Hip wat lees ik nu!!!!! Jeetje wat een geweldig nieuws!!! Ik ben al super blij voor jullie laat staan hoe jullie je nu moeten voelen hihi. En dan ook nog eens een tweeling, dubbel en dwars verdiend. Lekker genieten samen!! GEfeliciteerd of voor hipman. HIer gaat het goed. Zodra ik op het werk ben is het goed. Maar na het weekend is het wel weer moeilijk om hem weg te brengen. Maar even wat anders dan alleen mama is stiekum toch ook wel fijn. Maar als ik mocht kiezen was ik graag het eerste jaar thuis gebleven. Eerste jaar is volgens mij wel het jaar waar baby's zich het meest ontwikkelen. Maar goed, helaas zit thuis zitten voor een jaar er niet in. Volgens mijn vriend alleen maar beter want alleen maar thuis zitten hoort niet bij mij. Denk dat hij daar inderdaad ook wel gelijk in heeft. Luca gister prikjes gehad en had gisteravond koort. NU slaapt hij al de hele tijd. Straks maar weer eens tempe. Verder gaat het nog steeds allemaal goed. Geniet voolop van ons mannetje. Krijg zo bezoek dus reageer een andere keer weer. FIjne dag.
Hip dat dromen hoort erbij leuk is anders zo'n droom maar het komt goed Luca had gister prikjes gehad en slaapt nu veel.. hopelijk nu geen koorts meer Rose. En ja jammer is dat he dat je niet het 1e jaar thuis kan zijn. Sam wij hebben nog later vakantie haha laatste week sept en 1e week okt pas.. maarre als jullie nou in jullie vakantie op woensdag of in t weekend naar de apenheul gaan Dan kunnen we meeten Hip de tas zal ik zeker wel ff showen als ie binnen is.. Hij zou in max 5 dagen vanaf orderdatum verstuurd worden.. heb m maandagavond gelijk besteld dus ben benieuwd.. (Al kun je wel een voorbeeld zien op t winforum de actie van vorige week of die week ervoor van bulbby. ik heb m dan alleen van wij.nl de winacties daar )
Lucas is weer niet helemaal fit na zn fles van half 11 steeds iets spugen en even getempt had ie ook al lichte verhoging. Aangezien t nog redelijk warm is in ons huis (zn kamer is nog steeds 22/23 graden) Heb ik m alleen maar even in zn romper in bedje gelegd. (wel dekentje over m heen )
Rose.. fijn om weer iets van je te horen! Denk dat het wegbrengen altijd wel moeilijk blijft. Hoeveel dagen werk je nou? Tazzie.. wat vervelend dat Lucas weer niet zo fit is! Is hij vatbaarder voor ziektes/griepjes omdat hij te vroeg is geboren?? Of maakt dat niks uit. Ik zal even kijken wbt apenheul. We kunnen deze kaartjes maar t/m 31 augustus gebruiken namelijk en de bedoeling was om de 31e te gaan. Ff kijken wat het weer doet..anders gaan we mss wel de woensdag daarvoor Lijkt me zo leuk om te meeten!! En anders moeten we gewoon wat anders regelen haha..
Oh trouwens.. ik voelde me net ff zo dom.. Ik was even met Dylana naar Heerenveen geweest. Ff door de stad gelopen en ik zet haar weer in de auto na de tijd.. kinderwagen achterin.. en rij ook zo weg. Kom ik thuis, zie ik dat ik de maxi-cosi niet vast heb gemaakt!!! Gelukkig heb ik rustig gereden, maar straks was ze met maxi-cosi en al omgevallen.. bahbah... ik schrok er zo van, dat ik er van moest huilen ( stomme hormonen )
Vraagje voor degene die al eens met hun baby hebben gezwommen: 10 september gaan wij een weekje naar landal lommerbergen. Ik wil daar voor her eerst met keano gaan zwemmen. Hij kan denk ik nog geen zwembandjes dus moeten we hem dan gewoon 'kaal' meenemen in het water? Hij kan natuurlijk wel gewoon zitten en spelen. Maar hoe doe je dat in het diepere? Zijn jullie niet bang om uit te glijden met de baby in je armen?
