stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip ja ze heeft wel lang haar maar rondom zit een kale rand haha van het liggen en het is erg dun dus veel kan ik er nog niet mee.

Fijn dat je mensen om je heen hebt waar je er wel mee over kan praten

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat is ze mooi Carly! Ze groeit goed of niet? :)

Goed opgelost zo .. met dat matrasje. Kan net zo goed :)

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha dank je, ja ze groeit idd goed,het is een flinke meid haha,ze zat vorige keer op cb heel iets boven de lijn met gewicht dus ben benieuwd hoe het de volgende keer is, ze krijgt niet meer dan ze mag

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. Dylana net zo.. Krijgt zelfs minder dan wat ze hoort te hebben.. Maar zat ook ieys boven de gemiddelde lijn qua gewicht.

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    De warmen dagen allemaal overleeft?

@carly fijn dat het iets beter met je gaat. En wat een knappe meid hebben jullie met inderdaad veel haar!

@hip jammer dat er eentje gestopt is met groeien. Kan me voorstellen dat het wel verdrietig is. Maar ondertussen ben je ind. al 8 weken zwanger en hopelijk blijft deze wel goed groeien. En ik vraag mij ook af of je nu dan nog een bloeding moet krijgen of niet? ivm andere vruchtje?

@tazz weer helemaal beter?

@sam hoe gaat het met jou verder? zit jij ook steeds beter in je vel? En nog bezig met werk zoeken of even rust?

@suusje hoe is de sollicitatie gegaaan van je vriend?

@pooh huis verkopen, spannend.

Hier verder alles goed. Luca doet het erg goed. Vrijdag gaat die een proefochtend mee draaien op kdv. Zie daar wel erg tegen op. Hoe dichterbij het komt hoe meer ik ga denken hadden we er niet beter een jaartje mee kunnen wachten. Maar ook dit zal gewoon een drempel zijn wat daarna snel gaat wennen. Ik laat luca eigenlijk weinig tot niet huilen en ben bang dat ze hem daar wel gewoon een tijd laten halen omdat ze niet altijd tijd voor hem hebben. Dat is iets wat ik erg moeilijk vind.
    Maar gelukkig is die vandaag lekker bij mij en genieten we van elkaar.

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Norah heeft weer iets nieuws ontdekt.
    Alles wat ze tegenkomt en wat zacht is gaat ze knuffelen. Erg schattig:)
    Dus soms zijn wij dat, soms een kledingstuk dat op de grond ligt en vandaag haar knuffel

Ohja, we hebben met die warme dagen maar eens staartjes in haar haar gedaan, want ze zweette zo onwijs. Staat echt meteen heel oud!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Rose.. fijn dat alles goed gaat met jullie. En vrijdag voor het eerst proefdraaien. Spannend hoor.. maar gaat vast goed komen! En kan me wel voorstellen dat je bang bent dat ze Luca daar langer laten huilen dan dat jij doet..maar ben bang dat je daar zelf niet zoveel aan kunt veranderen helaas. Heb je alweer een nieuw fotootje voor ons van Luca?

Norah.. wat een mooi meisje zeg! Lekker knuffelen :D En leuk, die staartjes..krijgen ze idd een ander gezicht van dan he. Leuk hoor!

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Was deze nog vergeten:
    Ze staat weer!! Blijkbaar durft ze het nu ineens toch wel weer!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sam, gaat het al wat beter met Dylana's ontlasting nu je macrogol hebt?

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat is ze al groot Norah. Kan me niet voorstellen dat Dylana over 4 a 5 maand ook al staat haha.

Nou ik heb gister voor het eerst macrogol gegeven.. en er staat op dat het binnen 2 dagen begint met werken. Maar ze had gister al wel een redelijke poepluier. Dus hopelijk zet dit zo door :) Ze hoefde er in ieder geval al niet meer bij te huilen.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Fijn, hopen dat het goed blijft gaan. Het is inderdaad eerst even afwachten ja.
    Wij zijn er momenteel even meegestopt. Noor krijgt weer 2 tandjes en heeft elke keer diarree.

12. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hoi dames,

Uitgebreid reageren lukt ff niet want laptop kapot. Moet nog gemaakt worden. Maar hip veel sterkte, lijkt me moeilijk om dit door te maken. Ben blij voor je dat 1 beebje het goed doet.

