Hey norah, hoe gaat het met het eten en de slaapjes van kleine norah? Hier is het zo: 7.00 broodje en fles 180/6 10.00 fruit in stukjes of fruit met yoghurt en bekertje water 12.00 broodje en fles 150/5 Slapen tot 14.00/14.30 Bekertje sap 16.30 warme hap, potje of vers in stukjes en yoghurt als hij in de ochtend niet gehad heeft 19.30 fles 180/6 en slapen. We zijn al over op 1 slaapje, wel ff wennen maar hij geeft het zelf zo aan.
Pooh.. leuke foto's van Sven. Het is en blijft een lekker ventje om te zien Mag je trots op zijn! Norah.. sasjuh reageert wel op andere topics op het forum en op facebook is ze ook gewoon actief. Vind het wel een beetje stom dat ze hier zo ineens weg blijft, zonder iets te zeggen..terwijl zij juist degene was die Marlijn zo aan ging vallen dat ze hier bijna nooit komt..
Tazzie.. misschien begint er al een tandje door te komen, maar dat je die nog niet ziet? Hip.. heb je vannacht weer zo vreemd gedroomd?
Thanks (Geeft mij de gelegenheid misschien weer eens wat te posten..) Ja ik weet het moet me er niks van aantrekken maar toch.. Vond het gewoon echt niet leuk!! Maar ik lees al die tijd wel nog steeds mee hoor.. ff heel snel... Suusje wat goed dat Keano al uit een bekertje drinkt en over op 1 slaapje! Knap hoor.. Maar zoals je al schrijft.. Ieder kindje geeft het zelf aan en heeft ook zijn/haar eigen tempo.. Ja toch? De rest had ik nog niet gelezen alleen van Samantha dus vandaar mijn snelle reactie
pooh super leuke foto's van sven, wat een charmeur zeg in dat stoeltje! sam ik droom al sinds ik utro gebruik veel en raar hahaha en nu ik zwanger ben nog erger, word vaak 2 of 3 x wakker 's nachts. maar heb gelukkig niet gedroomd dat ik een slechte moeder word. sasjuh had me een pb gestuurd om te feleiciteren ze heeft afstand genomen van dit topic ze voelde zich hier niet meer thuis. carly hoe is het bij jouw? suusje zo heej het is al een behoorlijk grote jongen schema wat je hebt he! ik reageer zo op je pb.. tazzie hoest met lucas? is er al een tandje in zicht? ik ben net bij de arbo geweest zoheej wat een hork! hij vond eigelijk dat ik over 2 weken weer moet gaan werken, langzaamaan beginnen... want de verstoorde werksituatie wordt er niet beter op als ik thuis zit. ik zeg, maar buiten de verstoorde werksituatie om voel ik me nog lang niet fit. zeker nu ik zwanger ben heb ik alleen maar angst dat het mis gaat. (bedenk me net dat die vent me niet eens heeft gefeliciteerd met de zwangerschap) uiteindelijk moest ik huilen en heeft hij het uitgesteld tot over 6 weken, dan zijn de eerste 12 weken voorbij. pfff moet er nog niet aan denken dat ik dan weer moet werken, opzich mis ik het werk en de collega's wel. weer eens ff een andere omgeving dan thuis enzo, maar ik weet zeker dat ik binnen een weer weer stress heb en terug bij af ben. er valt niet te praten met mijn baas. volgens de arbo moet ik dan maar meer moeite doen als mijn baas geen moeite doet. ja hallo! ik ben niet gek jetje! als mijn baas 6 weken lang niks van zich laat horen mij geen sterkte of beterschap wenst dan moet ik hem maar bellen, zeggen hoe het met me is en dan heeft hij de kans om me beterschap te wensen??? sorry maar das toch raar of niet? pffff ik krijg echt buikpijn van het idee dat ik daar straks weer sta en ik weet hoe hij is hij gaat me mega dwarsbomen tot ik ontslag ga nemen. (zo doet hij dat altijd als die van iemand af wil) bahh ben er echt kut aan!
Maar meid toch!! Ja je moet echt geluk hebben met de Arbo artsen.. Sommige denken super goed mee, andere zijn echte **kels.. Ik zou als ik jou was gewoon mijn poot stijf houden hoor, echt niet gaan werken! Maarja ik heb 'makkelijk lullen' zit in de WW namelijk.. Dus heb je niet echt wat aan.
