Hier even echt sacherijnig trouwens. We hebben weer eens pech met de auto. Nou ja, met beide auto's. Hebben momenteel 2 auto's (1tje staat op marktplaats) We hebben de afgelopen maand elke week wel iets gehad. Nu met de ene auto een kapotte katalysator (duur grapje) en reed ik gister in de andere, die we net gemaakt hadden omdat de accu kapot was, lekt de remvloeistof. Zucht.. Dus nu hebben we geen 1 werkende auto. Denk inmiddels wel voor 1000 euro aan kosten extra eraan gehad. En het kost zoveel tijd en gedoe elke keer weer naar de garage. Ben er echt zat van!
Norah wat vervelend van de auto's zeg.... Leuk en fijn als ze het doen. Maar als ze stuk zijn is het niets... Helaas moet ik zelf werken maar mike zag net toch wel dat het beter is dat lucas gewoon lekker thuis blijft bij hem.. Alleen doet ie steeds dom als luc dan dan eindelijk stil en in slaap is wil hij m gelijk in bed legen en dat werkt niet
Suusje.. gefeliciteerd met de baan van je vriend! Hopelijk bevalt het hem! JBG.. heeft nog steeds last van de tandjes.. naja Nienke dan. Hopelijk blijft het hier eerst even bij! Hoe gaat het verder met haar? Kruipt ze al enzo? Pooh.. wat fijn dat het zo goed gaat met de reflux van Sven. Dylana krijgt nog 3 schepjes nutriton in de fles. Maar vooral wanneer ze op haar buik ligt .. moet ze heel vaak spugen. Maar ze lijkt er niet super veel last van te hebben. Wel is het vaak ook dik slijm en dat slikt ze dan weer door, waardoor ze haar dan iets verslikt zo klinkt het Het bedje staat nog wel schuin, maar minder schuin dan eerst. Dus het gaat de goede kant op. En nu al kijkers bij het huis! Goed zeg.. hoop dat het wat word! Norah.. wat vervelend van die auto's. En het is al zo duur allemaal tegenwoordig! Tazzie..Gelukkig ziet Mike in dat Lucas beter thuis kan blijven bij hem! En laat hem zelf maar met Lucas bezig houden. Hij merkt vanzelf dat het niet werkt als hij Lucas gelijk in bed gaat leggen. Hopelijk is Luc gauw weer de oude! Ik had van de week weer papieren aangevraagd voor een bbl opleiding voor de kraamzorg. Maar ik twijfel nog steeds! Aan de ene kant wil ik het supergraag.. maar aan de andere kant.. word het niet te druk? En een opleiding.. en werken en het huishouden.. En Dylana. En eigenlijk willen wij volgend jaar augustus waarschijnlijk beginnen voor een broertje of zusje voor Dylana. Straks raak ik gelijk zwanger.. Ik zou de opleiding dan wel af kunnen maken.. Want het duurt een jaar, maar wat als ik daarna geen contractverlenging krijg. Dan zit ik weer in de ww. Maar goed, geen enkele baan is natuurlijk een garantie. Hmmm... twijfel, twijfel,twijfel..
Sam als het een jaartje is zou ik het denk ik wel doen Dan een jaar stevig aan poten maar heb je wel een opleiding Hip ach meissie wat zonde zeg van het 2 babytje Gelukkig gaat het met de andere wel goed Pff jbg 8 tandjes alweer haha joey heeft er net 2 Dat gebeurd trouwens heel vaak he dat er 2 zijn maar 1tje verdwijnt in het niets... Tazzie mannen hebben amdere logica, verbaas me er ook nog steeds over Rose sterkte meid en hopelijk kom je toch nog van de medicijnen af
whaha, moest toch wel even lachen bij de garage vandaag. Vraagt er zo'n man: 'Moet je dochter niet naar school vandaag?' Ehm, ze is 11 maanden meneer...
