Rose ook van mij een sorry was niet de bedoeling je hiermee te kwetsen. Maar ik ga mee met Samantha qua werkgever enzo. Moet zeggen dat ik zelf wel ervaren hebdat werkgevers niet even makkelijk zijn met zwangere vrouwen. En dat je daninderdaad sneller geneigd bent om dingenwataan te dikken. Howel,ze bij mijn soortwerk absoluut niet mogen klagendaar ik het in principe tot einde toe volgehouden heb.
Rose, ik bedoel er niet mee dat ze medicijnen moet halen maar dat ze niet hoeft te werken omdat ze misselijk word van de lucht van etenswaar. Ik heb nooit gezegd dat ze net als jij moet doen. Ik snap dat je het persoonlijk opvat. Maar elke zwangere is misselijk in het begin dus het is makkelijk voor hip om dat aan te geven zodat ze niet hoeft te gaan werken. Sorry als het anders is overgekomen op jou en het is nooit mijn bedoeling om jou pijn te doen hiermee.
rose sorry meid het was echt niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten. en het was ook zeker niet mijn bedoeling om met extreme misselijkheid te spotten. ik zag gewoon ff geen andere uitweg, als mijn werkgever zo blijft doen en de arbo-arts gewoon doodleuk zegt je hoeft niet fit te zijn om te werken dan kan zo ook gewoon hoor. tuurlijk wil ik niet liegen, maar met eerlijkheid bereikte ik niks, ik had gister mijn hele verhaal gedaan en uitgelegd waarom ik thuis zit en dat is dus niet omdat mijn werkgever zo doet maar door alles wat ik mee heb gemaakt in korte tijd, en daarbij zorgt de situatie op het werk ervoor dat ik nog meer stress heb en dat kan ik er NU niet bij hebben. het enige wat de arbo arts gehoord heeft is dat er een verstoorde werkrelatie is en de rest vergeet die maar voor het gemak. hij heeft niet eens aan mij gevraagd hoe het nu met me is!!! het enige wat hij zei was een verstoorde werksituatie los je niet op met thuis op de bank zitten en hoe vaak ik ook zei dat ik niet daarom thuis op de bank zit, maar ik thuis zit omdat ik er doorheen zit door alles wat er gebeurt is de afgelopen tijd en daar de werksituatie nu niet bij kan gebruiken. was het eniger wat hij zei je hoeft toch ook niet fit te zijn om te werken! hij wou dat ik over 2 weken weer aaan de slag ging en omdat ik toen begon te huilen en hem uitlegde dat ik dat echt nog niet kon en geen stress kan gebruiken nu de eerste 12 weken van mijn zwangerschap heeft hij het uitgesteld tot over 6 weken. er viel verder niet te praten met die man! en wat jij zegt dat een arbo je niet kan dwingen ja dat wist ik niet. ik was in de veronderstelling dat wat de arbo zegt jij moet doen. ben er gister de hele dag kut aan geweest, heb me vanacht gewoon in slaap gehuilt omdat ik zo boos as op de arbo en bij het idee dat ik over 6 weken dus weer moet werken. begrijp me niet verkeerd ik heb geen moeite met werken ik heb altijd hard gewerkt ziek of niet ging altijd door en meestal met plezier, maar ik ben er nu gewoon echt nog niet aantoe. vandaar dat ik dus zei dat als het op de eerlijke manier het niet lukt ik maar verzin dat ik erg misselijk ben, niet om er mee te spotten of zo. en wat jbg ook al zei het uwv vergoedt niks, ik zit niet thuis ivm een zwangerschap dat ik nu toevallig zwanger ben heeft er verder niks mee te maken. dus de kosten zijn wel voor mijn baas, nu de eerste 6 weken voorbij zijn zijn de kosten voor de verzekering van mijn baas en die willen dat je zosnel mogelijk weer gaat werken zodat hun niet te veel hoeven uit te keren. maargoed nu kreeg ik dus vandaag de "probleemanalyse" binnen en daar staat dus niks in van wat die vent gister allemaal tegen mij zei. er staat in dat ik thuiszit omdat ik beperkingen hebt ten aanzien van mijn concentratie en energieniveau en daarom momenteel arbeidsongeschikt ben voor mijn werk. en dat er nog geen mogelijkheden zijn om het werk gedeeltelijk te hervatten. over 6 weken een vervolg afspraak en mogelijk dat ik daarna mijn werk gedeeltelijk kan hervatten. er staat nog bij dat het contact tussen werkgever en werknemer moeizaam verloopt en aangeraden word het contact te behouden. klinkt al een stuk vriendelijk dan hoe die man gister tegen mij deed gelukkig. en dit stelt me dan ook wel weer gerust.
Hip.. dat komt inderdaad wat vriendelijker over. Wat naar dat je je zelf in slaap hebt moeten huilen Nu gewoon even niet meer aan denken! En over 6 weken zien we wel weer.. hoe gaat het verder met je?
Hip zo die probleemanalyse komt een stukje vriendelijker over inderdaad.. Wel rot dat je je er zo kl*te door voelde dat je jezelf in slaap hebt gehuild. Sam wat een schatje zo <3 grrr ik moest vanmiddag werken en toen werd natuurlijk net mn pakketje aangeboden Nu moet ik tot morgen wachten voor die luiertas.. (en morgen net afgesproken om met sm (jeuujj ) 's ochtends even te gaan kijken voor nieuwe bekleding voor onze kinderstoel. en volgens t papiertje komen ze ergens tussen 9 en 12 en Mike moet sv ff helpen laminaat leggen morgenochtend.. grrrr ik wil mijn tas
Sam wat een leuke foto van je meisje! tazzie kun je geen briefje ophangen dat ze het bij de buren afgeven? of met sm afspreken dat jullie later gaan? ik voel me nu wel weer goed gelukkig, ben af en toe wel echt moe zeg! doe ook bijna elke dag een dutje aan het eind van de middag..tja als ik toch thuis zit waarom niet. ben met vlagen misselijk, maar dat wiszeld per dag. heb wel dat ik elke dag echt moet kokhalzen met tandenpoetsen, niet van de smaak maar het gevoel zeketr met uitspoelen blehhh hoop dat het bij kokhalzen blijft want zou shit zijn als ik iedere x moet overgeven na het tandenpoetsen. net bij de bieb geweest ze hadden maar 1 boek over 2lingen en 1 dvd...verder nog de zwangerschapsbijbel gehaald en een boek met foto's enzo over de ontwikkeling van de baby in je buik.
Wij beginnen helaas nog wel om 5.30-6.00 5.30 fles 180 cc ( die moet dus echt eens afgebouwd zijn maar helaas) 8.00 bord pap van opvolgmelk en granen 9.00-11.00 slapen 12.00 boterham en fles 120 cc 15.00 fruit en diksap 15.00-17.00 slapen 18.00 warm eten met yoghurt 20.30 fles 120 cc ( ook die moet afgebouwd worden) Ze slaapt zeker nog 2x maar ja, logisch als ze al om 5.30 wakker is natuurlijk. Verder rekken we de tijd wel tot 20.30 anders is ze namelijk nog eerder wakker. Zucht... Maar iig komt ze niet meer 's nachts, meestal dan.. Verder gaat 't hier wel lekker. Norah is echt lekker aan het scharrelen overal. Echt alles wordt ontdekt. Gisteren beet ze ineens in m'n teen toen ze onder de tafel kroop. Bedankt schat Wat ik erg leuk vind is dat ze echt dingen mee begrijp. Werkt mee met aan en uitkleden. Strekt haar armpjes naar me uit en komt ook echt bewust naar me toe. Verder gaat ze al wel weer staan. Soms om handen en voeten en dan haar kont omhoog, prachtig. Ze vind het ook erg leuk om zelf te gaan verstoppen en dan stiekem om een hoekje te kijken en zelf kiekeboe te doen. Marlijn: Wat een schatje die Jesse!! En ook Dylana zo lief! Leuke kleertjes heeft ze aan! En ze is gek op schommelen! Hoe harder hoe beter
Haha norah.. wat leuk hoe ze daar in de schommel zit Vervelend dat Norah zo vroeg komt 'sochtends..maar gelukkig niet meer in de nacht. Tazzie.. kun je geen briefje ophangen idd..dat ze het bij de buren afgeven ofzo? Hip.. toch fijn dat je wel zwangerschapskwaaltjs hebt Ondanks dat ze natuurlijk niet echt fijn zijn haha.. hopelijk hoef je niet steeds over te geven na het tandenpoetsen.
