stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Krijsen doet keano maar heel ff. Hij doet meer heel theatraal zijn hoofd achterover gooien en heel zielig kijken. Bij krijsen en huilen om dingen die hij niet mag zetten we hem even in de box of ergens anders op de grond bij zijn eigen speeltjes. Dan gaat hij ff mokken maar dat is snel ovee.

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wanneer moet je beginnen met poetsen? Bij dylana is het nog maar heel klein, net door zeg maar.. moet ik dan nu al poetsen?

Hier ook een driftkikker hoor.. als ik haar ergens weg haal waar ze niet aan mag zitten is het krijsen.. ipv huilen..

Taz.. fijn dat lucas zo goed groeit! Op de foto's vind ik hem niet echt heel groot ofzo..

jbg.. lekker naar de markt toe.. leuk is dat he!

Vanmorgen weer naar de maatschappelijk werkster geweest. Ze heeft me doorverwezen naar een andere maatschappelijk werk, waar ze cursussen geven. Ze denkt dat een assertiviteitscursus wel goed voor mij is, omdat ik heel onzeker ben en niet goed voor mezelf durf op te komen.. ben benieuwd! Dylana is nog bij mijn schoonmoeder, dus heb ff lekker een middagje voor mezelf.
    Eind vd middag Rick ophalen van zijn werk en dan Dylana samen weer ophalen :)

Morgenochtend naar het ziekenhuis voor controle van Dylana haar heupjes.. hopelijk hoeft de spreidbeugel snachts ook niet meer om! En dan smiddags naar het cb.

Vrijdagochtend weer naar het ziekenhuis, maar dan naar de kinderarts.. druk druk dus.. ;)

Fijne dag iedereen!

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    volgens mij (tenminste zoals de arts het gister zei tegen me) als ie echt goed door is. Maar wij doen het nu al om het zo mee te nemen in het naar bed gaan ritueel(al krijgt ie na die tijd nog zn laatste fles om half 9). Bij Lucas zijn ze ook nog erg klein hoor ;)

Drukke dagen nog voor de boeg Sam

Hier een draak. Wil amper slapen pff. Erg vermoeiend. Vanmorgen is ie bij mij in mn armen uiteindelijk in slaap gevallen en ben ik met hem op ons bed gaan liggen. Maar na 3 kwartier was meneer alweer wakker.. En vanmiddag ook hooguit 3 kwartier geslapen. :( Zit nu wel steeds in zn ogen te poetsen maar kan m absoluut niet in bed leggen. Zo maar fles en de groente er achteraan.. Dan eet ie zn groente maar een x wat vroeger.

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Meiden was ff druk weten hopelijk morgen of we een huurhuis hebben zou wel fijn zijn.
    Wat betreft het poetsen we hebben bij de kruidvat toen een set gekocht van 3 tandenborstels waarvan 2 alleen met rubber vanaf 3 maanden en die gebruiken we redelijk veel. Nu heeft Sven sinds gister ineens een tandje wat doorkomt en vanochtend stak ie alweer een stukje meer uit gaat echt snel.

Sam, kijk ben benieuwd of je er wat aan hebt maar hoop dat t je helpt. Veel succes morgen en vrijdag wanneer ben je er vanaf ?

Wij zijn vorige week voor het laatst geweest Sven was 75 cm en 9,3 kg we mochten terug komen maar vond het niet nodig eigenlijk en zei ook niet dus daar zijn we vanaf. Wat wel grappig was ze heeft m 2x gemeten kon niet geloven dat ie zo lang was.

Hier gelukkig meestal een vrolijk mannetje maar als je zoals nu ie snotverkouden is zn neus afdoet dan is het echt krijsen en verdriet. We pakken het een soort van uit zn neus anders smeer je het over heel zn wangen iemand een betere techniek?

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz... Wou lucas nu wel slapen?

Pooh.. Hopelijk krijgen jullie een huurwoning toegewezen!
    Fijn dat jullie niet meer terug hoeven naar de ka. Ik heb geen idee of wij er bijna vanaf zijn. Wil dat ze nog wel naar dr ontlasting gaat kijken.. Of daar wat op te verzinnen is.. Is nog steeds keihard :( en ze heeft nog steeds heel veel eczeem.. Maar waar dat van komt... Geen idee!

Wat een lange jongens hier :-D ben benieuwd hoe lang en zwaar dylana is..

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh hopelijk krijgen jullie dat huurhuis. En niet meer terug naar de ka das fijn. Sven ook alweer 75 cm grote jongen :D

Sam ja na zn groente en even lekker in zn badje gebadderd en gespeeld is ie lief gaan slapen. half 9 wakker gemaakt voor zn laatste fles en daarna gelijk weer bedje in en hij slaapt alweer. Maar vandaag dus maar 2x 3 kwartier geslapen over de hele dag.

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    T is een koophuis wat we gaan huren van een particulier. Maar zou fijn zijn als we wat weten

Sam, Sven kreeg een half zakje movicol en dat werkt goed. Nu even niks vanwege zn tandje.

