Wij hebben ook eens een pop mee moeten nemen en toen ging de theorieles over babymassage Bij ons is het er altijd na. Gaat M. ook mee? Pooh fijn dat alles goed was. Succes met het suikerprikken! Suusje dat is balen van je computer. Fijn dat je 1e werkdag mee is gevallen. Succes met het zoeken van een nieuwe uitdaging! Samantha hoe gaat het nu, goed kunnen slapen? Lijkt me pijnlijk die voor/indalingsweeen. Maar de uitgerekende datum komt steeds dichterbij! Anita lief dat je even langskomt! Jij ook een geweldig nieuwjaar gewenst, dat dit maar jullie jaar mag worden. Hip succes vandaag bij de gyn, ben benieuwd!
@troet: ze krijgt infacol voor de krampjes! @suusje: fijn dat je werkdag is meegevallen. Hopelijk kom je gauw een leuke baan tegen! @pooh: moet je geen dagcurve laten prikken in het ziekenhuis? Hoop voor je dat het geen suiker is, weet uit ervaring dat dat niet leuk is! Fijn dat verder wel alles goed was bij de vlos. @tazzie: werkze vandaag! Ben maar vroeg uit mijn bed gekomen vandaag. Nienke slaapt alleen na de ochtend voeding goed door, de rest van de dag af en toe een uurtje ofzo. Dus als ik wat gedaan wil krijgen, moet het nu maar. Ga zo eerst is beginnen met die kerstboom want die moet de deur uit! Dan misschien is even wassen etc. Fijne dag allemaal.
Hoi meiden, De feestdagen zit er weer op en het gewone ritme kan weer opgepakt worden. Moet zeggen dat ik daar nu meer van ben sinds ik zwanger ben. Al die drukte was voor mij dit jaar niet heel erg groot succes. Hopelijk nu weer de rust waardoor ik mij ook weer beter voel. @saxia ik volg je op de voet, ben erg benieuwd wat jullie gaan krijgen! heb je je netbroekjes nog op tijd gekregen? @sasjuh zag je buik nog langskomen, die ziet er echt mooi uit! @sam bij jou begint het begin proces ook op gang te komen. Spannend meid. Hopelijk heb je er nu minder last van aangezien de kleine aan het dalen is? @suusje fijn dat je eerste werdag is meegevallen. en groot gelijk dat je verder aan het kijken bent! ik hoop voor je dat je gauw wat anders gaat vinden @hip meid, wat heb jij een rot periode. Vandaag weer naar de gyn, ik hoop zo dat jullie gewoon doorkunnen gaan en niet hoeven te wachten. En ik kan mij goed voorstellen dat werk nu vooral niet op de eerste plaatst komt. en die stagiaire misschien maar even goed aanpakken @jbg succes met je boom aftuigen. Hopelijk krijg je genoeg tijd om het te doen, voordat nieke zich laat horen @pooh hoe was de rondleiding in het ziekenhuis? weet jij al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen. Wij twijfelen nog erg. Hoewel eigenlijk alleen ik. Vriend wil ziekenhuis. @tazz nog gefeliciteerd met je verjaardag. en veel plezier vanavond! Hier gaat het verder met ups en downs. Merk dat als ik te veel doe dat ik mij meer slecht ga voelen. Ben sinds vorige week ook weer wat gaan werken en ben nog erg zoekende. Het is wel fijn om weer wat te doen/iets te kunnen betekenen. Nu alleen nog mijn balans vinden. Maandag gaan we lekker een dagje naar de sauna. Ben erg benieuwd hoe mij dat gaat bevallen nu ik zwanger ben. Gelukkig is mijn buik nog niet heel groot dus hoop op niet te veel bekijks Iemand van jullie ook wel eens naar de sauna geweest tijdens zwangerschap? zo ja, waar moest je rekening mee houden? Ik geloof dat je niet overal in mag, maar moet dat nog even uitzoeken. ik ga nu gauw een paar uurtjes naar mijn werk. fijne dag!
