stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik bedoel dat ik weer lang niets van me heb laten horen en dan weer ineens 'binnen' kom vallen.

Wat zielig dat ze weer zo moet wennen op het kdv Sasjuh. Lyam slaapt veel daar. Zal door de indrukken komen. En lachen doet hij ook veel. Had vrijdag echt geschaterd daar en dat had hij nog niet zo thuis gedaan. Volgens mij heeft hij het dus wel naar zijn zin daar. Hij is ook erg nieuwsgierig en daar kan hij heeeeel veel zien, haha.

Ik breng Lyam met de auto (was eigenlijk de bedoeling met de bus, maar auto staat toch voor de deur) naar het kdv. Daar in de buurt laat ik de auto staan, want parkeren in de stad (waar ik werk) is niet handig en duur. En vanaf kdv moet ik dan 15 tot 20 minuten lopen. En dat ook weer 's middags daar naartoe.

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: kan me voorstellen dat dat niet leuk is, zou ik denk ik ook hebben! Het gaat om jullie en jullie kindje, daarna de rest. En natuurlijk mogen ze blij zijn en als ze gaan oppassen dan is het logisch dat ze een bedje koopt maar het is wel erg vroeg en zeker als jullie nog niet eens iets hebben!

@menp: wat fijn dat het goed gaat en dat je het leuk vind om te werken! Zo’n fietsdrager is handig, heeft een vriendin van me ook! Leuke foto’s!

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, das echt irriterend zo als je schoonmoeder zo doet echt egoïstisch maar van die enthousiaste oma's vergeten volgens mij alles.

Menp, leuk dat je er weer bent en wat een lachebekje.

Sasjuh, hoe is t Elin? Eet ze al brood? Wat is dr menu op een dag ?

Vandaag lekker wezen zwemmen was echt leuk. Sven moest wel ff aclimatiseren maar vond t echt leuk.
    Huis een tegenbod gehad ivm open huizen dag dus morgen weer eindbod en hopelijk accepteren en dan veel regelen en plannen maken om te klussen

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh lekker gezwommen gisteren :)
    En vandaag nog even spannend dus.. Duim voor jullie!

Nou hier staat alles zo goed als ingepakt en deels in de auto.. Nog even een paar laatste boodschapjes en na de fles van Lucas gaan we vertrekken naar centerparcs :D Dus ik zeg tot vrijdag allemaal! :D

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey dames...

Menp.. Leuk weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat :-D leuke fotos ook!

Pooh.. Nog steeds spannend dus..

Hip.. Wat een gedoe zeg met je schoonmoeder. Zou ik ook niet leuk vinden als zij alles al eerder dan mij in huis hadden...

Taz.. Veel plezier! Geniet ervan!

Wij hebben gister al ff wat nieuwe kleding voor Dylana gehaald van de kinderbijslag :) ze zal binnenkort wel overgaan naar maat 74,want sommige dingen van maat 68 word nu al wel iets te klein. Had nog maar 1 setje van 74 in huis. Dus ff wat erbij gehaald. De rest koop ik via marktplaats. Ook een autostoel van de kinderbijslag gekocht. De maxi cosi tobi is het geworden. Gelijk ff een testritje gemaakt en ze past er al heel goed in. Leuk dat ze het vond!!

Dan nog minder nieuws.. Ze hebben onze auto vanmorgen nagekeken bij de garage, want voor ons gevoel remde hij steeds minder goed. Zijn de remklauwen lek ofzo... Gaat in totaal 300 euro kosten :( zo klote.. Gelijk al ons spaargeld weer op. En het sparen wil nu al niet, nu ik thuis zit met weinig inkomen... Pff ff een baalmomentje hoor.

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    #4426 MenP2010, 1 okt 2012
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
    @Hip; Wat vreselijk irri zo'n schoonmoeder!!! Bah. Het is inderdaad jullie kindje en jullie hebben zo lang op dit moment gewacht en dan doet zij zo. Schoonmoeders........Ik hoop dat jullie buiten dit om ook erg genieten. Jullie hebben hem/haar al goed zien bewegen....nu op naar het voelen, dat is ook zo leuk en mooi!

@Pooh; Helemaal in de verhuissfeer....hoop op een goede afloop vandaag!