Norah wat een lekker ontdeugend koppie heeft ze toch! Sam en Hip ja dat is wel een idee om een briefje op te hangen.. Maar hoorde ook al dat mike al om 8 uur met zn pa afgesproken had... beetje heul vroeg meestal is de zaterdagmorgen zo'n ochtend dat Lucas eens een xtje uitslaapt tot 7 uur/half 8. Dat wordt dus al lastig met zn fles.. Zat ook al te denken met sm later af te spreken in de stad (dan wandel ik er gewoon heen) of dat ze eerst hierheen komt en we samen naar de stad lopen (al denk ik dat ze het te ver lopen vind ) Mike zei al dan laat je je ophalen door haar (maar ja stad is nog geen 20 minuutjes wandelen en ik loop dan liever dan dat ik Lucas steeds in de maxicosi moet doen. Bovendien vind ik het nog niet fijn dat een ander dan mike of ik met de auto rijdt met Lucas (ja ik weet het ik ben een zeiktr*t daarin maar als ik sm nu laat rijden gaat ze dat ook als vrijbrief opvatten om op de oppasdag met Lucas op pad te gaan met de auto en dat vind ik niet echt nodig. Ze wandelt maar met de kinderwagen naar de winkel (doet ze nu altijd al) en dat vind ik genoeg nog even. Luc heeft gewoon veel rust en regelmaat nodig anders kan ie zoooo zwaar chagrijnig worden. En ik ben gewoon veel te bang dat ze een ongeluk krijgt, zeker sv want die rijdt altijd te hard )
Nou dan zou ik lekker lopend gaan Tazzie. Als jij niet wilt dat zij in de auto weggaat met Lucas.. dan gebeurt dat gewoon niet. En daar ben je geen zeikerd in hoor.. je bent gewoon beschermend tegenover hem. Heb ik ook met Dylana hoor
mike vind me te beschermend maar ik zei ook al tegen hem, als alles anders was gegaan en sm zich niet zo had lopen opdringen in de zwangerschap dan was t allemaal ook anders. maar t nadeel morgen is wel dat ik ook nog naar so hun huis toe moet.. En als ik dat moet lopen ben ik wel zeker een uur onderweg vanaf mijn huis. En dan is t natuurlijk wel beetje stom als ik zeg dat ik niet met de auto mee wil. Of dat mike speciaal terug moet komen om mij en lucas op te halen.
Jeejjj luiertas is binnen.. zal zo foto maken... ben nu ff snel via de tablet. Lig nogin bed beetje doorwaakte nacht gehad. Tig x eruit gemoeten omdat Lucas onrustig lag te huilen en zn laken en dekentje elke x van zich af had getrapt..
Oh wat leuk tazzie!! ben benieuwd naar de foto. veel plezier/succes met je smams in de stad. Kun je niet zelf rijden? dan ben je van het probleem af. ik heb eigelijk een gek vraagje maar sinds ik zwanger ben word ik elke morgen wakker met een beetje keelpijn, als ik eenmaal op ben en wat heb gedronken enzo dan is het weg. kan dit een zwangerschapskwaaltje zijn? of ben ik gewoon een beetje gek hihihi
Mike heeft onze auto mee naar zn ouders. Hij heeft pieperdienst van de brandweer en hij vertikt het om dan de auto van zn ouders mee te nemen. (Terwijl hij dat van hun best mag) dus dan moeten we al met auto van hun.. ( terwijl dat een klein autootje is enwij een station hebben wat veel makkelijker is met de kinderwagen... aangezien ik dan ook de bak mee wil nemen haha.. maarga zona flesje van half 11 wandelen naar mn so tis droog dus.. mike zei al anders laat je lucas daar lekker inbedje slapen dan let hij op enkunnen sm en ik ff snel heen en weer.. Ik herken t nie als kwaaltje maar iedereen isanders he en kanandere kwaaltjes hebben..
