stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wat super fijn dat Norah zo goed heeft geslapen! Dat opent wel perspectieven hoor. . Jesse had uiteindelijk gisteren 1 ronde geslapen en werd toen echt huilend wakker, iets wat hij normaal echt niet doet! Dus ik weet het nog niet. Twijfelkont!! En jesse heeft nog niet dat hij dingen verstopt. Maar wel schattig dat Norah dat al wel doet :).
    Oja en ik wil graag foto's maken van Norah hoor!:D

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @lieke: top zeg dat Norah zo goed geslapen heeft! Hopelijk houd ze dit vol, dat zou echt lekker zijn voor jullie! Als ze van 12-15u slaapt, geef je dan voor 12u een boterham?

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Lieke fijn dat norah zo goed geslapen heeft. hopelijk blijft het zo en heeft ze straks die fles om 6 uur ook niet meer nodig.

blehhhh vies weer!!

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Ja, dan geef ik haar om 12.00 een broodje en een flesje diksap voor het slapengaan

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wil jullie kind nog wel eens in de box? Ik probeer een kwartier a half uur per dag te doen, maar ze vind het niks:)
    Nu ook, ze gooit al haar speelgoed over de rand tot de box leeg is en gaat dan heel jammerend over de rand hangen en mij lief aankijken. Zucht, wat een spook:D

6. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Jesse vind het heerlijk, spelen in de box. Daar kan hij zich ook het beste optrekken en dan loopt hij langs de spijlen in de box. Ook pas sinds gisteren! Dus oppassen geblazen!:D

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Nienke zit niet zo lang meer in de box... soms een kwartier tot een half uurtje per keer. Alleen wel sneu, ze kan zich optrekken maar wij hebben geen ronde spijlen maar plat zeg maar, dus ze kan zich niet optrekken...

Zo heb net een heerlijk kopje warme chocomel met slagroom op :D, daar vond ik het echt weer voor!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hmm jbg lekker hoor!! (nou ja ik lust geenslagroom maar verder hhmmm)

hoe is ht vancht gegaan lieke?

Ik ben vandaag voor het laatst bij de gyn op controle geweest, alles was goed kreeg ook de uitslag van het bloedprikken en alles ws goed heb O positief dus ook dat was ok. bloedruk prima hb was ook goed.
    kreeg ook nog een echo! heerlijk om dat kleintje weer te zien..die was uper druk! De gyn kon ook geen mooie foto maken want ie was echt volop aan het trappen en draaien. echt leuk om te zien.
    volgende week voor het eerst naar de verlos :)

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Weer een echo hip! Gaaf zeg! Je verdient het ook!
    Lekker genieten van de kleine. Fijn dat alles verder goed was.

Vannacht ook wel oke gegaan, ze was om 6.00 wel wakker en heeft daarna niet meer geslapen. Dus ik kon haar niet wakker houden tot 12.00. Om 9.00 heb ik haar op bed gelegd en ze werd zelf na 1,5 uur wakker. En 's middags heeft ze ook uit zichzelf 1,5 uur geslapen. Dus in totaal alsnog 3 uur ivp 4 a 5. En nu ligt ze net op bed. Dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Morgen zijn we beide vrij, dus het zou niet verkeerd zijn dat we allebei eens uit mogen slapen:D

Jbg: Lekker hoor ( Nou ja, in tegenstelling tot Hip lust ik wel slagroom maar geen chocomelk:D)

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Lieke kunnen we mischien delen jij de slagroom ik de chocomel ;)

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Gisteren was ik in de supermarkt met Nienke, gezellig samen boodschappen doen:). Nienke zit dan lekker in dat zitje van het karretje. Sta ik bij de kassa naast een vrouw met een een kindje bij zich. Zegt ze, dat kindje is al groot en kan al zitten, dat is geen baby meer! WAAAT:$!!! Dus ik prompt... Ze is 10 maanden en dus nog echt baby:p!! (**ben er nog niet klaar voor dat ze baby af is hoor, hihi:)**)

Ook is er altijd wel iemand die voorbij loopt die naar Nienke kijkt en zegt: 'wat heeft ze een mooie blauwe ogen!' :)

Hebben jullie ook wel is dat mensen zich tot je richten over je kind?

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff zovaak
    En altijd aah wat heeft die mooie grote ogen zeg
    Heel irritant :p

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Is toch niet irritant als iemand iets liefs over je kindje zegt? of kom ik daar nog van terug straks?

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Nee vind het niet irritant als mensen dat zeggen, ben dan wel trots:)... alleen jammer dat ze die blauwe ogen niet van mij heeft:p

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nou hou der niet zo van vaak willen ze dan iok aan hem zitten
    Haha vind ook zwaar irrie dat mensen in de kinderwagen moeten kijken!

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Leuk is dat he, in het karretje. Dan lijken ze idd gelijk een stuk ouder. Norah zat vandaag ook erin en toen ik aan het inpakken was zat zij al met haar vingers op de toetsjes van het pinapparaat. Zag er erg grappig uit.

Hier ook regelmatig reacties ja. Vind dat zo leuk. Meestal ook over der ogen. Ze heeft van die chocolade bruine ogen, erg mooi!
    Laatst een winkelmedewerker buigt zich voorover naar Noor en lachen naar haar, ging ze in haar handjes klappen. Die vrouw vond het prachtig.

Gisteren ook wat leuks: Kwam een jongetje van een jaar of 3 naar de kinderwagen, hij was er niet weg te slaan. Speentje in Noor dr mondje doen en over haar haartjes aaien. Zo schattig! Noor vond het ook prachtig. Die vader van het jongetje wist echt niet hoe hij hem weer mee moest nemen. Gelukkig konden we er beiden erg om lachen.

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh en ze is weer leuk bezig geweest, vanmiddag is de in de servies kast gekropen.:D
    Nou ja, eigenlijk niet zo grappig, want ik schrok er best van toen ik haar zag. Op de onderste plank (toch wel zo'n 30cm van de grond!) was ze gekropen en ze moest huilen omdat ze klem zat.

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ff weer een fotootje spammen:)
    Wat een verschil he?
    Vind het zo leuk als ze net wakker is met zo'n enorme grijns

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Lieke, wat een vrolijk meiske en leuke foto's

Marlijn, Leuk zo dat de kleertjes nog de kleur hebben, gaat wel goed komen met je fotografie.

Hier eigenlijk altijd wel, wat een knap ventje of mooie oogjes en mooie haren vind het prima ze moeten het niet wagen aan m te zitten als ik dat niet wil en blijkbaar straal ik dat ook wel uit hihi want niemand heeft het nog geprobeerd.

Nou het huis is wat uitgelopen en geen idee of het doorgaat hun wilden niet meer zakken dus nu hebben we aangeboden om het verschil te delen tussen ons maximum en hun minimum hoop vandaag antwoord te krijgen.

Oja de slaapjes Sven is tussen half 6 en half 7 wakker meestal door poep helaas maar gister zn laatste fles om 7 gegeven dus rond half 8 in bed en vanochtend half6 was t poep maar je kan m dan laten liggen tot 6.15 dan is ie t wel beu dus kunnen wij rustig wakker worden. Strax voor de laatste x naar de kinderarts.

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sven kan trouwens al best 15 seconden ofzo zitten en gaat steeds beter maar rollen doet ie wel maar nog niet super vind ie geloof ik niet veel aan.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina