,want al die jurkjes enzo zijn hartstikke leuk maar als het per ongeluk toch een jongetje is dadelijk dan word dat toch lastig ;) en het is natuurlijk ook leuk om nog eens een keertje extra te kunnen gluren

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @norah: ik denk dat Nienke meer voeding nodig heeft, wil haar dat ook wel geven, maar ze heeft al zo’n last van krampjes, denk jij dat ze dan meer last zou krijgen of dat het niet veel zou uitmaken?

@sam: balen dat je zo’n last hebt. Rustig aan doen maar!

@troet: Ben ook zóóó toe aan doorslapen, kan niet wachten tot het zover is!

@sasjuh: ik vind het goed om tegen de zomer af te spreken! Van mij mag je het in gang zetten!

@hip: Jammer dat je zo’n vervelende stagiaire had. Ben het even vergeten, maar wat voor werk doe je ook al weer? Succes morgen, ben benieuwd wat ze zeggen!

@carly: leuk dat je morgen nog een echo hebt! Veelplezier!

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @Jbg, nee meer voeding heeft daar geen invloed op. Krampjes horen er gewoon echt bij omdat de darmen heel erg moeten wennen aan voeding. Vanaf de geboorte moet dat ineens gaan werken en dat heeft echt tijd nodig. Hier is het nu sinds 3 maanden en stuk minder, maar nog steeds heeft ze er af en toe last van! Ik zou haar gewoon meer geven hoor! Ze geven echt wel aan als ze teveel hebben, want dan spugen ze het er wel uit.

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Gelukkig 2012 iedereen!
    Ik doe even een ego bericht want mijn computer doet de laatste week raar, valt steeds uit grrrrrrrr!
    Elke keer als ik bijgelezen heb en ik wil typen houdt hij ermee op.

Hier gaat alles goed. Keano heeft heerlijk doorgeslapen tijdens het vuurwerk, ondanks alle kanonnen en putbommen.

Vandaag was mijn eerste werkdag. Ik zag er enorm tegenop maar het viel heel erg mee. Ik kan gewoon blijven, en dat doe ik voorlopig ook. Maar ik ga wel in de tussentijd op zoek naar iets anders. Het idee van een andere (soort) baan spreekt me eigenlijk steeds meer aan. Lekker weer wat nieuws, en het liefst wat meer in de buurt.
    Was een lange dag vandaag. Om 6 uur op en net pas om 21 uur met de beentjes op de bank met een warme chocomel.

Ik lees en leef nog gewoon mee, maar die &*(^%$##@ computer.....

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg.geef je niks voor de krampjes dan
    Ik geef cinababy van.vsm is homiopatich

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    iedereen bedankt voor de felicitaties!
    was een drukke maar wel leuke dag. wel gewerkt bij mn 2 clienten. alleen kantoorpand was ik vrij (gelukkig maar wsa ook echt doodmoe even rond die tijd) en de visite is net een half uurtje weg.. zo lekker mn bed in. Morgen helemaal lange dag met 2 clienten, kantoorpand en dan gelijk door naar zwanger en fit voor de eerste keer.. inclusief een uur theorie.. ben benieuwd..

Sam fijn dta het niets ernstigs is maar alleen indalingsweeen/voorweeen

Anita leuk dat je nog meeleest! een supergoed 2012 gewenst met zeer spoedig een positieve test!

Hip minders dat je geen fijne stagaire had zeg.

JBG das minder van die bekeuring zeg.. een hoop geld :(

Carly fijn dat alles goed was.. en leuk dat je morgen nog een echo hebt

Suusje dat was een lange dag dan, fijn dat het werken is meegevallen

Sas ik vind t ook een leuk idee hoor.. :) plan maar..

troetjuh fijn dta het beter gaat met joey..

verder weet ik t niet meer. duik mn bed in.. slaap lekker iedereen

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    taz leuk ook naar zwangerfit! Ik ook weer vanavond en ook theorie er na. Waar gaat het bij jou over? Hier over de bevalling, wel interessant dus.

Lekker vrij vandaag :) reageer later uitgebreid lig nu nog in bed met mijn telefoon en dat leest niet fijn.

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, nog gefeliciteerd

Sam, hopelijk minder last van indalings weeen

Weet t verder ff niet moet veel bijlezen.

We hebben maandagavond een rondleiding gehad in het ziekenhuis.
    En gisteravond controle vlos was tevreden maar moet wel voor de zekerheid voor mn suiker prikken, apparaatje mee gekregen kan ik t zelf thuis doen. Zal vanavond verder reageren

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas hier hebben we de theorie t uur ervoor.. is de eerste x dat ik erheen ga, en het gaat alvast over de kraamperiode geloof ik. moesten een pop of knuffel meenemen.
    fijn een dagje vrij, wil ik ook :( maar ben knettersdruk vandaag :( 2 clienten en t kantoorpand. en net een smsje van een collega van t kantoorpand dat ze ziek is. Dus haar afdeling (zij begint om 3 uur al ipv 5 uur) moet er ook nog even bij gedaan worden :( ben nu vervanging aan t regelen hopen dat dat lukt.. en vanauit kantoor moet ik gelijk door naar zwangerfit.. bah..

pooh fijn dat de controle goed was. waarom moet je suiker prikken eigenlijk?

Deel Deze Pagina