Hip, ik had ook een periode elke ochtend keelpijn. Dat was maagzuur wat 's nacht omhoog kwam. Ik had er medicijnen voor gekregen omdat de keelpijn steeds erger werd. Norah, mooi schema hoor. Wie weet slaapt ze over een tijdje wat langer uit. Zodra het in de ochtend wat later licht word misschien? Ik herken veel van de dingen die Norah doet. Keano helpt ook met aankleden, armen naar je uitstrekken, speeltjes aangeven, mij brood voeren vind hij ook heel leuk, steeds staan in de box. Hij snapt af en toe ook hoe hij uit zichzelf moet gaan zitten. Zwaaien doet hij ook steeds vaker. Wat heeft Norah veel tanden al!! Sam, wat een lieve foto van dylana!
@taz: ben benieuwd wanneer de tandjes doorzetten, gezien alle symptomen! Zag een foto op FB van de tas, hij is gaaf geworden! @hip: probeer je werk nu los te laten en denk nu aan hetgeen het belangrijkste is, jij en je wondertjes die in je buik groeien! Het is fijn dat de arbo zon brief heeft gestuurd, dat stelt jouw ook meer gerust! @sam: wat is dylana toch een schatje, leuke foto! @norah: wat leuk dat ze al die dingetjes al doet (op tenen bijten na !) Zo mooi om te lezen wat ons nog te wachten staat, het eerste jaar is zo vol veranderingen! Vandaag naar een heel leuk park in rdam geweest, was zo leuk! Ze heeft voor het eerst geschommeld, vond ze geweldig! En we hebben lekker gepicknickt, was echt leuk. Allemaal fotos gemaakt, wandelen tussen de diertjes, was een geslaagde middag! Morgen lekker een rustig dagje voor de boeg, het word warm dus lekker relaxt. Fijn weekend allemaal!
Marlijn, wat een leuk ventje is ie geworden. Sam, jullie knappe meiske groeit ook hard zeg ze is wel enorm vrolijk he? Norah, lekker aan de schommel leuk wel een stoere meid dus dat het niet wild genoeg kan. Tazzie, je bent idd beschermend maar dat geeft toch niet als je het langzaam aan los laat dan komt dat vanzelf goed en kan het vrtrouwen weer groeien. Hip, balen dat je je zo rot voelde van de arbo arts maar gelukkig viel het uiteindelijk toch mee. Rose, snap je helemaal maar ze bedoelden het niet zo dat is dus gewoon de wanhoop die je met zo'n vervelende werkgever krijgt en dan voel je t soms alsof je geen andere keus hebt. Wij hebben nu een weekje vakantie dus lekker van het weer genieten leuke dingen doen en uitrusten.
Tazzie.. zag de tas op facebook. Mooi hoor! Is het nog allemaal gelukt met schoonmoeder enzo? Hoe is het nu met Lucas? Wat vervelend dat hij zo vaak wakker was vannacht. JBG.. wat een leuke dag hebben jullie gehad. Heerlijk he?Zo'n dagje met je gezinnetje.. Ik word er soms nog emotioneel van als ik Rick met Dylana samen zie spelen.. Pooh.. Meestal is Dylana wel vrolijk ja.. maar dan moet ik wel in de buurt zijn. Ze kan nog steeds niet echt goed haarzelf vermaken. Troetjuh.. dankjee Ik heb vandaag alvast een verjaardagscadeau gekregen van Rick. Een mamafiets! Zo blij mee!! Nu nog een stoeltje.. en dan wachten totdat Dylana goed genoeg kan zitten zodat we samen kunnen fietsen. Ik ga maandag een afspraak maken voor Dylana bij de huisarts. Ze is de hele dag alweer aan het kreunen.. en nog steeds zoveel pijn bij haar ontlasting Ook ademt ze soms ineens heel snel.. Ik wou al naar de huisartsenpost.. maar ondanks die dingen is ze verder heel vrolijk vandaag.. dus zul je dan zien dat ze daar ook gewoon vrolijk is en dan denken die mensen ook van..wat doen jullie hier :S