Bijna eng herkenbaar.. Hier dus idem dito.. Niks aan he.. :x Mijn ouders menen dat wij ons maar aan blijven passen en ik moet me constant verdedigen.. Ben het helemaal zat; dan maar helemaal niet!!:x
Hip beterschap!! Pooh wat een leuke foto Pooh en Marlijn wat balen van die ruzies zeg,zeker als het ook nog over de feestdagen gaat,jammer is dat Dames welke autostoeltjes hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen er mee? Wij moeten er binnenkort een gaan kopen
hip beterschap! Pooh thnx voor je antwoord. En wat een lieve foto! Pooh en Marlijn balen van die ruzie's. Niet fijn als anderen zo denken. (mijn moeder net zo hoor, ze gaan meestal 1 dag naar de chinees en als wij kunnen gaan wij mee.. en mn moeder vind nu dat dat dus ook gewoon met Lucas kan. Nou ik vind van niet want rond 6 uur ligt hij meestal al in bed en meestal zitten we daar dan pas net een half uurtje en dan tot een uur of 10/half 11. Carly goeie vraag wij moeten ook gaan kijken.. Maar twijfel over voorwaartse stoel of toch een speciale achterwaarste
ohw Luc is zooo verkouden en hoest behoorlijk net ook temp gemeten en verhoging 37,9. bah zoiets is altijd als we t weekend ingaan
Hier ook Tazzie, Tess is ook zo verkouden en krijgt ook nog tandjes door,ze is echt ziek,heeft ook al koorts 39,4, niks aan he als ze ziek zijn
nee is inderdaad niks aan hij was vandaag verder wel heel vrolijk, zowel thuis als op t kdv. Maar bah zou t graag van m overnemen. En dat hoesten dat is zoooo sneu Hij lag net eindelijk een half uurtje te slapen krijgt ie weer een hoestbui weer wakker..
@pooh: wat een lieve foto van jullie! En wat betreft kerst, aarghh balen dat je daar ruzie om hebt. Jammer is dat, ik hoop voor jullie dat jullie er uit komen! Hier is het meestal ook gedonder rond die tijd, dus zal het wel zien! @carly: Wij hebben de maxi cosi Tobi als autostoel, ik vind hem erg prettig! @taz en Carly: Beterschap met jullie kindjes! Herkenbaar, Nienke hoest zich ook kwijt en is vandaag verkouden geworden, ik hoop dat ze niet iets van mij heeft gekregen. @hip: beterschap, balen dat je je zo rot voelt, hopelijk knap je gauw op! Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Longinhoud test en foto's laten maken. Daarna afspraak met de arts. Hij gaf aan dat er een bacterie is gevonden die ik van iemand anders over heb gekregen. Waarschijnlijk iemand die niet weet dat hij/zij die bacterie mee droeg want niemand is zo ziek als ik geweest in mijn omgeving. Sommige mensen hebben er meer weerstand voor. De arts heeft gezegd dat dit lang zal duren. Heb gevraagd wanneer hij denkt dat ik misschien weer zou kunnen werken, hij denkt dat ik over een week of twee wat meer opgeknapt moet zijn maar moet niet denken dat ik dan conditioneel weer goed zal zijn! Ik ga af en toe maar een rondje lopen om te proberen om mijn conditie terug te krijgen. Morgen vieren we nog met een aantal mensen de verjaardag van Nienke, heb er wel zin in!
carly, wij hebben 2 maxicosi tobi's wel 2ehands gekocht hoor maar bevallen prima. Marlijn, nou moet zeggen nu Sven er is ben ik er makkelijk in. Wil je je niet aanpassen naar ons dan sodemieter je maar op. Bedoel het voorstel om een oppaas te vinden gaat me gewoon te ver. tuurlijk de mn moeder en mn schoonmoeder zouden graag oppassen maar het is kerst dan breng je je kind niet weg. Tenminste wij doen dat niet. Hoop dat jullie er uit komen maar je staat achter je standpunt en omdat het een ouder/ouders zijn wil je het toch iedereen naar de zin maken , maar ja tenkoste van wie? van je eigen plezier in kerst. mn moeder zij ja dat komt er nou eenmaal bij kijken met kerst gestres. Nou denk het toch niet dan ben ik maar egoistisch geen gestres met kerst alleen maar plezier en ook geen gevlieg van hot naar her.