hahah wat een domme vraag van die man norah troetjuh inderdaad die mannenlogica snap ik soms niks van haha suusje gefeli met je vriend zn baan fijn dichterbij en mooi van 8 tot 5 aah arme nienke nog steeds zo last van der tandjes.. Sam lastig die twijfel, maar als je het enorm leuk lijkt om die opleiding te doen zou ik m doen duurt maar een jaar.. Pooh spannend kijkers hoop dat ze jullie huis was vinden Lucas heeft tot 9 uur vanmorgen continue gehuild dan weer even 5 minuten slapen en weer huilen daarna had ie geslapen tot tegen 10 uur.. Weer beetje huilerig maar wel zn fles tegen kwart voor 11 leeggedronken. Toen ik thuis kwam ook een beetje huilerig in zn bedje en maar hard op zn iorknuffeldoekje kauwen.. Verder heel de ochtend en begin middag gewoon 37 graden gehad. Moest m tussende middag wel eventjes licht inbakeren (en nog klein beetje dentinox op zn tandvlees) en toen sliep hij goed in. Mike heeft hem om 3 uur maar wakker gemaakt, fles bijna op (30 cc laten staan) maar nu dus wel flink koorts. 39,2. Wel was het huilen over. En legde hem om 4 uur weer in bed want hij zat zo te gapen en in zijn oogjes te wrijven. Was zijn kamer nog niet uit of hij sliep alweer .. Straks maar even snel in badje en weer tempen. Eventueel maar een zetpil. Vraag me alleen af of de koorts nou door tandjes komt of door wat anders. (hij heeft ook op beide arme 2 rode vlekjes en op zn borstkasje 1 al sinds gisteren. Kan ze gelukkig wel wegdrukken met een glas)
Norah ja inmiddels wel.. gisteravond na zn badje was zn temp al gezakt naar 38.8. Om 23:00 uur alweer 37.1. Vanmorgen zelfs 36.5. En hij heeft tot 7uur geslapen zelfs
Sam gefeliciteerd! een fijne dag vandaag! norah hahaha echt grappig van die man! vond die het zelf niet een beetje dom toen je zei dat ze pas 11 maanden is? tazzie gelukkig gaat het al wat beter met lucas.
Sam gefeliciteerd!! Hele fijne dag vandaag!! Lucas is lekker naar de opvang. Hij was lekker vrolijk vanmorgen Zometeen weer met de kat naar de dierenarts bloedprikken voor der suiker. Hoop dat het weer wat gezakt is.
@norah; wat staat dat staartje leuk zeg! En wat de auto betreft, dat is klote. Wij hebben ook pas gehoord dat de auto ons 500 euro gaat kosten, mooi kut dus! @sam: wat fijn dat ze niet meer huilde door die macrogol bij het poepen. Nienke kruipt niet, ze wil alleen maar staan en zitten. Ik denk dat ze opeens gaat stappen en kruipen overslaat. Ze eet nu opeens ook brood en drinkt uit de tuitbeker, echt fijn! Wat betreft de kraamzorg opleiding, ik heb je er al een paar keer over gehoord en je vind het erg leuk. Ga er dan zeker ook voor! Ja het is pittig om te werken leren en huishouden te doen (spreek uit ervaring), maar je moet nog zo lang werken en dan moet je iets doen wat je leuk vind! 1 jaar studie zou ik er zeker voor over hebben! En nog proficiat met je verjaardag! @hip: hoe is het met je buik, nog last? @suusje: wat fijn dat je vriend een baan heeft, dat zijn minder zorgen voor jullie! Lekker hoor dat hij nu gewoon een 8 tot 5 baan heeft. Mijn man werkte eerst ook onregelmatig en nu niet meer, en dat is heerlijk! @pooh: fijn dat je nu een fles minder kan geven. Ik weet niet goed meer wanneer ze naar drie flessen ging, volgens mij rond de 7 maanden staat me iets van bij. @tazzie: wat zielig dat Lucas zo ziek is, hoe gaat het nu? Nienke heeft vuurrode en schrale billen, het is zo zielig. De afgelopen dagen was het gillen bij het verschonen. Ik smeerde er al alles op van van sudocreme tot talkpoeder, maar nu ik er dikke lagen vaseline op smeer lijkt het beter te gaan. Ze poept als water en alles zit onder als ze heeft gepoept, het is zo dun dat de luier het niet houd. Verder ben ik gewoon even op, zowel mentaal als fysiek. Het is goed als we weg gaan op vakantie, weg van hier en het dagelijks leven en alleen mijn gezinnetje. Fijn weekend allemaal.
