stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He suusje succes en sterkte met de dip, hopelijk komen jullie er samen uit.
    Leuke foto van keano!

hiereen rotdag, ik heb al de heledag beetje buokpijn soort ongi gevoel en pijn n mijn onderrug. maak me gruwelijk zorgen. ben al een boek aan het lezen voor afleiding maar lukt niet echt. wou eigelijk gaan zwemmen maar had geen zin.
    lig in de tuin in de hangmat.

vanavond testen als die mevr. van mvm komt, maarja dat zegt ook niet veelhcg blijft wel ff in je lichaam....en ik test 's avonds dus als de kans is er zowiezo dat die mss ietsje lichter is....pffff ik hoop dat die mega knalt!! word gek van die rotte onzekerheid!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Suusje. Heel veel sterkte! Hopelijk komen jullie er samen uit.

Hip, meid ik wou dat we wat dichter bij elkaar woonden.. dan kwam ik gelijk naar je toe en gingen we wat leuks doen samen. Kan me jouw onzekerheid heel goed voorstellen, maar helaas.. het enige wat je kan doen is wachten.. en probereb er mee om te gaan. Sterkte meid en dat ongi-gevoel en rugpijn had ik ook.. en dylana is vrijdag toch echt ak een half jaar oud. Dus het hoeft niks te betekenen :) dikke knuffel!!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Doet me goed dat je dat ook had sam haha!
    wat me ook wel beetje hoop geeft is dat ik nog steeds wat kwaaltjes heb, mijn borsten zijn gevoelig ben meer moe en word snachts vaak wakker..de andere keren dat het mis ging waren de kwaaltjes ook weg, maar toch het is er al de hele dag..

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    he wat naar Suus! Hoop je het snel beter gaat tussen jullie. Lieve foto van Keano!

Patriesjuh: Gefeliciteerd met je jongens! Hoop dat je snel eens komt vertellen hoe het bij jullie allemaal gaat!

Hip: Ik had ook ongi krampen de eerste weken. Om gek van de worden! Zo onzeker wordt je daarvan!
    Probeer vertrouwen te houden hoor! Maar snap wel dat het echt moeilijk is gezien de eerdere miskramen. Elke dag is er weer één dichterbij de 12 weken he!

Tazzie: Haha dat gillen is geweldig he? ( Alleen na een paar weken/maanden ben je er wrs helemaal zat van haha)

Sam: Ja die flexibele hebben we ook. Maar die begrijp ze opzich wel, maar de tuitbeter is hard en dat maakt 't lastig merk ik. Die kun je niet vormen met je mond.
    Enne, dat heeft Norah ook. Het hoort bij de 11 maanden sprong vooral geloof ik, maar kan beginnen vanaf 6 maanden ja. Erg lastig hoor. ( Ik plas zelfs met de wc deur open haha:))

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik weet wel dat de ongi krampen erbij horen maar ik heb al de hele dag aan 1 stuk door buikpijn/ongi gevoel en lage rugpijn.. hopelijk hoort dat er ook bij maar het maakt me gruwelijk onzeker.
    mijn gevoel zegt zelfs al dat het weer mis is...zo frustrerend!!

6. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hey meiden heb nog niet echt de energie om op iedereen te reageren maar wilde ff gauw Suusje sterkte wensen en Hip ik snap je onzekerheid erg goed, ik had net als de andere meiden ook dat ongi gevoel in het begin, er verandert van alles en je banden rekken nu al op en alles word weker, ik hoop dat dat aan de hand is en niks naars!!

Ff update van hier, vorige week bij psycholoog geweest en daarna bij psychiater en met anti depresiva begonnen, wilde liever geen medicijnen maar het was de beste oplossing en het advies van de psychiater om er zo snel mogelijk weer bovenop te komen want zat volgens de tests al aardig ver in de depressie,

Ben dus vorige week begonnen met de medicijnen en de eerste dagen/ weken zijn altijd vrij heftig, veel last van bijwerkingen.

Verder blijf ik gesprekken houden met de psycholoog.

Het is ff zwaar nu maar ik weet dat het over een paar weken waarschijnlijk beter word.