Tazzie, haalt ie t vast morgen in zn slaapjes

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ik hoop t pooh maar ben der bang vor. Hij is morgen bij mn sm he.. En die vind wanden ed belangrijker.. Al hoef ik tot nu toe alleen de ochtend te werken zag ik op mn rooster.. Dus dan haal ik m mooi om 12 uur weer op..

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Krijgt ie dat elke dag?

Heeft ie ook last van zn tandjes?

Taz.. Fijn dat ie lekker ging slapen! Hoeveel slaapt ie normaal dan?

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, ja iedere dag als ie veel poept of t is dunner 1/4 of niks maar kan zomaar volgende week nodig zijn om een heel zakje te geven een dan weer halve.

Wat tandjes betreft mogen we niet klagen. We hebben nu geen movicol nodig hij kwijlt meer maar is te overzien.

He bah mannetje is opgeroepen voor storing van zn werk effe de kluts kwijt. Besef net dat t nog maar donderdag is dus moet Strax werken. Ga vlug weer slapen.

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Zo daar ben ik ook weer eens even...

Samantha, hoe was het in het ziekenhuis? Hopelijk mag de spreidbeugel afblijven

Tazzie,misschien zit Lucas in een sprongetje dat hij zo weinig wil slapen? Tess zit namelijk volgens mij ook rond een sprong en Lucas en Tess schelen natuurlijk maar paar dagen. Hoe is het bij je schoonmoeder gegaan?

Pooh succes met het huis en heb geen tip voor neusje afvegen,Tess heeft er ook een hekel aan

Hip hoe is het met je? Heb je alweer een buikfoto? Hoe is het met de zwangerschapskwaaltjes? Of voel je je goed?

Hier nog geen gedoe met tanden poetsen want Tess heeft nog geen tandjes,ook nog niks in zicht.

Zal zo nog ff foto spammen,zit nu achter de pc ipv mijn mobiel

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Mss moet ik dat dan ook ff vragen aan de ka. Wr gaven nu macrogol.. Maar werkt ook niet echt.

Carly.. Leuk weer wat te horen van je.
    Ben benieuwd hoe Tess eruit ziet nu :)

Vanmorgen bij de orthopeed geweest. En ze hoeft de spreidbeugel niet meer om :-D volgend jaar nog een foto van de heupjes malen.. Maar hij kon nu geen afwijking meer vinden :)

Over een uurtje naar het cb.

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Foto's :)

Bijgevoegde bestanden:

14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Samantha, wat fijn dat hij af mag blijven!! Heeft de macrogol eerder wel geholpen bij Dylana of ook niet?

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Tess neemt de post vast door ;)

Bijgevoegde bestanden:

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wauw.. Wat is ze alweer veranderd! Mooi meisje hoor!!

Nee eigenlijk heeft de macrogol hier niet echt geholpen.. Het blijven drolletjes.. En soms heel groot,zodat t echt pijn doet. :(

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh heb je nog beetje kunnen slapen vannacht?

Carly fijn weer wat van je te horen en wat een mooi meisje is Tess <3

Sam fijn dat de spreidbeugel af mag blijven!!

Nou bij sm heeft ie vanmorgen zo'n 5 kwartier geslapen volgens haar. Ik was vanmiddag niet ingepland dus heb m gelijk na mn ochtend client opgehaald (ben er dan 2 minuten met de auto vandaan dus ;) ) En thuis na krap een uurtje slapen hoorden we m al weer. Hebben m laten liggen want hij lag te kletsen en zijn alleen even om t hoekje gaan spieken. (mike is nog ziek thuis) toen lag hij al op zn buik met Iejoor te spelen en te knuffelen. (we leggen m altijd op zn rug maar hij rolt sinds kort als ie wakker is steeds naar zn buik) Ineens was t weer stil en toen ik net ging kijken lag hij weer op zn buik te slapen. Nu afwachten hoe laat hij echt wakker wordt :D Maar zo haalt ie in ieder geval even wat slaap in :D

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Lyam zit graag...

Bijgevoegde bestanden:

19. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Wat fijn dat Dylana haar spreidbeugel af mag!

@Tazzie; Heeft Lucas nog lekker geslapen?

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh prachtig MenP! <3 hij is ook al zo veranderd!

Taz.. Goed dat Lucas weer in slaap is gevallen :-D

Dylana weegt nu 7930 gram.. En is 67 cm.. Hadden een invalster... Nou die was zo klaar... Vroeg verder ook niks... Naja primaa.. Mijn vragen stel ik morgen toch wel aan de ka. Moesten haar gewicht wel in de gaten houden, omdat die ineens onder de gemiddelde lijn zat :-s tsja.. Ze kan t wel hebben, want ze is maar klein, dus lijkt ze al gauw wat dikker.. Maak me er verder niet druk om :)

Deel Deze Pagina