Pooh als je je ei nog meer kwijt wilt in een pbtje dan mag dat hoor! Maar je hebt gewoon helemaal gelijk! Wij zijn er in elk geval niet meer uit gekomen, ik kies voor mijn gezin!
Dat ben ik met je eens Pooh, kerst hoort in mijn ogen ook rustig en gemoedelijk te zijn en hopelijk gezellig maar niet van hot naar her. JBG heb je het leuk gehad vandaag ,hoe gaat het nu met je? Hier nog steeds een ziek kindje, koorts blijft rond de 39,5 en ze slaapt veel meer en moest haar echt wakker maken om drinken aan te bieden,maar drinken gaat ook niet zo goed,dus dan maak ik er pap van en krijg ik meer naar binnen,nou waren haar plasluiers de laatste dagen al minder dus ik al extra tussendoor lepeltjes water geven want drinken weigert ze,nou had ze nog weer minder geplast,nachtluier was helemaal niet zwaar en de rest van de dag ook bijna niet geplast,dunk dacht ik overleg toch even met de hap,vooral over het drinken en de plasluiers. Ze wilden haar even zien,dus we moesten er om 15:15 zijn. Oren,keel en longen waren goed en ze is nog alert dus niet uitgedroogd,als ze suf word moet ik wel weer bellen. Ben blij dat ze naar haar gekeken hebben en dat het goed is en ik ben zelf verpleegkundige dus ook redelijk nuchter en relativerend maar toch niet als het over mijn eigen kleine meisje gaat haha. Dat weinige plassen zit me gewoon niet zo lekker,komt door de koorts zegt die arts,ja dat snap ik wel maar er word overal altijd zo gehamerd op die plasluiers,dat die goed moeten zijn en anders aan de bel trekken en als je daar dan bent zeggen ze ja ze plast nog wel wat en is nog alert,dus dan vraag ik wanneer moet ik me dan zorgen gaan maken over die plasluiers,als ze suf word zeggen ze dan,maar dan heb je het toch al te ver laten komen denk ik dan??? Tess is gewoon Tess niet,ze huilt heel veel,is veel overstuur en is doodmoe,ik snap dat ze gewoon griep kan hebben maar ergens zit het me niet lekker. Paracetamol voelt ze zich ook niet beter door,onderdrukt alleen iets de koorts dus heeft ook niet heel veel zin om te geven omdat koorts weer een goede reactie is van het lichaam. Zucht...... Sorry voor lange verhaal,toch beetje bezorgde moeder denk ik.... Herkenning??
Carly heel erg herkenning hoor! Wel fijn dat Tess even nagekeken is en verder dus uitzieken. Hier Lucas nu ook koorts 38,3. Heb nog geen zetpil gegeven, vind toch dat t lichaam t zelf moet doen, maar tot hoever ga je? straks wel zetpil of niet? vind het heel moeilijk. Hij hoest wel behoorlijk nog maar eet en drinkt wel vrij goed en had verder wel goeie plasluiers. JBG een bacterie das balen vandaag wel leuke dag gehad? Pooh groot gelijk hoor. Tuurlijk breng je je kleintje niet weg met kerst. Zker de eerste kerst wil je toch je kindje bij je hebben? En geen gsleep en geren van hot naar her, groot gelijk.. (ik ben mike nog aan t overhalen 1 dag thuis te blijven, desnoods dat mijn ouders of mn souders an hier komen. Want 2 dagen achter elkaar weg heb ik eigenlijk geen zin in..) JBG en Pooh : Nienke en Sven zitten ook goed in de tobi? ik twijfel ook wel bij de voorwaartse stoelen tussen de Tobi en de romer king.
