stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wil je t geslacht eigenlijk weten hip?

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Sam: nee ik denk toch niet dat het de tandjes zijn bij Nienke… Hoe komt het denk je dat Dylana zoveel moet spugen? Ik heb wel een winterjas, maar ik denk niet dat ze die voor december aan kan, is maat 80! Wel heerlijke jas van mexx en superwarm en mooi, die heb ik gekregen toen Nienke geboren was. Dus zit nu ook een beetje van wat moeten we straks nu als tussen jasje! Vind die jij hebt gekozen erg leuk!

@troet: wat heerlijk dat Joey nu zo goed slaapt zeg, echt zo fijn!

@tazzie: moeilijk he, als je niet weet waarom hij zo aan het huilen is. En als je hem niet wilt laten huilen dan moet je dat ook niet doen, dat geeft jullie anders allebei een naar gevoel! Wel leuk dat zijn tandje door is, ziet er grappig uit als hij straks helemaal door is! En wat een leuke foto’s! Wat heeft de huisarts vandaag gezegd?

@hip: ben zo blij voor je dat alles goed is met de kleine spruit! Je hebt al een hoop leuke reacties op FB! Hopelijk ga je de baby straks snel voelen! Hahah en die hormoontjes, die blijven nog wel even… Ook na de bevalling straks :p

@lieke: Super dat ze het zo leuk vond! Wat heeft ze allemaal gehad? (ik ben op zoek naar inspiratie voor Nienke als ze 1 word om te vragen, hahah :) ) Stapt ze nu rond met jullie aan de hand? Ik vind de foto’s prachtig van je meisje, echt een knap meissie! En dat jasje, is dat echt een beetje een dik jasje voor de winter? Hij ziet er zo zomers uit op het plaatje, wel heel gaaf is tie!

Nienke nog steeds ziek maar temp word iets beter. Vanmorgen al om 05.15u wakker. Hopelijk slaapt ze morgen wat langer door. Nu lekker twee dagen vrij, we zijn bijna twee jaar getrouwd dus morgen wil iets shoppen voor manlief. Verder straks denk ik op tijd naar bed!

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, beterschap voor nienke het heerst veel Sven heeft buikgriep maar is vooral aan de poep hihi.

Lieke wat een liefje is norah.

Sam leuke jasjes heb je voor dat vest 55,- betaald?

Hip, nog een X gefeliciteerd. Gaan je al voor de 20 weken een gezichtsbepalende echo doen of wil je t niet weten?

Troetjuh wat goed dat joey zo lekker slaapt.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jbg balen zeg dat nienke ziek is hopelijk is ze snel beter.

pooh sven ook al ziekjesheeft die er veel last van? hopelijk is hij ook snel beter

sasjuh was jij vandaag bij de gyn geweest of ben ik in de war?

we willen wel een geslachtsbepalende echo doen ja doen ze hier met 17 weken. als ik dat zeg lijkt het nog lang, maar zijn nog maar 3,5 weeek.
    Ga morgen bellen voor een afspraak ook bij de verlos want de gyn gaat me zeker wel doorverwijzen volgende week donderdag, hoef het maar gedaan te hebben toch..
    echt leuk alle reacties op fb! maakt het zo echt!

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hmmm bedoel 4,5 week...

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, bedoelde dat Sven behalve goeie poep er geen of weinig last van heeft.
    Die stomme autocorrect. En die 4, 5 week zullen omvliegen

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat wij hebben gehad:
    *een houten huisje waar je letters in kunt doen ( is voor later eigenlijk)
    *boekjes
    *een houten blokken trein van de hema( Super leuk!!)
    *een boekje met geluiden als je op een knopje drukt ( noor vind die prachtig)
    *een loopfietsje
    *een spaarpot
    *iets van fisherprice waarbij alles gaat draaien als je hem aanzet en geluid gaat maken. (super voor Noor, iets minder leuk voor ons:D)
    *duplo primo

En dat jasje is gevoerd van binnen. Erg warm dus. Enige nadeel is dat hij niet waterdicht is, maarja, ze is ook nog niet zo groot dat ze straks in de sneeuw buiten gaat spelen enzo. Dus ik vind het prima!