Ik lees wel mee hoor dus ben jullie niet vergeten.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He iedereen..

de test van MvM knalde echt haha zal morgen foto plaatsen.
    geeft me weer wat hoop! een deel van de buikpijn zakte al weg toen ik de test meteen zag kleuren. mss heb ik me onbewust wel druk gemaakt..

carly meid heel veel sterkte! klinkt heftig aan de meds. hopelijk gaat het snel beter.
    maakt niks hoor dat je minder reageert, heel begrijpelijk. doe rustigaan en denk aan jezelf! knuffel! x

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Suusje sterkte met de dip hoop dat je er snel weer uit komt

Hip jeej hip super meid nu op naar de echo

Carly hoop dat snel beter met je gaat en je snel weer medi af ben

@ hier gaat redelijk joey komt nog steeds elke nacht
    En hij is lekker zen stemmetje aan uit proberen rare gil geluidjes komen er uit hihi
    Morgen na de ka want hij zit helemaal onder de exzeem zo zielig

Verder ben ik erg druk met werk joey bezig houden en huis op orde krijgen

Ik ga een mama fiets kopen waarschijnlijk de batavus mambo delux
    Kunnen we lekker fietsen over de boulevard ( strand)

Hoop dat is wa beter weer word hebben nieuwe bbq haha wil hem graag uit testen

Fijne avond iedereen

Haha tazzie leuk is da he da gillen aoms word je er wel gek van

Sasjuh waar ben je nu? Je blijf toch nie weg he?

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hmmm buikpijn weer helemaal terug!

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Bah Hip hoop dat het gauw 7 aug is, dan heb je echo toch?
    Hoop dat de buikpijn gauw over is en dat alles goed gaat!!

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Och Hip, heb je een beetje kunnen slapen?

Carly sterkte meid!

Joey met exceem, ik weet hoe naar dat is. Ik hoop dat je een goede zalf meekrijgt. Laat je niet afschepen met een slap zalfje, hydro....nog wat. Dat deed hier helemaal niks. Ik heb een hele sterke die ik met mate gebruik op keano triam...nog wat.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    dames dankjewel voor het medeleven, ben afentoe zo onzeker!
    mijn buikpijn is al weer zo goed als over vandaag, en wat ik nu nog voel zijn denk ik mijn darmen
    mss dat het gister ook wel een combinatie van zwangerschapssteekjes en krampjes was en een continu gevoel van de darmen waardoor het erger leek en ik me zorgen maakte.

troetjuh wat leuk een mamafiets! hopen op mooi weer en lekker veel fietsen en als je thuiskomt de bbq aan!
    lijkt me heerlijk om bij het strand te wonen, alleen jammer dat het zover van limburg af is hahaha.
    en hopelijk is joey snel van zijn eczeem af, zielig is dat zeg!

Anita hoe is het bij jouw? je bruiloft komt in zicht he! spannend hoor. wanneer ga je es een echofoto spammen? ik ben wel benieuwd naar je kleintje! ga je nog een geslachtsbepalende echo doen?

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip hoe gaat het? Beeteje kunnen slapen vannacht?
    En nog buikpijn?

Troetjuh wat naar dat joey exzeem heeft :(

Carly klinkt heftig met die medicatie erbij. Maar hoop dat het snel beter gaat en je die medicatie niet meer nodig hebt.

Sam hoe was t bij t cb?

Zo dat was t ff snel.. ga gauw weerop weg naar mn middagclient..en straks Lucas snel weer ophalen bij oma en opa. Hij heeft trouwes gisteravond een x weer omgerold en vanmorgen ook.. zo leuk..

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. hoe gaat het nu met je?

Carly.. fijn weer even wat van je te horen. Je staat er volgens mij wel redelijk positief in als ik je verhaal zo lees. Dat is alleen maar goed. Knap dat je hulp hebt gezocht hoor.. het gaat allemaal beter worden.. het heeft alleen even tijd nodig. Kun je nog wel een beetje van Tess genieten? Dikke knuffel!

Rose.. hoe was je 1e werkdag?

Joey ook eczeem. Wij hebben voor Dylana een hormoonzalf gekregen dat moeten we 1 x daags heel lichtjes op smeren. En verder de hele dag vet houden met nog een zalf.. weet de naam zo niet ervan. Soort vaseline in ieder geval. Ben benieuwd wat jij krijgt.

