Beetje tandjesdrama vandaag hier dus ben constant met em bezig .. Net maar een zetpil opgestoken.. Zo zielig! Vannacht ieder uur wakker geweest (dwz zeggen wij, jesse huilde in zijn slaap) En nu bijt hij op alles wat los en vast zit, kwijlen, luieruitslag, koorts.. Kortom heel leuk.. Maargoed nog ff een fotootje van gisteren.. 1 zit iet op zo'n 3 in 1 ding.. Is nu nog een karretje die ik ook kan duwen en straks kan hij er zelf mee crossen.. En de tweede met papa kadootjes uitpakken En hoi Sasjuh.. Leuk dat jullie voor een tweede wondertje gaan! Suc6!
Marlijn nog gefeli met Jesse! Lieke leuk dat ze stapjes zet! STraks banjert ze de hele kamer door Hip wat een gezeik zeg! Wat een rotbaas.. Hoop met je mee dat je gewoon in de zw mag blijven hoor, want werken met zo'n *** van een baas kan echt niet!En die arboarts moet daar maar eens goed over nadenken.. Sam succes bij de psychologe.. Hopelijk voel je je snel beter! En kan zij je helpen! Sasjuh hooiii gezellig dat je weer even komt spieken hier! Blijf je nu wel meekletsen? vinden we wel gezellig
Ik wil af en toe wel weer mee komen babbelen als iedereen zich daar in kan vinden.. Lieke spannend, jullie ook voor een 2e! En nee het voelt niet anders als bij Elin. Vind het nog steeds net zo spannend en de wens om zwanger te worden is weer even groot. Zal zo wat fotoos van mn prinsesje plaatsen. Hip wat een gedoe op je werk zeg.. In jou geval snap ik het goed dat je in de ziektewet zit. Marlijn nog gefeli met Jesse zn 1e verjaardag!
View attachment 273904 View attachment 273905 Pff wat wordt ze snel groot.. 7045 gram en 70 cm vorige week. Gaat zoooo snel!
Hip das echt niet fijn... Kunnen ze je dan nie om zetten in zw ziektewet Ik zou heel eerlijk zijn, zeggen dat je de stress niet aankan En anders andere arbo vragen
Lieke.. Wat leuk dat ze al stapjes zet. Marlijn.. Wat een mooie fotos weer! Zielig dat hij last van zn tandjes heeft! Hoe gaat het met het vinden van een baan? Hip.. Wat een gedoe met je baas. Maar luister naar je eigen lichaam. Je hebt een klein mormeltje in je waar je nu al voor moet zorgen.. En stressnkan echt al vroegtijdig zorgen voor harde buiken.. Spreek helaas uit ervaring. Carly.. Ik pb je dit weekend ff als je dat goed vind. Heb nu niet zoveel tijd. Ben benieuwd wat er uitkomt met Tess haar heupjes. En weer eens nieuws van sasjuh. Succes met jullie poging voor een 2e kindje! Leuke foto's van Elin. Tazzie.. Hoe is het met lucas? Ik ga vanavond heerlijk uit eten en naar de film met manlief. Even ertussen uit en wat voor ons samen doen. Dylana gaat weer gezellig naar oma. Dat gaat eigenlijk altijd heel goed als ze daar is. Vannacht heeft ze gelukkig weer beter geslapen. Denk dat ze momenteel in de 8 maandensprong zit. Niks is goed.. Overal om huilen en eten gaat de ene keer goed en de andere keer helemaal niet. Naja gaat vanzelf over .. Iedereen alvast een fijn weekend!
Is goed Samantha. Tess heeft vanmiddag echo gehad van haar heupjes,de radioloog zei dat haar rechterheupje net tussen de grenslijnen zat en haar linker net onder de grens, de hoek moest boven de 60% zitten en de linker zat op 59%,dus dat is heel minimaal maar daarom moest er ook nog een foto gemaakt worden zodat ze een duidelijker beeld krijgen en daar hoor ik hopelijk maandag de uitslag van. Ik hoop dat het goed is en ze geen spreidbroek hoeft. Hoe was dat bij Dylana Samantha?
Pffff ik zie er zo tegen op dat men kleine mannetje een jaar word ga veelste hard... En is me kleine mannetje niet meer zo klein Ik vraag me echt af wat ik dit jaar nu eigenlijk heb gedaan hahaha Ik ben nu al druk met de voorbereidingen kado lijst maken Taart uit zoeken uitnodigingen maken Haha best erg eigenlijk
Thanks voor je compliment Ben ook nog steeds heel druk doende met de foto's.. Vind het heerlijk om te doen en is ook echt ontspannend.. Want een baan.. Das nog steeds zwaar ***... Helemaal niks te vinden.. En als je wat vind willen ze je niet hebben.. Jij ook een heel fijn weekend! Lekker genieten met je man!
