tazzie fijn dat het met je kat beter gaat! nog iemand hier die film op net5 gekeken? the timetraveler's wife... was echt een mooie film pffff heb zo gehuild niet normaal! mss ook wel een beetje de hormonen hihihi
Heb de film ook gezien! Maar beb geen last van hormonen dus ook niet gehuild. Spannend weer morgen, beebje kijken. Ik denk dat het een jongetje is, maar dat duurt nog zeker 12 weken voordat je dat weet. Gaan jullie voor een geslachtsbepalende echo, of wachten jullie de 20-weken echo af? Of zijn jullie daar helemaal niet mee bezig?
huil eigelijk nooit bij films, soms een brok in de keel ofzo, maar meer ook niet. dus zullen wel de hormonen zijn, ik zat echt kei hard te huilen op de bank hahaha. we gaan zeker een geslachtsbepalende echo doen kan nu al bijna niet meer wachten. heb zelf niet echt een gevoel wat het gaat worden. de vorige zwangerschap had ik echt een idee dat het een jongetje zou worden. was zaterdag beetje op internet aan het kijken en van het een kwam het ander en heb nu de babykamer in mijn hoofd al helemaal klaar hahaha. heb ook al mapjes op de pc met alles wat ik leuk vind voor jongenskamer en voor een meisjeskamer hahaha. kan niet wachten tot ik 20 weken ben, wil er eerder niet aan beginnen denk ik.
Mag ik ff heel ego doen en alleen een foto spammen?? Heb net zo'n leuke gemaakt.. (cursus fotografie aan het doen..) Ik lees alles mee maar heb het op het moment giga druk dus vandaar dat het reageren er ff bij inschiet.. Als alles in wat rustiger vaarwater komt ga ik de rust weer pakken om meer te reageren.. Hip: Suc6 morgen he meid! Leuk weer ff spieken naar je beebje Tazzie: gelukkig gaat het wat beter met je kat! Is niks he zo'n beestje niet in orde.. JBG: van vakantie kom je echt bij.. Batterij weer ff opladen! En wat betreft die billen; ken het Samantha; die opleiding voor de kraam.. (bbl bedoel ik)--> doen! Zeker als het 'maar' 1 jaar is.. Is toch een prachtig beroep! Suus; super dat je vriend weer een baan heeft! Norah; wat een geweldige foto's van jullie meisje.. echt een poppetje (heb ik toch een beetje gereageerd) Oja en hier alles goed; Jesse krijgt ineens tandjes (en alles wat erbij hoort:x) en hij gaat ineens alles tegelijk doen.. Alleen echt stevig blijven zitten, tijgeren, optrekken aan de spijlen van de box.. Kortom soms issie ram gefrustreerd omdat het hem niet lukt en dan hebben we een sjaggie mannetje Maar over het algemeen een heerlijk lekker makkelijk mannetje.. Qua baan is het nog steeds kl*te.. We zitten beide nog in de ww en voorlopig ook geen uitzicht op een baan.. Wel dus volop aan de studie; vind het geweldig!
nou marlijn zo ego was je berichtje niet hahaha wat een prachtige foto's!! echt gaaf en een prachtig mannetje ook! jammer dat het verder wat minder gaat, hopelijk vinden jullie binnenkort alletwee een leuke baan. en kun je uiteindelijk ook wat met je fotografie gaan doen, leuk hoor!
Marlijn leuk om ff van je te horen. En wat een vrolijk mannetje Jbg. Fijn echt aftellen dus wij willen volgend jaar ook die kant op Vraagje volgens mij hoort dit niet bij tandjes. Met fruit en groente en het begin van de fles is t brullen alsof zn keeltje zeer doet en zn fles drinkt Sven uiteindelijk wel leeg maar de rest niks ja een Danone lukt nog wel maar ook niet van harte. Zou ie aan t testen zijn of iets van keelpijn/ontsteking hebben of meer proeven qua smaken of t ligt aan mij snap er niks van. Iemand herkenning
Marlijn.. wow! Wat een mooi mannetje zeg. En je fotos zijn ook heel mooi! Ik zou zo een shoot bij je laten doen Hip..morgen weer een echo toch? Blijft toch spannend he! En al leuke ideeen opgedaan voor de babykamer..leukk!! Pooh.. heeft hij misschien een terugval van de reflux? Of iets gehad waar hij allergisch op reageert? Is het alleen vandaag of al een paar dagen?
