stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg... Wat vervelend dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt.Hopelijk knap je snel op!!

Hip.. De drukte in geweest op zoek naar de sint. Hoe gaat t verder met je? Moet je dat laxeermiddel nog gebruiken?

Kom ff een fotootje spammen van mn tattoo :-D hij is nog dik en wat smerig..

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wauw! Echt super mooi.. Goed verzorgen he!

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjee... Jaa morgen mag ik m wassen met parfumvrije zeep.. En moet m iets van 5 x op een dag goed invetten.

4. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Gewoon invetten als hij droog gaat worden. Anders kan je huid er overgevoelig op reageren. En zo'n tattoo geneest echt enorm snel hoor! En je kan hem het beste nu al wassen hoor. Is veel fijner. Dan insmeren en een folie eromheen wikkelen. En dat morgen weer herhalen als je wakker word. Echt, het werkt!

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, mooie tatoeage hoor. En viel het mee met de pijn ?

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Jaa! Maakte me van te voren heel druk, maar deed niet echt pijn. Je voelt het wel.. En sommige stukjes denk je wel ff van.. Hmm das niet lief :p maar sommige stukjes kietelde gewoon haha.

Hoe is het met iedereen?

Sven en joey alweer beter?

Jbg.. Knap je al weer wat op?

Hip.. Hoe ver zijn jullie met t kamertje?

Lieke.. Kan Norah al weer nieuwe dingen?

Carly.. Drinkt Tess alweer wat beter?

Rose.. Groeit Luca goed?

MenP.. Hoe is het met jullie knapperd?

Tazz... Jij hebt je mannetje een paar dagen moeten missen las ik op fb. Nu lekker veel met hem knuffelen zeker?

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    is rustig hier he!

met mij gaat het wel goed, heb wel last van mijn bekken, maar is nog goed te doen als ik goed oplet tenminste.

we zijn wel al bezig aan het kamertje ja, er ligt al een nieuwe vloer in en de muren zijn al wit getext. 1 muur is behangen en begin december gaan we het kamertje kopen.
    achter het ledikantje wil ik ook nog 2 banen behang dus dat kan dan pas gebeuren als we precies weten hoe het komt te staan.

ik heb zelf iets verzonnen voor boven de commode en daar is mijn vriend druk mee omdat te maken. wordt echt heel mooi vind ik.

kan niet wachten tot het kamertje er is en ik kan beginnen met inrichten hihi. en de kleertjes in de kast kan gaan leggen en hangen.
    we hebben echt al veel haha.

we hebben van vrienden nog een hel zak met kleertjes gekregen van hun dochtertje, al iets grotere maten gelukkig. vanaf 62.
    50/56 heb ik zelf al vanalles van gekocht.

ben wel benieuwd hoor hoe groot ons meisje is straks bij de bevalling.
    ik ben zelf op de uitgerekende datum geboren en weegde 2970 gram. en was 50 cm.
    benieuwd of ze op mij lijkt.

mijn vriend woog 3380 gram en was 51 cm dus alletwee niet zo'n zware kindjes.

leek bij jullie kindjes het geboorte gewicht een beetje op jullie eigen?

en hoelang droegen jullie kindjes maat 50/56? hoeveel kleertjes in die maat hadden jullie?

ik had vrijdag bij de wibra een heel leuke wikkeldeken van nijntje gekocht. stond in het krantje en eenmaal daar zijn me nog wat sokjes, een truitje, een pakje en een boxkleed aan de vingers blijven hangen hihi.
    denk dat 2 boxkleden wel handig is of niet? voor als 1tje in de was moet.
    wil nog een boxkleed van nijntje ofzo erbij hebben. en die van de wibra voor als die van nijntje in de was is. kunnen we een beetje afwisselen.
    echt goedkoop trouwens bij de wibra en leuk spul. vond het vroeger altijd verschrikkelijk als mam erheen ging haha, maar denk dat ik er nu toch ook vaak ga komen hoor.
    boxkleed kostte maar 8 euro!

kan de hele dag door wel de spulletjes bekijken en ff voelen hoe zacht het is (de wikkeldoek/badcape van MvM echt niet normaal hoe zacht haha) ff uitvouwen en weer opvouwen hahaha.
    heb ik echt zin om alles te gaan wassen, maar dat is nog te vroeg.

8. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Inderdaad wat een rust hier! Wat leuk Hip al die dingetjes al gekocht..
    Ik kon er ook geen genoeg van krijgen. We hadden ook best veel in 50/56 en verrassend genoeg heeft Jesse dat best lang aangehad hoor! Ik koop ook veel bij de Zeeman, hebben ze ook erg leuk spul voor weinig. Nu zo ie zo want meneertje zit nu al weer in maatje 80..
    Wel heel zielig, er komen nu 6 tandjes tegelijk door, hij had er nog maar 2 dus heb met hem te doen.

Ik was ook al benieuwd hoe het met Sven en Joey gaat en natuurlijk met JBG!!

We zijn begonnen met de zolder op te knappen (met heel weinig middelen dus heel creabea!!) We gaan daar mijn studio maken. Heb er zo'n zin in als het af is..
    Zal eens een foto spammen van mijn man zijn dochtertje, daar heb ik vorige week een shoot mee gedaan..

