Zwaai! Pooh goed nieuws wbt jullie huis? Waarom willen jullie verhuizen, groter huis oid? Troet ik zou ook zo ver van te voren beginnen hoor! Vind die 1e verjaardag echt speciaal en mag wel wat aan gedaan worden! Taz fijn dat Lucas weer goed slaapt. Elin slaapt 's nachts ook super. Ligt er om 19u in en nu we vakantie hebben slaapt ze gewoon tot 9.00, 9.30. Heerlijk dus! Overdag slaapt ze wat minder maar blijft altijd vrolijk. Eten gaat ook goed, brood vindt ze heerlijk! Niets te klagen hier dus Morgen gaan we lekker een midweekje weg, naar Center Parcs.
Hee dames, Ben weer terug van vakantie! Heb weer een beetje bijgelezen en een paar mooie fotos van de kindjes gezien! @hip: ben blij om te lezen dat alles goed gaat! Kraamzorg is altijd vroeg aanmelden he, ik heb het er toen met mijn verloskundige over gehad, toch moeilijk om te kijken welke organisatie het beste is! En laat maar lekker veel fotos zien, nu is het jouw beurt ! En wat een duidelijk verschil al in die weken, gaaf!! @carly; helpt het nu je medicijnen zijn opgehoogd? Wel fijn dat je goed van Tess kan genieten. Leuk hé die hapjes, hier ook zo hoor, potje gaat boven vers eten. @Lieke: ik hoop voor jullie dat Norah die nachtvoeding gauw laat vallen! Fijn dat alles goed was bij het CB! @marlijn: lekker je eigen ding blijven doen hoor met dat flesje om 16u! Als hij daar toch behoefte aan heeft is het toch goed! Van harte gefeliciteerd met Jesse! Was het een leuke dag? @sam: dat ging goed die boterham voor de eerste keer! Eet ze het nu elke dag, hoeveel eet ze dan? En wat gaaf dat je die opleiding wilt gaan doen voor de kraamzorg, ben benieuwd hoe je het vind! Heel goed dat je je hart volgt en iets gaat doen wat je leuk vind! @troet: dat is echt goed dat hij een week heeft doorgeslapen! Hopelijk helpt het gestructureerd slapen met max 1.5uur Ik ben ook aan het nadenken over hoe de verjaardag van nienke in te vullen, maar ik weet het niet. Op woensdag is ze jarig, maar dan kan niet iedereen, opas werken etc, dus dan ben je haast gedwongen om het twee dagen te vieren (bijv ook op zaterdag ofzo) We hebben allebei vrij op haar verjaardag. @sasjuh: ik vind het leuk als je weer mee komt kletsen! Fijne vakantie trouwens! Volgens mij heb ik iets gemist over het lezen van elkaar ontmoeten. Iemand die bijv halverwege ons landje woont ..? Ik vind het een leuk idee! Wij zijn terug van vakantie, wat was het leuk! Alleen ben ik ziek geweest en Nienke had natuurlijk die bacterie toen we weggingen. Op de heenreis 3 keer s nachts moeten stoppen omdat ze alles onder had gepoept, dus toen we aankwamen al gauw de wasmachine daar aan moeten zetten. Na een dag of 4 daar werd zij beter gelukkig, maar toen heb ik daar 2 dagen ziek op bed gelegen. Verder hebben we gezwommen, stadjes bezocht en gewoon gerelaxt. Gisteren in 1 dag naar huis gereden, kleine 1200 km en Nienke deed het fantastisch! Niet gehuild, ik heb ze een beetje bezig gehouden met liedjes zingen, speelgoed en baby tv Ik wist niet hoe ze het overdag zou doen, maar ging super! Nienke is lekker vrolijk, ze is volop naar mensen aan het zwaaien, ze zwaait ook als je het aan haar vraagt, haha.. ook kent ze het liedje klap eens in de handjes heel goed en dan klapt ze mee, maar als je nu aan haar vraagt, klap eens in de voetjes, dan doet ze dat ook ! Ga zo de derde was is ophangen en ga deze week lekker fotoboek maken van de vakantie! Zal zo een fotootje spammen !
