stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    De pijn van de kloven is zo goed als weg. Het is soms nog wat gevoelig als ik er ineens langs kom. Vannacht voor het eerst weer eens zonder kompressen geslapen. Bijna niet gelekt. Heerlijk!

@Tazzie; Hoe was het gezinsdagje gisteren?

@Hip; 2 Hartjes, wat mooi! En de één wat achter in groei. Meestal is de 1 toch ook wat kleiner dan de ander bij een tweeling? Nog een paar daagjes, dan weer wat meer duidelijkheid. Verder alles goed met je? Lekker slapen als je moe bent hoor!!

@JBG; Wat goed dat Nienke een halve boterham op heeft en ook echt zelf haar mond open deed!! Fijn dat je je al iets beter voelt.

@Samantha; Nee, ik heb volgens mij geen opvliegers....

@Tazzie; Wat vervelend van de kat zeg!

@Suusje; Ik heb iets gemist volgens mij. Gelukkig gaan jullie saampjes voor jullie gezinnetje. Sterkte! Hoe is de sollicitatie gegaan??

@Norah; wat leuk, voor een tweede gaan. Spannend, maar geniet er ook van!!!

Wij gaan naar mijn ouders op de camping. Gezellig met zn 5en in de caravan slapen. Ben benieuwd!!!

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: wel mooi om er zo twee op die echo te zien, heel bijzonder! Hoe voel je je?

@taz: ahhh, wat zielig voor de poes en voor jullie! Hopelijk kan je het wel verhelpen met medicijnen, maar die zal ze dan denk ik altijd moeten hebben. Ik weet hoe het is, die van ons is pas dood gegaan met 9 jaar, dus veel te jong voor een kat. Sterkte!

@suusje: ben echt heel blij dat jullie er samen uit zijn gekomen. Dat is zo belangrijk voor jullie als partner maar ook als ouder….! Hopelijk kan je je vriend helpen met de problemen te verwerken. Wil hij ook hulp zoeken door bijv. een psycholoog? Mij heeft het erg geholpen, kan het alleen maar aanraden. Heeft hij zijn soll.gesprek al gehad? Hoe is het gegaan?

@norah: Veel succes, ik vind het heel bijzonder dat er nu een stel is die voor de tweede gaat! Ik ga duimen voor jullie dat er gauw een broertje of zusje voor Norah mag komen! Wij willen half volgend jaar is kijken om te stoppen met de pil, maar we zien het dan wel!

@menp: wat fijn dat de pijn ver weg is! Veel plezier op de camping, hebben ze ook een lekker zwembad voor de verkoeling?

Nienke heeft nu drie dagen achter elkaar een halve boterham gegeten, yes!! Ikke blij! Met mij gaat het ook beter, nog niet geweldig, maar ga morgen wel werken. Bijna weekend, ga mijn tante bellen of we daar misschien zaterdag mogen komen zwemmen, die hebben een zwembad in de tuin, zou wel heel lekker zijn!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Menp wat fijn dat de pijn bijna over is...is de ontsteking ook al bover?veel plezier op de camping!

jbg gelukkig ben je ook al bijna beter, morgen werken en dan weekend. succes met de hitte!

suusje hoe was de solli gegaan van je vriend.

met mij gaat het wel redelijk, soms denk ik dat mijn kwaaltjes minder zijn, maar ik weet het niet zeker. heb geen keelpijn meer en ben geloof ik minder misselijk.
    vanmorgen deden mijn borsten geen zeer, maar das gelukkig weer helemaal terug.
    ach het is al bijna weekend en dan is het zo dinsdag, denk dat ik in de wachtkamer dinsdag wel ontplof van de spanning.

we hebben achter in de tuin een zwembadje opgezet, lekker wat verkoeling met die hitte. hier gaat het 36 graden worden! Kan er wat mindergoed tegen nu ik zwanger ben.

morgenavond gaan we bij een collega van mij bbqen op de camping. en zondag is er hier in de buurt een festivalletje, maar daar gaan we later op de dag pas heen overdag is het wel heel heet om daar de hele tijd te staan.

oww norah vergeten op jouw te reageren..wat leuk zeg dat jullie voor de 2de gaan. hopelijk lukt het net zo snel als de vorige x. Toch weer spannend of niet? Ik hoop dat je niet zoveel last krijgt van je bekken deze x.
    mss kun je optijd beginnen met de oefeningen van de bekkentherapeut of had je die niet gehad?