Lieve Hip wat een L*L van ee nvent zeg! bah.. Maar zeker nog niet gaan werken hoor! Scheelt wel iets dat ie het nu heeft willen uitstellen.. Maar eigenlijk zou je m eens moeten vragen wat hij liever heeft. Nu iets langer thuis zitten en echt volledig herstellen of nu weer beginnen en straks met een enorme burn out thuis zitten.. DAn ben je nog verder van huis want dan kun je vaak wel rekenen op een hele lange hersteltijd! pooh leuke foto's van Sven! lekker mannetje is het toch om te zien! Marlijn gewoon blijven posten hoor (ook al was ik t toen wel wat met Sas eens dat het wel leuk is als je op iedereen eens reageert ipv alleen ff snel je eigen verhaaltje, maar ik vind alle dingen over alle kindjes uit ons groepje leuk om te lezen en je hoeft echt niet iedere x op iedereen te reageren. Doen wij ook niet altijd Juist leuk als je nu weer meer wil posten hier (en foto's spammen mag helemaal ) Nog geen tandje in zicht bij Lucas verder. Alleen die 2 hoektandjes boven waar bobbeltjes zitten maar die zitten er al heel lang. maar goed verder gisteravond en vanmorgen geen verhoging meer gehad. Verder is meneertje goed vrolijk haha.. Gister lekker appelhapje gegeten.. Sasjuh als je dit nog wel leest Jammer dat je je hier niet meer thuis voelt. Hoop dat je nog wel x mee komt kletsen hier hoor!
Aah hip.. wat balen die arbo! Maar als je ziek bent,, ben je gewoon ziek hoor. En anders zou ik het ( jaja heel slecht) gewoon op de zwangerschap gooien.. dat je gewoon ontzettend misselijk bent en moe enzo.. Jij kunt nu echt geen stress erbij gebruiken nu je zwanger bent! Wat apart dat Sasjuh haar hier niet meer thuis voelt.. Marlijn.. goed dat je toch hier alles volgt.. en je mag blijven posten van mij hoor Zit je al lang in de ww? Ik zit nu sinds maandag erin...
ja samantha weet je ik had het er net over met mijn vriend, de arbo maakt een probleemanalyse (ben benieuwd) en dat stuurt die naar mij en naar mijn baas. ik moet van hem contact opnemen met mijn baas, want mijn baas vind dat schijnbaar moeilijk dus moet ik maar de eerste stap zetten (BELACHELIJK) ik wacht ff af wat in de analyse staat en ik mail dan mijn baas dat ik bij de arbo ben geweest en over 6weken terug moet en er dan word gekeken hoe ik terugkeer op de werkvloer. en dan ligt het eraan hoe mijn baas met deze situatie omgaat, als hij niks doet en niet het innitiatief neemt om het uit te praten dan ga ik over een paar weken naar de huisarts en zeg ik dat ik alleen maar moet kotsen en niks meer binnen kan houden, als ik al eten ruik ga ik over mijn nek. (werk in een restaurant dus continu etenslucht hihi) dan zal ik mss medicijnen krijgen die ik dan aan de arbo kan laten zien en hopelijk zegt de ha dat ik veel rust moet pakken. van de andere kant hoop ik eigelijk dat mijn baas zich weer normaal gaat gedragen en ik een paar uurtjes per week kan werken straks, thuiszitten word ik ook een beetje moe. en dan ga ik als ik bevallen ben opzoek naar iets nieuws.
Hoi Marlijn! Bekertje is noodgedwongen haha. Hij snapt echt niks van een tuitbeker en een rietjesbeker. Hij vind het alleen leuk om ermee te gooien. Hip, het zit je niet mee! Inderdaad, gewoon zeggen dat je zo vreselijk misselijk word van etenswaar . Heel raar dat jij de eerste stappen moet zetten voor contact. Hij jouw werkgever, hij mag best een beetje zijn goede wil tonen. Je d oet het tenslotte niet expres en hebt goede redenen om thuis te zijn. Tazzie, hier maandenlang af en aan symptomen van doorkomende tandjes gehad. Pas met 9 maanden de eerste twee ondertandjes en nu komen er gelijk vier boven door. Kan dus heel lang duren voordat er daadwerkelijk wat gebeurd in die kaakjes.