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg..gelukkig dat nienke ietsje opknapt. Hoe heeft ze vannacht geslapen?

Lieke.. Norah is goed verwend :)

Pooh.. Ja we hebben 50 euro voor dat vestje betaald, die heb ik gewoon uit de winkel gehaald, dus geen verzendkosten. Ik wou het eerst niet.. Vond hem te duur.. Maar manlief had hem uitgezocht en die wou hem met alle macht hebben haha.. Normaal krijgt ze niet zulke dure kleding hoor.. Dan koop ik het via marktplaats.
    Hoop dat de buikgriep snel over is bij Sven.

Carly.. Gebruik je de macrogol al bij Tess? Helpt het wat?

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verlos, ik heb 10 oktober de intake. en ik heb ook maar meteen de geslachtsbepalende echo gepland en die hebben we 22 okt! nog maar 26 daagjes en dan weten we of we een zoontje of dochtertje krijgen...de zwangerschap word steeds echter echt leuk!!
    Moet het nog ff afkloppen, maar sinds zondag ben ik wat minder misselijk nog wel een beetje maar word steeds minder en ik krijg ook steeds wat meer energie...

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip spannend!! Heb je zelf al een voorgevoel wat het gaat worden?

Lieke leuke kado's voor norah!

Beterschap vor Sven en Nienke!

Zo trots op de kleine man hier.. Vandaag al 2x gaan slapen zonder te huilen! Ook voel je nu in zn mondje een vlijmscherp puntje in zn tandvlees :D dus de eerste is naar mijn idee nu echt door.. Nu alleen nog omhoog groeien haha..

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik heb zelf niet echt een voorgevoel. Eerst had ik helemaal geen idee toen viel het me op dat ik in winkels geregeld naar jongenskleren kijk trekt me iets meer aan zeg maar. voorheen nooit gehad vielen meisjes kleren meer op.
    en nu heb ik vaker gehoord van de omgeving het word een meisje en merk dat mijn gevoel daar nu ook meer naar neigt..ach ik weet het niet.
    heb absoluut geen voorkeur eigelijk.

Fijn dat lucas weer goed slaapt..hoe zit dat met tandjes als die eenmaal erdoor is gaan de klachtjes weg of moet die eerst gegroeit zijn helemaal?

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, ach moet kunnen heb t zelf nog niet uitgegeven aan 1 kleding stuk maar weet niet als t voor een meisje zou zijn of ik dan de verleiding zou kunnen weerstaan dus snap m wel hoor hihi.

Tazzie, jee eindelijk hopelijk nu wat minder spoken.

Hip, fijn dat je je wat beter begint te voelen. En geen voorkeur geloof ik niet haha. Ik had voorkeur voor een jongen maar als t een meiske was geweest was ik wel net zo blij geweest.

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Pooh ja volgensmij heb ik echt geen voorkeur, eerder wou ik altijd als eerste het liefste een jongen omdat ik alleen maar meisjes kindjes om me heen had. Een zus heb en zelf ook al een meisje ben hihi.. maar ondertussen heb ik al een vriendin met een zoontje van een jaar en een hele goede vriendin van mij die nu ook zwanger is verwacht een zoontje dus ja zit ik er toch een beeetje in zeg maar.
    een meisje lijkt me ook erg leuk om meisjes dingen mee te doen, met mijn nichtje deed ik als ze kwam logeren wel es een tut dag de haren doen nageltjes lakken maskertje op zoiets tja dat ga je met een jongetje niet doen.
    dus dan lijkt een meisje me wel leuk, maar met een jongetje heb ik weer minder ervaring dus lijkt het me weer heerlijk om dat allemaal te ontdekken.
    Dus ja ik heb geen voorkeur ik wil wel meerdere kindjes dus ik zou uiteindelijk het liefste van elk 1tje willen en als ik 3 kindjes wil (is wel mijn wens) dan lijkt me 2 jongens en 1 meisje het leukste. maargoed ben natuurlijk met alles blij en het liefste ook nog helemaal gezond!

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. wat leuk dat je de datum hebt van de geslachtsbepalende echo :D Ik denk een jongen :p

Tazzie.. het tandje is door. fijn! Meestal komt dan snel het 2e tandje toch?