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP..fijn zeg dat de kloven weg zijn en de pijn ook zo goed als weg is. Hoe gaat het Lyam? Hoe was de terugkomdag van de cursus?

JBG.. wat een flinke meid, die Nienke, al 3 dagen aan de boterhammen! Hoe gaat het met de potjesvoeding van 8 maanden.. eet ze dat al wat beter?

Hip.. bij mij gingen de kwaaltjes ook op en af hoor.. de ene dag had ik er meer last van dan de andere dag. Lekker veel afleiding zoeken tot dinsdag!

Heb Dylana vanavond weer eens zelfgemaakte hapjes gegeven..maar dat wou ze echt niet! Lippen stijf op elkaar.. en als ze wel een klein hapje binnen kreeg, spuugde ze het gelijk weer uit haha.

Ze kan sinds gister ook omrollen MET de spreidbeugel. Zo goed! Heb hem met dit warme weer tussen de slaapjes door niet om bij haar.. dat ding broeit zo enorm.. Over 2 weekjes heeft ze hem 3 maand. 10 september weer voor controle.. hopelijk dan alleen nog maar 'snachts.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Augustus 2012:
    24 augustus --> Samantha1 jarig
    30 augustus --> Lyam controle poli kindergeneeskunde
    31 augustus --> Anita1985 trouwen

September 2012:
    10 september --> Controle heupjes Dylana
    20 september --> Keano jarig
    23 september --> Norah jarig

Oktober 2012:
    12 oktober --> Linn jarig
    19 oktober --> Controle kinderarts Dylana

November 2012:
    21 november --> Nienke jarig (1 jaar)
    21 november --> Samantha1 + man 1 jaar geregistreerd partner
    28 november --> Joey jarig

December 2012:

Januari 2013:
    3januari --> Tazzie jarig
    13 januari --> Iselin jarig

Februari 2013:
    3 februari --> Dylana jarig
    20 februari --> Elin jarig

Maart 2013:
    6 maart --> Sven jarig
    15 maart --> Hip1983 jarig (30)
    16 maart --> Tess jarig
    20 maart --> Lucas jarig

April 2013:
    2 april --> Hip1983 uitgerekend.
    4 april --> MenP jarig
    11 april --> JBG jarig (28 jaar)
    20 april --> Diede jarig

Mei 2013:
    10 mei --> Luca jarig

Juni 2013:
    18 juni --> Lyam jarig

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, spannend voor een 2e wel super leuk.

Suus, fijn dat jullie er samen voor gaan. Veel praten helpt iig bin ons als t ff niet lekker loopt

Sam, heb je al voorgedaan dat je er van at. Wij geven vooral vers soms een potje. Bij t vers hielp het als ik of papa ook een hapje nam en dan lachen en overdreven hmmmm dan wou die t ook nu is een bakje binnen 10 minuten op en zit ie constant hmmmm zou zeggen proberen kan geen kwaad en geduld.

Menp. Fijn dat de pijn minder is en t allemaal lekker loopt. Nu alleen maar 100% genieten

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Jaa dat overdreven hmmmm.. Doen wij ook idd. En dan doet ze de mond ook wel open.. Maar zodra ze dan een beetje proeft spuugt ze alles eruitm

Ik probeer het elke week gewoon weer opnieuw in de hoop dat ze het vroeg of laat toch wil eten.

Nou zonet maar weer de huisarts gebeld.. Onze kinderarts is mrt vakantie... Had nu een andere assistente aan de lijn en mogen om kwart voor 10 langskomen. Dylana lag gisteravond al constant te kreunen.. Vannacht paar x wakker en vanmorgen kwam dan eindelijk na 3 dagen weer een klein hard drolletje.. En weer krijsen van de pijn.. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Ik ga dat spul vragen wat jij ook geeft Norah.

