stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Ik lees wel mee hoor.
    Zit nu midden in een medicijnwissel, ene antidepressiva word snel afgebouwd en vandaag start ik met een nieuwe en ik ben daar best beroerd van, vandaar weinig reactie van mijn kant.

Met Tess gaat het heel goed, de macrogol werkt heel goed, na een week had ze geen harde poep meer en nu heeft ze bijna elke dag wel dat ze kan poepen.

Zal nog ff foto spammen, jullie hadden ook allemaal van die leuke foto's

Hmmmm foto lukt niet, dacht dat dat nu kon via de iPhone??

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Carly, veel succes met de medicijn wissel hoop dat je er niet teveel last van hebt.

T is mij wel gelukt via Samsung S3 om een foto te plaatsen.

Jbg hoe was het met de fysio? En duim voor een rustige nacht.

Sam. Fijn dat je je beter voelt en dylana aan de kruip leuk.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. Fijn dat t beter gaat met poepen cvan Tess.
    En jij zit in een medicijnenwissel.krijg jr nu ren lichtere medicijn ofzo?

Hip.. Weet dat ik me niet moet laten afschepen door de huisarts, maar ik durf er ook niet echt tegen in te gaan..

Jbg.. Hoe was het bij de fysio?en hoe gaat t nu met nienke?

Dylana had gisteraaf toch ineens last van haar tandjes.. Dus maar uiteindelijk een zetpil gegeven en ze sliep weer lekker de hele nacht door. En vanmorgen keek ik.. En was haar tandje erdoor ;) nu nog ff groter groeien higi..

4. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @carly; heftig zo'n wissel van je medicijnen! Wel fijn dat het goed gaat met Tess. Heb jij het gevoel dat de medicijnen je helpen of niet?

@sam: fijn dat het tandje door is zeg, zielig is het hé als ze zo'n pijn hebben.

Hier nog steeds drama met slapen, ik ben echt doodop... Elke nacht is het wakker, huilen, paniek... en niets helpt, vind het zo moeilijk. Vannacht ben ik er maar uit gegaan en tegen alle principes in een flesje gegeven en toen dronk ze 120 cc. Vanmorgen was temp 37.7, iets verhoging, dus kijk of het straks nog wat oploopt. Ze krijgt weer dunne poep en kwijlt veel dus al dit in combinatie denk ik aan kiezen. Afwachten maar.

Wat betreft de fysio dat gaat erg goed. Nienke maakt echt stappen vooruit dus veel blijven oefenen!

Vanmorgen boodschappen gedaan, weet hetzelfde als vorige week. Zegt een kindje tegen haar mama, kijk baby, zegt mama "nee datis geen baby meer". Pff, merk dat ik me er echt serieus nog niet lekker bij voel dat het bijna zover is dat ze geen baby meer is. Ik weet niet, vind het toch wel heel wat.

Vanmiddag ga ik denk ik even lekker fietsen met Nienke, het is mooi weer.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Carly knuffel meid! en doe rustigaan, hopelijk heb je snel baat bij de nieuwe medicijnen.
    waarom moet je eigelijk wisselen?
    Wat fijn dat het met tess zo goed gaat. Als je je weer beter voelt dan spam maar es een foto.

suusje hoe is het bij jouw? je hebt al een tijdje niks meer laten horen.

Sam fijn dat het eerste tandje door is, hopelijk heeft ze nu meteen minder last.

jbg wat rot dat nienke er weer zo beroerd aan is, als het de kiezen zijn dan hoop ik dat ze snel door komen. kun je geen zetpil geven tegen de pijn?

ik ben gister voor het eerst bij de verlos geweest erg leuk en hebben ook nog ff mogen spieken. een klein drukte makertje is het! zo leuk om te zien.
    heb meteen de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 14 november!
    dat vind ik wel erg spannend hoor, hoop maar dat alles goed is.