Had ik dus ook he... Gaat ineens zo verschikkelijk snel! Dat je denkt; is het nu al een jaar geleden? Had die dag ook echt een emo dag.. Achja hoort bij mama zijn denk ik.. Maar anyway.. Geniet ervan!!!
Carly ff spannend nu dan wat de uitslag gaat zijn. hopelijk heeft ze geen beugel nodig. hoe gaat het verder met je? troetje de tijd gaat zeker snel, maar je loopt ook behoorlijk op de zaken vooruit of niet? het duurt nog 2,5 maand voordat die jarig is! tuurlijk is het zover voor je het weet, maar als je er zo tegenop ziet kun je toch beter genieten van nu ipv volop bezig zijn met de dag dat die 1 word.
Sasjuh wat een mooie foto's! En mooi meiske toch! Wel een slank poppetje of niet? Troet het gaat zeker hard he! En nu al bezig met wat voorbereidingen, ach je kunt het maar beter voor elkaar hebben he! zo'n eerste jaar is toch wel een mijlpaal! Carly even afwachten dus nog of ze een spreidbroek moet.. Duim voor je mee dat ze het niet hoeft. Sam lekker even uit eten en naar de film. Even samen ontspannen! Met Lucas gaat t (ff afkloppen ) langzaam weer stukkie beter met slapen. Na 3 nachten vorige week dat hij alleen bij ons in slaap viel, en een paar nachten wel tig x eruit maar wel in eigen bedje kunnen troosten. Heeft hij nu al 3 nachten doorgeslapen..van zo'n beetje half 10/kwart voor 10 tot gemiddeld half 7.. zelfs 1 x kwart over 7.) En overdag is het nog wel wisselend hoeveel hij slaapt. Soms gaat hij gelijk lief slapen of een kwartiertje tegen zn iejoor of muis kletsen en dan slapen. Soms is het krijsen en moeten we m even in slaap wiegen.. Eten gaat goed. (wel dikkere ontlasting, hadden jullie kindjes dat ook met wat meer groente en fruit? gem. 60-100 gram fruit en 60-100 gram groente afhankelijk van hemzelf wat hij wil eten.) Verder ff 2 foto's spammen
Wauw mooie foto die 2de tazzie! gelukkig gat het weer beter. sam veel plezier vanavond geniet van elkaar. xx
wat is het hier stilletjes vandaag.. Lucas had afgelopen nacht weer doorgslapen van half 10 tot 7 t schatje..
Hip wat een gedoe wat zegt je verloskundige hierover of heb je die nog niet gesproken? Wat voor kwaaltjes heb je ? En we hebben wel wat huizen op t oog gaan vd week kijken, echt zo spannend. Troetjuh je bent wel vroeg bij hij is net 9, 5 maand duurt nog heel even. Sasjuh gezellig dat je er weer bent en wat groeid elin goed. En weer bezig leuk hoor. Tazzie. Wat een koppie en nog lekker geslapen ook. Sam. Lekker met zn 2 e weggeweest wij mogen volgende week.
Haha ja klopt ben er vroeg bij Maar tis een hoop geregel wil een zelf gemaakte taart hebben verlanglijstje maken De fam van me vriend woont 200 km verder Dus zijn toch dingen waar je al wat rekening mee moet houden Ben aan orienteren nog niks aan beslissen hoor en me kleine manneke word 1 das wel een hele bijzondere ervaring Dus moet een top dag voor hem worden hihi
Troet.. Lekker al aan het voorbereiden voor joey zn 1e verjaardag. Slaapt ie al wat beter of nog steeds wisselend? Tazzie.. Mooie fotos van jullie mannetje. Fijn dat ie weer door heeft geslapen. Pooh.. Gaat huizen bekijken. Leuk! Wij willen ook zo graag verhuizen.. Maar dat zit er nu niet in. Hip.. Hoe is het? Kun je je rust een beetje vinden? Of maak je je nog erg druk over je werk? Vanmorgen op visite geweest bij een vriendin. Kindje van haar is 3 week jonger dan Dylana. Was leuk Zodadelijk ff kijken of het droog blijft. Gaan we nog ff naar het bos. Laatste dagje met ons 3en. Morgen moet Rick weer werken.