Troetjuh.. ik zag laatst op fb ook een foto van Joey zn tandje.. is hij al door?

Pff.. vanmorgen Rick naar het werk gebracht, ik rij bijna nooit meer auto, maar vond het doodeng.. Kan me zo moeilijk concentreren ofzo.. heel vervelend, want ik vond autorijden altijd heel leuk. Vanmiddag moet ik naar een beurs voor werkzoekenden van het uwv. Ben benieuwd of daar vacatures zijn. Heb al 4 bedankjes van de kraamzorginstellingen.. ze willen allemaal stagiaires van de bol-opleiding :( Dus ben bang dat ik het in september pas weer kan proberen..

Hoop wel dat ik nu snel een baan vind. De ww is echt ontzettend laag. :(

Zijn alvast een beetje op zoek naar een autostoel. Omdat Dylana een beetje stevig is, word de maxi-cosi.. vooral met een dikke jas aan toch wel wat krap.. dus denk dat ze eind van volgende maand echt wel in een gewone autostoel kan. Welke hebben jullie dames?

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha sam jaa hij heeft er al 2

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: dan is het belangrijk om af en toe auto te blijven rijden, ook als jullie bijv met zijn drietjes rijden. Je moet niet bang worden in de auto! Succes bij de beurs vandaag, ik hoop voor je dat je snel een nieuwe job vind! Wij hebben trouwens de maxi cosi autostoel Tobi. Hij is erg fijn moet ik zeggen!

@taz: wat goed van lucas dat hij is gaan slapen zonder te huilen! Voor jou ook heel fijn!

@Lieke: wat een leuke cadeautjes heeft Norah gehad, snap dat ze daar graag mee wilde spelen de volgende dag:)!

Nienke haar koorts is gelukkig wat gezakt maar ze is nog wel erg verkouden en ik nu ook, dat vind ik niet zo tof... alles is mijn gezicht doet zeer, hoop dat het gauw over is. Nienke is ook elke dag zo vroeg wakker, echt zo vermoeiend! En ook iedere keer als ik Nienke ik bed leg gaat ze een half uur later poepen en dan is ze wakker. Hebben jullie dat ook? Daardoor doet ze ook vaak van die korte slaapjes overdag.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jbg mss moet je haar ff wakker houden tot ze heeft gepoept en dan naar bed doen? of zeg ik nu iets geks? hopelijk zijn jullie snel beter!

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg.. Jaa denk dat ik idd maar wat vaker moet rijden. Wat vervelend dat na nienke, jij ook zo verkouden bent :(Qua poepen.. Hier niet echt last van. Dylana poept maar 1 x per dag of 1 x in de 2 dagen. En als ze dan moet.. Dan doet ze dat net wanneer ze moet eten haha. Heeft ze net 2 happen gehad... En begint ze :p

Maar lijkt me wel vervelend.. Komt ze ook niet echt aan haar rust toe of wel?

Wij zijn nu overgestapt op 3 flesjes .. En dat gaat goed :)

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip hier om mij heen zei iedereen dat het een jongetje zou worden (daardoor neigde ik heel erg naar een meisje haha.. Want ik werd er gek van dat ze dat zeiden) MAar een jongetje is echt zooo leuk :) (en een meisje vast ook hoor) ach als het maar gezond is toch

JBG fijn dat nienke wat beterder is. minder dat jij nu keelpijn hebt

Sam idd misschien wat vaker rijden als je met zn 3tjes weggaat?

Pff wat een cochtend hier. Lucas was om kwart voor 6 al aan t brullen.. Nepflesje gegeven, om kwart voor 7 zn gewone fles.. En hij vertikte het gewoon om te slapen.. Is gewoon tot half 1/kwart voor 1 wakker gebleven.. En continue maar huilen en dan weer lachen pff.. Heb hem om half 1 van ellende maar in de draagdoek gedaan.. Zo is hij uiteindelijk kwart voor 1/10 voor 1 in slaap gevallen. Poosje zo gezeten en heel voorzichtig losgemaakt en in bedje gelegd. Na 3 kwartier was ie wel weer wakker, maar is ook weer in slaap gevallen gelukkig.

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik jeb de auto stoel maxi cosi tobi

Deel Deze Pagina