Vanmorgen weer naar het CB geweest. Ik vind dat ik niet zoveel aan ons cb heb. Ze vroeg of er nog opmerkingen waren en heb mn zegje gedaan..en de helft antwoord ze gewoon niet op. Beetje jammer.. Zijn wel doorverwezen naar een kinderdietiste voor Dylana ivm de koemelkallergie.

Ze was qua gewicht goed gegroeid.. maar qua lengte blijft ze steeds toch wel wat achter. 7,5 kg bij 64,5 cm. Ons lekker klein mollig meisje ;) Maar daar hoor je hun verder niet over zeuren gelukkig.. en dat is bij sommige cb's toch wel zo..dat ze gelijk gaan zeuren over gewicht/lengte.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh hip.. wat een mooie test weer! Nog maar 5 daagjes en dan krijg je jullie kleine spruit te zien :D Fijn dat de buikpijn wat minder is geworden. Je darmen moeten zometeen ook plaats gaan maken voor de beeb natuurlijk..mss voel je dat nu al?

Tazzie.. wat goed dat Lucas weer omrolde :D

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Denk dat je triamcinolon bedoelt?
    Werkt idd erg goed tegen eczeem, alleen kun je 'm idd niet lang achter elkaar gebruiken.
    En hydrocortison? Dat is idd meer voor lichte huidirritatie

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hij heeft een Infectie heb nu anti biotica creme
    En vette zalf en toch die hitro nog wat

Hij was nu 7740 gram en 68 cm hihi
    Ik heb geen idee hoe je filmpjes ofZo hier kan zetten maar me kleine kan dus zelf in de box gaan staan
    Pfff wat een mijlpaal dit gaat me toch echt tehard :(

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Carly, mischien minder dat je aan de medicijnen bent maar als ze je uiteindelijk helpen is t wel fijn. Ik vind je zowiezo erg sterk dat je t ook zelf aangeeft hoor.

Rose, leuk weer wat van je te horen enben benieuwd hoe de 1e werkdag gaat bevallen.

Troetjuh, zag t filmpje op facebook echt leuk, knappe jongen!

Sam, jammer dat ze verder niet echt advies geven maar weet je ondanks dat ik ook advies vraag op cb doe ik daar toch altijd mn eigen ding bij iig wat mn moedergoevoel denkt dat goed is of ze het nou bevestigen of niet hihi.

Tazzie, kijk al lekker aan t rollen pas maar op voor je t weet kruipt ie rond.

Hip, spannend meid eerst de echo afwachten en dan gewoon tussendoor nog eens een xtra echo kan vast wel.

Verder weinig te melden, ben erg moe slaap gemiddeld 6 uur of minder dus weinig fut en nog steeds vergeet achtig.
    Wat wel leuk is en spannend we hebben besloten om ons huis te gaan verkopen en dan wat groter te gaan kopen. Wel spannend hoop dat het niet te lang te koop staat want dan kunnen wij ook niks.
    Sven groeit ook lekker en is heel erg vrolijk, hij krijgt nu nog 1 schepje broodpitmeel en verder zijn we gestopt met de zantac en movicol en lgt ie nu gewoon plat in zn bedje en t lijkt allemaal goed te gaan.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. heb het filmpje gezien idd. Wat goed van hem. Kan me voorstellen dat je het allemaal snel vind gaan. Maar wat kun je trots zijn op je kleine jongen zeg :D

Pooh.. wat vervelend dat je nog steeds zo moe en vergeetachtig bent. Komt dat nog door het ontzwangeren ofzo? Wat fijn dat het met sven zo goed gaat! Bijna geen broodpitmeel en al van de medicijnen af en zelfs al plat in zn bedje. Knap hoor!
    En wat spannend dat jullie je huis te koop gaan zetten. Hopelijk word het snel verkocht!

Wij willen ook ontzettend graag verhuizen, maar dat zit er helaas niet in, omdat we hier nog maar net wonen in principe en dan krijg je nooit je kosten eruit en heb je een enorme restschuld.

Dylana is vandaag alweer een half jaar oud. De tijd gaat zo ontzettend snel. Gister maar weer een potje voeding gegeten en die ging er goed in en ze zat steeds weer met de mond open van, toe maar mama nog meer haha. Dus ga eerst potjes geven en probeer af en toe toch wel vers aan te bieden. Mss dat ze het op den duur toch wel eet. Vers fruit gaat er wel in :)

Deel Deze Pagina