Hip wat superleuk een meisje!!! En lekker geshopt al leuk hoor, ben benieuwd naar de foto's!! Snap dat je het ff lastig vind die bloemen omdat het na zo'n tijd pas komt maar in principe hoef je er toch geen reactie op te geven of wel? Leuk idee zeg die cupcakes! Veel plezier met vertellen
Hip.. Wat leuk! Een meisje.. Lekker roze shoppen :-D Wbt de bloemen.. Ik zou er denk ik niet op reageren.. Mocht hij nog contact met jou opnemen over het werk, dan kun je altijd nog bedanken voor het boeket. Marlijn.. Wat een knap kereltje is het toch! En druk aan het chatten.. Verdient dat wat? Jbg.. Jammer dat het contact toch anders is dan voorheeb, maar toch fijn voor je dat er wel iets contact is.
Dank jullie wel voor de complimenten! En ja dat chatten levert aardig wat op hoor! Ik ben blij dat ik het ontdekt heb. Hip, wauw een meisje.. Leuk!!!
Hip, wat leuk een meisje Ben benieuwd naar je eerste aankopen! Marlijn, leuk om een gezicht bij je naam te zien!
Marlijn, mooie foto's! Lieke, spannend dus deze week, zal voor je duimen! Tess laat al een tijdje een groot deel van haar flessen staan , straks zelfs 140 van de 200, ik denk dan van ze zal wel geen honger/dorst hebben en fruit en groente gaan hartstikke goed dus daar krijgt ze ook vocht uit maar sap of water weigert ze echt om te drinken, iemand nog tips? Vandaag met mijn zus, neefje en Tess voor het eerst naar de kinderboerderij geweest, was erg leuk , zal een paar fotootjes spammen
Heb nog veel meer leuke foto's maar zal het hierbij laten haha Sorry voor de gedraaide foto's ik krijg ze met mijn telefoon niet goed gedraaid erop en onze laptop is kapot.
marlijn wat leuk om je gezicht te zien haha, had je niet eerst lang haar? dacht dat je een x een foto van jouw en jesse had waar je lang donker haar op had. mooie foto's ook van jesse, gaat goed he met het fotograferen, doe je een cursus? lieke spannend ik zal voor je duimen! van flesjes weet ik nog niks hihi dus dat laat ik ff aan me voorbij gaan. carly super leuke foto's van tess en jurre! echt heel apart hoeveel lichter haar haar is. maar een knap meisje hoor! je neefje is ook al groot zeg! hoe oud is die nu? mij lukt het niet om foto's met mijn foon te plaatsen heb een galaxy s.. ben echt moe nu zeg! had amper geslapen vanacht, was zo zenuwachtig voor vandaag. en heb vanalles gedaan vandaag dus ga nu zometeen de bank op en morgen ga ik foto's spammen! fijne avond nog.
@ Samantha Tess krijgt drie flessen op een dag. Verder aan wat extra vocht dus alleen nog fruit en groente @ Hip , Jurre is 10 maanden, scheelt precies 3 maanden, maar Jurre is een lekkere snelle, kruipt volop en loopt ook al langs de tafel.
carly ja over die flesjes kan ik wel meepraten hahaha. ik wil flesvoeding gaan geven. ik ben geen type voor borstvoeding, voel me niet prettig daarbij, dus wil er niet mee beginnen. de gyn zei ook tegen me als je er zelf niet voor de volle 100% achter staat dan moet je er niet aan beginnen, dat gaat dan toch niet lukken. dat is snel zeg die jurre! leuk hoor, maar zo is het baby zijn er nog sneller vanaf natuurlijk... lijkt me erg leuk dat ze maar 3 maanden schelen zeker als ze straks wat ouder zijn.
@ hip, wat leuk een meisje! @sam wat fijn dat de beugel af mag. nu vrijheid @lieke, toch weer spannend zo het afwachten. Oude herinneringen komen zo wel weer even naar boven Hier beginnen denk ik de tandjes te komen. Veel zijn handje in zijn mond maar zie nog niks. afwachten dus.
@ Hip; Goed gezien hoor! Had inderdaad eerst lang haar maar nu sinds een december 2011 kort. Vind het heerlijk! Deze foto vond ik zelf ook wel leuk (zelfshoot gedaan ) Dat ik em toch maar gebruik! @Sam; Thanks @Lieke; Yep ik doe een cursus maar leer mezelf het meeste nu met de fotostudio boven. Vind het heerlijk om te doen! @Carly; super leuke foto's! @Tazzie; je krijgt vandaag een berichtje van me! Nog heel ff wat spammen, die laatste van me haal ik zo weer weg hoor. Is een bewerkte variant. Ff beetje showen.. Sorry!
Echt jammer dat je zo ver weg woont marlijn.. Je maakt echt mooie foto's! Ennehm.. Graag gedaan Rose..ben benieuwd wanneer zn 1e tandje komt! Lieke.. Spannend zeg! Hier vandaag een jengelig meisje.. Steeds aan haar oortjes zitten en ze is steeds heel snel weer moe.. Mss het 3e tandje?
@lieke: wauw een meisje! Ik kan je zeggen, meisjes zijn leuk!! Lekker roze shoppen! Spam je nog een foto? Hoe voel je je nu? Last van kwaaltjes? Wat betreft de fles.. ik had hetzelfde gevoel als jij met de voeding. ik heb flesvoeding gegeven en dat gaat prima! @marlijn; wat een mooie foto's zeg! Wel gaaf dat je dat doet en met je zoon heb je een mooi fotomodel! @hip en sam; hier ook tandjes hoor, alle symptomen maar het lijkt niet door te zetten! Nienke zegt inmiddels ook huis en dag (uitspreken als daaag...), so cute! @suusje en lieke; jullie kindjes slapen meestal toch rond de middag of na de lunch? Hoe lang doen ze dat al? En wel nog 2 slaapjes per dag? Dus eigenlijk, wat zijn de slaaptijden, hahah?
Jbg, keano slaapt al bijna twee maanden van 12.00/12.30 tot 15.00/15.30. En dan slaapt hij in de avond tussen 19.30 en 20.00 tot 07.00/.7.30
Hip, wat leuk een meisje gefeliciteerd. En wat betreft de bloemen. Zou t als een 1e stap zien beter laat dan nooit. Als je er aan toe bent zou je een bedankje kunnen sturen. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt. Carly, en Marlijn wat een leuke foto's van jullie lieve boefjes. Sam, hoe poept dylana nu ?