stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    JBG, beterschap zeg das ff schrikken iig maar goed uitzieken.

Marlijn, heeft je man de baan gekregen?

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Lief dat je eraan denkt Pooh. Hij was door naar de laatste ronde (arbeidsvoorwaarde gesprek) maar kreeg afgelopen zaterdag toch even een telefoontje dat dat gesprek niet door gaat want ze hadden iemand anders aangenomen. Nou daar word je dus echt pisnijdig van! Zo ontzettend oneerlijk. Nu moet hij dus weer van voor af aan verder zoeken. Heeft er ongelofelijk de balen in..

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    JBG heel veel beterschap! Rustig aan doen!

Marlijn wat balen zeg en zeker als het arbeidsvoorwaardengesprek al gepland was, kan me goed voorstellen dat je daar kwaad van word zeker in deze tijd

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ohw wat verschrikkelijk balen zeg Marlijn..

JBG wat vervelend een beginnende longonststeking :(Beterschap!

Nou Lucas is sinds t weekend terug naar 3 flessen. En dat gaat goed. "s middags krijgt hij nu een flesje thee/water met een beetje fruit (of yoghurt) cracker verslikt ie zich nog steeds in :( maar komt vanzelf :)
    zaterdag zijn we naar t zwembad geweest met hem en hij had de grootste lol drijvend in zn band.. In een van de baden kan ie net met zn voetjes bij de grond haha, zo "liep" meneertje door t water heen. En alle andere kindjes om hem heen waren zeer interessant..

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Beterschap JBG!! Is niet niks zo'n longontsteking. Neem je rust!

Ah, wat rot voor jullie Marlijn. Echt een tegenvaller en ook niet helemaal eerlijk dat ze jouw man geen kans gaven...

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg.. Hoe is het nu met je?Gelukkig was je er op tijd bij!

Marlijn.. Dat meen je niet. Gadver.. Wat balen zeg!! Hoe lang hebben jullie recht op ww? Ik in totaal maar 9 maanden.. Heb er nu al 3 op te zitten. Heb morgen een gesprek bij het uwv.. Ben jij ook al bij hun op gesprek geweest? Wat gaan ze dan allemaal zeggen?

Pooh.. Hoe is het bij jullie? Nog huizennieuws?

Taz.. Fijn dat de 3 flessen goed gaan! En lekker gezwommen vant weekend!

Hier gaat t wel goed verder. Afgelopen nachten is Dylana een paar x huilend wakker geworden en was echt ontroostbaar.. En nu zag manlief gister dus dat haar 3e tandje zichtbaar is. Vandaar dus dat ze zo overstuur was.

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Nou Sam maak je niet druk hoor om het UWV, die doen toch niks voor je. Ze stellen je vragen waar je allemaal op solliciteerd, kunnen ze trouwens ook zien he via je werkmap. En dan is het ja mevrouw we kunnen niks voor u doen; succes!
    Ik heb al sinds dat ik met 3 maanden ben geweest niks meer gehoord!
    Zelf heb ik 13 maanden recht op ww mijn man 18. Maar de tijd gaat snel, heel snel..

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @marlijn: ohh wat jammer van die baan zeg! Kan me voorstellen dat dat zo heel onverwacht komt, jullie hadden toch goede hoop! Heeft hij al wel iets van een andere leuke vacature gezien?

@taz: wat goed dat het goed gaat met die fles, gaat toch iets makkelijker als je dacht! En wat leuk dat hij zo'n waterrat is, ik ga als ik beter ben zeker ook weer zwemmen!

@sam: Toch fijn als je een 'oorzaak ' weet van het huilend, blijkbaar het tandje! Op naar nummer vier, die volgt vast snel!

Met mij niet geweldig, slapen en eten lukt niet. Krijg bijna geen lucht. Merk wel dat de koorts al word onderdrukt door de antibiotica, dat is fijn. Vanmorgen had ik nog een vraagje dus sprak je assistente van mijn huisarts, zegt ze, je komt wel even laten luisteren. Dus ik vraag, wat bedoel je? Je moet einde van de week even komen laten luisteren naar je longen door de ha. Het is dat ik belde, anders had ik dat niet geweten want dat hadden niet gezegd bij de hap.

Nienke is bij oma en oma vandaag. Ik ben totaal niet in staat voor haar te zorgen, vind ik echt heel erg. Kan amper met haar spelen. Wat ik ook erg vind is dat ze volg.week woe jarig is en dus nog niet weet hoe we dat gaan doen omdat ik nog niet weet hoe het zal gaan met mij. Wilde komend weekend dingetjes shoppen, we hadden zelfs 4 dagen vrij samen, lekker lang weekend. Ik heb er echt even de balen van!

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    JBG ik snap dat je nu ff de balen er van hèbt maar je moet nu echt even aan jezelf denken en beter worden,daar heeft Nienke ook het meeste aan,als jij weer helemaal beter word. Als je je zo blijft voelen zou ik weer contact opnemen met de huisarts,hoeveel antibiotica heb je al gehad??

Hip wanneer heb je de 20 weken echo??

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jbg bah meid wat rot!! hopelijk ben je genoeg opgeknapt voor het feestje van nienke. en dan je vriend en evt een oma of tante of iets wat meer laten rennen met taart en drinken enzo. mss kan ook iemand je vriend helpen met de boodschappen komend weekend.
    en jij moet je alleen maar concentreren op jezelf, heel goed rustenen lekker vitamientjes eten zodra je weer kan eten.
    sterkte meid!

marlijn balen zeg dat je man die baan niet heeft gekregen hopelijk vind die toch nog snel wat anders.

tazzie wat fijn dat het zo goed gaat met lucas.

ik heb woensdag de 20 weken echo! vind het spannend, maar heb er ook wel zin in om me meisje weer te zien.

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @carly: Zondagmiddag heb ik mijn eerste pil ingenomen, het is een kuur van 5 dagen.

@hip: spannend morgen, ben je zenuwachtig?

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG merk je al verbetering? Heb je al iets meer lucht?

@ Hip oh morgen al,spannend! Is vast allemaal hartstikke goed en erg leuk om je meisje weer te zien idd. Heel veel succes en heel veel plezier alvast!!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Het valt nog mee met de zenuwen gelukkig.
    met de geslachtsbepaling had ze ook gekeken naar het hartje en het waren netjes 4 kamers, de ruggegraad was goed en de hersenen zagen er ook goed uit. er zat al vruchtwater in het maagje (met 12 weken ook al) dus ze drinkt ook al goed.
    Daardoor maak ik me gelukkig minder zorgen. heb er vooral veel zin in! hoop
    l dat het nog steeds een meisje is haha, want heb al echt heeeel veel spulletjes hih
    bi.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff op verzenden geduwd ben op de foon en wist niet meer waar ik gebleven was.
    heb bij 2 kennissen meegemaakt dat ze het kindje weg moesten halen na de 20 weken echo doordat ze niet levensvatbaar waren. dus maakte me erg druk erom. daarom had ik bij de geslachtsbepaling gevraagd of ze het alvast al een beetje wilde nakijken.
    de echoscopiste heeft me toen wel gerustgesteld gelukkig.
    als we morgen in de wachtkamer zitten zal ik wel zenuwachtig zijn natuurlijk.

jbg ik hoop echt dat de antibiotica snel aanslaat, dat je je wat beter voelt.

carly hoe is het met tess? en met jouw? helemaal aangepast aan de nieuwe medicijnen?

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip fijn dat ze het al eerder bekeken hebben, wel heftig zeg van die kennissen dan kan ik me voorstellen dat je nog wat meer extra spanning had. En het is vast nog een meisje,hopelijk ;) haha

Met Tess gaat het heel goed,zo vrolijk en kraaien en gillen en volop spelen,erg leuk. Met mij gaat het ook goed,steeds beter,begin me weer steeds meer mezelf te voelen ,gelukkig.

Zal zo even een foto spammen van vanmorgen

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Punk hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,4 KB
      Weergaven:
      2
  17. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh mijn iPhone draait hem

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip... Heel veel plezier en succes vandaag bij de 20 weken echo!

Carly.. Mooi meisje.. Lekker vrolijk!

Jbg.. Knap je al wat op?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jaaaa m'n meisje is door de keuring! alles was goed en alles zit erop en eraan.
    en het is gelukkig nog steeds een meisje hihihi.
    hebben een dvdtje meegekregen dus kan thuis nog ff verder zwijmelen. <3

leuke foto van tess, carly!

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip wat fijn dat alles goed was!! Heb je ook fotootjes?

Deel Deze Pagina