stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Pooh, ja is alleen maar uiterlijk. Ze zijn bang dat hij er eventueel mee gepest gaat worden. Ik vind het maar grote onzin! Dat is geen reden om in hem te gaan snijden.

Lieke, fijn dat het goed gaat met de slaapjes! Keano lijkt inderdaad vrij groot, ouder dan zijn leeftijd vind ik.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Lieke spannend weer.

Verder lees ik wel mee maar merk ik toch dat de klik met het topic weg is en heb ik weinig behoefte meer aan reageren. Kom er vaak ook niet aan toe om uitgebreid op iedereen te reageren.

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Suusje: Ik kan op die foto van Keano ook weinig zien van het plekje. En idd, een operatie is echt niet niks voor zo'n klein kind. Kan echt een traumatische ervaring zijn. Dus geef je groot gelijk.

Sasjuh: Kan me dat wel voorstellen aangezien je best een tijd weggebleven bent. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. ( Voor mij ook prima als je gewoon af en toe even laat weten hoe het gaat hoor!)

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lieke lekker even er tussen uit geweest..En spannend weer komende weken.

Suusje Groot gelijk dat je nog wacht met de operatie hoor. (al zou ik m wel in de gaten houden tegen de tijd dat hij op school zit of hij er inderdaad niet om gepest wordt maar dat is nu nog lang niet van belang ;)

Sasjuh jammer dat de klik weg is.
    Maar inderdaad zoals Lieke zegt als je af en toe ff wat laat weten hoe het gaat. Enne als het zover is wanneer jullie het brusje voor Elin tzt verwachten ;)

Tandje 2 is erdoor bij Lucas :D Hij is alleen wel erg hangerig, slaapt weinig vandaag en huilerig doordat hij zo moe is. :(

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz...heeft ie verder veel last gehad van zn 2e tandje?Zit ie er pal naast?

Lieke.. Lekker even samen weggeweest. En wat goed dat Norah goed slaapt nu. Komt dat puur door 1 slaapje? Van hoe laat tot hoe laat slaapt ze nu?
    En spannend.. Ben benieuwd of het deze keer raak is.

Pooh.. De makelaar al een huurhuis voor jullie gevonden?
    Dylana haar 1e tandje is er al door. :-D en sinds vandaag is het 2e tandje ook te zien..

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sam:
    Weer een tand! Elk tandje kun je maar beter gehad hebben. Ze moeten toch ooit komen!

Ze slaapt nu vaak overdag van 12.00-15.00. Maar als ze echt moe is doet ze nog een ochtendslaapje van 10.30-11.00 en dan leg ik haar 's middags van 14.00-16.00 nog op bed. Wel moet ik haar dan beide keren wakker maken.
    Af en toe zit er nog wel eens een nachtje bij dat ze onrustig is en dat we er soms wel uit moeten rond 5.00, maar tot nu toe slaapt ze daarna elke keer door.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam nee verder niet heel veel last.. Ietwat hangerig maar verder ook supervrolijk.. Gisteren bij mn ouders lag hij op het kleed op de grond half verstopt onder de salontafel.. Boog 1 van mijn ooms ineens over de tafel heen nou Luc schaterde het uit van plezier..
    En ja beide voorste ondertandjes nu en Dylana? Ook naast elkaar?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Als de meeste nachten maar goed gaan, lieke... Dan kun je de nachten dat het iets minder gaat ook beter aan.

Aah taz.. Leuk is dat he.. Dat ze zo schateren.. Ja bij dylana komt ie er ook naast.. :)

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @lieke: dat klinkt goed dat ze zo goed slaapt zeg! Waar zijn jullie eigenlijk geweest? Wanneer kan je ongeveer testen? Ik denk dat Nienke nu ook bezig is met kiezen, maar ik kan op geen mogelijkheid goed kijken in haar mond, irritant!

@taz: tandje door, eet hij wel goed?

Vandaag drukke dag met verjaardagen etc. Nienke deed het fantastisch ondanks dat het haar slaaptijd was, supergoed! Morgen weer werken. Fijne avond allemaal!

