Jeej srakjes echo!! heb er zin in! heb ook geen rede om te denken dat het niet goed is eigelijk, en toch begint de onzekerheid weer op te spelen. dadelijk ben ik te blij en ga ik er te veel vanuit dat alles goed is dat ik dan extra hard met de neus op de feiten word gedrukt... grrr stomme onzekerheid ook!
jbg.. wat zielig dat nienke nog steeds koorts heeft. komt dat door de tandjes? troetjuh.. wauw.. wat goed van joey zeg!! Dus hij vond het al die tijd te donker ofzo?? nu kom je zelf ook meer in de rust zeker? is hij overdag niet heel erg sjagerijnig dat hij niet meer mag slapen? of sliep hij al nooit zo veel? tazzie.. lastig blijft het he.. om te bepalen wat er nou zou kunnen zijn. het zou nog steeds goed bij een sprong kunnen horen hoor. hip.. meid, heel erg veel plezier vandaag! Weer lekker naar jullie kleine meid of kleine jongen kijken! Wouden jullie trouwens geslachtsbepaling doen? lekker genieten! En daarna weer heel veel felicitaties in ontvangst nemen Lieke.. hoe was norah haar 1e verjaardag? Dylana had hier gister echt een baaldagje ofzo.. ze heeft maar 1,5 uur geslapen gister overdag. Maar ze was wel heel moe.. maar zodra we haar op bed legden was het brullen en krijsen.. dus maar weer mee naar beneden. En daar was ze dan wel weer heel vrolijk. Drinken wou ze ook bijna niet. Heeft gister 6 flesjes gehad om toch een beetje binnen te krijgen. Uiteindelijk na de laatste fles van half 8 toch in slaap gevallen en hoorde haar vanmorgen 6 uur eventjes. ,maar viel toch weer in slaap om om 8 uur weer wakker te worden.
Nou kweet nie haha het werkt... Ne moet hem vaak wel wakker maken heel soms is die 5 min shaggo Ma daarna ist goed Hou nu echt die regelmaat aan ook en het werkt Nu moet mama nog leren doorslapen haha ga vaak kijken helaaas dus nog moe
Hip het moet gewoon goed zijn.. Dat hebben jullie zooo verdiend! Troetjuh wat goed zeg van Joey! JBG vervelend dat Nienke nog steeds koorts heeft Dylana ook al kort geslapen maar vannacht gelukkig wel goed geslapen Ik snap het niet van Lucas. Hij kon zo goed zelf in slaap vallen.. OF dat ie eerst een kwartiertje lag te kletsen tegen iejoor en muis en dan in slaap viel. Zo ineens is het dat ie overdag gewoon echt zn bed niet in wil. Na de laatste fles gaat het redelijk goed, maar overdag is echt drama. toen straks ook weer, 10 voor 10 slaapzak aan (Al in de woonkamer en dan nog even knuffelen) maar zodra je m in bed legt is het brullen.. Alles geprobeerd.. Zingen, kletsen, al zn knuffels slaap lekker zeggen, hand op zn borst en alleen maar ssssssshhhhh zeggen.. Uiteindelijk maar weer opgetild en na poosje wiegen viel ie tegen mn schouder in slaap. Weggelegd maar nu is ie alweer wakker krap een half uur geslapen..Hopelijk valt ie zo nog even in slaap. Vannacht heeft ie super geslapen. Hoorde m rond half 6 even maar hij was weer in slaap gevallen tot half 8. Heb de gordijnen wel dicht, maar vaak overdag wel een kiertje open. (nadeel in de zomer hier is dat de gordijnen wel dicht moeten anders brand de zon zo op zn kamertje) WEet natuurlijk niet wat ze op t kdv doen, maar volgens mij laten ze hem daar nooit lang huilen. En mn sm tja daar heb ik het vermoeden van dat ze hem dus wel laat huilen. (al x gehad dat ik hem op kwam halen en volgens haar werd ie echt net wakker toen zij de deur voor me open deed.. Maar ik hoorde m al toen ik uit de auto stapte.. en ik weet dat sm het belachelijk vind dat ik hem liever niet (te lang) laat huilen..