@Tazzie; Lekker een midweekje centerparcs. heerlijk! Geniet er lekker van.

@Samantha; Wat balen van de auto zeg! Zeker nu het qua geld ook gewoon echt niet uitkomt (niet dat het ooit uitkomt, maar nu is het helemaal klote).
    Maar ook leuk wezen shoppen....wij hebben ook net onze eerste keer kinderbijslag gekregen. Een tobi en kleding. Leuk!
    Lyam zit met sommige shirtjes ook al in 68.... Maar sommige broekjes heeft hij nog 56. Hij heeft korte pootjes en een flinke borstkas. haha.

@JBG; Hoe is het met jou en met jullie mannetje?

En met de rest....

Jesse en Norah inmiddels al 1 jaar! Nog gefeliciteerd!

Lieke en Sasjuh aan de klus voor een zus (of broer natuurlijk). Spannend!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Menp leuk om van je te horen, wat fijn dat het goed gaat met je en met lyam.
    Erg leuke foto's van lyam.

pooh al iets gehoord van het huis? ik hoop dat het gaat lukken!

sam lekker geshopt en dan zo'n rotbericht van de garage shit zeg!

Tazzie fijne vakantie!

En jawel hoor ik geniet volop! Gelukkig zie ik mijn schoonmoeder ook niet te vaak en het meeste wat ze zegt of doet trek ik me niks van aan..alleen de ikea actie die was wel ff het toppunt. maar dat staat mijn genieten niet in de weg hoor.
    vandaag fisio gehad en die denkt dat ik beginnende bekkeninstabiliteit heb, heb nu wat oefeningen, maar mijn houding is al erg goed en mijn bekkenbodemspieren al behoorlijk sterk.
    Door de hypermobiliteit zijn mijn banden al week en dat word nu door de hormonen alleen maar weker.
    hopelijk word het niet te erg.

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie fijne vakantie.

Hip goede instelling van je wel balen van je beken hoop dat je niet teveel last krijgt.

Nou ff met de makelaar gebeld en fee verwacht uiterlijk woensdag antwoord. Ik word helemaal gestoort van dat wachten aaaaagh .

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz veel plezier in Center Parcs!
    Pooh spannend.. hopelijk gaat het door. Je vroeg nog naar Elin dr schema;
    8.00 fles 180/6
    9.30 fruit
    12.00 boterham en fles 180/6
    15.30 thee en soepstengel/liga oid
    17.30 groente met aardappels, rijst of pasta en kwark na
    19.00 fles 180/6

De fles van 15.30 zijn we dus sinds een paar dgn aan het vervangen voor thee of water en iets te knabbelen en lijkt prima te gaan! Wat eet Sven op een dag?

Hip o dat zou balen zijn, bekkeninstabiliteit!

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh,

06.30 papfles190/6 +3 schepjes pap
    10.30/11.00 fruit
    12.00. Fles190/6
    15.00 stukje brood en een beetje water als ie wakker is
    16.00 fles 190/6
    18.30 avond hap met aardappel, groente vlees oid
    20.30 fles 190/6 waarvan 3 schepjes nacht

Normaal zou je met 7 maanden naar CB gaan en dan 9 maar datv is hier veranderd naar 8, 5 omdat alles nu digitaal is en t allemaal meer tijd kost.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik moet volgende wk naar het cb, dat is geloof ik 7,5 mnd ongeveer en dan met 9 mnd weer. Ach vind het meten en wegen altijd wel leuk en verder vogel ik t allemaal zelf wel uit :)
    Ze is vrolijk en tevreden dus wat willen we nog meer!

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Is ook zo hoor vind ook dat je weinig aan CBS hebt maar moest met 6 maanden door gaan zo als we deden en dat kan niet komt toch eten bij ed. Maar Google is soms makkelijker en uit alle info filter je wat je aanspreekt.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik vind ook dat je er weinig aan hebt. Ik heb een vriendin, dochtertje is 3 dagen jonger dan Elin. We zitten bij hetzelfde CB en krijgen gewoon totaal andere adviezen. Tegen haar hadden ze gezegd yoghurt of kwark na te geven, tegen mij zeiden ze geen yoghurt en kwark voor de 9 maanden. En zo nog wat dingen.
    Ik zoek idd ook veel op internet en red me zo prima.

