Zolang ze er goed gezond uit ziet en vrolijk is, niks mis mee, toch?! Jij weet als mama het beste hoe het met je kindje gaat, dat heb ik wel geleerd in die 4 maanden.
Menp wat een lekker jochie zeg! Sam waar op de lijn zit ze dan? want je mag tot plus 2 of min 2 zowiezo he! n ach ze is wat klein ja dan is het ook niet erg toch als ze onder der gewicht blijft? Lucas heeft nog zeker een half uurtje geslapen daarna was hij toch echt wakker haha(ook niet gek met een poepluier ). Maar goed dat was ook niet erg want het was al bijna kwart voor 4.
voor t eerst in zn kinderstoel eten zelfgemaakt bloemkoolprutje met aardappel. jammieee haha.. Nadat ie t op had mocht ie zelf even met zn bordje klooien (hij had t overigens met prutje erin al te pakken, alles onder de bloemkool haha)
Wij vandaag voor het eerst een papfles gegeven. Hij kreeg hem niet op, haha! Normaal gaat hij soms nog piepen als zijn gewone fles leeg is. Hij heeft vandaag zelfs een fles minder op. Hij kwam er gewoon niet aan. Dat heb je met flesvoeding op verzoek. Zal hij vast vannacht nog komen. We zien wel. Maakten hem een tijdje wakker tussen 22.30/23h voor een laatste fles. Maar dan moest hij echt wakker gemaakt worden. En wij moesten ook vaak ons wekker zetten. Ook vonden wij het raar, geven we flesvoeding op verzoek en dan maken we hem wakker....en zo kom je er ook niet achter of hij misschien zonder die fles kan. Nu komt hij vaak tussen 4 en 5 h 's nachts. Vanmorgen zelfs pas 6.45h. Wij vinden het prima zo. Hij zit nu op 5 van 180+6 (sinds vorige week). Volgende week 4mndn prikjes en dan zijn we er weer even vanaf. Gelukkig.
Menp, wij gaven/geven eigenlijk ook op verzoek alleen nu die ouder is en snel afgeleid van slapen/eten bepalen wij het iets mee maar vind het t makkelijkst als hij t zelf aangeeft wanneer er een fles af kan ipv dat ik het ga bepalen omdat het mij beter uitkomt. Maar ieder voor zich natuurlijk. En wat een leuke fotos. Carly, wat een schatje ist. hoe is het met jou verder? tazzie, hij zit in iedergeval te genieten met een lekker gevuld buikje zo te zien. Helaas niet veel meer geslapen sven lag om de zoveel tijd te hoesten als een gek was echt sneu maar niet goed voor de nachtrust. vriend was pas 9 u vanochtend weer thuis dus de rest van de dag had ie slaap uren. Sam, idd niet teveel van aan trekken de 1e verjaardag is toch meer een peiler geloof ik qua gewicht en lengte maar dan vind ik moet je nog naar het kindje kijken. En fijn dat de spreidbeugel af mag. Nou met de movicol hier toen het begon te werken hij leek wel een softijsmachine 4 volle luiers in een kwartier gewoon tijdens het verschonen van de 1e telkens verwisselen omdat er niet meer bij kon en fluberig dat zn buikje toen was ipv keihard ben blij dat het bestaat.
Hip.. Waar ben jij? Genieten van het mooie weer? Hoe gaat het met je? Heb je alweer een buikfoto? Nog leuke spullen gekocht voor de beeb? Taz.. Wat lief.. Zo in de kinderstoel! Zag op fb ook al zoooooon lieve foto van hem hihi. Dylana zit net onder de gemiddelde lijn.. Dusja.. Ze zeuren maar mooi verder bij het cb haha.. Menp.. De papfles zal wel ff wat meer vullen dan een gewone natuurlijk. En volgende week weer prikjes.. Zielig!! Nou vanmorgen weer naar de ka geweest. Toch weer macrogol meegekregen, maar moeten wat meer gaan geven. Hopelijk werkt dat. En voor haar eczeem weer een ander zalfje wat iets beter smeert.. Maar dat zat nou eenmaal in haar huid, dus geen reactie op voeding of iets dergelijks. Verder was alles oke en we hoeven pas eind januari terug te komen. Fijn weekend iedereen!
@sam: yeahh, die spreidbeugel niet meer om!! Dat is superfijn voor haar. Toch jammer dat ze bij het cb niet veel tijd voor je namen, ik vind dat toch altijd wel fijn als we een beetje praten. Wel fijn dat je voorlopig even niet meer naar de ka hoeft. @Carly: wat een gave fotos van tess, ze is echt leuk! @menp: ahh, wat is lyam al gegroeit! Wat een heerlijk ventje! @tazzie; haha, heerlijk! Hij vind het dus ook zo leuk om met zijn bordje te spelen! Ach, lang leve de toettendoeken! Nienke is heel haar ritme met slapen om aan het gooien, en opeens slaapt ze meer uren overdag. Volgende week weer naar het cb dan krijgt ze weer haar prikjes. Ben wel benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. Nienke is echt aan het ontwikkelen.. Ze klapt met haar handen en haar voeten, ze kan zwaaien, ze doet haar armen omhoog bij Hoera, ze zegt al dingen als mama, papa lamp=bap, poes = pss, het is echt zo leuk! En sinds kort doet ze ook high five als je dat vraagt en we zijn aan het oefenen voor haar eerste verjaardag, dan vragen we hoeveel jaar ben jij, en dan doet ze één vinger omhoog, te leuk gewoon! Ik kon me vantevoren niet voorstellen dat ze dat allemaal al zou doen met 11 maanden. Het is echt een heerlijk meisje, geniet elke dag van haar. Fijn weekend allemaal, nog leuke plannen?