Sam ik keek net op mn rooster en tot nu toe sta ik de 31e ook nog niet ingepland. (kan wel zo veranderen hoor.. maar er bestaat een kansje dus dat ik die dag vrij ben..
Suusje wat leuk naar de lommerbergen! reuver ligt niet zover van mij af. verder heb ik geen zwem advies voor je.. Tazzie shit zeg dat lucas weer ziek is. hopelijk knapt die snel op. sam dat snap ik dat je geschrokken bent, maar ja kan gebeuren en je hebt geluk gehad! scheelt dit gebeurt je dus nooit meer. wij waren bij de ikea geweest net, we hadden een nieuw bureau nodig voor de pc omdat we van kamer hebben gewisseld. (oude pc kamer word babykamer) ik had al vaker op hun site gekeken voor een baby kamer, maar hun hadden niks wat ik graag zou willen. maar nu hebben ze dus nieuw spul allemaal en heb een kei leuke serie gezien! ook niet duur.. voor 2 bedjes, comode(is eigelijk een dressoir) kledingkast en de matrasjes 550,- ongeveer. had al vaker op mp gekeken en de kamers die ik leuk vind zijn vaak toch nog zo'n300,- en dat met 1 bedje dus moet je nog een bedje en 2 matrasjes(want die wil ik zowiezo nieuw) dus vind in verhouding de kamer van ikea niet duur. zijn ook nog allemaal andere kastjes en hangkastjes van voor als ze groter zijn oor speelgoed. ben helemaal vrolijk hahaha waren we maar een week of 15 verder haha.. had gister ook al een fijne tweelingwagen gezien, kwam em ook al op mp tegen, maar die was oranje niet zo mijn ding. hopelijk staat over een tijdje mp er vol mee haha.
@tazz, ben benieuwd naar je tas. Het is ook raar weer en daarom ook lastig met wat de kleine nou aan moet. Hopelijk blijft lucas zich goed voelen. Hij is inderdaad wel vaak een beetje grieperig of niet? Maar gelukkig gaat het ook steeds weer snel over. @sam kan gebeuren. Het is mij zelf al twee keer overkomen (oeps, schaam schaam). En laatst zelfs ook bij mijn vriend! Schrik zit er dan wel even in wat er juist weer voor zorgt dat je alert bent. Niet overin zitten, gelukkig is het goed gaan. En het zal vast niet de laatste keer zijn dat we het per ongeluk vergeten. Gelukkgi zitten ze ook vast in de maxicosi zelf! ik werk drie dagen in de week. Is ook echt wel max. Ben jij nog aan het verder kijken of even rust voor jou? @suusje wij gaan elke week zwemmen met luca. We houden hem gewoon vast. Bandjes enz. passen ook nog niet. Hij glijd echt niet weg hoor.(als je zeep gebruikt is het weer anders) En mocht hij wegglijden baby's kunnen hun adem inhouden als ze onder water komen. Luca duwen we soms ook even onder water, erg leuk om te zien dat hij dan netjes zijn adem inhoud. Kan geloof tot 1 a 1,5 jaar. Zwemmen met zo'n kleintje is echt heel leuk. Ik ga in sept ook op babyzwemmen. Keano zou eventueel wel in zo'n gele band kunnen, luca is nog iets te klein maar voor keano niet. Vaak hebben ze die dingen wel op bruikleen en anders er misschien één kopen.
