Je bent een beetje in de war met de namen volgens mij Maar Norah slaapt idd meestal van 12.00-15.00, maar soms als ze 's morgens vroeg wakker is van 10.00-12.00 en dan van 15.00-16.30. ( Dan moet ik haar wel wakker maken)
Hier vandaag ongesteld geworden. Heb er wel vrede mee, al vind ik het natuurlijk jammer. Achteraf gezien was deze maand niet erg handig. Ben net een week met een groot project begonnen op het werk. Ben erg blij dat ik die kans heb gekregen, maar zou het wel lastig gevonden hebben als ik nu zwanger was geweest om te zeggen. Ws had ik dan het project niet af kunnen maken. Vind het wel moeilijk om nu over volgende maand te beslissen. Ergens wil ik graag dit project goed kunnen doen, maar ergens is de kinderwens natuurlijk ook erg groot. Gelukkig kunnen we er nog even over nadenken.
Haha ik ben lekker bezig.. Was rose ipv hip... Jammer dat je ongesteld bent geworden. Hoe snel ging het bij norah, 1 e maand toch? Is dat project zo belangrijk voor je? Of zou je het met iemand samen kunnen doen? Zit er een tijdlimiet aan als je zegt dat je het misschien niet af zou kunnen maken?!
Klopt, dat ging erg snel! Ja, toen ik begon bij m'n huidige werk was ik al zwanger. Na 2 maand al vroeger met verlof gegaan. Dus dit voelt zeg maar wel als een kans om me te bewijzen. Nu kan ik namelijk echt iets betekenen op m'n werk en als ik dat ook al niet meer kan omdat ik zwanger ben( Rekening houdend met ws weer vroeg verlof vanwege BI de vorige keer) ben ik bang voor de reactie van mijn werk. Ik ben erg blij met m'n werk, heb vaste dagen (wat echt een uitzondering is voor dit werk) en wil echt dit werk kwijt. Het project is net begonnen en is echt voor mij alleen. Als ik 2 maanden zou wachten zou ik het makkelijk af kunnen maken. Dus mijn voorkeur gaat daar wel naar uit. Als is het wel met pijn in m'n hart want het is echt een keuze tussen verstand en gevoel.
@ Hip heb je goed dat je dan voor flesvoeding kiest, ik weet ook niet of ik een tweede keer voor borstvoeding zou kiezen , ik ben namelijk ook geen type om dat in het openbaar te doen dus dan was ik erg aan huis gekluisterd of ik moest elke keer kolven. En daarbij heeft het met toch wel veel energie ook gekost. @ Samantha fijn dat het beter gaat met het poepen @ Lieke jammer dat je ongesteld bent geworden , snap dat je gevoel en verstand door elkaar lopen, veel succes met je project
Lieke.. Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Hebben jullie al besloten of je even wacht met zwanger worden? Ivm dat project?
Lieke, als het project echt zo belangrijk is stel je t toch 1 maand uit ipv 2 ? Moeilijk succes met de keuze.
Lieke lastige beslissing hoor.. Zijn jullie er al uit? Ik wilde even dit laten zien.. Bekijk bijlage 282860
sasjuh gefeliciteerd meid..snel hoor! lieke wat balen zeg dat je ongi bent geworden. en shit dat je gevoel en verstand zo door elkaar lopen. bekijk het gewoon per maand zou ik zeggen. in ieder geval veel succes met het project op je werk, mag ik je vragen wat het voor iets is, want je werkt als verpleegkundige toch? pooh hoe gaat het met het huurhuis, hadden jullie daar al bericht van? vorige week was ik bij de ha geweest omdat ik echt veel last had van mijn darmen, ik ging nog maar 1x per week naar de wc of zo. nu heb ik movicol gekregen van de dokter...vind het erg vies, maar los het op in ranja en pak het als ik veel dorst heb dan kan ik het zosnel mogelijk achterover schudden. het helpt gelukkig wel, ga weer bijna dagelijks naar de wc gelukkig en mijn buik is weer gewoon niet meer hard en gespannen. gisteren heb ik voor het eerst bekkentherapie gehad, deed wel flink pijn hoor! ze moest kijken/voelen waar de zwakke punten zitten dus heeft flink gewiebeld en geduwd aan mijn bekken. moet nu 2 dagen heel rustigaan doen, gelukkig gaat het vandaag al beter. kan weer normaal lopen heb oefeningen en moet over 2 weken terug. ik heb in mijn album foto's gezet van de kleertjes enzo wat we al gekocht hebben zijn met de foon gemaakt dus sommige zijn wat wazig. buikfoto moet ik nog maken. gisteren is ook de kinderwagen bezorgt, ze waren alleen de maxicosi vergeten dus die komt nog. vandaag zijn de de vloer komen meten in de babykamer en de nieuwe vloer is besteld, wordt misschien volgende week al gelegd vind het allemaal zo leuk!!
Bekijk bijlage 282936 een paar van de eerste aankopen en spulletjes wat we al gekregen hebben . het wiegje en linksbovenin is een foto van de geslachtsbepaling..rechts onderin een foto van de 12 weken echo Bekijk bijlage 282937 cupcakes wat ik had gebakken voor de familie om te vertellen dat we een meisje krijgen....hmmmm in mijn album staan nog meer foto's
Hip.. Wat leuk!! En geloof me.. Als jullie kindje er straks is houd het niet op hoor.. Is hier alleen maar erger geworden haha.. Ben echt shopverslaafd geworden haha ..