Tazzie wat fijn dat lucas geen oorontsteking heeft en wat een mooie foto's! zal dan toch vd tandjes zijn mss... hopelijk gaat het vanaf nu beter. heb zelf niks te melden..de echo foto's volgen vanmiddag
Taz.. Fijn dat t geen oorontsteking is! Hip..ben benieuwd naar je mooie echofoto! Hebben jullie al winterjassen gekocht dames? Ik heb deze voor nu zeg maar : Borg vest Macy Marine - Aanbiedingen [FONT=.HelveticaNeueUI] [/FONT] [FONT=.HelveticaNeueUI]En dan dit vest ook voor nu en als het nog iets kouder word...deze is zoooo lekker warm :-D[/FONT] [FONT=.HelveticaNeueUI] [/FONT] Jacky hartjes borgvest Antraciet - peach pink - Gevoerde vesten[FONT=.HelveticaNeueUI] [/FONT] [FONT=.HelveticaNeueUI]En dan deze nog voor de winter :[/FONT] [FONT=.HelveticaNeueUI] [/FONT] Winterjas Beth Pink - marine - Aanbiedingen[FONT=.HelveticaNeueUI] [/FONT] [FONT=.HelveticaNeueUI]Ben nu alleen nog op zoek naar een sjaal en handschoenen.. [/FONT]
jep heb al een winterjasje(maar niet de dikste nog) van de zeeman haha.. En ook al wantjes met bijpassend mutsje van de zeeman.. (ideaal een zeeman naast je huis zeker als een vriendinnetje van je er werkt ) Hij heeft m ook al paar x aan gehad omdat zn zomerjasje niet meer past en ik even niets anders had. Inmiddels een vestje erbij maar dies niet echt winddicht.Wil nog een gevoerd vestje voor hem hebben.
Ik wil ook naast de zeeman wonen haha.. Haal daar ook altijd leuke dingen weg. Laatst nog leuke laarsjes met roze bont achtig iets.. Gebruik ik nu als pantoffels voor haar haha. Wil lucas vandaag een beetje slapen?
tis echt ideaal.. heb afgelopen vrijdag daar t mmutsje en de wantjes geshopt (was de laatste in deze kleur haha en mn vriendin was er aan t werk dus die had m ff achtergelegd) en 2 shirtjes, bodywarmertje en 2 pyama's (eentje zo cool met een brandweerauto erop) vanmorgen was hij in de auto in slaap gevallen nadat we van de huisarts afkwamen. Met overleggen in bed was t wel ff brullen maar hij had lekker doorgeslapen. En net tegen kwart voor 2 in bed gelegd en hij ging zowaar niet huile, alleen kletsen tegen iejoor en muis.. hihi en toen in slaap gevallen.
Oh wat een stoere jas... Lastig is dat he.. Dat ze van die hazeslaapjes doen. Dylana is ook zo aan het klooien met slaapjes..denk dat ze overgaat van 3 naar 2 slaapjes. Vandaag heeft ze voor het eerst tussen de middag een hele boterham opgegeten.. Daarna wou ze geen fles meer..dus vandaag wss de 1e dag met 3 flessen.. Ben benieuwd..
Ik heb voor Norah de winterjas van Z8 op marktplaats voor 15 euro gekocht! Google Afbeeldingen resultaat voor http://fotos.marktplaats.com/kopen/4/d7/Ufjj5kF10KF2OKATHRre4g%3D%3D.jpg Staat haar erg lief!
Alleen toen ik 'm op marktplaats kocht stond ie op de site nog voor 54,95! Nu is hij nog maar 25 euro! Nou ja, toch nog 10 euro bespaard.
mooie winterjasjes zeg...ik wil ook graag shoppen haha! we hebben het vanmiddag op fb gezet, nu voelt het nog veel echter en spannender...iedereen weet het hahaha.. zal mijn echo es ff plaatsen hier...
hier zie je mooi het gezichtje! Bekijk bijlage 276125 en hier heeft die de beentjes over elkaar Bekijk bijlage 276126
Wauw Hip, het is echt een kindje al he.. De hele structuur van het gezichtje is al te zien. Erg bijzonder blijft het! Kreeg je leuke reacties op facebook?
Lieke.. Ik heb dat jasje ook van marktplaats voor 15 euro alleen dan de blauwe kleur met de roze bloem. Hip.. Moooii!!! En leuk he.. Al die felicitaties hihi.. Heb je al veel last van je hormonen? Of valt het nog mee?
Grappig dat je dat mist he..ik kan juist niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb...maar ik geniet echt wel en word steeds meer haha zo heerlijk om naar de echo te kijken. vind het ook echt leuk alle reacties op fb..blijf maar kijken hihi. heb al sinds gister een grijns op mijn gezicht gaat er niet vanaf haha... Vanmorgen ging de bel kregen we een pakketje van greetz..was dat een kaartje en een heel leuk doosje voor het eerste haarlokje van bambam..had de vader en stiefmoeder van mijn vriend opgestuurd. maakt het opeens allemaal zo echt! hormonen zijn wisselend, merk dat ik me het gedrag van mijn schoonmoeder meer aantrek dan voorheen..eerder dacht ik ach laat haar maar die is zoen nu stoor ik me daaraan. gelukkig snapt me vriend me wel en als ik me aanstel staat die toch achter me.. Heb ook 2x echt een aanstel huilbui gehad, moet mijn vriend nog aan wennen haha. maargoed verder ben ik nog best leuk geloof ik hihi.
mooi jasje Lieke! Wauw hip wat een mooie duidelijke echo's! en die hormonen, dat blijft zo voorlopig En gedrag van je sm meer aantrekken, ik herken t (erger me nog steeds dood aan der maar probeer t maar naast me neer te leggen)