Hoi meiden, Nou eerst ff ego hoor, Sven had vanochtend uit het niets ineens koorts snap er nik svan in zn mondje is niks veranderd dus het lijkt niet van tandjes te komen. Nu net weer tegen de 40 graden koorts echt wel sneu maar wel fijn dat ie dan extra knuffelig is. Nou de kijkers van on huis is afwachten hoop toch wel dat ze t willen anders wachten we af. Nou zit nu te wachtne mannetje is grieks afhalen. Oja we hadden een poosje terug foto's laten maken en nu kreeg ik de vraag of ze t mochten gebruiken voor de facebook site, nou leuk ben wel vereerd hihi. Tazzie hoe gaat het nu met lucas? Hip, als je lang last blijft houden van je darmen naar de huisarts gaan ik had t ook en veelste lang mee doorgelopen een simpel vezel drankje en de pijn was over. (was zo erg dat ik dacht als t zo moet dan hoeft t niet meer zwanger zijn). En hoe voel je je verder? JBG, wat zonde voor nienke en zelf ook niet 100% wanneer gaan je op vakantie? dacht dat je al waren geweest. Norah, tja mannen soms denken ze niet na. Hier ook vroegen we maatje 68 en groter goh past ie dat al nee t is geen reus hihi. Carly, hoe gaat het met je steeds beter? of afentoe een stap terug?
Nienke heeft vuurrode en schrale billen, het is zo zielig. De afgelopen dagen was het gillen bij het verschonen. Ik smeerde er al alles op van van sudocreme tot talkpoeder, maar nu ik er dikke lagen vaseline op smeer lijkt het beter te gaan. Ze poept als water en alles zit onder als ze heeft gepoept, het is zo dun dat de luier het niet houd. Oh wat herkenbaar! Zielig is het he? En voor jezelf ook, die bendes met was! Het gaat of aan de bovenkant erlangs of aan de zijkant hier. Hier werkt sudocreme gelukkig wel goed. Misschien nog een idee: Barrierecreme Dat werkt namelijk erg goed bij incontinentie maar kan ook erg goed tegen luieruitslag. Het zorgt voor een dun laagje op de huid zodat alle urine/ontlasting niet kan doordringen op de huid.
@pooh: wat gek dat hij opeens zo'n koorts heeft, maar kan best van de tandjes komen hoor. De tandjes komen dan later door, krijg je eerst de symptomen, dat is hier ook. En anders is hij gewoon niet lekker, lekker uitzieken bij zijn mama! Wij vertrekken 3 sept op vakantie en komen de 15e terug, we gaan naar Italie, het gardameer. @norah; bedankt voor de tip, ga ik onthouden mocht er een volgende keer komen. Pff, ik heb zoveel zalfjes geprobeerd afgelopen week, maar de vaseline hielp het beste. Het ergste is nu voorbij gelukkig! Nienke heeft vandaag een dag van de hazeslaapjes, heel irritant haha... Wat ik heel leuk vind is dat nienke nu koekjes 'eet' ipv sabbelt, zo schattig! Fijne zondag nog allemaal!