Sam, gister ook al en t komt niet omhoog, volgens mij t is puur pijn bij slikken. Hij kreeg net de fles van papa en toen was t ook. Denk morgen toch maar ff dokter
Ohh pooh wat zielig voor sven mss de klieren opgezet dan doet slikken echt pijn. hopelijk kun je meteen bij de dokter terecht morgen. en is die snel vd pijn af. geregeld maar een beetje waterijs geven of mag dat niet als ze nog jong zijn.
Oh pooh, idd misschien de huisarts bellen! Marlijn, wat een mooie fotoos van je moppie. Zie je wel dat hij niet sloom is. Leuk he, dat ze ineens van alles doorkrijgen en kunnen. Ik kan niet slapen Ik ga denk ik maar ff tv kijken ofzo..
Zucht, Norah is al 4 dagen lang 5 a 6x per nacht wakker... Dan begint ze ineens uit het niets te krijsen. Soms valt ze weer in slaap, maar meestal moeten we haar echt troosten ( 15 min) en soms lukt het niet zonder fles. Echt enorm vermoeiend dit...
Pfff vermoeiend norah Hier het zelfde al 9 maanden lang Snap nie waarom die nie door slaapt Want hij kan het wel...
Vermoeiend Norah! Hier ook afgelopen week wel 5 x 's nachts eruit moeten. Dylana draait zich dan om in haar slaap, maar ze kan nog niet terugdraaien.. en dan komt ze klem te zitten in de spijlen en raakt ze helemaal overstuur. Vannacht werd ze ineens krijsend wakker.. geen idee wat er aan de hand was. Ze was niet te troosten! Zelfs nog een flesje gemaakt..maar dat hielp ook niks.. uiteindelijk een zetpil gegeven..en een half uurtje daarna was ze weer lekker vrolijk. Nog even bij ons in bed gelegen en toen in haar eigen bedje viel ze gelijk in slaap.
Pooh ben je met sven bij de ha geweest vandaag? wat zei die? hopelijk gaat het snel weer beter met em. net 1,5uur met de hond van mijn moeder gewandelt heerlijk door het bos! nu nog 2 uurtjes wachten en dan eindelijk echo!! vind dat maar niks dat ik s avonds echo heb, lijkt ook wel alsof de kwaaltjes vandaag steeds minder worden, maar dat komt door mijn eigen onzekerheid. zo maar es lekker uitgebreid douchen dan zijn we ook weer een 3 kwartier verder hahaha# killing time!
Haai meiden Even een berichtje Zoals jullie zien is mijn gebruikersnaam eindelijk gewijzigd! Wou het al langere tijd doen omdat het verwarrend is en ik niet zo graag herkend wil worden hier. Dus bij deze is het veranderd! Wel even wennen wrs
Hihi das idd wel ff wennen Oja en Samantha; als je een shoot wilt... Dan wil ik dat heeel graag doen! Is goed voor mijn portfolio Weet niet of je in de buurt woont? ennuh Hip; Suc6 zodadelijk!! lijkt me ook niks nee om zolang te moeten wachten..
Zit nog in de wachtkamer, die wat voor me zijn zijn net naar binnen dus zit hier nog wel ff...pffff zenuwen gieren door me lijf!! marllijn dankje! en je mag straks wel een shoot van mijn dikke buik doen als je wil. Woon dichtbij ehhhmmm lieke...erg wennen idd haha