Norah.. dus in principe kan het nu geen kwaad meer als ik bij haar zou zijn. En als de kleine geboren is dan? Kan ze dan wel gewoon vasthouden en oppassen enzo? Ze wil dat wel erg graag namelijk..
@Pooh inmiddels 2x geprikt, denk?! Ging het al beter? Ik had de verkeerde lijst denk gepakt, sorry! @Tazzie; Leuk maandag de 3d/4d echo! En die broeken zitten idd gewoon lekkerder. Hoewel ik hoop dat ik het nu niet uitlok dat ik enorm word, haha. Fijn dat het kdv al een plekje heeft. Hoef je je daar geen zorgen om te gaan maken. @Samantha; Tja, alweer 16 weken. Gaat echt snel! Had dat niet verwacht. Ik hoop dat ik mn broek niet teveel op hoef te hijsen tijdens mn werk, dan is het weer niet zo praktisch. @Saxia; Nog rustig dus bij jullie. Leuk een nieuw spel, wat voor/welke?? @Norah; Ook al optijd aan de positiebroeken. Wel fijn dat ik hier zo lekker mn ding neer kan zetten en niemand het vreemd vindt en het zelfs zelf ook zo heeft gedaan, heerlijk. Ik ben zo blij met jullie! @Troetjuh; Sorry, ik kan je geen antwoord geven wbt luiers....zover ben ik nog niet. Hier vandaag de kerstboom weggehaald. Ik vind het dan altijd zo kaal! Maarja, kan hem moeilijk heel het jaar door laten staan. Pat zei net nog; Dit was onze laatste kerst samen. Volgende jaar staat de box op de plaats waar de kerstboom stond....even kijken hoe we dat gaan doen. Denk toch de box maar ff verplaatsen tijdelijk.
Was geen feest maar klaar met prikken. Zal de uitslag nog aan de vlos door bellen maandag en dan afwachten wat ze er van vind . Nu met de voetjes omhoog beetje dikke enkels/voeten. Nog tips hoe om te gaan met dikke enkels?
pooh wat goed meid klaar met prikken..je hebt het overleeft! hopelijk is de uitslag ook goed. saxia welk spel heb je gehaald? geniet van jullie mss wel laatste weekend samen! menp idd zeg dat schiet op bij jullie 16 weken al voor je het weet ga je de kleine al voelen. en lekker doen hoor die positie broek. deze week kun/kon je zo'n speciale band winnen hier op zp moet je maar es kijken volgensmij super handig ook als je em niet wint maar koopt want is niet overdreven duur als je ziet waarvoor je em kan gebruiken. hopelijk is die dan ook echt zo fijn als ze beschrijven. hoef je niet meer te hijsen en kun je je eigen broeken ook nog aan. ik ben bezig met de was lig een beetje achter met vouwen en strijken zoooooo veel nu hahahaha. heb al een mand met strijk gemaakt voor mijn vriend morgen hahaha. en ondertussen als ik denk hoeveel kleren kan een mens hebben. ga ik dus ff op h&m en heb vanalles besteld..*schaam* *schaam* ach ja komt goed.
@ Sam, ja dat kan gewoon hoor! Ik zou alleen wel afraden dat je moeder haar kusjes geeft bijvoorbeeld. Verder de gewone hygiëne wb handen wassen/desinfecteren. Maar vraag het nog even goed na bij haar arts idd, want elke chemo is ook weer anders qua richtlijnen. Een verloskundige heeft daar toch minder zicht op welke chemo je moeder krijgt. Hip: Heerlijk he, nieuwe kleren bestellen? Soms heb je dat als vrouw ook even nodig als je in een dip zit toch?
@troet: ik wacht gewoon tot Nienke komt, dus maak haar niet op de 4 uur wakker. Vandaag was het toevallig 4.5 uur ertussen. We hebben nu ook haar bedje andersom opgemaakt en ben weer begonnen met de infacol. We hadden het 1 dag niet gebruikt en sinds vanmorgen heel veel huilen door de krampjes, zo sneu! Ik ook nog de newborn 2-5 kg. Heb al wel een keer maatje 2 aangegeven (4-7 kilo volgens mij) en dat ging ook goed alleen nog zo groot ! Mijn luiers waren ff op, dus was noodoplossing. Heb al een hele voorraad van luiers maten 2-3-4, hahah! Anders koop je ze gewoon per pak. Ik heb nu 3 pakken newborn en als ze op zijn dan kijk ik per pak. @tazzie: bij mij hebben ze niets gezegd van om de dag bedje omdraaien, lijkt me wel een heel gedoe! Gewoon goed proberen te stimuleren dat de kleine naar beide kanten kijkt of ligt. @saxia: Hoe is het? Heb je zoiets van, laat maar komen of ben je geduldig ? @samantha: Spannend de chemo van je moeder volgende week, sterkte! @patriesjuh: Ik sluit me helemaal bij Saxia aan,wat heb je dat weer goed verwoord! Je mag je gevoel hier zeker uitspreken! Het is niet niks wat je meemaakt en het lijkt me erg zwaar. Je moet er stevig voor in je schoenen staan! Meid, je doet het top. En je gevoel mag je gewoon toelaten hoor, je had het je gewoon niet zo voorgesteld. Ik hoop voor je dat het gauw allemaal beter mag worden voor jullie. Je hebt wel heerlijke mannetjes zo te zien, mooie fotos! @hip: het is niet raar dat de verwerking nu pas begint. En wat rot van je baas, het zit je ook niet mee er gebeurd zoveel in je leven! Veel sterkte meid! @menp: Nienke heeft nog steeds een verstopt neusje, maar gaat iets beter. De krampjes gaat niet echt geweldig, vandaag veel huilen. Nog een paar weekjes tot jullie het geslacht te weten komen, spannend hoor! Zit er aan je positiebroek niet van die dingen om je broek strakker te maken? Wel fijn he, die broeken ! @pooh: wat was de bloedwaarde? @tazzie: fijn dat alles geregeld kan worden bij je favoriete kinderdagverblijf. Pfff ik ben echt doodop van alle gebroken nachten. Ben zo toe aan 1 nachtje in 1x doorslapen.. Maar ja, we moeten er gewoon doorheen. Voel me ook niet lekker, veel keelpijn, hoesten en hoofdpijn. Heb geen puf om dingen te doen, straks maar wel even de was doen, want moet toch doorgaan. Nienke vraagt ook veel aandacht momenteel door die krampjes, is veel wakker. Vanavond lekker thuis, morgen eventjes naar een verjaardag. Fijne avond allemaal!
Bij mij komt joey óók snachts gisteren kwart over 10 half 11 laatste fles en kwam half 4 wéér Geef ik de fles 12 uur komt Hij ook half 4 heel vaag Ga vanaaf 150 proberen kijken of da werkt
@Pooh; Gelukkig klaar met prikken. En dikke enkels; Laten masseren door je mannetje...en benen omhoog, ook tijdens slapen heb ik weleens gelezen. @Hip; Ik heb 2 van die buikbanden van Pat zn moeder gekregen. al paar weken terug. Maar die voelen nog wel te groot. En Pat die verteld fijn aan anderen dat ik zo'n broek aan heb, haha. Kwamen net mn tante tegen in het winkelcentrum, hup, hij vertellen. Hij had vandeweek ook meteen zijn ouders gebeld om t ff te melden. Ach, kan er gelukkig wel om lachen. H&M heeft weer verdiend vandaag lees ik....moet kunnen! Lekker jezelf verwennen. @JBG; Wat sneu dat het nog niet echt wil met de krampjes bij Nienke, gelukkig gaat haar neusje wat beter. Er zit inderdaad iets om die band van die broek wat strakker te doen. Dus dat helpt wel wat tegen het zakken en hijsen. En hoop dat je binnenkort een nachtje door zou kunnen. Dat zou lekker zijn. @Troetjuh; Jij bent lekker aan het experimenteren met de hoeveelheid voeding. Volgens mij ben jij daar wel goed in. Hopen dat het ook echt werkt en Joey lekker doerslaapt. Wij hebben net gekleurde kleine knijpertjes gekocht voor de felicitatiekaarten. Mooi lintje voor de spiegel gehangen en daar de kaarten aan. Hebben toch al 12 kaarten! Staat erg gezellig, zeker nu de boom weg is.
Ik had een paar dagen niet gereageerd dus dat zal ik nog eventjes netjes doen @ Hip, je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd en het is denk ik logisch dat dat nu allemaal binnen begint te komen,je moet het ook allemaal nog gaan verwerken, neem daar je tijd voor en maak af en toe even pas op de plaats en blijf ook hier lekker je hart luchten!! en die baas van je daar maak ik maar geen woorden aan vuil,sommige mensen kunnen blijkbaar niet nadenken of meeleven met een ander. Erg vervelend voor je dat je dat nu ook nog erbij moet krijgen Jij vroeg geloof ik ook om ons meisje in 3D te showen en dat zal ik zo even doen. @ saxia; Met de aanschaf van kleding en spulletjes e.d. houden we er wel wat rekening mee dat het een meisje word, kamertje blijft grotendeels neutraal denk ik,wel wat gekleurde accesoires. En natuurlijk ook wat echte meisjeskleding enzo,is ook allemaal wel erg schattig,ik ben alleen wel meer van het paars dan van echt alles roze,maar daar is ook genoeg leuks van. Mijn man en ik vinden het allebei leuk om een meisje te krijgen al had het ons niks uitgemaakt,we hadden geen voorkeur, al had ik in het begin wel het gevoel dat het een meisje zou zijn. Bij jou is alles dus nog rustig nu, spannend hoor!! @ Menp de buikpijn blijft komen en gaan,zo is het een paar dagen weg en zo is het er weer. Is ook geen peil op te trekken wanneer en waardoor wel of geen pijn,heel apart... Ik had trouwens ook al snel dat mijn spijkerbroeken niet lekker meer zaten hoor,ook al pasten ze nog wel. Positiebroeken zitten gewoon veel lekkerder, ik vind bijvoorbeeld een positielegging ook veel fijner zitten dan een normale. Die zitten zo lekker hoog. @ Tazzie, wat fijn dat jullie de eerste keus van het kdv hebben kunnen krijgen. @ Sam, spannend dat je moeder dinsdag al begint met de chemo,hopelijk word ze er niet te ziek van. @ Pooh, wat waren je waardes?
Even ons meisje in 3D showen Met haar handje voor haar hoofd: Bekijk bijlage 212899 En van de zijkant: Bekijk bijlage 212901
bij de onderste heeft ze trouwens haar armpjes langs haar hoofdje, je ziet de ellebogen naast haar gezicht
Hip, lekker vind ik dat altijd online shoppen ene je hebt t verdiend. Carly, nuchter 4,8 anderhalf uur na ontbijt 6,1 en 2 uur na lunch 5,3 Geen idee wat t betekent.
mooie foto's carly!! pooh volgens mij zijn dat mooie waarden (maar dat weet ik niet zeker, staat me vaag iets van bij..)
Dank je dames @ Pooh, dat zijn mooie waardes. ( Al weet ik niet helemaal zeker welke waardes ze in de zwangerschap aanhouden)
Carly mooie foto's zeg!! menp ik bedoel niet zo'n gewone buikband kijk maar es in het wintopic hier op zp. jbg hopelijk kun je snel doorslapen snachts. kun je in het weekend of zo je man de nachten laten doen? of overdag een paar uur naar bed dat je man ff oplet? hier alle was gestreken en gevouwen ( behalve dat wat ik voor mijn vriend heb bewaard ) vanavond nog een feestje en morgen weer werken.
@pooh: je waardes zijn netjes hoor! (ik heb natuurlijk zwangerschapssuiker gehad en dit vinden ze netjes in het ziekenhuis!!) @hip; manlief is alleen in het weekend thuis, verder werkt hij. Dit weekend moesten we er 's middags op uit,dus helaas. En Nienke slaapt slecht overdag. Volgend weekend maar weer is kijken! Veel plezier op het feestje vanavond!
Je hoort daar zo veel verschillende meningen over, ik probeer nog even infacol en anders ga ik die van vsm proberen!