Rose heerlijk dat jullie al lekker zwemmen met Luca! Hier nog geen een x gedaan, wel binnenkort op de planning. (maar ze hadden t van de couveuseafd ook beetje afgeraden om heel vroeg al te gaan zwemmen met hem ) Sam balen joh dan schrik je even goed. Maar er is gelukkig niks gebeurd en nu kijk je in t vervolg wel 2x of de gordel vast zit Hip heerlijk is dat snuffelen he! Lekker dat je al zo aan t rondkijken bent. Enne leuk nieuw spul bij de ikea. Lucas kamertje komt er ook vandaan Lucas heb ik net voor zn fles weer getempt en toen was ze temp netjes gezakt naar 37.3.. Maar goed we lff kleertjes aan voor in de kamer En hele fles leegedronken. Nu zit ie even babytv te kijken in zn wipstoeltje. Echt ziek is ie niet, wel vaak verkouden. Tenminste normaal heeft ie dan geen verhoging erbij. Maar goed hou t maar ff in de gaten. Verder is hij wel aardig vrolijk en alert. Goede plasluiers dus PFf zit te wachten op mn visite.. zouden om 3 uur komen maar zijn er nog niet (al komen zij wel vaker te laat. oh de bel gaat
Rose, zo'n gele band met een zitje heb ik inderdaad al in huis. Tijdens de kraamweek gekregen Hip, als je het leuk vind kunnen wel een bakkie gaan doen!
Hip..wat leuk, al helemaal aan het orienteren. Heb je een foto van die serie?? Rose.. wat leuk dat jullie gaan babyzwemmen zijn. Ik wou dat ook graag, maar is er nog niet van gekomen. Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen dan konden we misschien samen met een groepje te zwemmen. Suusje.. lekker ff er tussen uit! nog geen tips wat betreft het zwemmen. Maar die gele band lijkt mij ook wel handig. Tazzie.. fijn dat lucas geen verhoging meer heeft. En de visite is er inmiddels ff afwachten dan of je de 31e ingepland word of niet .. lijkt me erg leuk om eens te meeten Zonet Dylana lid gemaakt van de bibliotheek Kreeg daar een bon van dat dat gratis kon.. en ze heeft een leuk koffertje met boekjes erin gekregen. Gelijk maar wat boekjes mee genomen.. kunnen we beginnen met voorlezen. Ze zal er nog niet zo veel van snappen, maar toch. Lezen jullie al voor? Ook nog ff wezen shoppen.. zucht, daar moet ik echt mee stoppen hoor. Veel te verleidelijk al die nieuwe collecties enzo. Rose, jij vroeg volgens mij hoe het met mijn werk zat.. Ik zit sinds gister in de ww. In overleg met de arts van het uwv moet ik weer proberen met werken. Ik voel me ook al stukken beter hoor qua duizeligheid enzo..dus op zich wil ik ook wel weer proberen om aan het werk te gaan. Maar goed, eerst maar eens een baan vinden..
suusje ja leuk gezellig! is voor mij maar 15 min. rijden of zo en heb nu toch geen verplichtingen. sam succes met solliciteren!
sam succes met solliciteren.. En Dylana lid van de bieb leuk (ik lees Luc af en toe al klein stukje voor al snapt ie er niks van haha) Suusje en hip gaan meeten leuk! zit beetje symptomen te googelen.. Maar Luc heeft best veel symptomen van een doorkomend tandje.. Al kan ik nog niet echt goed wat zien/voelen in zn mondje.. Hij zit continue met zn vingers in zn mond, bijt overal op wat ie te pakken krijgt. kwijlt veel. En nu ook dus die verhoging en rode wangetjes. ook wat huileriger en zeurderiger dan anders..
Suus, hier idd ook zo'n gele band. Voor een paar euro bij wibra, action oid. Norah vond dat prachtig! Kon ze lekker los spartelen zonder dat ze onder water kwam.
Nou 2 foto's speciaal voor Hip en Suusje. 1 van toen sven 3,5 maand was en we gingen zwemmen daarvoor waren we toen sven 9 weken was in centerparcs en daar hadden ze babyzwemmen is voordat het zwembad open gaat dus was wel leuk. Die andere is van afgelopen vrijdag van flits en fun doen ze een fotosesie en dan betaal je 5 euro en krijg je 1 13x18 foto en kan je er via een site nog een paar bestellen.
Leuke foto's Pooh. Echt een mannetje al zeg hoe hij daar zit Enne, iemand nog iets van Sasjuh gehoord??