Wat een heerlijk mupke!! Leuke foto's!! Wat vervelend dat Nienke er niet lekker aan was de eerste dagen.. Maar hoop dat jullie toch genoten hebben.. En wat knap op de terugweg helemaal goed gegaan.. Is toch een end he 1200 km.. Hier alles goed, Jesse zijn verjaardag hebben we dus klein gehouden en dat was ook prima zo.. Vandaag is hij een dagje bij oma; daar ff lekker tutten.. Vanavond reageer ik ff op de rest!! Komt er nu ff niet van, we moeten zo namelijk weg..
jbg welkom terug! lekker genoten heerlijk en wat een mooie foto's van je meisje! ze heeft zo'n schattig gezichtje vind ik. is ze nu helemaal van de bacterie af? en ook ff geen tandjes? wat zal dat een verademing zijn voor jullie allemaal. sam heb je al iets gehoord van een stageplek? en wanneer kun je naar de psygologe? carly kreeg je nu vandaag de uitslag van de foto van de heupjes van tess? pooh lekker huisjes aan het kijken leuk leuk! hopelijk vinden jullie snel iets. sasjuh fijne vakantie, gaan jullie nog weg? suusje weer terug van vakantie? nog leuke dingen gedaan? anita hoe is het met jouw? ga je eigelijk een geslachtsbepalende echo doen? dan kan dat al bijna denk ik of niet? ga je ons dan vertellen wat het word? enne groeit je buikje al goed? wij hebben gister lekker gewinkeld en geluncht in de stad. was heerlijk weer! heb 1 meegroei bh gekocht en een strakker bh topje voor thuis lekker als ik op de bank hang. bh zit dan niet lekker en zonder doet pijn. heb nog een jurkje gekocht geen positie maar kan die nog lang aan denk ik. en een positiebroek. voor de beeb hadden we een setje slabbertjes gekocht en hydrofiele luiers de zelfde als waar ik de vorige x washandjes en spuugdoekjes van had gekocht. kan niet wachten tot we weten wat het word dan kan ik helemall los met shoppen!! wel k*t gister hadden het kaartje v/d parkeergarage verloren alle winkels opnieuw afgegaan, maar niet meer gevonden. moesten we 42,- euro betalen!! so heej ik was kwaad wat een absurd belachelijk bedrag! een dagkaart is 14,- dat is wel echt zonde geld zeg, blehh.
oww anita ik heb net ff op je profiel geklikt en zie dat je al 19 weken bent wow! gaat echt snel. dan zal je wel geen geslachtsbepalende echo meer doen denk ik. of je hebt em al gehad, dat kan ook natuurlijk. wanneer heb je de 20 weken echo? toch weer spannend he nu die dichterbij komt! hoe is het verder met je?
Vannacht van 20.00 - 6.00 geslapen. Begint er iets meer op te lijken. Al is 't wel erg vroeg voor een vrije dag! Oh en de 1e kies is door. Wie weet speelt dat ook mee. Een mega dikke bult en een bloederig puntje steekt eruit al 2 dagen. Ziet er erg pijnlijk uit. Sneu hoor. JBG: Gave foto's en heerlijk dat het zo goed bevallen is!! Sasjuh: Wat is je geheim??? Zo had ik na 6 maand denk ik ook al wel een 2e gewild haha!!
Lieke als ik dat wist vertelde ik het je meteen haha. Maar helaas werkt het zo niet. En idd, het feit dat Elin zo'n makkelijk kindje is, ik een superfijne zwangerschap heb gehad en een vlotte bevalling maken de keus om snel voor een 2e te gaan wel makkelijker denk ik. Hip we zitten nu in zeeland, center parcs.
@ JBG wat een leuke foto's ,fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad ondanks paar ziektedagen. Tess begint nu te wennen aan het verse eten haha. Maar we gaan ook beginnen met brood dus ben benieuwd hoe dat gaat. @ Hip ja de uitslag was vandaag en de foto was gelukkig goed dus dat is weer een hele opluchting. @ Sasjuh welkom terug Een paar van jullie vroegen hoe het met mij ging, het gaat redelijk met me, de laatste weken zit er helaas niet heel veel verbetering in maar ja het is nu eenmaal een langzaam proces maar zou graag wat meer energie hebben. Maar met Tess gaat het super,vandaag bij cb geweest en ze is 7,8 kg en 68,6 cm ze mag naar drie flessen en de groente en fruit uitbreiden naar brood erbij en aardappels enz.