dat is helemaal niet belachelijk hoor taz. ik laat dylana ook niet lang huilen,omdat ik weet dat ze dan heel erg overstuur word. hip.. hoe was je echo?? pff.. vind het soms echt moeilijk met dylana. ze is zo'n pittige tante. om alles ook huilen.. als ze haar zin niet krijgt... als ze brood eet begin ze nu steeds te huilen.. flesjes drinkt ze niet goed.. de ene keer kan ze zo 2 uur wakker zijn.. terwijl ze later na een uur alweer moe is en op bed wil. dan vind ik het zo mpeilijk om te bepalen wat ik moet doen.. eerst nog op bed en daarna de fles.. pf juist de fles eerder en dan op bed. en ze spuugt weer zoveel.. over 3 weekjes naar de kinderarts gelukkig.. nou klaagmodus uit! haha
Hip hoe was je echo? Lastig inderdaad Sam als ze zo wisselend wakker en moe zijn he.. En toch weer zoveel spugen Hier nu ook met Lucas.. Vanmorgen krap een half uurtje geslapen.. Vanmiddag ook maar een uurtje eerst en daarna nog even 3 kwartier met papa.. Nu net zat ie ook weer te poetsen in zn ogen en dus maar pyama aan gedaan en in bed gelegd maar hij ligt alweer te huilen.. Tis nog niet echt overstuur maar ohww ik kan er zo slecht tegen he.. Liefst wieg ik m dan gewoon in slaap. (maar ja Lucas is ook wel een slimme en hij probeert ook wel uit want we hebben ook al paar x gehad dat we zn kamer uitliepen en dan brullen, kwamen we terug gewoon lachen dan.. ) Maar we hebben zn eerste tandje ontdekt.. onder voor zien we duidelijk een tandje zitten dus hopelijk komt ie er snel doorheen.
Hoi iedereen! lieke hoe was de verjaardag van norah? tazzie raar zeg van lucas, het kan ook zijn dat die mss door zijn tandje slechter slaapt of oorpijn heeft of zo. hopelijk gaat het snel beter. sam dylana een baal dagje gehad, hebben wij ook wel es toch..gaat het vandaag weer beter? troetje wat fijn dat joey goed slaapt nu! houden zo..nu jij nog hihi menp rose en anita hoe is het bij jullie? allang niks meer gehoord. De echo was echt zo mooi!! ik ben helemaal verliefd hihi. duurde ook veel langer dan normaal. zo genoten, die beweegde lekker druk en we hebben ook mooie foto's gekregen. was wel ff moeilijk te meten, was zo druk, raar dat dat allemaal in mijn buik gebeurt zonder dat ik er wat van merk. hartje klopte goed, schedeltje was dicht en je kon de hersen helften zien in het maagje zat al vruchtwater, dus die drinkt al! het was echt genieten, plaatst straks foto's moeten nog gescand worden. *helemaal in de wolken*
Het was erg leuk gisteren. Veel speelgoed gehad. Gezellig familie over de vloer, het was erg geslaagd! Norah heeft vandaag de hele dag gespeeld met al haar nieuwe speelgoed. Zo leuk! Ze genoot er echt van! Alleen de hele dag vanaf 7 uur opgeweest. Ze vertikte het om te slapen. Groot gelijk...
@ hip wat leuk dat je zo'n mooie echo hebt gehad, zo te horen kun je nu echt genieten he? Heb je het al op Facebook gezet? @ Lieke , Norah kreeg toch ook macrogol? Hoe gaven jullie dit in het begin? Tess heeft dat ook gekregen @ Tazzie , frustrerend is dat hè als ze zo slecht slapen en zo verdrietig zijn, Tess heeft ook de hele nacht gespookt en vandaag hele dag overstuur maar ze heeft last van haar buik. Tess kan sinds ze groente en aardappels en fruit krijgt weer moeilijker poepen door de overgang natuurlijk dus ze kreeg al lactulose maar werd steeds erger en harder, nu huilde ze elke keer heel hard als ze moest poepen en vanmiddag was het ook zo hard, zo zielig, ik heb er een fotootje van gemaakt maar is misschien niet echt smakelijk om te laten zien haha. Even doktersassistente gebeld om te overleggen of lactulose wel voldoende was en toen wilden ze haar ff zien , nu heeft ze macrogol gekregen en ik moet elke dag een halve microlax geven deze week tot de ontlasting normaal is.
Klopt, nog steeds! Wij doen het of door een fles maar meestal door het avondeten. Iig ergens door wat ze helemaal opeet.
Even wat fotootjes van der: Ze duimt sinds een tijdje af en toe. Echt schattig vind ik dat. En vanavond vroeg manlief: Wat zegt de koe? Zei Noor: BOE! En verder is het een echte lolbroek. Ze kan zo gek doen. Gaat dansen bij muziek, kletst de hele dag door en lacht overal om. Echt genieten. Ze staat dus regelmatig zo en vaak gaan haar armen dan ook nog los om te zwaaien en staat ze alleen op haar hoofd. Rare meid.