Hallooooooooooo Hoe is het hier?? Jbg.. Wat leuk dat nienke haar al zo goed ontwikkelt! Leuk om te zien he.. Al die nieuwe dingen die ze leren! Dylana moest net poepen.. Maar deed haar weer pijn.. Dus il ff met haar knuffelen.. Is ze in slaap gevallen bij me... Zooo lief! Dat gebeurt niet meer zo vaak hibi.. Wel een beetje jammer van de lucht vd poepluier haha..
ahh sam, wat is het toch zielig dat ze er zon last van heeft. Heerlijk dat ze bij je in slaap viel, dat gebeurd hier ook eigenlijk niet meer. Morgen half dagje werken, lekker. Verder weinig nieuws, vandaag bij mijn vader op visite geweest. Ben aan het kijken wat voor Nienke haar verjaardag te doen, wil er toch iets bijzonders van maken al snapt ze het nog niet
Jbg.. Leuk, al met de voorbereiding bezig.. Nog precies 1 maand vandaag! Ik zal Nienke haar verjaardag altijd onthouden, omdat Rick en ik toen man en vrouw zijn geworden Heb je trouwens nog steeds weinig contact met je moeder?
Het gaat al iets beter, we hebben elkaar al vaker gezien. En dat is soms ook wel leuk. Iedereen wil een moeder, ook ik. Maar onze band zal helaas nooit zo goed kunnen worden , er is teveel gebeurd. 21 nov is ook jullie bijzondere dag! Een mooie dag is het . Ik vind het wel leuk om online te neuzen, hoe ik haar 1e verjaardag zo leuk kan maken!
Het is rustig hier! Ik lees nog iedere dag mee maar heb het momenteel erg druk met chatten (verdienen ) en de foto's. Gaat erg goed en vind het nog steeds super om te doen! Dus ik spam nog even wat en meiden, ik ben jullie echt niet vergeten hoor.
mooi foto's weer marlijn! en dat chatten verdient dat goed?? Hip hoe was de echo? Sam fijn dat ze lekker ij je in slaap was gevallen genieten he? JBG nog maar een maandje voor de 1e verjaardag tijd vliegt pff
Hip, vertel eens!! Hier begint het ook een beetje spannend te worden. De 25e moet ik ongesteld worden denk ik. Ga geen test doen dit keer. Ik wacht het mooi af... Heb totaal geen voorgevoel.. Marlijn, prachtige foto's weer
he dames! ff snel een reactie van mij. ik heb de echo gehad...zo mooi weer en wat een verschil in lengte op 12 dagen tijd alweer dik 6 cm erbij, gaat hard hoor. het duurde ff voor de beentjes uitelkaar gingen, maar het is gelukt en het is...... EEN MEISJE!!!!!!!!!! echt leuk! heb al meteen vanalles gekocht hahaha. ga nu cupcakes bakken voor mijn mam en schoonouders en over oma. die weten allemaal niet dat we een geslachtsbepalende echo hebben gehad en denken dat we met de 20 weken echo er pas achter komen wat het word. ik ga choco cupcakes maken met in het midden gewoon beslag wat ik met kleurstof rose maak. misschien nog rose fondant erop benieuwd hoelang het duurt voordat ze het snappen als we morgen op de koffie gaan hihihi. vanavond doe ik echo foto plaatsen en mss foto van de eerste meisjes kleren hihi. buikfoto komt eraan, heb mega last vd darmen dus zijn ook echt opgezet. heb movicolon van de dokter hopelijk werkt het snel.
oww ik had ook bij de echo gevraagd of het voor zover er goed uitzag, omdat ik me zorgen maak voor de 20 weken echo. en wat ze kon zien hersenhelften, ruggegraad, gevuld maagje en 4 kamers in het hartje zag het er goed uit. hartje was verder nog wat klein voor het goed te checken omdat het nu wat vroeg was natuurlijk, maar het stelt me wel al wat gerust. kreeg net een mega bos bloemen bezorgt, van mijn baas! gefeliciteerd met de zwangerschap... ik zit al 17 weken ziek thuis heb al die tijd niks gehoort, met 12 weken heeft die via het uwv te horen gekregen dat ik zwanger ben..ook niks gehoord en nu op eens een bos bloemen. vind het moeilijk hoe ik hierop moet reageren eerlijk gezegd. pfff nog niet aan de cupcakes begonnen hahaha.