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @suus en lieke: wanneer gingen jullie kindjes zelf hun fles/beker vasthouden of doen ze dat nog niet?

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Haha jbg, pas sinds een maand. Maar hij vind het wel makkelijk als ik hem
    vast hou ;)

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Noor doet het al wel 3 maanden denk ik. Maar als ze er geen zin in heeft vertikt ze het ook echt en moet ik het doen(vooral bij de avondfles)
    En andere momenten is ze echt boos als ik hem vasthou en duwt ze mn hand weg. (Tis wel een driftkikkertje:D)
    Tuitbeker drinkt ze nog niet uit. Dat snapt ze echt niet...

En, ik kan de 25e testen.

Deze kies zag ik ook niet aankomen. Die was er ineens. De vorige had eerst een hele dikke rode bult, die zag ik zo zitten als ze lachte.

13. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Tanden poetsen is hier echt een drama. Hoe doen jullie het??

Hip, hoe gaat het? Buikfoto??

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Suusje joey vond dat echt leuk zodra die de tandborstel ziet gaat zen mondje al open, hopelijk blijft dat zo haha

En joey pakt al heel lang zelf zen fles vast

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ook een drama.
    Het is echt even in de houdgreep. En na het poetsen mag ze hem zelf even. Dan is het gelijk weer goed. (Ze zuigt dan alle tandpasta eruit:D)
    Vind het niet leuk om haar zo te zien krijsen maar ik zeg altijd maar: Beter nu krijsen dan straks bij de tandarts als ze gaatjes heeft.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    vervelend dat Keano en Norah tandenpoetsen niet leuk vinden..

Hier vind Lucas het (nog) wel leuk. Eerst doe ik of Mike het even en daarna mag hij zelf even met de tandenborstel.

JBG ja hij eet erg goed. Flessen gaan nog wel wisselend maar groente en fruit gaat er gretig in.

Vanmorgen naar t cb geweest voor de 6 maanden controle (alleen dan met bijna 7 maanden ;) haha)
    72 cm en 8,5 kilo.. Groot manneke :D De arts was helemaal tevreden. Luc zag er goed uit zei ze. Mogen van haar met brood beginnen en verder doorgaan zoals we deden. Moest vooral mijn eigen gevoel blijven volgen ook met eten geven. Want zo zei ze "we hebben wel richtlijnen voor hoe het zou moeten maar elk kindje is anders en dan moet je je aanpassen aan het kind en niet de richtlijn" hihi.. Ook de wijkverpleegkundige die als eerste op huisbezoek is geweest toen Lucas net geboren en thuis uit t ziekenhuis was was zeer tevreden :)

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @suus: zodra ik aan kom lopen met die tandenborstel gaat die mond al open, dus helaas geen tips voor je!

@taz: fijn dat ze zo met je meedenken bij het CB. Hij groeit goed zo te lezen, echt fijn!

Hier is het echt tandjesdrama. Ik zie hem nog niet, voel wel bobbel. Weer 8 keer per dag poepen, rode wangen etc etc. Ben benieuwd wanneer hij doorkomt en of het nu een kies of tand zal zijn.

Zaterdag is er een grote markt, is even kijken of ik nog wat speelgoed kan scoren of kleding. Heb er wel zin in. Nu twee dagen vrij, morgen weer fysio met Nienke.

Fijne avond allemaal.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Haha lieke, zo erg is het hier nog niet. Zijn mond gaat wel open maar na 1 keer heen en weer poetsen weer dicht. Ff later weer open, heen en weer poetsen en weer dicht enz. En eerst word de tandpasta er vakkundig af- en uitgeslurpt.
    Ik ga er wel wat op verzinnen...

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Laat maar weten als je iets bedacht hebt:D
    Nu moet ik zeggen dat ze wel echt een driftkikker is. Ze kan ook zo krijsen als we haar iets afpakken of als ze iets niet zelf mag doen.

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff lieke hier nog 1
    Mijn god affetoe lijkt ne of je hem afslacht zo brult die hihi

Deel Deze Pagina