Goedemorgen! Tazzie.. jij hebt een drukke dag vandaag! Denk je wel goed om jezelf? Niet teveel doen hoor.. je bent wel 25 week zwanger! Veel plezier bij zwanger en fit vanavond! ff lekker ontspannen.. Sasjuh.. lekker dagje vrij vandaag! Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Sliep wel wat laat..maar was ook al vanaf 4 uur vorige nacht wakker natuurlijk.. ben vannacht geen 1 keer wakker geweest Heerlijk Ook geen last meer van de buikkrampen! Heb jij verder alles al in huis voor de kleine? Suusje.. wat balen van je computer zeg! Gelukkig heeft Keano geen last gehad van het vuurwerk! JBG.. neemt het er van op de vroege morgen! Heeft je man al een bijbaantje voor zijn boete? Rose.. heerlijk een dagje sauna in het vooruitzicht. Ik heb geen idee wat je wel of niet mag tijdens de zwangerschap.. Hopelijk vind je gauw de balans, zodat je je de rest van de zwangerschap beter voelt! Hip.. succes vandaag bij de Gyn.. ben heel benieuwd wat hij zegt en wat er nu gaat gebeuren.. hopelijk mag je gelijk weer door! Saxia.. nog niks aan de hand bij jou?? Zo.. volgens mij wel zo'n beetje op iedereen gereageerd. Wij hebben gisteravond het kraambed in de kamer gezet. Vandaag 37 weken zwanger..mocht het nu gebeuren en we zijn te laat voor het ziekenhuis, dan kan ik ook nog thuis bevallen haha.. Ik zal me ff klaar gaan maken.. zo meteen komt een vriendin langs op de thee. Gezellig Fijne dag iedereen!
Sam ja volgens mij hebben we alles wel in huis.. Twijfel alleen nog over of we genoeg lakentjes, moltons enz. hebben. Maar vanmiddag komt de kraamzorg dus dan kunnen we het nog navragen 37 weken alweer, nu mag je officieel ook thuis bevallen toch? Wordt weer een spannende tijd met jou en Saxia, 2 beebjes er bij binnenkort
Volgens mij moet je overal 2 van hebben.. 2 lakentjes, 2 dekens..enz. En anders heb je dat ook zo erbij gekocht Ja idd.. gaat echt snel..heb er nu wel heel veel zin in.. Verlang zo naar ons meisje in mijn armen.. maja nog even geduld
Ik heb het ook hoor, geniet heel erg van het zwanger zijn, mn buik, dat speciale gevoel maar wordt nu toch ook wel erg nieuwsgierig naar dat kleine meisje in mn buik! Als ik dan al die kleertjes zie kan ik gewoon niet wachten tot ik haar dat straks aan kan doen. Mooie tijd komt er aan!
LOL ik moet ook niet zeggen dat het goed gaat hiero Vannacht weer tot half 5 beneden gezeten.... Ik had ook eerst inflacol, maar vind de vsm beter werken Tegen de krampjes (inflacol, kan je wel goed van boeren en gas kwijt Maar werkt geloof ik niet echt tegen de krampjes) was me verteld Geef nu afetoe ook inflacol als hij nie goed boert...
Hello ladies, Alles nog rustig hier hoor. Gister kwam de nieuwe auto en een collega van mijn man heeft de andere auto naar hier gereden. Moest dus gastvrouw spelen, want bleef lekker eten. Dus ik boodschappen doen, appeltaart gemaakt en gekookt en zo. Wel de hele dag een strakke buik gehad. Was blij dat ik in mijn bedje lag. Toen 2 keer eruit om te plassen, maar vanochtend lekker blijven liggen. Dus Sam vanavond ben jij aan de beurt en dan slaap ik even door zonder buikgedoe goed??? Ik ga straks maar eens bij daglicht kijken naar de auto. Moet dan echt op het kenteken afgaan, omdat ik mijn eigen auto niet ken. Best raar. Pooh hoe vaak moet je dan bloed gaan prikken? En waarom denken ze dat er misschien een ontregeling is in je suiker? Tazzie loop je jezelf niet voorbij meid. Ook bij jou gaan de weken/maanden tellen, dus pas je tempo aan. Ha Anita leuk dat je weer even een krabbel gaf. Helemaal prima. Suusje wat kunnen computers toch ondingen zijn he. Grrrrrr. Gelukkig viel het werken mee, maar het lijkt mij ook wel pittig dat de dagen dan zo lang worden. Heb je al een idee van een andere richting qua baan? JBG lekker aan de poets. Moet hier ook aan de keuken beginnen. Bleh geen zin. Heeft je man berouw na zijn overtreding? Krantenwijkje tijdelijk? Rose alles nog rustig hoor. op de netbroekjes staat een levertijd van 3 werkdagen, dus als het meezit zaterdag of anders begin volgende week in huis. We zien wel. Waar twijfel je aan qua bevallen thuis of in het ziekenhuis? Hier op zwangerschapspagina staan tips m.b.t. saunabezoek. `Ze staan bij de bovenste balk onder de button zwangerschap en dan even op de verschillende pagina's zoeken tot je het kopje over de sauna hebt gevonden. Ik ben er zelf niet van dus ik kan je geen raad geven. Norah bedankt voor de tip. heb al 2 pakken staan, dus die eerst maar eens opmaken denk ik. Zijn jullie ook zo benieuwd naar Hip haar belevenissen?
