Lieke.. Wat fijn zeg dat alles zo goed gaat met norah! Heerlijk dat ze eindelijk wat langer slaapt! pooh.. Is er al wat meer bekend inmiddels of alles doorgaat? Hoe gaat t met Sven? Carly.. Drinkt Tess al wat beter? Jbg.. Zou het ook kunnen dat Nienke ziek is van de vaccinatie? Of heeft ze daar nooit last van gehad? Hoe gaat t nu met haar? Dylana is nog steeds wat verkouden.. Vaak wakker snachts en ze heeft weer ontzettend veel eczeem zelfs weer op haar hoofd nu en in het haar... De ka zei dat het gewoon in haar huid zit, maar dan zou het toch altijd er moeten zijn?
Sam wat vervelend dat dylana zo'n last heeft weer van de exceem. eczeem heb je niet altijd, als je minder weerstand hebt komt dat opzetten of als je niet lekker in je vel zit of stress hebt word het ook meer. als je je helemaal goed voelt en je weerstand is goed dan heb je veel minder last. dus het kan vanalles zijn waardoor ze nu weer wat meer last heeft. hopelijk gaat het snel beter. ik heb gisteren via de marktplaats van het forum een heel pakket kleertjes gekocht in maat 50t/m62 van nijntje, prenatal, lief en nog veel andere ben benieuwd als de doos binnen is. Zegt mijn vriend toen hij de foto's zag ohh das echt veel dan zijn we meteen klaar....daar denk ik toch iets anders over hihihi. Zit wel echt veel leuk spul tussen wat ik op de foto's zag. Hoop dat die morgen of zaterdag binnen komt dat ik kan uitpakken.
Hip.. Thnx voor je uitleg over het eczeem. Zou dus wel kunnen dat ze nu meer eczeem heeft omdat ze momenteel wat verkouden/ziekig is. Wat leuk dat je zo'n pakket hebt gekocht.. Haha wat jouw vriend zei, zei Rick ook heel vaak.. En ik dacht er dus ook anders over haha.. Ik blijf maar kopen Hoe gaat het verder met je?
Leuk hip dat word uit zoeken :d Hoe is nu verder? Nog wat van je baas of arbo arts gehoord? Zonde sam dat ze weer ziekerig is maaja tis echt de tijd van het jaar he nu... Jbg hoe is nuet nienke? Die kleine dame heeft ook vaak koorts he... Ik heb voor joey een lodger bunker lekker warm voor hem hihi
@lieke: wat leuk dat Norah zo actief is! Het is zo leuk nu ze steeds meer snappen! Sinds wanneer stapt ze zelf los rond? @troet: zo'n lodger bunker, is dat een deken ofzo? Ken het niet! @sam: Balen die verkoudheid zeg, hier nienke ook verkouden. Wat betreft dat eczeem, heeft ze dat op bepaalde momenten (bijv weersveranderingen)? Kan je er iets voor smeren? @hip: Leuk zo'n doos met kleding, hihi, lekker blijven shoppen hoor, het is zo leuk! Wij hebben ook heel lang gedaan met de kleding die we kregen bij de geboorte. We kregen van maat 50 tot 74! En dat is superleuk vond ik, want sommige dingen zou je zelf misschien niet kopen en dan trek je het bij haar aan en dan staat het zo leuk (soms krijg je ook dingen die je niet zal aantrekken hoor hahah )! Hoe voel je je verder? En waar blijft de laatste buikfoto?? Gisteren ging het prima met Nienke en ze heeft zelfs weer de hele nacht geslapen, heerlijk!!! Maar nu is ze verkouden en hartstikke schoor. Wil nu ook niet echt slapen terwijl ze zo ontzettend moe is. Ik heb vandaag uitnodigingen gemaakt voor Nienke haar verjaardag, als ze morgen binnen zijn maak ik er een foto van en zet ik hem hier. Hij is wel heel leuk vind ik! Nog drie weekjes en dan is mijn meisje gewoon alweer 1. Pff, doet met de laatste tijd veel denken aan de tijd dat ik met mijn hoogzwangere buik rondliep .