Ik twijfel ook tussen die twee stoelen Tazzie Ik ben ook van dat het lichaam het zelf op moet knappen,gister had ik haar wel een zetpil gegeven omdat ik ook het idee had dat ze pijn had maar dat haalde niks uit. Arts zegt ook je moet naar het kind kijken niet naar de koorts maar ik vind het ook best lastig hoor als het richting de 40 gaat maar aan de andere kant moet het lichaam ook de kans krijgen om het op te lossen
nou net begon meneertje te huilen omdat ie op zn buik wakker werd tegen half 9. Maar het was ook tij voor zn laatste fles dus uit bed getempt netjes 37,1! Daarna wilde ik m zn fles geven en krijsen dat ie deed.. Wilde zn fles totaal niet hebben.. Haast niet te troosten. Ik vermoed zn 3e tandje ofzo dus toch maar een zetpil gegeven. Nog kwartiertje doorhuilen, snotteren en fles wel willen dan weer wegduwen. Zonder speen uit zn fles laten drinken ging ook maar zozo. Met een lepeltje zn melk gegeven ging ook maar even goed. Tot de zetpil echt werkte, toen begon meneertje te lachen en dronk gewoon zn fles leeg Dus net nog even dentinox maar op zn tandvlees gesmeerd. Nu duiken we zelf ook t bed maar in want ik verwacht dat meneertje vannacht wakker gaat worden. Dan hebben we even wat extra slaap te pakken
Ha meiden, Vandaag leuke dag gehad. Ging best oké moet ik zeggen, in het begin had ik het zwaar vooral toen iederee binnen kwam maar daarna ging het wel, pakte ik wat meer rust. Nienke is goed verwend. Helaas is ze al een paar dagen aan het hoesten en is ze niet lekker, ze had toen ze naar bed ging 39.1 koorts. Maak me eigenlijk best wel druk omdat mijn longontsteking (die bacterie) in het begin wel besmettelijk was. Ik ga morgen de hap bellen als ze nog koorts heeft, met haar neem ik geen risico. Misschien is het puur toeval hoor. Maar mijn man is nu ook ziek, dus de hele familie is nu in de lappenmand! @taz: ik vind de tobi heel fijn, makkelijk in gebruik, meerdere standen mogelijk en Nienke zit er lekker in. Wat ook handig is is zo'n dingetje wat ervoor zit dat word groen als ze strak genoeg in de stoel zit. @carly: wat rot dat Tess zo ziek is, zo zielig. Wel balen dat je dus eigenlijk niets aan de hap hebt gehad, ga je anders nog je eigen huisarts bellen maandag? Hier ook nog even twee fotootjes van vandaag. Nienke heeft een slee gehad, hij is supergaaf! En ze heeft een stoeltje met haar naam gehad, echt zo leuk!
Tazzie ik ben ook een beetje bang voor de nacht tot nu toe word ze om het kwartier huilend wakker,hoop dat ze gauw echt in slaap valt. JBG wat een leuke foto's,fijn dat het een leuke dag was. Begrijpelijk dat je geen risico wil nemen met die bacterie,zeker als het zo besmettelijk is. Als ze maandag nog zo ziek is en hoge koorts heeft dan ga ik naar mijn eigen huisarts ja want dan vind ik het te lang duren,mocht ze nou nog zieker worden of suf dan sta ik weer bij de hap op de stoep hoor,liever 1 keer te veel dan dat ik achteraf denk had ik maar..... Ze hebben haar ook wel redelijk nagekeken hoor en daar vertrouw ik dan wel op maar ik was gewoon een beetje geïrriteerd over dat plassen en hij zei dus je wil eigenlijk dat we haar zien omdat ze zoveel huilt,dus ik zei ook gelijk,Nee ik ben hier omdat ik jullie gebeld had voor advies en jullie vonden dan ik haar moest laten zien op basis van mijn verhaal.
Jbg leuke foto's en fijn dat de dag geslaagd was.. Carly hoe is jullie nacht gegaan? Hier begon lucas om 23.00 te huilen. Lag meneer op zn buik. Getroost en met 5 minuten was hij tegen mn schouder aan weer in slaap. Terug gelegd in bed en vanmorgen half 6 kwam ie weer. Weer op zn buik.. maar toen was ie niet meer te troosten. Eerst klein nepflesje gegeven (100water met 1 schepje melkpoeder) maar daarna bleef ie huilen. Schone droge luier en even getempt. Netjes 37.0 c Toch maar een zetpil gegeven want hij leek pijn te hebben. Om 7 uur zn gewone fles klaargemaakt en die wou ie wel drinken (maar niet helemaal) wel doodmoe zijn tegen 8uur maar in zn bed willen hoo maar..dan maar in mn badjas gestopt en met zn muziekje op zn kamer heen en weer gewiegd. Toen viel ie wel in slaap en heeft van 8 tot ruim 9 uur bij mij geslapen was wel erg fijn net fruit gegeven en nu ligt ie te spelen. En we zien wel hoe de rest van de dag loopt..