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wat is het warm he?!
    Weinig te melden dus ik spam maar wat fotoos:

Bijgevoegde bestanden:

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    En nog meer:

Bijgevoegde bestanden:

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat een knap en stoer kereltje is het zeg!
    idd erg warm vandaag, maar fijner dan regen!
    dadelijk lekker in de tuin in het zwembadje...wel onder de parasol word misselijk als ik in de zon zit.

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    He hip! Hoe gaat het?
    Binnenkort kun je hem in het echt zien:D!!
    Nog maar een paar nachtjes en dan heb je weer een echo, zo spannend.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He suusje idd heb er zin in!!
    Gaat opzich wel goed met me gelukkig.
    Het ene moment denk ik dat de twins er nog gewoon alletwee zitten het andere moment ben ik beetje bang dat het er nog maar eentje is.
    waar we natuurlijk ook heel bblij mee zijn, maar het maakt me wel verdrietig als ik er aan denk dat ik nog een kindje(nog niet af maar toch) moet verliezen.
    ik hoop gewoon dat alles goed zit nog..en blijft!
    vind dat de tijd wel snel gaat dus dat is mooi, heb zin in dinsdag, maar zie er ook wel tegenop een beetje.

heb vanmiddag tot nu lekker op het luchtbed in het zwembadje gedobbert heerlijk! als je eruit bent is het meteen heet zelfs in de schaduw.
    vindhet toch wel lekker dit weer al is een graadje of 5 minder ook wel lekker.

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: pff, lijkt me toch ook spannend hoor voor je iedere keer weer een echo, je wilt zo graag dat alles goed is! Ik duim voor je!

@suusje: wat een leuke foto's, volgens mij een kleine boef die je goed in de gaten moet houden!

@sam: hoe was het gegaan bij de huisarts? Gaat het al beter met Dylana?

Hier alles goed, erg warmmm:$! Zo sneu vind ik dat voor Nienke, ze heeft het zo warm! Morgen gaan we bij vrienden bbqen, gezellig maar wel warm denk ik. Zit ook best graag binnen nu, daar is het toch wel een stuk koeler en dus beter uit te houden.

Nienke klapt zelf in haar handjes als je dat aan haar vraagt, ook als je het lied klap is in de handjes zingt, te schattig gewoon:)! Ik hou zoveel van mijn moppie, heerlijk!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo allemaal, wat is het warm zeg :( hierbinnen 32 graden bah :(

Suusje wat een leuke foto's!!

spannend hip het is alweer bijna dinsdag!
    ik duim ook voor je

JBG wat leuk dat ze zelf in der handjes klapt!

pff het is hier zo warrm niet te geloven. Vind t vooral voor Lucas zo erg.. Heb al een ventilatording op zn kamer staan maat echt veel helpen doet het niet :( zn raam staat nu ook wagenwijd open en zn deur ook..
    Gister had ik weer keuring op stal Lucas is 's ochtends ff meegeweest en 's middags naar huis gebracht. Zelf was ik weer terug gegaan maar ohww ik was zooo niet lekker.. Had ook 39 graden koorts toen ik weer thuis kwam ('s ochtends voor ik wegging al 38 graden maar eigenwijs toch gaan.. Vandaag van ellende en de warmte naar mn ouders gevlucht.. Die hadden het grote ronde zwembad opgezet. Lucas is er 2x ook eventjes in geweest maar hij vond t nog erg spannend (en ietwat koud haha terwijl het water toch zeker 32/33 graden was) nu net een uurtje thuis en hij ligt gewoon alleen in zn luiertje in bed.. armen en benen wijd haha. Zelf ben ik ook nog niet helemaal fit, nog steeds ietwat verhoging maar voel me wel beter als gister..

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    wat is keano ook al weer groot!
    wat een schatje!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. morgen de echo! Spannend! Ga voor je duimen dat beide beebs weer goed zijn gegroeid.