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: Veel plezier deze week op vakantie, geniet ervan!

@sam: leuk de Tobi, hebben wij ook! Balen zeg van de auto, ik ken het, wij hebben ook altijd pech met onze auto’s. Ben je ook buiten die opleiding (mocht je geen stageplek vinden) aan het solliciteren?

@menp: ik denk dat je bedoelt ons meisje :p… ! Hier alles goed, Nienke is super verkouden.

@hip: ik hoop voor je geen bekkeninstabiliteit, want uit ervaring weet ik dat het helemaal niet leuk is. Voorals als je net als in mijn geval, bijna niet meer kan lopen en dus ook niet het huis uit kon komen.

@pooh: aah, hoop dat het snel woensdag is, wat een spanning!

Ik vind mijn CB wel fijn, heb ook soms echt wel om advies gevraagd. Maar die mening word niet vaak gedeeld, haha :D. Vandaag twee jaar getrouwd, we zijn gisteren even met zijn tweetjes uit eten geweest. Verder doen we er niet veel aan. Morgen laatste dagje werken van de week en dan alweer weekend :)! Vrijdag gaan we waarschijnlijk naar de Efteling.

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Gefeliciteerd met je trouwdag JBG! En leuk naar de Efteling!
    En ik vind het CB ook erg fijn hoor. Heb altijd een hele goeie wv die weet dat ik zelf ook vpk ben dus die is altijd heel makkelijk. Zo van:' Je weet het zelf het beste' en geeft alleen advies als ik daar zelf specifiek om vraag. Erg fijn!

Hier weer even minder qua slaap. ( Het ging net een week goed, zucht...) Ze is al 4 dagen weer rond 5.30 wakker en wil niet meer slapen. Vanochtend zelfs om 5.00. Toen hebben we haar een fles gegeven en gewoon laten liggen. Ze heeft bijna een uur gehuild en viel toen weer in slaap tot 8.00. Wel lastig hoor, want we laten haar nooit huilen eigenlijk. Maar dit werd echt te gek. Ik kan moeilijk om 5.00 met haar opstaan. Ze is 1, ze moet het klokje rond slapen in principe. Van 20.30-5.00 is lang niet genoeg!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Vervelend Lieke dat norah zo vroeg wakker word..

Hier ook wel fijn cb op zich..

Eerste nacht in cp is heel goed gegaan. Lucas heeft lekker geslapen. Tot kwart over 7.
    Hij kijkt zn ogen uit hier haha. Straks lekker zwemmen

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Poeh Lieke dat lijkt me idd zwaar, Norah nog steeds elke dag zo vroeg wakker. Wat gebeurd er als ze om 19u al naar bed gaat? Ik hoor wel eens dat kindjes dan juist langer slapen.
    Elin ligt er om 19u in en wordt dat rond 8u wakker. Of als ik moet werken maak ik haar om 7u wakker. Maar als ze pas om 20.30 ofzo naar bed gaat wordt ze al veel vroeger wakker, heel apart.

18. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hey dames,
    Wilde alleen ff zeggen dat ik echt nog steeds meelees hoor maar heb het een tikkie druk (nog steeds geen werk hoor) maar doe tegenwoordig aan chatten. Heel fijn om wat extra's te verdienen. Maarja daardoor heb ik wat minder tijd voor het forum. Ook de fotografie loopt al een beetje dus ik blijf lekker bezig!!

Goed te lezen dat het met alle kindjes zo goed gaat! En Lieke en Sasjuh leuk dat jullie voor een tweede gaan!
    Ik lees lekker mee dus.
    Hier alles goed! Jesse begint zich sinds enkele dagen op te trekken, heel lief!

En oja, ik ben ook heel tevreden hoor over het CB hier. Geven niet te veel onzin advies en alles wat ik echt niet weet zoek ik ook op op internet!

Spam ook ff een fotootje:D

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Geld verdienen met chatten?? Haha dat klinkt heel verkeerd :D
    Mooie foto!

Ik kom ook mn meisje nog ff showen!

Bekijk bijlage 277450

20. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Haha, is ook behoorlijk fout! haha Maar als je er meer van wilt weten dan PB maar ff. Het is een leuke manier van makkelijk geld verdienen.
    En erg leuke foto van je meisje!

Deel Deze Pagina