Nienke haar 8e tandje is door. Wel sneu ze poept als water. Hopelijk gauw beter. Vanavond weer sporten.

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Norah wat een leuke foto's knap meisje is het hoor.

rose gelukkig gaat het goed met je. luca proefdraaien op kdv, het zal wel goedkomen. ondanks dat het daar anders zal gaan als thuis.
    waar ging luca eerst heen? want je was al aan het werk toch of bergis ik me?
    Ben ook wel benieuwd naar een foto!! :)

jbg nienke alweer het 8ste tandje dat gaat echt rap bij haar zeg! zielig dat ze er zoveel last van heeft, hopelijk krijgt ze nu es een beetje rust.

Sam wat fijn dat dat spul al een beetje werkt bij dylana!

ik heb sinds gisteravond behoorlijk last van mijn darmen..vanacht paar x naar de wc en nu geregeld buikpijn en flink gerommel!
    verder gaat het redelijk met me. beetje dubbel gevoel. hoop dat ik geen bloedverlies ga krijgen of krampen, maar dat hoeft gelukkig ook niet.
    moest me van de gyn mar lekker rustig houden dus dat doe ik ook.

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wat een leuke fotoos kwamen er voorbij! Leuk, ben gek op fotoos:D.

Goed nieuws: Mijn vriend is aangenomen:cool:.
    Hij begint 24 september al. Wat valt er een last van onze schouders af zeg, pffff.

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Wat fijn Suusje,gefeliciteerd!!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje gefeliciteerd!! Super nieuws!
    En is deze baan dichterbij dan de vorige?

17. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ja de baan is dichterbij en voor het eerst in zijn leven is het een baan van 8 tot 5!
    Het is nog geen 10 kilometer van huis. Nu maar hopen dat het hem bevalt:D

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Zo moest ff flink bijlezen.

Suusje, wat een leuke foto, s en gefeliciteerd dat je vriend is aangenomen.

Carly, wat een schatje en lekker gekampeerd leuk.

Norah, wat is ze lang of lijkt dat maar zo ?

Sam, hier gaat het best goed. Sven ligt gewoon plat nu en gebruiken alleen nog Johannes. En bij jullie ook een eind over? Natuurlijk komt er wel eens wat omhoog maar valt mee en zonder pijn.

Hip, wat triest dat t er nog maar 1 is maar dat moet wel een sterke plak beeb zijn.

Nou Sven heeft een fles laten vallen dus nu nog maar 4 met welke leeftijd worden t er 3 ? Hij word alleen wel weer om 6 u wakker. En we hebben vanavond kijkers ben benieuwd.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Heb ff vluchtig bijgelezen.. en niet veel onthouden heel erg sorry.

Pooh fijn dat het goed gaat met sven nu. En fles laten vallen, dus het is niet gek dat lucasook nog op 5 flessen zit.. (hoor namelijk continue om meheen dat ie nu echt maar eens naar 4 flessen moet. Gisteravond latste fles kleiner flesje gegeven maar al vanaf half 6 is het nu drama. Compleet overstuur enzo. Ook al heeft hij znfles gehad, zantac gegeven. Dentinox op zn tandvlees, schone luier. Getemperatuurd niks helpt... alleen bij je houden. En van mike moet ik m maar gewoon naarzn moeder brengen (terwijl hij deafgelopen 2dagen ziek thuis zat dus ik vinddat ie best nog eendagje thuis kan blijven met lucas..hij heeft nu zn vader/moeder nodig en niet zn oma.. maar dat dringt niet tot m door :(

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Pooh, geen idee of ze officieel ook lang is eigenlijk. Hoef 6 sept pas weer naar het bureau. Maar nu ze staat lijkt ze ook enorm gegroeid:)

Suusje, gefeliciteerd met je vriend, wat super joh!

Hip: Spannend allemaal. Hou je inderdaad maar lekker rustig!

Tazzie: Wat vervelend van Lucas. Inderdaad, blijf maar lekker bij hem. Zn eigen mama geeft altijd de meeste troost, zeker als ie nog zo klein is. Enne, Norah zat met 5 maanden nog op 6 flessen hoor, dus maak je niet druk, komt vanzelf! Ze geven het echt zelf aan!

JBG: Ook al tandjesdrama dus. Hier ook waterige luiers. ( En dramatische was:( ) Hier is nr 8 en 9 tegelijk aan het doorkomen. Hopelijk gaat het snel beter

Deel Deze Pagina