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg.. Wat sneu voor Nienke.. Ze krijgt totaal geen rust wbt de tandjes/kiezen.Maar voor jou is het ook moeilijk.. Goede nachtrust doet een hele hoop. Hopelijk voelt ze zich gauw beter en krijgen jullie weer wat meer rust.

Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dst ze echt bijna baby-af is. Het is toch wel een bijzondere periode zo'n kleine afhankelijke baby.. Naarmate ze ouder zijn gaan ze meer ontdekken en hebben ze mama niet zo snel meer nodig bij iets.. En dat lijkt mij ook best wel moeilijk.

Hip.. Wat leuk dat de beeb weer zo beweegelijk was! En 14 november de 20 weken echo.. Erg spannend!! :)

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Hip: Oh wat gaaf dat bij jou verloskundige wel de mogelijkheid is om naar je beeb te kijken! Dat kan bij ons niet, bof jij even! Nog een paar weken geduld voor de 20 weken echo, maar voor je het weet is het zover, spannend!

@sam: dat ze meer gaat doen enzo vind ik het juist heel leuk, maar ik weet het niet, gewoon dat ze dan geen baby meer is ;)... gelukkig kan ik nog van Nienke ongeveer 6 weken genieten als baby, haha :D.

Ik heb lekker gefietst vanmiddag, het is er echt heerlijk weer voor! Vanavond ga ik met mijn schoonzus naar een cursus die zij wilde volgen voor make-up dus ik ga mee als model. Ben benieuwd!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jbg ja idd de 20 weken echo en evt een pret 3 d echo zijn ook gewoon daar. dus das wel mooi.

hebben over 11 dagen de geslachtsbepaling en een week voor de 20 weken echo de gewone controle bij de verlos dus kom de tijd wel door. hihihi

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wow Hip wat gaat de tijd snel zeg!

Ik lees wel mee hoor maar heb niet zoveel te melden:p.
    Ik moet na deze week nog twee weken werken, dan is mijn dienstverband ten einde!
    Vandaag weer eens naar het ziekenhuis geweest voor het lipje van keano. Ze vonden het niet zo leuk dat ik hem geen medicijnen mee geef. Maar dat was meer in hun eigen belang, voor hun onderzoek naar de werking ervan.
    Het bultje was al wel kleiner geworden! Nu ga ik pas over 2,5 jaar weer terug. Als ik dat tegen die tijd wil :D.

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Oja, iemand vroeg nog iets over slapen. Keano slaapt al ruim een maand nog maar 1 keer overdag. Rond half 1 tot half 3, soms half 4. En dan ligt hij er 's avonds tussen half 8 en 8 uur weer in tot 7 uur, half 8 in de ochtend.
    Hij drinkt nu alleen verse melk. In de ochtend een fles van 100ml melk en 80ml water en tussen de middag ook. De fles voor het slapen gaan boeit hem niet echt meer dus die zal er binnenkort af gaan.

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Net wakker:

Bijgevoegde bestanden:

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nog 2 weken bij je oude werkgever en dan ben je er vanaf suusje hihi doet die een beetje normaal tegen je?
    en wat betreft het bultje op z'n lip daarmee moet je idd gewoon doen wat jezelf wil. Het kan geen kwaad en eerlijk gezegd valt het amper op en ziet er ook niet lelijk of zo uit.
    Leuke foto zeg! echt een vrolijk knap mannetje!

ik was net ff lekker gaan zwemmen aqua body and mind heerlijk!
    nu nog ff lekker op de bank en dan naar bed.

moet me trouwens eens gaan verdiepen in zwangerschapscursussen want daar moet ik me onderhand voor op gaan geven.

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier alles goed! Luca groeit als kool :) en verder vooral genieten. Mooi om te zien hoe hij zich ontwikkeld. Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Lees nog wel af en toe wat mee om zo toch een beetje op de hoogte te blijven.

Lees dat een aantal meiden proberen weer zwanger te worden, spannend! En hip en anita wat gaat de tijd snel he! geniet van jullie zwangerschap.

goed weekend alvast!