Nou hip, Ik zou ook gewoon tegen die tijd zeggen dat je niet goed voelt En daarbij zijn zwangeren beschermt Waar maakt die lul zich zorgen om Uwv betaald jou ziekte geld niet je baas En anders een andere bedrijfsarts vragen Want wat jou baas doet is echt niet normaal En stress is ook niet goed voor die kleintjes
Idd Hip.. gewoon zeggen dat je heel misselijk word van de lucht van etenswaren. Misschien is het zelfs tegen die tijd wel zo haha.. Ik vind het echt vaag hoor dat JIJ contact moet opnemen. Na de zwangerschap mooi op zoek naar een andere baan meid! Zoo.. ik zal pannenkoeken bakken Lang geleden.. zin in!!
@Tazzie; goed dat je je mening zegt hoor, iedereen mag zeggen wat hij wil maar ja ik vond het van Sasjuh gewoon niet zo leuk.. Ben een beetje een watje in die dingen Maaruh foto's spammen moet wel lukken! En het is soms gewoon ff wat meer werk om goed te kijken wie wat ook al weer schreef.. Ach ja toch plenty of time... @Suusje; oke noodgedwongen dus een bekertje .. Tja gooien ermee is natuurlijk wel veeel leuker! Hier snapt Jesse nog niks van een bekertje.. Jou boy is trouwens zoiezo een snelle jelle of niet? Of ja, Jesse is gewoon een sloompie... @Samantha; ik zit nu al sinds 10 mei in de WW en het is knap K*t...:x Ze willen op het moment alleen maar vakantie werkers dus dan niks.. Werk ligt echt niet voor het oprapen.. En dan heb ik niet eens veel eisen! Wil gewoon in een leuke winkel staan.. Voor 28 uurtjes.. Tja we blijven hoop houden.. Oke en nu ff een foto
@tazzie: hoe gaat het nu met lucas? Nienke haar kamertje is ook constant 24 graden, krijg het niet koeler. Toen Nienke haar eerste twee tandjes kreeg had ze twee weken ervoor alle symptomen en duurde het dus twee weken voor ze doorkwamen, precies op dezelfde leeftijd als Lucas, dus wie weet! @sam: Gelukkig is er niets gebeurd, maar kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Je zou jezelf nooit vergeven als er wel wat was gebeurd. Ik zou denk ik dezelfde reactie als jij hebben gehad! @suusje: Ik ga vaak lekker zwemmen met Nienke, gisteren nog zelfs. Meestal houd ik ze lekker vast, lekker door het water lopen kan ze goed spetteren op het water. Maar ik heb ook zon band waar ze in kan zitten en dat gaat heel goed. Enige nadeel vind ik dat dat bovenlijfje en armpjes altijd boven water zijn (ben ik bang dat ze het een beetje koud krijgt). Dus dan gooi ik wat water over haar heen . Moet wel zeggen dat ik 1 keer ben uitgegleden in het water en ben daar erg van geschrokken. Toen moest ik heel snel reageren en mijn eerste reactie was ik trek haar mee onder water en samen naar boven, want als je loslaat ben je ze kwijt. Pff, ben blij dat ik dat instinct op dat moment zo had! @hip: ik vind het heerlijk om te lezen dat je zo vrolijk bent, haha! Leuk hoor om zo lekker te kijken naar al die spulletjes! Hoe voel je je? wat een rare vent zeg die arboarts. Een beetje begrip zou wel mogen zeg. Fijn dat je over 6 weken verder kijkt. Het is echt niet tof om voor zon baas te werken die er niet voor je is. Want het werkt twee kanten op in een goede relatie tussen werkgever en werknemer. En ik vind niet dat jij de eerst stap moet zetten zeg, pff! @troet: Hip haar werkgever krijgt volgens mij alleen haar loon doorbetaalt als zij in de ziektewet zit vanwege een zwangerschap maar zij zat al voor haar zwangerschap in de ziektewet. @pooh: wat een leuke fotos! @sasjuh: jammer dat je je niet meer thuis voelt in dit topic . Wat mij betreft zou ik het leuk vinden als je hier weer komt kletsen. @marlijn; ben je werkzoekende? Zijn er wat vacatures in de branche wat je wilt? Wat een leuke foto zeg! Morgen weer werken en zaterdag gaan we iets leuks doen met zijn drietjes. Ik koester de momenten met ons drietjes heel erg, vind dat heerlijk!
Nee joh Marlijn, Keano is geen hele snelle hoor. Kindjes doen alles op hun eigen tempo! Bij Keano is het best lastig met zelf eten dat hij maar twee tandjes heeft. Waarom vind je Jesse een sloompie eigenlijk? Wat een ontzettend schattig koppie heeft ie!!
JBG Lastgi he dat je het kamertje niet koeler kan krijgen In de nacht met t raam op kiepstand (of wagenwijd los met wel het gordijn ervoor) wil het nog wel afkoelen tot hooguit 22 graden.. En volgende week wordt het weer warmer dus dan zal de temp ook wel weer lekker omhoog schieten Verder gaat het goed met Lucas hij had vandaag verder normale temp (wel rode wangetjes steeds) en hij kauwt enorm op zn vingers.. (of de onze en mijn neus is ook favoriet om in te bijten haha)
Wat een schatje zeg Marlijn!! Balen dat er niet echt vacatures zijn. Ik zit sinds april in de ziektewet en nu dus sinds maandag in de WW. Maar net wat je zegt.. er staan alleen maar vacatures voor vakantiekrachten. Heel jammer! JBG.. fijn he, die momenten met z'n 3en. Ik heb dat ook heel erg. Door de weeks toch alleen met Dylana. Rick komt dan 18.00 thuis.. eten we met ons 3en en dan om 19.00 krijgt Dylana de laatste fles al en gaat ze op bed. Dus dan ziet hij haar niet zo lang. Ik vind het weekends echt zo fijn dan om ff wat leuks te doen. Veel plezier zaterdag!
Effe kort een reactie: Hip vervelend dat het gesprek zo is tegen gevallen. Maar weet dat de arbo je niks kan dwingen helemaal niet als je zwanger bent. En wat troetjuh ook zegt uwv doet de betaling en niet je baas. Mocht het wel een probleem blijven dan kun je dit inderdaad oppakken met je huisart maar ik zou wel gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je niet tegen de stress kunt. En gezondheid gaat boven alles vooral als je zwanger bent. Ik schrik er wel een beetje van dat jij en een aantal andere het advies geven om tegen je huisarts te zeggen dat je misselijk bent en hoopt zo medicijnen te krijgen enz. terwijl je het niet nodig hebt.(hopelijk blijft dat ook zo) Allereerst maak je er misbruik van en daarnaast merk ik dat het mij ook wel raakt. Het is namelijk geen pretje als je echt misselijk bent en medicijnen moet slikken en er alles aan moet doen om niet opgenomen te worden. En het psychische gedeelte wat er bijkomt nog maar achterwegen te laten. Het verbaast mij hoe jullie hierover denken/praten. Vanuit mijn werk houd ik mij bezig met o.a. re-intergratie trajecten en mijn advies is wees eerlijk! en weet dat je huisarts altijd achter je staat (juist omdat je zwanger bent). GEzondheid van een zwangervrouw gaat boven alles. Natuurlijk is het niet erg om dingen aan te dikken maar ga geen dingen verzinnen die er niet zijn. En pas ook op met wat je op internet zet, mocht iemand je toch herkennen. (dit is mijn advies)
Rose.. het was absoluut niet mijn bedoeling om jou hiermee te kwetsen! Sorry als dit zo is overgekomen. Ik vind het heel erg dat jij zo misselijk bent geweest in je zwangerschap! Natuurlijk is het ook niet netjes om dingen te verzinnen die er niet zijn.. Alleen uit ervaring heb ik gemerkt dat het soms echt niet anders kan. Als zwangere ben je inderdaad wel meer beschermd. Dat klopt.. maar ik denk niet dat zo'n arbo genoegen gaat nemen met: Ja ik kan niet werken, want mijn baas bezorgt mij stress. Dan gaan ze toch zeggen.. jaa maar op elke werkplek is stress.. En ik denk als Hip een wat fijnere werkgever had gehad, die wel wat meer interesse in haar toonde ze ook nooit zoiets zou verzinnen. Maar die baas van haar zal toch niet veranderen.. en de sfeer op haar werk is niet echt bevorderlijk voor een zwangere vrouw ( stress, drukte ) Dus ja, dan moet je aan jezelf denken.. en als het niet op een gewone, eerlijke manier kan.. dan had ik het allemaal iets aangedikt ja.. Nogmaals, sorry als ik je hiermee heb gekwetst.. dat was echt niet mijn bedoeling.