Wat een zieke kindjes hier zielig hoor! troet zag op fb een foto stapt joey al een beetje rondals hij zich vast heeft? wat leuk! Nienke en joey bijna jarig, lijkt me idd erg apart de eerste verjaardag. vorig jaar rond deze tijd volop zwanger..jbg jij wist de geplande keizersnee l denk ik of niet. De tijd kon niet snel genoeg gaan tot de kleine er is en nu zijn ze al bijna een jaar. hier gaat alles goed, heb mijn bekken pijn redelijk onder controle met de oefeningen en goed opletten op mijn houding en niet te veel willen doen. movicol doet zijn werk best goed. word er wel vaker wat misselijk van ff. ik ben volop aan het shoppen haha..geld moet rollen zullen we maar zeggen. morgen komen ze de vloer op de babykamer leggen. behang is besteld. heb vanmorgen een buikfoto gemaakt die plaats ik vanmiddag ben nu op de foon. volgende week afspraak verlos week erna 20 weken echo! vanmorgen belde het uwv en ziekmelding wegens zwangerschap is goedgekeurt vanaf 6aug. morgen belt de arbo om te vragen hoe het met me gaat. het contact met mijn baas verloopt sinds dat die bloemen stuurde best goed, nou ja wel via mail ik heb geen zin om em te spreken vind het evengoed maar eeen huigelaar. maar via de mail kunnen we weer goed met elkaar overweg. zo dat is zo'n beetje mijn update haha
Haha hip als die vast heeft rend die rond Maar hij loopt ook al los stap of 10 a 15 En aan handje lopen kan die ook al goed fijn dat wel al wat beter gaat, Blijf je nu thuis tot de bevalling?
Jbg.. Ja wij hebben 2 soorten creme die we erop smeren..1 hormoonzalf en nog een iets dikkere zalf. Maar vind niet dat het heel super werkt. Weten jullie nog hoeveel slaapjes jullie kindje had met 9 maanden? Weet dat het per kindje wel verschilt, maar toch Dylana heeft nu sinds 3 dagen dat ze het 3e slaapje niet meer wil.. Maar dan is ze wel van 14.00 - 19.00 wakker en vanaf 18.00 word ze echt sjagerijnig dan, net wanneer wij moeten eten. Ze heeft vanmorgen van 10.00 tot 11.30 geslapen en heb haar nu maar om 14.00 op bed gelegd ipv 13.00-13.30 ben benieuwd hoe lang ze nu slaapt en of ze het dan beter vol houd tot 19.00 uur.
Ff foto's spammen : Ziek.. Dus lekker bij papa hangen op de bank..papa zit ook nog in zn makkelijke kleren zoals je kunt zien whaha..
Geweldig Sam! Hoelang blijft zo'n haarband zitten? Bij Noor zo'n 3 sec En dat knuffelen met de bank door Noor ook regelmatig, schattig gezicht he?
sam wat een leuke foto's! die van de bank had ik op fb al gezien geloof ik of niet? troet leuk zeg dat joey al loopt! heb je nog minder rust zeker? hihihi zo dames ik ga jullie ook ff spammen met foto's eindelijk haha. in mijn album staan er meer....
ff geduld het lukt niet..geeft aan dat ik het maximale geupload heb.... grrr zou ik dan foto's uit mijn album moeten verwijderen? ik hoop het niet..
Bekijk bijlage 283984 Bekijk bijlage 283985 dit zijn de buikfoto's van vandaag, met 18 weken dus. hoefde gelukkig niet mijn album te wissen, maar zo alles wat ik ooit geupload heb in topics
Bekijk bijlage 283986 deze is met 14 weken echt stukken dikker vind ik, behoorlijk opgezet door de darmen. gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, hoop alleen niet dat ik die movicol tot het einde van de zwangerschap moet gebruiken, vind het maar vies spul!
Bekijk bijlage 283987 Bekijk bijlage 283988 dit zijn de foto's van de geslachtsbepaling...lief he! mijn meisje hihi
Aah hip.. Daar kun je nu al trots op zijn he! Jullie meisje! Laten jullie ook een 3d echo doen? Is ook errrrugg leuk mooi buikje heb je! Wacht maar tot je de 20 weken gepasseers bent, dan groeit het veel sneller! Lieke.. Hier moet ik ook tig keer de haarband bij haar in doen op een dag , maja vind het zo leuk staan :-D jaa dylana knuffelt overal op los haha.. Ze kan nog niet zelf staan, maar als ik haar zo neerzet blijft ze al heel goed staan en blijft ze die bank maar knuffelen haha.
@sam: ahh wat is ze toch een schatje, heerlijke meid om naar te kijken! @hip: Mooi buikie hoor! En wat Sam zegt, straks na de 20 weken gaat het een stuk sneller! Mooi zo die echo's, ook leuk die echt met duidelijk meisje erop!