Bijgevoegde bestanden:

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh wat lekker hip! Lekker geshopt. Ik haal ook veel bij de wibra/zeeman hoor. Had ook net als jou dat ik t vroeger niet cool vond om met mn moeder naar de wibra te gaan haha. Maar nu boeit me dat echt niet.
    Dylana heeft denk ik 1 tot anderhalf maand in 50/56 gezeten. Ging al snel over naar 62, omdat ze echt een dikkertje was haha.. Verschilt dus wel per kindje.

Ik woog zelf 2800 gram en mn man woog ook niet veel. Toch was Dylana 3940 gram.

Marlijn.. Wat een mooie foto's! Zou wel erg leuk zijn als je je eigen studio hebt!

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Hip: wat gaaf dat je zo lekker bezig bent! Nienke heeft best wel lang 50/56 aangehad, echt een paar maanden (minimaal drie). Ik had best veel kleding, wilde toch wat afwisselen en je hebt stiekem toch best wat nodig. Ik en mijn man waren bij de geboorte zo'n 8,5 pond maar nienke maar 7 pond, dus dat wil niet alles zeggen, hahah :D!

@Sam: vind je tattoo heel mooi, heel mooi lettertype!

@Marlijn: wat een mooie foto's maak je toch!

Vandaag bijne hele dag in ziekenhuis gezeten, ze dachten dat ik een longembolie had. Nou, dat gelukkig niet maar de longontsteking is wel heftiger als dat ze dachten! Ik heb nieuwe medicijnen gekregen en vrijdag weer terug naar het ziekenhuis voor longfoto, longtest en afspraak met de longarts. Het houd me wel bezig, ben er ff klaar mee!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hallo allemaal, haak weer ff aan ;)

JBG wat schrikken dat ze dachten dat je longembolie had,.. gelukkig is dat het niet maar wel naar dat de longontsteking heftiger is dan gedacht. veel beterschap.

Sam mooie tattoo! (pas maar op straks wil je nog een 2e tattoo haha :p )

Hip al lekker druk aan t shoppen geweest voor de kleine uk.. Leuk hoor.. Lucas heeft tot 3 maand zowiezo in 56 gezeten.

Sam klopt, ik was 3 dagen voor het groningerpaard op de beurs in den bosch. Dat is mijn jaarlijkse uitje ;) al was t best lastig om weg te gaan thuis vrijdag morgen.. Maar veel afleiding gehad en manlief appte vaak een foto van Lucas :D En vandaag was ik nog vrij, manlief ook en hadden we lucas lekker thuis van t kdv dus veel kunnen knuffelen. Moesten ook nog naar t cb vandaag, 74 cm en 8900 gram is ie :D Maar hij deed het heel erg goed vond de wvp :D
    Vandaag heeft meneertje zelfs 1,5 boterham gegeten haha.. knap ventje

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wow knappe lucas! Fijn dat jullie beiden lekker vrij waren vandaag. Vond manlief het leuk? Weekendje samen met zn zoon?
    Wanneer kom je eens in het Noorden voor een paardendagje? Haha.. Kunnen we toch ff meeten ;)

Jbg.. Echt heftig meis! Hoop dat je snel opknapt! Goed je rust nemen hoor!
    Is je man nog thuis om voor Nienke te zorgen? En hoe doen jullie het nou met Nienke haar verjaardag?

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff een dikke knuff voor jbg..verdorie zeg wat k*t hopelijk slaan de nieuwe meds snel aan.

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Thanks meiden! In de ochtend voel ik mij het rotste, veel kortademiger enzo. Lijkt wel alsof ik 's middags wat opleef. Ik hoest me kwijt, de ene nacht slaap ik beter als de andere nacht. A.s. vrijdag weer naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Nu hoop ik dat de medicijnen die ik nu heb goed hun werk doen!

Morgen is mijn meisje jarig!! Alweer 1 jaar! Ik heb ondanks mijn ziek zijn toch besloten de verjaardag door te laten gaan. We hadden gepland morgenmiddag en a.s. zaterdagmiddag een groepje mensen. Morgen komt er voornl. familie. Wordt voornamelijk zelfbediening, maar dat geeft niets, iedereen voelt zich hier volgens mij wel thuis :)! Ik wilde graag dat dit door zou gaan en ik heb er ontzettend zin in, ga gewoon niet aan mijn ziek zijn denken, haha:p!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He jbg mijn paps heeft met zijn copd ook vaak longontsteking gehad, 's nachts is idd het ergste omdat je ligt komt er meer druk op je luchtwegen ofzo en het slijm zit dan meer in de weg.
    Als je een stuk rechterop gaat liggen helpt dat best wel een beetje ook voor het hoesten.
    weet niet of je hoofdeinde omhoog kan? anders paar kussens of opgevouwen dekenonder het matras leggen bij het hoofdeinde.
    zal zeker iets helpen.
    ook geen melkproducten eten of drinken, krijg je veel meer slijm van.

sterkte meid!

en veel plezier morgen met de verjaardag van je meisje!

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Van harte gefeliciteerd jbg met nienke haar eerste verjaardag

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG van harte gefeliciteerd met nienke haar verjaardag

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG van harte gefeliciteerd met Nienke haar 1e verjaardag, maak er ondanks alles een mooie dag van!

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Gefeliciteerd JBG met Nienke!
    GEniet ervan, maar doe wel rustig aan he?

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    JBG van harte gefeliciteerd met Nienke's verjaardag,hopelijk heb je ondanks je ziek zijn een mooie dag!

Deel Deze Pagina