He meiden, Bedankt voor de felicitaties Tazzie.. hoe gaat het nu met Lucas? Is er al iets te zien in zijn mondje? JBG.. hoor je ook wel vaker idd dat sommige kindjes kruipen overslaan. Oooh volgende week lekker naar het gardameer. Daar zijn wij 2 jaar geleden geweest. Heerlijk!! Wat sneu dat ze zo last heeft van de billetjes Pooh.. hoe is het met Sven? Nog koorts? Wat leuk dat de foto's gebruikt gaan worden op hun facebook site! Hoop dat jullie gauw wat horen van die mensen die jullie huis hebben bekeken! Hip.. hoe gaat het met jou? Verder weet ik het niet meer.. haha.. Dylana gaat ineens steeds tuitlipjes nadoen.. lijkt zo eigenwijs haha Bekijk bijlage 270121
Ik heb even een vraagje of jullie het volgende herkennen; De laatste dagen wrijft nienke heel veel in haar gezicht als we haar eten (fruit/groente) willen geven. Dan is ze bijv. net uit bed en dan hoeft ze het niet. Als ik haar daarna weer op bed leg dat wil ze ook niet slapen, dus het is geen vermoeidheid denk ik dan. Zou dit door de tandjes komen? De flessen gaan redelijk goed en brood na de eerste aanmoediging gaat ook goed, ze eet nu een hele boterham. Ik hoor graag of jullie dit herkennen! Vind het zo frustrerend als ze niet goed eet!
sam wat een ontzettend leuke foto van dylana! jbg succes met nienke, hopelijk is ze weer snel de oude en krijgt ze voorlopig ff geen tandjes meer. nog al logisch dat je toe bent aan vakantie, net moeder en ook nog een pittige cursus op je werk erbij, nienke die het ene tandje na het andere krijgt, is ook niet niks. straks ff lekker uitgebreid geniet in italie. heerlijk weer, ongelooflijk lekker etenen lekkere wijntjes! hhhmmmm ff helemaal niks, genieten hoor! tazzie hoe is het meet je kat? was de suiker al wat lager? en lucas weer helemaal beter? allang niks meer van menp gehoord geloof ik toch? ben wel weer benieuwd hoe het gaat met haar en met lyam. ook wel benieuwd naar een foto. ook erg benieuwd naar een foto van luca! kom op dames spammen!! ik lees iedere x wel bij, maar ben soms te moe om te reageren. en als ik dan later wil reageren ben ik alweer de helft vergeten en te moe om weer opnieuw te lezen hahaha sorry dames! gaat opzich wel goed met me, darmen gaat ook beter, eeft de acupunctuur ook aandacht aan besteedt. dat scheelt wel gelukkig, want af en toe dacht ik echt dat ik zou gaan ontploffen echt niet meer leuk, volgeladen met stenen in mijn buik of zo. buiten dat ik ontzettend moe ben en mijn borsten voel, heb ik van weinig kwaaltjes last. sinds het nog maar 1 beebje is, ben ik ook nog maar nauwelijks misselijk. hopelijk hou ik zo'n makkelijke zwangerschap. dinsdag weer echo, wel pas 's avonds, ze heeft dan een speciaal echo apparaat (inwendig) waarmee je ook het hartje kan horen, spannend! ben benieuwd hoeveel die gegroeid is, dat gaat echt snel in het begin, mooi om te zien vind ik. ben echt blij dat ik elke week een echo heb, hopelijk gaat dat nog ff door. fijne avond nog allemaal! ik ga de film op net5 kijken, volgensmij een echte zwijmelfilm hihihi. heb em op pauze gezet kan ik dadelijk alle reclames doorspoelen!
Jbg joey doet ook dat ook wel Maar eet wel gewoon... Joey probeert los testaan hiero in de box is hij alleen maar bezig met opstaan dan laat hij de box even los een paar sec en valt op zen kont en dan begint hij weer opnieuw
Pff had ik heel verhaal getikt op mn tel druk ik t verkeerde knopje... alles weg.. nu maar ff snel. Morgen reageer ik op jullie. Lucas gaat wisselend. Ene dag wordt ie om 6 uur brullend wakker en is niet meer stil te krijgen (wel met een zetpil ) andere dag kan ie zelfs uitslapen en is ie vrolijk,. Ook kan hij zo ineens 's middags hoge koorts hebben en is dat bij de laatste fles weer zn norale temp.nog geen echt tandje te zien wel verdikking bij zn tandvlees voortandjes onder. Poes was afgelopen vrijdag keurig gezakt et de suiker naar 9.3 (van de 18) staat dus ook gelijk goed ingesteld met de insuline. Komende week nog 1x controle en dan hoef ik wrs voorlopig niet terug te komen..