Lieke fijn dat het ee ngeslaagde verjaardag was en groot gelijk dat Norah alleen maar wilde spelen haha Carly ah wat sneu dat Tess er zo'n last van heeft zeg Hopelijk werkt de macrogol snel en heeft ze weer minder pijn.. Hip super dat de kleine al zo druk is in je buik! En heerlijk is dat he zo'n beweeglijk minimensje in je buik te zien bewegen! (Ik kon daar met Lucas echt enorm van genieten) En altijd fijn als de echo langer duurt dan normaal, kun je extra lang kijken Ik ga morgenochtend even mijn huisarts bellen om zn oortjes in ieder geval na te laten kijken.. Wil oorontsteking zowiezo even uitsluiten nu (zeker voor cp, anders ga ik natuurlijk niet met hem zwemmen) Heb m vanavond uiteindelijk maar in slaap moeten wiebelen.. Met 1 vingertje in zn mondje is ie in slaap gevallen. Vlak daarvoor enorm met zn onderkaakje langs zn bijtring schuren, zo sneu.. Geef m zn bijtring maar mee naar bed, hou er niet zo van om speelgoed in zn bedje te hebben maar dit heeft ie blijkbaar nodig. Of hij zit heel hard op een puntje van zn iejoordoekje te kauwen..
taz.. mss komt zijn gedrag dan door de tandjes? lieke.. fijn dat ze een leuke dag heeft gehad met veel cadeautjrs. en de hele dag noet geslapen.. dan zal ze vannacht wel lekker slapen. carly.. wat zielig dat ze zon pijn heeft. dylana heeft dat ook sinds de bijvoeding. ook wij geven haar nu macrogol (forlax) alleen je moet er wel om denken dat ze dan een flesje leegdrinkt met dat spul erin, want merk het hier wel dat ze dan nog steeds last van harde ontlasting heeft. zo sneu voor die kleintjes he.. hele dag lopen persen en kreunen hopelijk werkt het snel voor tess!
ooh en hip: wat fijn!!!! oohh ben zo blij voor je! een hele fijne zwangerschap gewenst hihi.. heb je je officiele uitgerekende datum ook gekregen? lieke.. wat een mooi meisje zeg! lieve fotos!!
uitgerekende datum is het zelfde gebleven 4 april! ben idd behoorlijk aan het genieten, was ik al na de vorige echo alleen zo vlak voor de echo werd ik weer ff onzeker, maar was alweer snel weg eigelijk voel me zwanger niks wat aangeeft dat er iets mis kan zijn en mijn buik groeit al een beetje dus had mezelf snel weer onder controle voelde vooral gezonde spanning in de wachtkamer omdat ik echt zin had om te kijken en het was nog mooier dan verwacht had ik trouwens getypt dat de placenta niet aan de buikzijde zit maar aan de linker zijkant? was echt blij om dat te horen!! hopelijk ga ik mijn beebje snel voelen. was me tijdens de echo ook echt aan het concentreren op al die bewegingen op het scherm of ik dan iets voelde een klein kriebeltje of plopje of wat dan ook, maar helemaal niks hahaha zo raar eigelijk hihihi lieke wat is norah een mooi meisje, ik hou echt van donker haar en geef haar groot gelijk dat ze niet wou slapen hihi carly wat zielig voor tess hopelijk helpt dat spul snel. zodat ze geen pijn meer heeft. kan morgen pas echo foto plaatsen, mijn vriend heeft gister windows 8 op de pc gezet en heeft de printer/scanner nog niet geinstalleerd. hij werkt tot laat dus jullie houden het tegoed van me..
Hip gaaf hoor! Enne je voelt m gauw genoeg en op t einde wens je dat ie niet zo hard schopt hahaha.. Nou moest m net wakker maken voor zn laatste fles (normaal word ie zelf wel wakker tegen half 9 of anders echt wel om 9 uur als we de fles wat later doen.. maar nu niet, vast doodmoe van t weinige slapen overdag ) wel gelijk vrolijk lachen met luier verschonen enzo. Direct na de fles is ie tegen mn schouder in slaap gevallen en heb zo heerlijk even poosje met hem op de bank gezeten. Echt genieten is dat. Nu ligt ie inmiddels weer in zn bedje en is het afwachten hoe de nacht gaat verlopen