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    rose wat fijn dat alles goed gaat met luca! hoe is het met jouw eigelijk?ook alles goed? bevalt het werken?
    hopelijk spam je nog es een foto van luca ik be wel benieuwd namelijk.

ik heb net via buikbanden.com een paar buikbanden besteld!! echt leuk, hopelijk kan ik er ook al om, maar ik denk dat ze nog wat groot zijn.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een rust hier.. Waar is iedereen?

Suusje.. Fijn dat je bijna van je baas af bent hihi.
    Leuke foto van Keano. Dat bultje valt helemaal niet op.

Rose.. Mooi dat alles zo lekker gaat bij jullie! Ben ook erg benieuwd naar een foto van Luca.

Hip.. Welke buikbanden heb je besteld? Met een tekst ofzo?
    En wil je alleen een zwangerschapscursus doen of samen met je vriend.
    Zijn jullie eigenlijk getrouwd of niet?

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Nienke die wil haar drinkflessen of tuitbeker niet zelf vasthouden. Wanneer deden jullie kindjes dat?

Vannacht eindelijk weer een goede nachtrust gehad dat scheelt een hoop.

@sam. Hoe is het nu met dylana en het spreidbroekje. Hoe vaak heeft ze die nu aan?

@hip. Leuk buikbanden! Wat voor iets? En wordt weer tijd voor een buikfoto :)

@suus. Wat is keano toch een heerlijk mannetje om te zien!

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg.. Fijn dat jullie weer een goede nachtrust hebbrn gehad!
    Dylana wil dat ook niet vast houden.. Ja alleen om er mee te spelen.. Maar wanneer ze wil drinken moet ik hem vasthouden..

Dylana heeft nu alleen snachts nog haar spreidbroekje om. Ze zagen op de echofoto geen afwijking meer, dus we mochten er nu wat soepeler mee om gaan. Dus doen we hem alleen nog snachts om. Donderdag moeten we weet een echo laten maken..

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Carly succes met de medicijnwissel en fijn dat het met Tess goed gaat!

Hip bijna geslachtsbepaling! Spannend! En ook alweer hard op weg naar de 20 weken echo
    En buikbanden besteld leuk!

Suusje bijna klaar bij je werk.. En leuke foto!!

Rose fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!

JBG fijn weer een goede nachtrust gehad.
    (hier wil Lucas ook zelf zn fles niet vasthouden hoor, wel zn tuitbeker)

Sam fijn dat jullie er soepeler mee om mogen gaan met de spreidbroek. Lekker overdag niet meer om.

Sasjuh hoe is het met jou? En Elin??

En troetjuh??

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Suusje, wat een leuk ventje en je ziet amper wat van het bultje. Waarom dan terugkomen t is toch alleen uiterlijk zeg maar of kan t iets ernstigs worden?

Hip. Ja buikfoto en wat voor banden besteld?

Sam, hoe ist met dylana dr tandje.

Jbg, al wat beter met Nienke?

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hai meiden! Ben ik ook weer. Weekje weggeweest met ons 3tjes en heerlijk genoten!
    Kleine meid sliep super goed! 1 slaapje op een dag en 's nachts van 20.00-7.30. Wat een feest! En nu thuis nog steeds. Alleen af en toe nog wel een slaapje in de ochtend. Zeg maar om af te bouwen:)
    En dat terwijl ze tijdens de vakantie nog een tand en een kies erbij heeft gekregen! Gelukkig heeft ze er weinig last van gehad. Niet gemerkt tenminste. Nu al 3 kiezen en 9 tanden!

Eisprong is ook geweest, dus ben heel benieuwd! ( Noor is ook verwekt tijdens de vakantie haha dus heb goeie hoop:))

Even snel alles doorgelezen hoor!

Suus, wat een pracht kereltje is het. Hij lijkt ook al zo oud!

Deel Deze Pagina