JBG welkom terug.. Fijne vakantie dus gehad En fijn dta de terugreis zo goed ging met Nienke! En leuke foto's! Sasjuh geniet van je weekje cp Hip lekker geshopt voor jezelf en de kleine uk Lieke fijn dat het slapen beter gaat! En het eerste kiesje al door! Carly fijn dat het wat beter gaat, al gaat het dan langzaam. En dat Tess het zo goed doet. En de foto goed was. (zo zie je maar dat elk cb anders is Hier adviseerde ze brood pas met 7/8 maanden te geven en maar mag nu wel starten met af en toe vlees of een half ei door zn eten heen ) Hier ging het 4 nachten goed met slapen en de afgelopen 2 nachten was meneertje weer wat aan t spoken.. Maar weer afwachten wat komende nacht gaat worden.. Opvolgmelk kan dat gelijk gegeven worden of moet dat eerst nog gemengd worden met nummer 1 eigenlijk?
Sasjuh, bij ons is het boven vrij klein en we willen zeker een 2e. jullie zitten in portzeelande volgens mij leuk geniet ervan. Lieke das toch best snel kiezen ? hoop dat ze er niet teveel last van heeft. Jesse ook al aan de tandjes wat een schattig mannetje. Tazzie, wij hebben gemengd ook voor de darmen kunnen ze toch last van hebben. Verder weet ik t effe niet we zijn hier de familie snot geloof ik. Morgen voor de 2e keer bij een huis gaan kijken echt zo spannend. Verder optijd naar bed vanacht 3 uur wakker gelegen kom gewoon niet in slaap.
spannend pooh huis kijken.. en beterschap sas zit idd in port zelande thnx dan ga ik vanaf donderdag ook maar mengen. dan is ie 6 maand..
oh ja jullie kleintjes ook zo'n last van koude handjes in de nacht? Lucas heeft 's avonds en 's nachts echt ijskoude handjes..Hij lijkt er geen last van te hebben hoor.
Taz.. Koude handjes heeft dylana ook last van.. Zolang hun nekje maar behaagelijk aan voelt is het goed. Al iets van tandjes te zien bij lucas? Hip.. Weer lekker geshopt. Leukk! En de 12 weken grens bijna gepasseerd. :-D Pooh.. Spannend hoor huisjes kijken! Carly.. Fijn dat tess geen spreidbeugel hoeft. Lieke.. Nu al kiezen bij norah.. Dat is wel snel of niet? Vanmiddag 2 adressen van psychologen gekregen van mn maatschappelijk werkster. Zal morgen vragen of ik daar zonder verwijzing vsn de huisarts terecht kan. Weet namelijk zeker dat hij mij niet serieus neemt. Verder hier alweer 2 dagen drama.. Overdag veel jengelen.. Niks is goed en ' savonds niet willen slapen.. (uur lang huilen) en smorgens weer vroeg wakker. Zal wel weer een fase zijn denk ik?
Misschien tandjes Sam? Herken dat erg bij Norah. Jengelig, zichzelf in de weg zitten, vroeg wakker, 's nachts wakker.. Meestal kwam ik er dan een paar dagen later achter dat ik 'n tandje zag, dan kon ik het verklaren. Wie weet... En ja, die kies is best snel. Wel zielig want ze was op die kant gevallen tegen de speelgoedkist. Bloeden! Nu denk ik dat het daardoor kwam, want gisteren zat er een heel stukje tandvlees los. Ik kon het er niet aftrekken, maar vandaag was het ineens weg en zag ik ook de kies er diep in liggen. Dikke bult eromheen. Erg zielig Ook zag ik ineens weer een tandje bovenin erbij. ( Ze geef me niet vaak de mogelijkheid om even haar mondje te bekijken) Dus nu 9 tandjes en 1 kies.