Dankjewel voor de tip Norah! Saxia.. hoe is de nieuwe auto? Kun je overdag nog wat extra rusten? zodat je wel iets uitgerust bent voor de bevalling? Manlief gaat vanmiddag bij een andere auto kijken.. moeten dan wel wat bijbetalen, maar dan kunnen we wel onze eigen auto inleveren.. spannend dus.. hopelijk is dat wat! Troetjuh.. niet meer te snel zeggen dus dat het de goede kant op gaat haha
dames geduld hahahaha ik moet om 16.00u bij de gyn zijn en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het wel es uit kan lopen zo later op de dag dus rond half 6 ga ik denk ik hier een berichtje plaatsen. ik ga me nu snel ff douchen want heb om 15.00u een afspraak bij de acupunctuur. word ik wel lekker rustig van dat scheelt weer in de wachtkamer bij de gyn want ben wel een beetje zenuwachtig hoor...ik hooop echt dat we gewoon doorkunnen. nou allemaal fingers crossed please... tot straks..
Ik laat jullie nog ff in spanning had me schijnbaar vergist in de tijd( of de assistente had zich vergist) heb om 16.40 een afspraak... tot straks. xx
Hier vanmorgen na cb geweest Joey doet het erg goed Hij woog nu 4085 en was 53,5 cm hij zag er goed uit vond ze Mag nu langzaam voeding ophogen ze zei dat hij dat zelf wel zou aangeven (al Zen flessen leeg drinken) Verder moest ik nog even door gaan met de medicijnen En binnen kort proberen af te bouwen... Vanmiddag effe na ah geweest heerlijk die 1+1 aanbiedingen haha Kleine man ligt nu lekker te slapen, en ik ga ook effe rusten
Oja jbg al een fles geprobeerd met meer voeding? Ging dat goed? Hier is trouwens ook elke maandag en vrijdag inloop spreek uur van cb Miss bij jou ook? Mag je gewoon langs komen voor al je vragen te stellen En te wegen en meten enzo
Haha Troetjuh, hier ook vanmiddag ingeslagen bij de AH Vooral de wereldgerechten van Knorr en pickwick thee enzo. Echt wel relaxt die hamsterweken. Fijn dat Joey het zo goed doet. Voel je je nu ook wat zekerder? Hier hebben we weer even een mindere periode. Norah komt ineens weer 2x per nacht. Zó frustrerend, want het ging juist zo goed! Vaak sliep ze tot half 6. Ook gaat slapen heel slecht. Vandaag hebben we dit aangeschaft: Safe to sleep :Home - Safe T Sleep ( Daar ligt ze dan gewoon ingebakerd in) En dat gaat echt een stuk beter. Zo kan ze haar hele bed niet meer door. Ze had echt de striemen op haar hoofd staan omdat ze tegen de spijlen drukte en geregeld zat ze klem. Ze was bijna elk uur wakker 's nachts de afgelopen nachten omdat ze niet lekker lag. Vind het nog wel een naar idee om haar 'vast te leggen' in bed, maar soms moet je wat... Dit was ook geen doen! Ze vind het zelf niet vervelend, ze huilt nauwelijks meer in bed. Drinken gaat ook niet lekker, ze weigert vaak al na 80cc en meer dan 120cc krijg ik er niet in. Hopelijk is het maar even een periode dit...
Zo hier ben ik dan.. troetjuh wat fijn dat joey weer goed gekeurt is mijn baarmoeder is helemaal schoon, maar helaas moeten we een ronde wachten. Het zwangerschapshormoon zit nog in mijn lichaam en daardoor is er meer kans dat het mislukt en medisch gezien niet verantwoord om een iui poging daarmee te verspillen. alleen als we natuurlijk zelf perse wel willen, maar als de gyn het afraad kunnen we het beter niet doen. we beginnen wel weer vooraan met tellen omdat ik dus zwanger geweest ben. dus krijg nu nog 7 iui pogingen. we mogen deze ronde natuurlijk wel zelf klussen. baal wel hoor wil zo graag verder en hopelijk snel zwanger worden. Hopelijk vliegen de weken om en kunnen we snel verder ben wel heel erg blij met mijn korte cyclussen dan schiet het tenminste op.