JBG.. wat leuk dat Nienke in de handjes klapt. Zag het ook al op fb! Super schattig :D Mooi meisje hebben jullie!

Tazzie.. hoe is het met je poezel?? En hoe voel je je nu zelf? Niks aan, ziek zijn met die hitte!

Pff.. ik ben ongesteld en heb me toch een opgezette buik! Lijk wel een half jaar zwanger zeg..

Vanmorgen alles al schoongemaakt in huis.. dacht, dan kan ik vanmiddag mooi in de zon. Maar nu is de zon nergens te bekennen. Beetje jammer.

Zaterdag hebben we een nieuwe auto gekocht. Naja niet nieuw hoor, wel 2e hands. Een alfa romeo station. Kunnen hem zaterdag ophalen. We willen er een trekhaak onder laten monteren en dan een vouwwagen kopen en en volgend jaar met de vouwwagen op vakantie :)

Met Dylana gaat het wel goed. Wel veel last van de warmte. Heb de spreidbroek alleen maar 'snachts om nu. Omdat ze daar toch wel een broek onder aan moet, anders broeit en krast dat zo in haar been. Vannacht is ze een ware houdini geweest.. kwam vanmorgen bij haar.. lag ze op de buik met 1 been uit de spreidbeugel haha. Maf kind. Vind het best wel eng dat ze haar nu steeds omdraait op haar buik ' s nachts.

Verder van de huisarts macrogol gekregen :) Hij deed helemaal niet moeilijk daarover.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam wat fijn dat je dat spul hebt gekregen van de ha, stom zo'n assistentes die alles zelf denken te weten. ben mijn vorige dokter was er ook zo eentje, je moest echt goed je best doen om een afspraak te krijgen want zij wist alles het beste zonder je maar te zien.

tazziehoe ishetmet je? alwat beter eraan? doe maar lekker rustigaan meid.

Ik ben niet vooruit te branden! ben veel moe door de zwangerschap en door het warme weer ook weinig puf, dus ik hang maar wat rond waardoor ik ontzettend lui word en nog minder doe.
    moet mezelf echt weer gaan oppakken want dit is niks.
    maar het begint 's morgens al dan ben ik tegen 6 uur wakke, maar dat vind ik veels te vroeg dus probeer verder te slapen. na een tijd val ik in slaap en word tegen 10 uur half 11 pas wakker!! waardoor ik dus ontzettend lui aan de dag begin.
    als ik de wekker zet en eerder opsta dan ben ik om 12 uur alweer zo moe dat ik mijn ogen nog niet open kan houden dus komt er ook niet veel terecht..ga ik ff slapen dan ben ik daarna ontzettend lui...
    pfff word tijd voor wat energie!! (iemand nog wat over toevallig)

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Joehie hip, vandaag 7 weken en 6 dagen!! Ik duim voor een mooie echo met 2 kloppende hartjes en goed gegroeide beebjes.

Tazzie, hoe voel je je vandaag?

Sam, als Dylana ook weer terug kan rollen is het vast geen probleem. Keano ligt al vanaf een maand of vier/ vijf 's nachts door het hele bed heen. Op buik, zij en rug.

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Helaas hier ook weinig energie.
    Combinatie van warmte, veel werken, slecht kunnen inslapen en Noor die om 6 uur weer vol van energie is ( en 's nachts ook weer komt). Zucht...

Hopelijk wordt 't snel beter! Dus ik kan je helaas niets geven Hip

Sam, fijn dat je macrogol hebt kunnen krijgen. Hopen dat 't werkt!

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: komt goed hoor, pff heb ook geen energie over! Ben zo blij als de temperatuur gaat zakken na morgen.

@Sam: je hebt groot gelijk dat je die beugel alleen maar in de nacht aan doet, anders is het toch ook haast niet uit te houden voor haar! En gaaf een nieuwe auto! Hadden jullie al een station of word dit de 1e? Ik vind het heerlijk een station, kan je lekker veel in kwijt :) !

@taz: voel je je al iets beter als gisteren? Beetje rust kunnen pakken?

Deel Deze Pagina